Driving academy - Page 3 - BMWForum.gr

BMWForum.gr


Τεχνικές οδήγησης Για να διδάσκουν οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι.

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
23-09-11, 15:53   #21
nik200
 
Εγγραφή: 16-09-2011
Ηλικία: 35
Μηνύματα: 26

Drives: E46 M3
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Panoz Εμφάνιση μηνυμάτων
Αναρτηση full Kit Hartge & Quaife Diff... πως με βλεπεις? Ειμαι ετοιμος?
Βασικα δεν ειμαι του "λιωσιματος" εγω...θα παθω καμια καρδια αν το ζορισω πανω απο δυο συνεχομενες στροφες. Ειμαι σαν και εσενα...το καλο μου αμαξι το ποναω...το ποναω πολυ.

Απλα θελω απλα να μαθω να ελεγχω το αμαξι σε λιγο πιο extreme συνθηκες , γιατι δεν ειμαστε για πειραματα σε δρομους.
και καλα κανεις φιλε..και το πονας...αν το χεις πληρωσει το πονας...

η hartge οσο και καλη σαν αναρτηση κι αν ειναι, θα δεις οτι ειναι λιγη για πιστα και drift....,πραγμα λογικο..καθως δεν ειναι ουτε πισταδικη ουτε driftαδικη!!!και στο κατω κατω δεν σε ενδιαφερει κατι τετοιο!!
Ο χρήστης nik200 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
23-09-11, 16:06   #22
nik200
 
Εγγραφή: 16-09-2011
Ηλικία: 35
Μηνύματα: 26

Drives: E46 M3
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Don Molina Εμφάνιση μηνυμάτων
Για να μάθεις το αυτοκίνητό σου, δεν χρειάζεσαι PSS9 ή Variant2. Αν κατεβαίνεις πίστα για να γράψεις χρόνο το πράγμα πάει αλλού. Αν κατεβαίνεις πίστα για να φύγεις γελώντας και έχοντας μάθει το αυτοκίνητό σου στο όριο κι εκτός αυτού, θες απλά λάστιχα.

Ότι miata κυκλοφορεί σκισμένο είναι (προφανώς) και κανένα δεν χρειάζεται ούτε rebuild ούτε τίποτα. Λίγο προσοχή θέλει μόνο.
Επίσης το πλαίσιο του είναι μια χαρά, και ειδικά για χρήση σε πίστα, οι ενισχύσεις είναι καθαρά extra. Ο περισσότερος κόσμος δεν θα τις καταλάβει καν.

Τέλος τα torsen δεν σπάνε με τίποτα. Είναι σίγουρα πιο ανθεκτικά από τα δισκάτα, και πιο εύκολα στην συντήρηση (γιατί ουσιαστικά δεν έχουν), και πολύ πιο αξιόπιστα. Αν κάποιος κόψει torsen είναι καλός μεταλλοφάγος, πιθανότατα έχει αλλάξει το αυτοκίνητο 2-3 φορές με ανταλλακτικά.


Γενικά κι ένα "κακοσυντηρημένο" αυτοκίνητο, μπορεί να την κάνει την δουλειά. Δεν χρειάζεται να πετάξει κάποιος υπέρογκα ποσά για να περάσει καλά και να μάθει τον εαυτό του. Αυτά χρειάζονται όταν περνάς πλέον σε ανταγωνιστικό επίπεδο.
απο την οποια εμπειρια μου καθαρα..αυτα ισχυουν σε κατασταση drift...
στο θεμα ακαμψιας..εγω στο αμαξι μου..που ηταν ραμμενοι οι θολοι..και πολυ κοντο στα 3 χρονια ο ενας εκοψε το πλαισιο γυρω γυρω...σκεψου τι μπορει να παθει ενα καμπριο αμαξι!!!!
στο θεμα μοτερ..ειναι καθαρα θεμα τυχης..παντως μην πιστεψεις οτι βαρωντας 50 κοφτες καθε φορα που το πας πιστα δεν μειωνεις την ηδη μικρη διαρκεια ζωης του μοτερ σου!!!γιατι αναγκαστικα με τα mx5 θα στροφαρεις προκειμενου να κρατησεις την παντα..

και παλι θα συμφωνησω..αν θες να πας να κανεις 5 παντες ναι το αμαξι πολυ πιθανον να μην παθει τιποτα...αλλα οταν ομως θα θελησεις να πας συμφωνα με κανονες και νομους του drift τοτε αλλαζει το πραγμα...αυτο λεω και μονο..
Ο χρήστης nik200 δεν είναι συνδεδεμένος  
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump