6κύλινδρος ατμοσφαιρικός ή 4κύλινδρος Turbo - Page 3 - BMWForum.gr

BMWForum.gr

BMWForum.gr » Αυτοκίνητα BMW » Γενικά αυτοκινήτου » Forum Polls » 6κύλινδρος ατμοσφαιρικός ή 4κύλινδρος Turbo

Forum Polls Τα δημοψηφισματα του φορουμ

Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Εξακύλινδρο ατμοσφαιρικό ή Τετρακύλινδρο Turbo?
Eξακύλινδρο Ατμοσφαιρικό 26 72,22%
Τετρακύλινδρο Turbo 10 27,78%
Ψήφισαν: 36. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
14-09-11, 17:28   #21
Φάνης
 
Το avatar του χρήστη Φάνης
 
Status:
Εγγραφή: 07-12-2009
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 3.339

Drives: F20 116i
Επειδή ψήφισα με την καρδιά και το συναίσθημα, ψήφισα 6κύλινδρο εν σειρά. Οι λόγοι γνωστοί και επείδή έχω τέτοιο μοτέρ (είχα τον Μ54 και τώρα τον Ν52), απλά είναι απόλαυση. Με την λογική και το ότι ζω στην Ελλάδα (για΄τι στο εξωτερικό δεν το συζητάω...όσα πιο πολλά λυβικά τόσο πιο καλά!), όταν με το καλό αλλάξω αυτοκίνητο, με βλέπω κατά 90% σε 4κύλινδρο Turbo.

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο sliolis Εμφάνιση μηνυμάτων
Υπάρχει κάποια ανακοίνωση παιδιά που να λέει ότι καταργούνται οι 6κύλινδροι;
Ανακοίνωση δεν υπάρχει Σπύρο. Πρακτικά όμως βλέπουμε ότι σταματάει να τοποθετείετα σε πολλά μοντέλα (για τον ατμοσφαιρικό πάντα μιλάμε)....πλέον τοποθετείται μόνο στην Χ3 και στην 5αρα.
__________________
"Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία...Και δεν είμαι τόσο σίγουρος για το σύμπαν." A. Einstein.
Ο χρήστης Φάνης δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
14-09-11, 19:18   #22
alex747
 
Το avatar του χρήστη alex747
 
Status:
Εγγραφή: 06-09-2010
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 2.303

Drives: Ε84 X1 23d xDrive
o 4τρακυλινδρος τουρμπο που εχω κανει μια χαρα την δουλεια του κ με αφηνει παντα με ενα χαζο χαμογελο... , μπορει ενας 6κυλινδρος να με αφηνε με ενα ακομα πιο χαζο χαμογελο αλλα μια που ειμαι κ κατοχος 4τρακυλινδρου λεω να παω με την μειωψηφια οποτε +1 στον τετρακυλινδρο!!!
Ο χρήστης alex747 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
14-09-11, 20:19   #23
sliolis
Σμηναγός
 
Το avatar του χρήστη sliolis
 
Εγγραφή: 09-05-2011
Περιοχή: Athens
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 1.410

Drives: F10 520d
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Φάνης Εμφάνιση μηνυμάτων
Ανακοίνωση δεν υπάρχει Σπύρο. Πρακτικά όμως βλέπουμε ότι σταματάει να τοποθετείετα σε πολλά μοντέλα (για τον ατμοσφαιρικό πάντα μιλάμε)....πλέον τοποθετείται μόνο στην Χ3 και στην 5αρα.
Οι καιροί είναι δύσκολοι και όπως έχω ξαναπεί οι εταιρείες διαχειρίζονται από λογιστές (bean counters).

Είναι πιο οικονομικό να φτιάξουν μια γραμμή παραγωγής που θα βγάζει το ίδιο καλούπι κινητήρα κι απλώς να παίζουν με το configuration των turbo. Γι' αυτό και σπρώχνουν τέτοιους σε πολλά μοντέλα.

Από την άλλη δεν νομίζω ότι ο 6κύλινδρος θα καταργηθεί. Θα τον κρατήσουν για τα high-end μοντέλα αλλά και κυβισμούς.

Δυστυχώς είμαστε θύματα των δύσκολων καιρών και λογιστών.

Σπύρος
Ο χρήστης sliolis δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
15-09-11, 13:22   #24
jdouk
 
Το avatar του χρήστη jdouk
 
Status:
Εγγραφή: 24-06-2008
Μηνύματα: 1.121

Drives: E81 116i
Όπως μου είχε πεί στο παρελθόν και ένας Γερμανός:

"Αν δέν έχεις οδηγήσει εξακύλινδρη BMW τότε δεν έχεις οδηγήσει BMW"

Πιστεύω ότι έχει απόλυτο δίκιο και γι'αυτό το λόγο ψηφίζω εξακύλινδρο !
Ο χρήστης jdouk δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
15-09-11, 13:39   #25
BILL Z4
 
Το avatar του χρήστη BILL Z4
 
Εγγραφή: 25-07-2006
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Ηλικία: 56
Μηνύματα: 625

Drives: E89 Z4
Η αρχή του τέλους των μηχανών εσωτερικής καύσης έχει ξεκινήσει.Όταν πρωτοβγήκε ο ψεκασμός αρκετοί "σκληροπυρηνικοί"αντέδρασαν,σήμερα είναι τα τούρμπο αύριο το υδρογόνο και ο ηλεκτρισμός.Είμαι ναι σε κάθε καινούργιο αρκεί να μην είναι ο λόγος να μάθω με τα μικρά τους ονόματα τα μαστόρια.
Ο χρήστης BILL Z4 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
15-09-11, 14:20   #26
ms_kostakiss
SUPER MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη ms_kostakiss
 
Status:
Εγγραφή: 15-11-2010
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 31
Μηνύματα: 2.216

Drives: E87 116i
6κυλινδρο για τον ήχο και μόνο. (αυτο ψήφισα)
η αγορά πηγαίνει όμως στα 4κυλινδρα τουρμπο και εμείς απλά ακολουθούμε.
__________________
Bmw Pure Driving Pleasure
Ο χρήστης ms_kostakiss δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
19-09-11, 07:48   #27
tommy316ci
 
Το avatar του χρήστη tommy316ci
 
Εγγραφή: 20-04-2011
Περιοχή: Άρτα
Ηλικία: 25
Μηνύματα: 16

Drives: E46 316ci
Εξακύλινδρο ατμοσφαιρικό γιατί σε λίγο καιρό θα ειναι είδος προς εξαφάνιση!
Ο χρήστης tommy316ci δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
19-09-11, 11:55   #28
sv2qo
 
Το avatar του χρήστη sv2qo
 
Status:
Εγγραφή: 06-01-2011
Περιοχή: Θεσσαλονίκη, κέντρο πόλης τα τελευταία 60 χρόνια
Ηλικία: 63
Μηνύματα: 618

Drives: E92 335i
Σαφεστατα o straight six ειναι ενα τεχνολογικό διαμάντι, όμως όπως ειπώθηκε παραπάνω ο ανταγωνισμός ειναι μεγαλος και όταν οι ανταγωνιστες χρησιμοποιούν κατα κόρο το τουρμπο η BMW δεν μπορεί να μέινη έξω.
Ο χρήστης sv2qo δεν είναι συνδεδεμένος  
Απάντηση στο θέμα

Tags
poll

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump