Επίδραση των ελαστικών στην πίστα και τους χρόνους - Page 3 - BMWForum.gr

BMWForum.gr

BMWForum.gr » Αυτοκίνητα BMW » Γενικά αυτοκινήτου » Τεχνικές οδήγησης » Επίδραση των ελαστικών στην πίστα και τους χρόνους

Τεχνικές οδήγησης Για να διδάσκουν οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι.

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
05-01-11, 11:44   #21
Panoz
 
Το avatar του χρήστη Panoz
 
Status:
Εγγραφή: 27-12-2006
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 7.932

Drives: E92 335i
Μακραν το πιο κουραστικο θεμα του φορουμ...
__________________
Turbo Maniac...
Ο χρήστης Panoz δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
05-01-11, 12:57   #22
vagmag
 
Status:
Εγγραφή: 21-05-2008
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 176

Drives: E39 M5
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Panoz Εμφάνιση μηνυμάτων
Μακραν το πιο κουραστικο θεμα του φορουμ...
όντως είναι αλλά νομίζω ότι σε αρκετά θέματα συμβαίνει αυτό όταν κάποιοι συγκεκριμένοι χρήστες προσπαθούν να επιβάλουν τη γνώμη τους και μάλιστα να έχουν και τον τελευταίο λόγο...

είναι βέβαια δική μας απόφαση να συμμετέχουμε ή όχι σε κάποια θέματα του φόρουμ, αλλά κάποιες φορές προσπαθούμε να εξηγήσουμε τα ανεξήγητα...

συγνώμη για το οφ τόπικ...

προσωπικά δεν συνεχίζω την όποια αντιπαράθεση, αλλά δεν μου αρέσει που το τόπικ υπάρχει με το δικό μου όνομα σαν δημιουργού....
Ο χρήστης vagmag δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
05-01-11, 14:56   #23
Nikos320si
 
Το avatar του χρήστη Nikos320si
 
Εγγραφή: 15-05-2007
Περιοχή: @ Lofos!
Μηνύματα: 3.156

Drives: E90 320si
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο vagmag Εμφάνιση μηνυμάτων
...αλλά δεν μου αρέσει που το τόπικ υπάρχει με το δικό μου όνομα σαν δημιουργού....
Το τόπικ έχει το όνομά σου γιατί ήταν από το ποστ του θέματος από το οποίο διασπάστηκε που είχε να κάνει με την επίδραση των ελαστικών στους χρόνους της πίστας.

Η συζήτηση λοιπόν γίνεται για το πόσο μπορεί να επηρεάσουν τα ΦΡΕΣΚΑ ελαστικά στο χρόνο της πίστας και σύμφωνα με την εμπειρία μου είναι από μισό έως το πολύ ένα δευτερόλεπτο και σε πιο απόλυτες καταστάσεις όπου η σταθερότητα στα γυρολόγια είναι δεδομένη.

Με το αυτοκίνητο στη πίστα τα ασταθές γυρολόγια είναι πιο φυσιολογικά καθώς τα γλιστρήματα είναι πιο εύκολα κι αυτό λόγω ποιότητας του ελαστικού. Τα ελαστικά των αυτοκινήτων είναι ΠΟΛΥ πιο σκληρά και συνεπώς ΠΟΛΥ πιο δύσκολα γίνονται τσίχλα για να κολλάνε κάτω. Πρέπει να βάλεις αγωνιστικό λάστιχο για να δεις ουσιαστική διαφορά και πάλι παραμένει σκληρό. Τσίχλα δε γίνεται ποτέ.

Εφόσον λοιπόν υπάρχουν γλιστρήματα και έλλειψη σταθερότητας στα γυρολόγια ΔΕΝ μπορείς να πεις ότι 6 ολόκληρα δευτερόλεπτα ήρθαν αποκλειστικά και μόνο από τα λάστιχα. Πολύ απλά και λογικά η βελτίωση ήρθε από αλλού αλλά σίγουρα ένα ποσοστό είναι από τα λάστιχα. Μέχρι και η πίστα μπορεί να βελτιώθηκε ή να βγήκε ο ήλιος και να ζεστάθηκε περισσότερο κλπ.

Γιαυτό αναφέρθηκα και σε πιο απόλυτες αγωνιστικές καταστάσεις όπου όλα τα υπόλοιπα είναι σταθερά. Όταν η πίστα φτιάξει γόμα και βγάλει ήλιο τα γυρολόγια πέφτουν, ειδικά όταν αλλάξεις από σκληρή σε μεσαία γόμα. Όταν βάλεις μαλακή τότε χάνεται η μπάλα ΑΝ η πίστα έχει γόμα.

Εν κατακλείδι, ναι...τα ελαστικά σαφώς και ρίχνουν το χρόνο αλλά όχι πάνω από 1 δευτερόλεπτο όταν όλες οι παράμετροι μείνουν σταθεροί.
Ο χρήστης Nikos320si δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
09-01-11, 14:51   #24
Papajim
 
Status: Banned
Εγγραφή: 24-11-2007
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 2.322

Drives: E90 335i
Αυτα τα "εν κατακλειδι" σου μερικες φορες ειναι τοσο λαθος, που εν κατακλειδι το τοπικ μετα απο ενα τετοιο συμπερασμα ειναι τελειως αχρηστο...
Ο χρήστης Papajim δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
09-01-11, 16:02   #25
Panoz
 
Το avatar του χρήστη Panoz
 
Status:
Εγγραφή: 27-12-2006
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 7.932

Drives: E92 335i
Papajim...μια διευκρινηση.
Τα πρωτα λαστιχα που ειχε ο φιλος σου με το Μ5 να υποθεσω οτι ηταν στα τελευταια τους , οποτε τα ξεκανε εντελως στην πιστα και μετα εβαλε τα αλλα που ηταν καινουρια?

Αν τα παλαια λαστιχα ηταν "ξαμολιμεντα" , τοτε εχει νοημα η πτωση του χρονου κατα 6" . Αν μιλαμε για καινουριο σετ μαρκαςι "Χ" vs καινουριο σετ μαρκας "Ψ" τα 6" (στα Μεγαρα) φανταζουν πολλα.

Μηπως ο Νικος θεωρει οτι η συγκριση γυρολογιου γινεται με δυο εφαμιλα, σε φθορα, ελαστικα?
__________________
Turbo Maniac...
Ο χρήστης Panoz δεν είναι συνδεδεμένος  
Απάντηση στο θέμα

Tags
πιστα, επιδοσεις, ελαστικα, ελαστικα πιστας, ελαστικα επιδοσεων

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump