Μετρησεις με Bt cable και θερμοκρασιες! - BMWForum.gr

BMWForum.gr

BMWForum.gr » Αυτοκίνητα BMW » Twin-Turbos » Μετρησεις με Bt cable και θερμοκρασιες!

Twin-Turbos Συζητησεις με ο,τι εχει να κανει με τους διτουρμπινους κινητηρες της αγαπημενης μας εταιριας

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
23-11-09, 10:26   #1
Chiefsotos
 
Το avatar του χρήστη Chiefsotos
 
Status:
Εγγραφή: 25-07-2008
Μηνύματα: 2.254

Drives: E93 335i
Μετρησεις με Bt cable και θερμοκρασιες!

Ηρθε στα χερια μου το καλωδιο της Bavarian Technics (το οποιο ανιχνευει και σβηνει ολους τους κωδικους σφαλματων) και ειπα να κανω μερικες μετρησεις πανω στις θερμοκρασιες νερου, λαδιου και εισαγωγης αερα μετα το intercooler. Ο λογος σε λιγο καιρο προκειται να εγκαταστησω καινουριο intercooler και scoops και θελω να εχουμε ενα μετρο συγκρισης για το ποσο αποτελεσματικο ειναι το intercooler, αλλα και αν τα scoops δυσκολευουν τη λειτουργια του ψυγειου (μιας και καταλαμβανουν αρκετο χωρο πισω απο την κεντρικη μασκα).

Οι μετρησεις εγιναν σε 335 με procede stage1 και πιεση κοντα στα 15-16psi
Εγιναν 4 πατηματα με 4η ταχυτητα μεχρι τις 6500rpm και θερμοκρασια περιβαλοντος 11c
Παραθετω το γραφημα απο το τελευταιο πατημα μιας και εχει τις χειροτερες θερμοκρασιες.



Συμφωνα με τον πινακα τιμων απο τον οποιο βγηκαν τα γραφηματα εχουμε τα εξης:

1) Η θερμοκρασια νερου ενω βρισκοταν στους 108c μολις φυτεψα το γκαζι αρχισε να πεφτει. Στις 6500rpm ηταν 102c και κατα το ρολαρισμα εφτασε τους 92c.

2) Η θερμοκρασια λαδιου ηταν 110,8c και μολις φυτεψα το γκαζι διατηρηθηκε μεχρι τις 6000rpm σταθερη στους 110,1c. Μια μικρη ανοδο ειχε απο τις 6000 μεχρι τις 6500rpm οπου εμεινε σταθερη στους 111,8c.
Μολις αφησα το γκαζι αρχησε να ανεβαινει και στο τελος του ρολαρισματος βρισκοταν στους 119,7c.

3) Η θερμοκρασια εισαγωγης αερα ειχε 39c, στις 5400 ειχε φτασει ηδη τους 60c ενω απο εκει και πανω ειχε αποτομη ανοδο που οδηγησε στις 6500rpm να εχει 70,5c! Επισης κατα τη διαρκεια του ρολαρισματος επεφτε πολυ αργα και εφτασε τους 48c!

Μερικα συμπερασματα μου:

1) Το μαμα ψυγειο νερου αποδειχτηκε σκυλι και οτι κανει εκπληκτικα τη δουλεια του ακομη και σε ενα βελτιωμενο αυτοκινητο! Ανυπομονω να δω ποσο θα επηρεασουν τη λειτουργια του τα scoops...

2) Το ψυγειο λαδιου αν και μαμα κανει και αυτο εκπληκτικα τη δουλεια του μιας και δεν ειδα θερμοκρασια πανω απο 111c μεχρι και τις 6500. Κατα το ρολαρισμα οι θερμοκρασιες εφτασαν τους 119c, αλλα σε πολυ μικρο χρονικο διαστημα επανηρθαν στους 110c!
Αυτο ειλικρινα ειναι κατι που με εβαλε σε σκεψεις....
Τι εννοω; Πριν το ατυχημα, με το εργοστασιακο ψυγειο λαδιου σε πατημα οι θερμοκρασιες εφταναν πανω απο 120c και σε τελικες ειχα δει μαξιμουμ λιγο πανω 130c. Μετα το ατυχημα που ειχα, οσο και να το ζοριζα μεσα στο καλοκαιρι ποτε δεν εφτασε η βελονα τους 120c.
Αναρωτιεμαι λοιπον μηπως η bmw εβγαλε καποιο καινουριο ψυγειο λαδιου μεσα σε αυτα τα 2 χρονια, ή αν απλα το πρωτο το δικο μου ειχε καποιο προβλημμα ψυξης.... (Ας ψαχτει καποιο απο τα μελη που εχει ακρες με τη bmw για να δουμε μηπως τα καινουρια μοντελα εχουν ψυγεια λαδιου που κανουν θαυματα)

3) Το intercooler ειναι ενα σκουπιδι εντελως ανεπαρκες και χρηζει προς αμεση αντικατασταση!!! Με εξωτερικη θερμοκρασια περιβαλλοντος 11c το να ανεβαζει τοσο γρηγορα 70c δειχνει οτι ειναι υπερβολικα μικρο για οποιοδηποτε αυτοκινητο με προγραμμα. Επισης ο ρυθμος με τον οποιο απαγαγει τη θερμοτητα ειναι σκετο κλαμα, αφου μετα το ρολαρισμα η θερμοκρασια ηταν και παλι υψηλη στους 48c!
Φανταστειτε θερμοκρασια αερα το καλοκαιρι που εχει εξω 35c.
Πραγματικα περιμενα το χειμωνα να τα παει καλυτερα....
__________________

----------------------------------------------
Οι δρομοι ειναι πολυ επικινδυνοι απο μονοι τους.., ας φροντισουμε να οδηγουμε με χαμηλες ταχυτητες και τα ματια ανοιχτα!!!
Ο χρήστης Chiefsotos δεν είναι συνδεδεμένος  
23-11-09, 10:40   #2
Panoz
 
Το avatar του χρήστη Panoz
 
Status:
Εγγραφή: 27-12-2006
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 7.932

Drives: E92 335i
Καλο ποστ...

...ειναι ακομη καλυτερο αν ριξεις μια ματια στο δικο μου αντιστοιχο ποστ οπου θα παρατηρησεις τα παρακατω.

Τα πατηματα γινανε στις ιδιες περιπου συνθηκες. 11,5 βαθμους ειχα εγω και ανεβασα αποτελεσματα απο το 5ο πατημα (οπου ειχε ηδη ζεσταθει πολυ)
α) Εχεις υψηλοτερη θερμοκρασια εισαγωγης. Με δεδομενο οτι οι εισαγωγες μας δεν παιζουν και τοσο μεγαλο ρολο τελικα , αυτο σημαινει οτι ΥΠΕΡχρησημοποιεις τα τουρμπο σου.70 βαθμοι ειναι υπερβολη
β)Παρατηρησα οτι η παρουσια μεγαλυτερου ψυγειου λαδιου ειχε και αμεση επιρροη στις θερμοκρασιες νερου (δεν ακουμπησε ποτε τους 100 βαθμους που πηγε το δικο σου)

Επισης, δεν ξερω τι χαρτες χρησημοποιεις αλλα stage 1 να δουλευει στα 15-16psi δεν εχω ξανακουσει. Αν δεν εχεις βαλει λαθος χαρτες (που το θεωρω πολυ πιθανο) κατεβασε ρυθμισεις γιατι θα κανεις μεγαλη ζημια.

Τα log του avance τα εχεις κρατησει (Ignition Advance) ?? Για ανεβασε τα η στειλτα μου με email διοτι θα πρεπει να γονατιζει στα πηρακια το μοτερακι σου.

δες παρακατω το δικο μου ποστ:
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Panoz
Λοιπον , βγηκα εξω αποψε (11,5 βαθμους Κελσιου στο καντραν- Α.Ο) και εκανα καποια πατηματα με εναν φιλο για να μετρησουμε καποια πραγματα και να τα καταχωρησω σαν datalogs στο laptop ,λογω επερχομενης περεταιρω βελτιωσης.

Πολλα συμπερασματα βγηκαν , αλλα αυτα θα τα αφησουμε για μελλοντικα ποστς...υπομονη.

Εδω θα σας δωσω τα συμπερασματα μου για το θεμα ψυγειου νερου Vs ψυγειο λαδιου.

Το παρακατω γραφιμα αποτυπωνει το πεμπτο κατα σειρα πατημα απο τα πατηματα που καναμε...(εφτασα μεχρι 8 αλλα το δευτερο log δεν σωθηκε οποτε μενουμε στα 5 καταγεγραμμενα)



Προκειται για ενα πατημα 3ης-4ης-5ης εως 240χλμ/ω περιπου (πεμπτη 5800σαλ)

Στο πρωτο γραφιμα βλεπετε τις σαλ. Στο δευτερο ειναι η θερμοκρασια λαδιου (σε F), στο τριτο ειναι η θερμοκρασια νερου σε (σε F) και κατω-κατω η ταχυτητα τροχων (χλμ/ω)

Το σημειο που εχω αποτυπωσει (τα στατικα νουμερα που βλεπετε) αντικατοπτριζει τα υψηλοτερα επιπεδα θερμοκρασιας ΟΛΗΣ της μετρησης και οχι μονο του 5ου πατηματος (που λογικα ειναι και το πιο επιβαρυμενο απο αποψη θερμοκρασιων).

Μεταφραζομενα νουμερα σε βαθμους Κελσιου βλεπουμε οτι οι
σαλ:5800revs
degC oil: 115,5C
degC coolant: 93C


Oi θερμοκρασιες νερου ειναι ΠΑΝΤΑ χαμηλoτερες απο αυτες του λαδιου. Σε κανενα σημειο οι πρωτες δεν πλησιασαν τις δευτερες κοντητερα απο 10 βαθμους. Οι συγκριση θερμοκρασιων εγινε παντα σε κατασταση πληρους στροφαρισματος καθως κινουμενοι με χαμηλες ταχυτητες αυτες ανεβαινουν ελαφρα. Εμας μας ενδιαφερει ομως τι γινεται πανω στο πατημα καθως τοτε τεινει να "σκασει" ο κινητηρας απο την ζεστη.

Συμπερασμα (δικο μου) ειναι οτι με δεδομενη την υπαρξη ψυγειου λαδιου, εγκατασταση περεταιρω συστηματων ψυξης (οπως performance) ειναι περιττη.

Τα ανωτερω πατηματα εγιναν σε ανοικτο δρομο με ελαχιστη εως μηδενικη κινηση ωστε να μην ενοχλουμε και να μην θετουμε σε κινδυνο αλλους οδηγους.
__________________
Turbo Maniac...
Ο χρήστης Panoz δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
23-11-09, 11:21   #3
dim135
 
Το avatar του χρήστη dim135
 
Εγγραφή: 24-04-2008
Περιοχή: athens
Μηνύματα: 386

Drives: E82 135i
chief τι πιεση δειχνει το bt? το προσεξες?
Ο χρήστης dim135 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
23-11-09, 12:04   #4
Chiefsotos
 
Το avatar του χρήστη Chiefsotos
 
Status:
Εγγραφή: 25-07-2008
Μηνύματα: 2.254

Drives: E93 335i
Πανο ειχα δει το δικο σου ποστ και μαλιστα με την ιδια εξωτερικη θερμοκρασια και αυτος ηταν και ενας απο τους λογους που επιδιωξα να κανω τη συγκεκριμενη μερα τη μετρηση. Ηθελα να δω τι διαφορες εχουμε μιας και εγω ειμαι καμπριο (200 κιλα βαρυτερος δλδ) και δεν εχω dps, που σημαινει οτι τα τουρμπακια ιδιως στις ψηλες στροφες χανουν τη μπαλα απο τα πολλα καυσαερια...

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Panoz
α) Εχεις υψηλοτερη θερμοκρασια εισαγωγης. Με δεδομενο οτι οι εισαγωγες μας δεν παιζουν και τοσο μεγαλο ρολο τελικα , αυτο σημαινει οτι ΥΠΕΡχρησημοποιεις τα τουρμπο σου.70 βαθμοι ειναι υπερβολη

Επισης, δεν ξερω τι χαρτες χρησημοποιεις αλλα stage 1 να δουλευει στα 15-16psi δεν εχω ξανακουσει. Αν δεν εχεις βαλει λαθος χαρτες (που το θεωρω πολυ πιθανο) κατεβασε ρυθμισεις γιατι θα κανεις μεγαλη ζημια.
Πανο σου εχω πει οτι σε τελικες ειχα δει θερμοκρασια εισαγωγης και 80c.
Επισης με user settings 80% στο μπαρομετρο βλεπω πιεση 16psi.
Χαρτες φοραω πιο παλιους, του Μαιου, αλλα ειναι στανταρ stage 1.
Εχω μια υποψια οτι οφειλεται στο οτι το δικο μου αυτοκινητο ειναι καμπριο, αρα 200 κιλα βαρυτερο κατι που σιγουρα το επιβαρυνει το αναγκαζει να σηκωνει περισσοτερη πιεση και οτι δεν φοραω dps.
Δεν ειναι τυχαιο που μεχρι τις 5500 ολα δουλευουν ρολοι (πιεση κατω απο 15psi) ενω απο εκει και πανω σκαρφαλωνει στο μπαρομετρο 16 - 16,5psi! (που πραγματικα στην εισαγωγη ειναι κανα 15,5- 16psi)

Επισης στο τελευταιο πατημα με το που κουμπωσα 5η και ανεβασα 5000rpm μπηκα σε limp mode με κωδικο 30FC: exhaust fume turbo charger, density.

Ειχα καιρο να βγω σε lιmp mode και αναρωτιεμαι μηπως το επιπλεον βαρος απαιτει τελικα λιγο λιγοτερη δυναμη...(Θυμηθηκα ενα ποστ του φιλου μας με το x6 οπου με το procede εβγαινε ολο σε limp, βεβαια εκεινος ειχε βαρος πανω απο 2000 κιλα)

Παντως ετσι και αλλιως σε καθημερινη χρηση δουλευω πολυ χαμηλες πιεσεις (user settings 40% με 11 psi maximum), οποτε δεν ανυσηχω.

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Panoz
Τα log του avance τα εχεις κρατησει (Ignition Advanμce) ?? Για ανεβασε τα η στειλτα μου με email διοτι θα πρεπει να γονατιζει στα πηρακια το μοτερακι σου.
Δυστυχως δεν μετρησα κατι αλλο εκτος απο θερμοκρασιες γιατι εχει περισσοτερα απο 300 δεδομενα που μπορεις να καταγραψεις και δεν ειχα χρονο εν κινηση να τα ψαχνω ολα. Ηθελα απλα να δω θερμοκρασιες για να δω κατα ποσο θα βελτιωθουν μετα την αναβαθμιση.
Επισης το συγκεκριμενο καλωδιο δειχνει πραγματικη πιεση μονο σε στοκ μορφη ή αν εχεις καποιο flash program (dinan, Giac, etc). Για τα παραλληλα εγκεφαλακια δε δειχνει την κανονικη μιας και ξεγελανε το σημα της ecu και στελνουν maximum την πιεση σε στοκ μορφη.
__________________

----------------------------------------------
Οι δρομοι ειναι πολυ επικινδυνοι απο μονοι τους.., ας φροντισουμε να οδηγουμε με χαμηλες ταχυτητες και τα ματια ανοιχτα!!!
Ο χρήστης Chiefsotos δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
23-11-09, 12:19   #5
Panoz
 
Το avatar του χρήστη Panoz
 
Status:
Εγγραφή: 27-12-2006
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 7.932

Drives: E92 335i
Οχι chief...δεν ειναι ουτε το βαρος ,ουτε τα DPs.

Iσα-ισα η υπαρξη DPs δυσχαιρενει την δουλεια των τουρμπινων να ανεβασουν πιεση. Οποτε φαντασου τι ζορι τρωνε οι τουρμπινες με τοσο πολυ backpressure να ανεβαζουν τοση πιεση σε τετοιες θερμοκρασιες.

Σε πιανω επισης αδιαβαστο...εχεις τοσο καιρο προγραμμα και δεν ξερεις οτι το αμαξι μπαινει σε overboost μεταξυ 5000-6500σαλ. Οποτε ειναι λογικο μεχρι τις 5000σαλ να δουλευεις αρκετα κατω απο 15psi (απο 2000σαλ-4000σαλ:12psi , απο 4000σαλ μεχρι 5000σαλ:13-13.5psi).

To αμαξι σου πρεπει να βαραει πηρακια σαν τρελο στις θερμοκρασιες αυτες με αυτες τις πιεσεις τουρμπινων. Οι Χαρτες του Μαιου ειναι κοινοι για ολα τα stages και το μονο που αλλαζει ειναι οι ρυθμισεις. Η ρυθμιση για stage 0 που εισαι εσυ με μαμα καταλυτες ειναι 70% και οχι 80% που ειναι το stage 2 (που ειμαι εγω αλλα εχω κατεβασει σε 78%).

Αν δεν θες να του πεταξεις τα ματια εξω (του μοτερ, διοτι οι τουρμπινες δεν πολυμασανε) κατεβασε ρυθμισεις ΤΩΡΑ και μην ξανανεβασεις αν δεν εισαι σιγουρος τι κανεις και τι επιδρασεις εχει αυτο στην λειτουργια του μοτερ σου.

Δεν πρεπει να δουλευεις πανω απο 14psi (οριακα 14,5 υπο προυποθεσεις) για αμαξι με τα δικα σου mods & βαρος
__________________
Turbo Maniac...
Ο χρήστης Panoz δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
23-11-09, 16:05   #6
Chiefsotos
 
Το avatar του χρήστη Chiefsotos
 
Status:
Εγγραφή: 25-07-2008
Μηνύματα: 2.254

Drives: E93 335i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Panoz
Σε πιανω επισης αδιαβαστο...εχεις τοσο καιρο προγραμμα και δεν ξερεις οτι το αμαξι μπαινει σε overboost μεταξυ 5000-6500σαλ. Οποτε ειναι λογικο μεχρι τις 5000σαλ να δουλευεις αρκετα κατω απο 15psi (απο 2000σαλ-4000σαλ:12psi , απο 4000σαλ μεχρι 5000σαλ:13-13.5psi).

Οι Χαρτες του Μαιου ειναι κοινοι για ολα τα stages και το μονο που αλλαζει ειναι οι ρυθμισεις. Η ρυθμιση για stage 0 που εισαι εσυ με μαμα καταλυτες ειναι 70% και οχι 80% που ειναι το stage 2 (που ειμαι εγω αλλα εχω κατεβασει σε 78%).
Χμμμ... μολις ξανακοιταξα τους χαρτες που φορουσα. Τελικα ειναι 19 Φεβ 2009 stage1 και σαν default ρυθμιση user torgue εχουν το 80%
Δεν πειραξα το μεγαλο χαρτη (τον ειχα μονο για κοντρες) μιας και δουλευω συνεχεια με τον μικρο user torgue 40%
Ναι βρε γνωριζω οτι μπαινει σε overboost απο τις 5500 - 6500 μιας και εκει αποδιδει τη μεγιστη δυναμη, αλλα υποθετω οτι η αυξημενη πιεση οφειλεται στον πολυ θερμο αερα εισαγωγης -> αρα πιο αραιο -> αρα το τουρμπο πρεπει να δουλεψει σε πιο μεγαλη πιεση για να βαλει την ιδια ποσοτητα αερα που απαιτηται (το λεω γιατι η πιεση σκαρφαλωνει στα 16psi μολις η θερμοκρασια αερα εισαγωγης ξεπερασει τους 60c).
Ακομη δεν κατεβαζω τις ρυθμισεις του μεγαλου χαρτη γιατι θελω να δω αν με το που βαλω dps και intercooler σταθεροποιηθει η πιεση κατω απο 15psi.
__________________

----------------------------------------------
Οι δρομοι ειναι πολυ επικινδυνοι απο μονοι τους.., ας φροντισουμε να οδηγουμε με χαμηλες ταχυτητες και τα ματια ανοιχτα!!!
Ο χρήστης Chiefsotos δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
23-11-09, 22:12   #7
Panoz
 
Το avatar του χρήστη Panoz
 
Status:
Εγγραφή: 27-12-2006
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 7.932

Drives: E92 335i
Οπως νομιζεις...εγω μια αποψη εξεφρασα.
__________________
Turbo Maniac...
Ο χρήστης Panoz δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
23-11-09, 23:45   #8
Chiefsotos
 
Το avatar του χρήστη Chiefsotos
 
Status:
Εγγραφή: 25-07-2008
Μηνύματα: 2.254

Drives: E93 335i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Panoz
Οπως νομιζεις...εγω μια αποψη εξεφρασα.
Βρε Πανο δε με προσεχεις;;; Οχι απλα εχω κατεβασει ρυθμισεις, αλλα εδω και κανα 6μηνο δουλευω με user settings 40% δλδ πιεση μεγιστη 11psi, ακριβως για να μη παρω το μοτερ στο χερι. Το μεγαλο χαρτη ειχα να τον βαλω κανα 3μηνο και τον δοκιμασα χθες μοναχα για τα datalog. Απλα δεν τον αλαζω ακομη σε ρυθμισεις γιατι σε λιγο καιρο που θα βαλω τα upgrades θελω να εχω σταθερο μετρο συγκρισης για το επομενο datalog.
__________________

----------------------------------------------
Οι δρομοι ειναι πολυ επικινδυνοι απο μονοι τους.., ας φροντισουμε να οδηγουμε με χαμηλες ταχυτητες και τα ματια ανοιχτα!!!
Ο χρήστης Chiefsotos δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
24-11-09, 17:07   #9
Chiefsotos
 
Το avatar του χρήστη Chiefsotos
 
Status:
Εγγραφή: 25-07-2008
Μηνύματα: 2.254

Drives: E93 335i
Μετρησεις Μερος 2...

Σημερα εβαλα τα Ar dps 3" και βγηκα για μετρησεις...

Παρεμεινα με ιδιες ρυθμισεις Procede, τελικα ηταν stage1 85% user torgue, για να δω τι διαφορα εχω μονο με τα Dps (οι χαρτες Φεβρουαριου ειχαν default για το stage1 87% και το ειχα κατεβασει ελαφρα οταν τους ειχα προτοβαλει στο 85%)
Δυστυχως η εξωτερικη θερμοκρασια ηταν λιγο πιο πανω στους 16,5c απο 11c προχθες.

Επισης εγιναν 10 πατηματα πιο νωρις για να δω αν πετανε κωδικους τα Dps (εγιναν μετρησεις με bt cable αλλα και procede reader) και το γραφημα που ακολουθει ειναι το 8ο πατημα με 4η ταχυτητα με το bt cable(Ειχε λιγο χειροτερες θερμοκρασιες εκινησης λογω heat soaking)



Συμφωνα με το γραφημα λοιπον στις maximum rpm (6814) η θερμοκρασια νερου ηταν 102c, η θερμοκρασια λαδιου 120c και η εισαγωγης 74c.

Επισης στις 5900rpm αναγκαστηκα να αφησω στιγμιαια το γκαζι για 2sec περιπου(γιαυτο υπαρχει μια πτωση στη θερμοκρασια εισαγωγης αερα), επειδη ο μπροστινος δεν ελεγε να αφησει την αριστερη λωριδα.

Το ψυγειο λαδιου και νερου εκανε για αλλη μια φορα ικανοποιητικα τη δουλεια του(μιας και ο χρονος μεταξυ των πατηματων ηταν μικρος)
Το intercooler για αλη μια φορα φανηκε λιγο μιας και ηδη απο το ξεκινημα η θερμοκρασια εισαγωγης ηταν 50c.(Απο οτι φαινεται αδυνατει να αποβαλει τη θερμοτητα γρηγορα).

Το δευτερο γραφημα που ακολουθει ειναι απο το 4ο πατημα με procede reader και ο λογος που το παραθετω ειναι για να δειξω τι διαφορα εκαναν τα Dps στις μεγιστες πιεσεις των τουρμπινων...




Οπως φαινεται στο γραφημα, στην 4η ταχυτητα, η μεγιστη πιεση ηταν 14,5 psi στις 5531 rpm (Στο μπαρομετρο 15,5psi maximum).

Αν θυμαστε στο προχθεσινο γραφημα η μεγιστη πιεση που εβλεπα στο μπαρομετρο ηταν 16,5, δλδ μιλαμε για ενα psi κατω μονο απο την απελευθερωση των καυασαεριων.

Η διαφορα μετα την τοποθετηση dps ειναι τεραστια.., πραγματικα δεν το πιστευα! Δεν ειναι μονο οτι εχουν πεσει οι πιεσεις, αλλα το αμαξι στροφαρει σε ολο το φασμα πολυ πιο ανετα. Ενω πανω απο τις 5500rpm μεχρι και τον κοφτη απλα σκοτωνει! (Μιλαω συγκριτικα με τα μαμα dps που ειχα οπου πανω απο τις 5500rpm αγκομαχουσαν)
Επισης μειωθηκε παρα πολυ το lag μιας και στο ματημα του γκαζιου αντιδρα ακαριαια!


Το τελευταιο γραφημα εγινε για να δειξει τις θερμοκρασιες καυσαεριων στο πρωτο Dp, και ειναι απο τον δευτερο αισθητηρα(πισω απο τον προκαταλυτη).



Θεωρω οτι ειναι πολυ χαμηλες 750c μιας και κατι ακουγα σε αμερικανικα φορουμ για θερμοκρασιες εξαγωγης πανω απο 1000c.
Δυστυχως δεν ειχα καποια μετρηση για αυτη τη θερμοκρασια με τα εργοστασιακα dps, αλλα λογικα θα ηταν κοντα στους 1000c.

Τελος μετρησα τα καυσαερια στο συνεργειο που τοποθετησα τα dps, μετα απο ενα πολυ μικρο ζεσταμα (Η θερμοκρασια λαδιου ισα που ειχε φτασει τους 80c) και ιδου τα αποτελεσματα....

Ρυποι με μαμα dps = 0,001
Ρυποι με Dps χωρις προκαταλυτη = 0,1


Το οριο για τα δικα μας αυτοκινητα για να περναει κτεο ειναι 2

Και ειμαι σιγουρος οτι αν μετρουσα το αμαξι μετα τα πατηματα θα ειχε πολυ καλυτερους ρυπους.

Επομενως ακομη και γι'αυτους που ειχουν οικολογικες ανυσηχιες να ειναι σιγουροι οτι μολις ζεσταθει το αμαξι δεν επιβαρυνουν καθολου την ατμοσφαιρα με dps χωρις καταλυτη!
__________________

----------------------------------------------
Οι δρομοι ειναι πολυ επικινδυνοι απο μονοι τους.., ας φροντισουμε να οδηγουμε με χαμηλες ταχυτητες και τα ματια ανοιχτα!!!
Ο χρήστης Chiefsotos δεν είναι συνδεδεμένος  
Απάντηση στο θέμα

Tags
αερα, καυσαερια, λαδι, θερμοκρασια, νερο, μετρηση, διαγνωστικο

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump