Στην Αγγλία η κατασκευή του 3-κύλινδρου κινητήρα - BMWForum.gr

BMWForum.gr

BMWForum.gr » Αυτοκίνητα BMW » Σειρές & Μοντέλα ΒΜW » Σειρά "i" » Στην Αγγλία η κατασκευή του 3-κύλινδρου κινητήρα

Σειρά "i" Φάκελος για την ηλεκτροκίνητη σειρά της BMW

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
13-06-12, 00:44   #1
subscriber
 
Το avatar του χρήστη subscriber
 
Status: Newsfeed Master
Εγγραφή: 16-03-2011
Μηνύματα: 386

Drives: N/A N/A
Στην Αγγλία η κατασκευή του 3-κύλινδρου κινητήρα

Η BMW ανακοίνωσε ότι ο 3-κυλινδρος βενζινοκινητήρας της έκδοσης παραγωγής του BMW i8, θα κατασκευάζεται αποκλειστικά στο εργοστάσιο της BMW στη πόλη Hams Hall, κοντά στο Birmingham της Αγγλίας, όπως ανακοίνωσε σήμερα ο Ian Robertson, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της BMW AG, και διευθυντής πωλήσεων και μάρκετινγκ της BMW.


Η έκδοση παραγωγής του BMW i8 θα κυκλοφορήσει το 2014 και σε σχέση με το πρωτότυπο θα χάσει τις γυάλινες πόρτες, αλλά αυτές συνεχίζουν να ανοίγουν προς τα πάνω. Το πρώτο plug-in υβριδικό supercar των Βαβαρών θα συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα στον μπροστά άξονα απόδοσης 127 kW (172 ίππων) με 250 Nm ροπής και έναν turbo 1.500αρη τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης στον πίσω άξονα (και όχι πετρελαίου όπως το πρωτότυπο) με την συνολική απόδοση να ανέρχεται στα 399 άλογα με 550 Nm ροπής. Οι δύο κινητήρες θα συνδυάζονται με ένα νέο 4-τάχυτο κιβώτιο το οποίο έχει σχεδιαστεί ειδικά ώστε να μεγιστοποιούνται οι επιδόσεις του αυτοκινήτου.

Το αυτοκίνητο θα έχει αυτονομία 35 χλμ αποκλειστικά με την χρήση του ηλεκτροκινητήρα, θα καταναλώνει μόλις 3 λίτρα/100 χλμ, θα κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4.9 δευτ. και η τελική του ταχύτητα θα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Το βάρος του δεν θα ξεπερνά τα 1.450 κιλά, 30 λιγότερα σε σχέση με το πρωτότυπο. Η BMW θα το πουλά με τιμή κοντά στις 100.000 ευρώ, θα κατασκευάζεται και αυτό στο εργοστάσιο της Λειψίας με στόχο να κατασκευάζονται 10.000 μονάδες ετησίως.

[Πηγή:Autoblog.gr]
Ο χρήστης subscriber δεν είναι συνδεδεμένος  
13-06-12, 02:16   #2
Panoz
 
Το avatar του χρήστη Panoz
 
Status:
Εγγραφή: 27-12-2006
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 7.932

Drives: E92 335i
Στην Αγγλια??? Χα!!!!! Και περιμενουν να δουλεψει χωρις να παει συνεργειο πανω απο εναν μηνα?
__________________
Turbo Maniac...
Ο χρήστης Panoz δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
13-06-12, 10:15   #3
Φάνης
 
Το avatar του χρήστη Φάνης
 
Status:
Εγγραφή: 07-12-2009
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 3.339

Drives: F20 116i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Panoz Εμφάνιση μηνυμάτων
Στην Αγγλια??? Χα!!!!! Και περιμενουν να δουλεψει χωρις να παει συνεργειο πανω απο εναν μηνα?
Γιατί όχι? Εκεί φτιάχνεται και ο κινητήρας Ν13 της F20 (και σύντομα F30)...ακόμα (να χτυπήσω ξύλο!!) δεν έχει βγάλι προβλήματα. Νομίζω, ότι από τότε που τα Αγγλικά εργοστάσια τα πήραν οι Γερμανοί / Αμερικάνοι, έχουν στρώσει αρκετά.
__________________
"Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία...Και δεν είμαι τόσο σίγουρος για το σύμπαν." A. Einstein.
Ο χρήστης Φάνης δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
13-06-12, 12:32   #4
V@GGELIS
 
Το avatar του χρήστη V@GGELIS
 
Status:
Εγγραφή: 13-01-2012
Περιοχή: ΚΡΗΤΗ
Μηνύματα: 447

Drives: F20 116i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Φάνης Εμφάνιση μηνυμάτων
Γιατί όχι? Εκεί φτιάχνεται και ο κινητήρας Ν13 της F20 (και σύντομα F30)...ακόμα (να χτυπήσω ξύλο!!) δεν έχει βγάλι προβλήματα. Νομίζω, ότι από τότε που τα Αγγλικά εργοστάσια τα πήραν οι Γερμανοί / Αμερικάνοι, έχουν στρώσει αρκετά.
Συμφωνώ, και κάποια απο τα καινούρια opel τωρα εχουν αρχίσει να κατασκευάζονται Αγγλία. Oπότε κατι θα ξερουν λογικα οι Γερμανοι που στρεφονται σιγα σιγα προς τα εκει, δε νομιζω να θελουν να καταστρεψουν τη φήμη τους έτσι εύκολα.
__________________
_____Keep DRIVING !_____
Ο χρήστης V@GGELIS δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
13-06-12, 12:33   #5
JEO
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη JEO
 
Status: Βatman

Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 5.304

Drives: Ε34 520i
Τεινω να συμφωνησω με τον Φανη. Και το micra στην Αγγλια φτιαχνεται και παρολο τα 120.000kmh δεν εχει χαλασει ακομα.
Οι Αγγλοι δεν ειναι Ισπανοι. Κρατανε μια ποιοτητα στην συναρμολογηση.
__________________
Υποστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το μπροστινο μερος του αυτοκινητου.
Υπερστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το πισω μερος του αυτοκινητου.
Ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο.
Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις.


Θοδωρης.
Ο χρήστης JEO δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
13-06-12, 18:21   #6
V@GGELIS
 
Το avatar του χρήστη V@GGELIS
 
Status:
Εγγραφή: 13-01-2012
Περιοχή: ΚΡΗΤΗ
Μηνύματα: 447

Drives: F20 116i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο JEO Εμφάνιση μηνυμάτων
Οι Αγγλοι δεν ειναι Ισπανοι. Κρατανε μια ποιοτητα στην συναρμολογηση.
__________________
_____Keep DRIVING !_____
Ο χρήστης V@GGELIS δεν είναι συνδεδεμένος  
Απάντηση στο θέμα

Tags
3 cylinder, bmw 3 cylinder, bmw 3 cylinder engine, BMW i, BMW i brand, BMW i sub-brand, bmw i8, i-brand, Μ8, Ian Robertson

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump