BMW sdrive23i no more??? - BMWForum.gr

BMWForum.gr


Σειρές Ζ Συζητήσεις για τις σειρές Z (Z3, Z4, κλπ...)

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
30-01-12, 20:07   #1
sbethanis
 
Εγγραφή: 26-10-2011
Ηλικία: 36
Μηνύματα: 10

Drives: E89 Z4
BMW sdrive23i no more???

Καλησπέρα,

Μπαίνοντας στο site της BMW είδα ότι πλέον (και στο ελληνικό και στο international) ότι δεν έχουν το δικό μου μοντέλο στον τιμοκατάλογο (sdrive23i) αλλά ούτε και το sdrive30i. Αντίθετα έχουν τα εξής:

Μοντέλο Κυβισμός Ιπποδύναμη Τιμή
sDrive20i 1997 184 €44.250
sDrive28i 1997 245 €53.950
sDrive35i 2979 306 €70.850
sDrive35is 2979 340 €85.500

Γνωρίζει κανείς αν έχει αλλάξει κάτι? Σταμάτησαν την παραγωγή του?

Σπύρος
Ο χρήστης sbethanis δεν είναι συνδεδεμένος  
30-01-12, 20:09   #2
Panoz
 
Το avatar του χρήστη Panoz
 
Status:
Εγγραφή: 27-12-2006
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 7.932

Drives: E92 335i
με την εισοδο του sdrive28i (2λιτρο +turbo)μαλλον το δικο σου εχασε τον λογο υπαρξης του στην γκαμα.
__________________
Turbo Maniac...
Ο χρήστης Panoz δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
30-01-12, 20:33   #3
sbethanis
 
Εγγραφή: 26-10-2011
Ηλικία: 36
Μηνύματα: 10

Drives: E89 Z4
Συμφωνώ για τις επιδόσεις αν και μιλάμε πλέον για τετρακύλινδρα μοτέρ.. Δεν ξέρω και το παραδέχομαι αλλά θα ήθελα πολύ να τα ακούσω αυτά τα δύο στον δρόμο (23ι και 28ι) να δούμε τι θόρυβο θα κάνουν...

Τέσπα γενικά δεν είναι καλή εξέλιξη εφόσον έχει γίνεί αυτό με δεδομένο επίσης ότι άλλαξε και την οροφή στα καινούργια.. Περιμένω σε ένα αντίστοιχο post μήπως ξέρει κανείς κόστος αλλαγής οροφής...
Ο χρήστης sbethanis δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
30-01-12, 23:28   #4
Panoz
 
Το avatar του χρήστη Panoz
 
Status:
Εγγραφή: 27-12-2006
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 7.932

Drives: E92 335i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο sbethanis Εμφάνιση μηνυμάτων
Συμφωνώ για τις επιδόσεις αν και μιλάμε πλέον για τετρακύλινδρα μοτέρ.. Δεν ξέρω και το παραδέχομαι αλλά θα ήθελα πολύ να τα ακούσω αυτά τα δύο στον δρόμο (23ι και 28ι) να δούμε τι θόρυβο θα κάνουν...

Τέσπα γενικά δεν είναι καλή εξέλιξη εφόσον έχει γίνεί αυτό με δεδομένο επίσης ότι άλλαξε και την οροφή στα καινούργια.. Περιμένω σε ένα αντίστοιχο post μήπως ξέρει κανείς κόστος αλλαγής οροφής...
Την BMW δεν την συμφερει να κραταει αλλο ενα οχημα στην γκαμα της απλα για τον ηχο..υπαρχουν πιο ουσιαστικα κριτηρια οπως η καταναλωση , emissions και φυσικα οι επιδοσεις.

Γιατι να αλλαξεις οροφη ρε φιλε?
__________________
Turbo Maniac...
Ο χρήστης Panoz δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
31-01-12, 10:00   #5
Φάνης
 
Το avatar του χρήστη Φάνης
 
Status:
Εγγραφή: 07-12-2009
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 3.339

Drives: F20 116i
Ναι, τα ατμοσφαρικά 6-κύλινδρα καταργήθηκαν και από την Ζ4 πλέον (κάτι το οποίο είχε ανακοινωθεί πέρσι την άνοιξη). Στην θέση της 23i υπάρχει η 20i (με 184 ίππους αλλά μεγαλύτερη ροπή) και στην θέση της 30i υπάρχει η 28i...αμφότερα τα νέα μοντέλα με τον 2-λιτρο Turbo κινητήρα. Ουσιαστικά, μέσα στο 2012 θα έχουν καταργηθεί όλα τα ατμοσφαιρικά μοτέρ από την γκάμα της BMW (εκτός Μ).

Η καινούργια οροφή μάλλον δεν θα μπαίνει...αλλά ακόμα και εάν βγάλουν Retrofit Kit, θα είναι πανάκριβο και δεν αξίζει.
__________________
"Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία...Και δεν είμαι τόσο σίγουρος για το σύμπαν." A. Einstein.
Ο χρήστης Φάνης δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
31-01-12, 18:31   #6
sbethanis
 
Εγγραφή: 26-10-2011
Ηλικία: 36
Μηνύματα: 10

Drives: E89 Z4
Την αλλαγή οροφής θα την σκεφτόμουν μόνο αν πραγματικά είχε να δώσει κάτι ουσιαστικό. Το μόνο που έχω διαβάσει (χωρίς να το έχω εξαντλήσει το θέμα) είναι ότι πλέον ανοίγει και κλείνει σε ταχύτητα μέχρι 40 ενώ πριν ήταν μέχρι 20... σιγά τα αυγά...

Γενικά εγώ είμαι μια χαρά με το αυτοκινητό μου, απλά το πρόσεξα εχθές αυτό με τα μοντέλα και είπα να το εξακριβώσω μαζί σας
Ο χρήστης sbethanis δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
31-01-12, 19:53   #7
BILL Z4
 
Το avatar του χρήστη BILL Z4
 
Εγγραφή: 25-07-2006
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Ηλικία: 56
Μηνύματα: 625

Drives: E89 Z4
Θέλω να δω στους Ελληνικούς δρόμους να ανοιγοκλείνει η οροφή με 40 χιλ.
Μιλάμε θα πέσει πολύ γέλιο!
Ο χρήστης BILL Z4 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
06-02-12, 07:43   #8
JohnGats
 
Το avatar του χρήστη JohnGats
 
Εγγραφή: 06-06-2011
Περιοχή: Athens
Μηνύματα: 57

Drives: E88 120i
Εχω υφασμάτινη οροφή και την ανοιγοκλείνω πολύ συχνά σε τετοια ταχύτητα χωρις κανένα προβλημα. Για μένα είναι πολύ βολικό να μην χρειαζεται να σταματάς.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ο χρήστης JohnGats δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
08-02-12, 11:45   #9
Don Molina
 
Το avatar του χρήστη Don Molina
 
Status:
Εγγραφή: 26-04-2007
Περιοχή: Zurich, CH
Ηλικία: 28
Μηνύματα: 3.220

Drives: F82 M4+S2k
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο JohnGats Εμφάνιση μηνυμάτων
Εχω υφασμάτινη οροφή και την ανοιγοκλείνω πολύ συχνά σε τετοια ταχύτητα χωρις κανένα προβλημα. Για μένα είναι πολύ βολικό να μην χρειαζεται να σταματάς.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Σίγουρα είναι βολικό, αλλά μάλλον το βάρος της μεταλλικής σε συνδυασμό με το κοπάνημα του κωλόδρομου ειναι το επικίνδυνο
__________________
Ο χρήστης Don Molina δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
08-02-12, 11:49   #10
nikos bob
 
Το avatar του χρήστη nikos bob
 
Status:
Εγγραφή: 08-11-2009
Μηνύματα: 2.338

Drives: N/A N/A
Kαι μετα αρχιζουν ...τα τριξιματα !!!!
Ο χρήστης nikos bob δεν είναι συνδεδεμένος  
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump