Πως να αλλαξετε μονοι σας, τα λαδια της ΒΜW σας(Ε90,Ε91,Ε92) - Page 8 - BMWForum.gr

BMWForum.gr

BMWForum.gr » Αυτοκίνητα BMW » Τεχνικά θέματα, Service αυτοκινήτου » DIY & Project Cars » Πως να αλλαξετε μονοι σας, τα λαδια της ΒΜW σας(Ε90,Ε91,Ε92)

DIY & Project Cars Φτιαξατε κατι μονος σας ή έχετε οδηγίες για μια συγκεκριμένη εργασία? Μοιραστείτε το μαζί μας.

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
11-08-12, 19:48   #71
sakisk
 
Το avatar του χρήστη sakisk
 
Εγγραφή: 26-02-2010
Περιοχή: athens
Μηνύματα: 62

Drives: Ε87 116ι
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο giannis Εμφάνιση μηνυμάτων
Πριν, δουλευε ο κλιματισμος?.. Αν ναι τοτε ειναι συμπυκνωμενοι υδρατμοι απ τη σερπαντινα που φευγουν μεσω υδροροων προς τα εξω. Συνεχιζουν να τρεχουν κι ας εχεις σβησει το κλιμα και λιγη ωρα.

Επισης μπορει να ειναι και η υπερχειλιση απ το δοχειο του πλυστικου. Εχω προσεξει οταν το γεμιζω τρεχει νερακι απ τον εμπρος δεξι θολο κατω, ισως ειναι κι αυτο, να ηταν σχεδον γεματο και με την κλιση που πηρε τ αμαξωμα να υπερχειλισε κι εσυ να ειδες το νερο που ετρεχε απ την υδροροη αυτη.

Δε νομιζω να ειναι κατι αλλο, κι ουτε νομιζω οτι ειναι κατι ανησυχητικο.

Για να δεις εαν ειναι απο κλιμα θα σου προτεινα εαν εχεις ορεξη τωρα, αλλιως αυριο, να ξανασηκωσεις τ αμαξι και να δεις αμα τρεχει. Εως τωρα (ή αυριο πρωι), με σβηστο κλιμα τοσες ωρες θα εχει στεγνωσει η σερπαντινα και δε θα ξανατρεξει. Επισης για να μην εχεις μαζεμενη υγρασια στο κλιμα και μετα θα βρωμαει λογω αναπτυξης μουχλας, καλο θα ηταν κααν δυο λεπτα πριν σβηνεις τ αμαξι κι ενω δουλευες το κλιμα να πατας το κουμπι με τη νιφαδα ωστε να βγαινει εκτος ο συμπιεστης, μετα το κλιμα να σου δουλευει καθαρα σαν ανεμιστηρας, στεγνωνει η σερπαντινα και δεν εχεις υγρασιες.
Αλλιως αν σου ξαναβγαλει νερακι λογικα ειναι απ το πλυστικο, οπως και να χει καμια ανησυχια. Αλλα και παλι για να δεις αν ειναι απο εκει, βαλε μεσα στο δοχειο καποιο απ τα προσθετα που βαζουν στο νερο, συνηθως αυτο μυριζει ωραια ή εχει χαρακτηριστικη μυρωδια αλκοολης (αντιψυκτικο), ε, εαν τρεξει νερο και σου μυρισει τετοιο, τοτε εισαι απολυτως σιγουρος οτι ειναι απ το πλυστικο.

Ελπιζω να βοηθησα λιγακι, εαν και παλι δε βγαζεις ακρη πηγαινε το σε καποιο συνεργειο με ραμπα να το σηκωσει να βγαλει και την ποδια να δει τι ειναι, εγω δε νομιζω να ειναι κατι αλλο πλην μιας εκ των δυο περιπτωσεων που ανεφερα.
γιαννη ο κλιματισμος δουλευε αρκετα πριν το σηκωσω το αμαξι οντως!
απο την αλλη εχω απορια, αν σηκωθει ομοιομορφα το αμαξι και απο την πλευρα του συνοδηγου (κοινος να ειναι σουζα), τοτε θα εξακολουθει να υπαρχει αυτη η διαρροη ? το σκεφτομαι λογικα..με ανοιχτο κλιματισμο δηλαδη κ σε ανηφορα θα πρεπει να υπαρχει διαρροη?? τωρα οσο για το δοχειο του πλυστικου, το σκεφτηκα κ εγω να σου πω.. λογικα θα υπαρχει καποια υπερχειληση σε σημειο που υπερβαινει το μεγιστο του δοχειου, αλλα απο την αλλη εχω αρκερο καιρο να συπληρωσω με υγρο το συγκεκριμενο δοχειο! θα δοκιμασω κ αυριο το πρωι χωρις να εχω δουλεψει τον κλιματισμο κ ελπιζω να μην δω αλλα δακρυα...!

ευχαριστω παντως γιαννη. θα επανελθω αυριο με νεα..
Ο χρήστης sakisk δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
11-08-12, 20:53   #72
giannis
 
Το avatar του χρήστη giannis
 
Status:
Εγγραφή: 01-03-2008
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 3.939

Drives: E87 116i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο sakisk Εμφάνιση μηνυμάτων
γιαννη ο κλιματισμος δουλευε αρκετα πριν το σηκωσω το αμαξι οντως!
απο την αλλη εχω απορια, αν σηκωθει ομοιομορφα το αμαξι και απο την πλευρα του συνοδηγου (κοινος να ειναι σουζα), τοτε θα εξακολουθει να υπαρχει αυτη η διαρροη ? το σκεφτομαι λογικα..με ανοιχτο κλιματισμο δηλαδη κ σε ανηφορα θα πρεπει να υπαρχει διαρροη?? τωρα οσο για το δοχειο του πλυστικου, το σκεφτηκα κ εγω να σου πω.. λογικα θα υπαρχει καποια υπερχειληση σε σημειο που υπερβαινει το μεγιστο του δοχειου, αλλα απο την αλλη εχω αρκερο καιρο να συπληρωσω με υγρο το συγκεκριμενο δοχειο! θα δοκιμασω κ αυριο το πρωι χωρις να εχω δουλεψει τον κλιματισμο κ ελπιζω να μην δω αλλα δακρυα...!

ευχαριστω παντως γιαννη. θα επανελθω αυριο με νεα..
Οταν δουλευει ο κλιματισμος, εχεις παντα απορροη νερου απο τη σερπαντινα μεσω υδροροων προς τα εξω απλα δε το βλεπουμε γιατι συνηθως...οδηγαμε! Αν εισαι σταματημενος πχ σε φαναρι, κινηση κλπ, πολλες φορες δημιουργουνται μικρες λιμνουλες απο κατω. Ειναι σκεψου οπως τα οικιακα αιρ κοντισιον που η υγροποιημενη υγρασια απο μεσα φευγει μεσω του σωληνα αποχετευσης-υδροροης, εξω, παντα δε σταζει λιγο νερακι, κι αν εχει κι υγρασια το περιβαλλον ακομα περισσοτερο, ε καπως ετσι ειναι και στα αυτοκινητου, ιδια φιλοσοφια ακριβως!

Ξαναδες το και πες μας, λογικα απο αυτο ειναι. Απλα δε φαινεται και πολυ οταν ειμαστε εν κινησει γιατι δε βγαζει βρυσες αλλα σταγονες που μαζευονται και φευγουν. Εαν εχεις προσεξει και σε λεωφορεια και πουλμαν που εχουν μεγαλες κλιματιστικες μοναδες, συνηθως τρεχουν νερα απο πισω και πολλες φορες 'μπουργανα', καπως ετσι και στα ΙΧ σε μικροτερο βαθμο!
__________________
Go Deeper...
Ο χρήστης giannis δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
12-08-12, 17:13   #73
sakisk
 
Το avatar του χρήστη sakisk
 
Εγγραφή: 26-02-2010
Περιοχή: athens
Μηνύματα: 62

Drives: Ε87 116ι
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο giannis Εμφάνιση μηνυμάτων
Οταν δουλευει ο κλιματισμος, εχεις παντα απορροη νερου απο τη σερπαντινα μεσω υδροροων προς τα εξω απλα δε το βλεπουμε γιατι συνηθως...οδηγαμε! Αν εισαι σταματημενος πχ σε φαναρι, κινηση κλπ, πολλες φορες δημιουργουνται μικρες λιμνουλες απο κατω. Ειναι σκεψου οπως τα οικιακα αιρ κοντισιον που η υγροποιημενη υγρασια απο μεσα φευγει μεσω του σωληνα αποχετευσης-υδροροης, εξω, παντα δε σταζει λιγο νερακι, κι αν εχει κι υγρασια το περιβαλλον ακομα περισσοτερο, ε καπως ετσι ειναι και στα αυτοκινητου, ιδια φιλοσοφια ακριβως!

Ξαναδες το και πες μας, λογικα απο αυτο ειναι. Απλα δε φαινεται και πολυ οταν ειμαστε εν κινησει γιατι δε βγαζει βρυσες αλλα σταγονες που μαζευονται και φευγουν. Εαν εχεις προσεξει και σε λεωφορεια και πουλμαν που εχουν μεγαλες κλιματιστικες μοναδες, συνηθως τρεχουν νερα απο πισω και πολλες φορες 'μπουργανα', καπως ετσι και στα ΙΧ σε μικροτερο βαθμο!
τελικα οντως, ο κλιματισμος εκανε αυτη την διαρροη..

τωρα βεβαια ανακαλυψα οτι εχω ενα αλλο προβλημα, γνωριζει κανεις αν το e87 εχει κεντρικο σημειο ανυψωσης στο μπροστινο μερος ??

γιατι πως αλλιως θα τοποθετηθουν απο κατω οι γρυλλοι ασφαλειας αριστερα κ δεξια του αυτοκινητου?

οσο και αν εψαξα στο google το μονο που βρηκα ειναι αυτο το σχεδιο, που δεν ξερω κατα ποσο αφορα το αμαξι μου..
http://www.1addicts.com/forums/attac...8&d=1326346267
Ο χρήστης sakisk δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
12-08-12, 17:43   #74
giannis
 
Το avatar του χρήστη giannis
 
Status:
Εγγραφή: 01-03-2008
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 3.939

Drives: E87 116i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο sakisk Εμφάνιση μηνυμάτων
τελικα οντως, ο κλιματισμος εκανε αυτη την διαρροη..

τωρα βεβαια ανακαλυψα οτι εχω ενα αλλο προβλημα, γνωριζει κανεις αν το e87 εχει κεντρικο σημειο ανυψωσης στο μπροστινο μερος ??

γιατι πως αλλιως θα τοποθετηθουν απο κατω οι γρυλλοι ασφαλειας αριστερα κ δεξια του αυτοκινητου?

οσο και αν εψαξα στο google το μονο που βρηκα ειναι αυτο το σχεδιο, που δεν ξερω κατα ποσο αφορα το αμαξι μου..
http://www.1addicts.com/forums/attac...8&d=1326346267
Μην το ονομαζεις διαρροη, δεν ειναι, απλα αποχετευση-υδροροη, εξαγωγη συμπυκνωμενης υγρασιας, πες το οπως αλλιως θες αλλα οχι διαρροη! Εχω 'αλλεργια' με τις διαρροες παντος τυπου!

Για το 2ο ερωτημα σου, δε νομιζω να υπαρχει αυτο που λες, κατα 80-90% ειμαι σιγουρος οτι δεν υπαρχει και για μενα καλυτερα μη κανεις τιποτα πειραματα με τ αμαξι γιατι μπορει να κανεις ζημια στην καλυτερη, στη χειροτερη να προκληθει κανα ατυχημα. Δες και στο εγχειριδιο, γραφει με σαφηνεια που πρεπει να ανυψωνεται το οχημα, νομιζω ειναι μονο τα 4 εκεινα τακουνια κατω απ το πατωμα. Μου ειχε τυχει εμενα ενας μια φορα και παει να βαλει γρυλο εμπρος και απο κατω και δε τον προλαβα και ραγισε κοματι της πλαστικης ποδιας που καλυπτει τη μηχανη απο κατω με το που πηρε ολο το βαρος απ τις ροδες με το που ανυψωθηκε λιγο. Δε θες καν να ακουσεις το θορυβο, πιστεψε με. Δεν εγινε μεγαλη ζημια αλλα ξενερωνεις...Και λογικα εγω δε θα ρισκαρα να βαλ γρυλο στο διαφορικο που εχω δει και βαζουν πολλοι ειδικα σε παλια αμαξια. Το αυτοκινητο απο κατω ειναι ολο καλυμενο με πλαστικες ποδιες, περναει η σωληνα της εξατμισης, ο αξονας μεταδοσης κινησης και εχεις μπροστα μοτερ, κιβωτιο, πιο πισω διαφορικο και μπρος και πισω την αναρτηση που δε τη λες κι απλη, αποτελουμενη κυριως απο αλουμινενια μερη και με αρκετα κομματια, βαλε και ποσα καλωδια με αισθητηρες υπαρχουν για τα παντα, δεν ειναι αμαξι περασμενων 10ετιων να βαζεις γρυλλους οπου θες, προσεχε το λοιπον...

Εαν εχεις θεμα με την ανυψωση, πηγαινε σε ενα βενζιναδικο με αναβατορειο, δωστου 10 ευρω, σηκωσε τ αμαξι και κανε τη δουλεια σου σωστα και νοικοκυρεμενα και με ασφαλεια. Πολλα βενζιναδικα δε παιρνουν και τιποτα μαλιστα για τετοιες δουλειες.
__________________
Go Deeper...
Ο χρήστης giannis δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
12-08-12, 18:19   #75
bimmer56
 
Το avatar του χρήστη bimmer56
 
Status:
Εγγραφή: 17-07-2011
Περιοχή: Space Coast, Florida USA
Ηλικία: 61
Μηνύματα: 711

Drives: E46 330I
Μονο απο τα τεσσερα σημεια ανυψωσεις, πουθενα αλλου, κανε οτι σου λεει ο Γιαννης, εαν επιτρεπεται τι προβλημα εχεις? Οσο για την διαρροη που λες, ελα να δεις το δικο μου 540 τωρα με ζεστη και υγρασια, ποταμι απο κατω.
__________________
2003 330I ZHP
2004 330CI ZHP
2010 535XI
2015 Audi A3 TDI
2015 Nissan Rogue SV
Ο χρήστης bimmer56 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
12-08-12, 18:35   #76
sakisk
 
Το avatar του χρήστη sakisk
 
Εγγραφή: 26-02-2010
Περιοχή: athens
Μηνύματα: 62

Drives: Ε87 116ι
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο bimmer56 Εμφάνιση μηνυμάτων
Μονο απο τα τεσσερα σημεια ανυψωσεις, πουθενα αλλου, κανε οτι σου λεει ο Γιαννης, εαν επιτρεπεται τι προβλημα εχεις? Οσο για την διαρροη που λες, ελα να δεις το δικο μου 540 τωρα με ζεστη και υγρασια, ποταμι απο κατω.
αλλαγη λαδιων προσπαθω να κανω και θελω να σηκωσω το αυτοκινητο..
αλλα οσο και αν εψαξα δεν βρηκα καπου, αλλο σημειο ανηψωσης περαν απο τα τεσσερα στο πλαι του αυτοκινητου...

κ το ερωτημα μου ειναι το εξης, πως θα βαλω να στηριχθει το αυτοκινητο στους γρυλους ασφαλειας, αφου η θεση που θα πρεπει να μπουν θα ειναι ''πιασμενη'' απο τον γρυλο ανυψωσης..

γιαυτο εψαξα μεσω google να βρω αλλα σημεια ανηψωσης, ετσι ωστε να μπορω να εχω ελευθερο το σημειο με τα ''τακουνια'' κ να μπουν εκει οι γρυλοι ασφαλειας. Βρηκα καποιες περιπτωσεις (BMW) οπου οντως υπηρχε κεντρικο σημειο ανυψωσης και αφου σηκωθηκε το αυτοκινητο απο εκει, τοποθετηθηκαν εκατεροθεν οι γρυλοι...

τωρα οσον αφορα το e87 δεν μπορεσα να βρω κατι αντιστοιχο.. Βεβαια σκεφτηκα κ το αλλο, να τοποθετησω και απο την αλλη πλευρα γρυλο ανυψωσης κ ετσι το αυτοκινητο να σηκωθει και να στηριζεται στους γρυλους..
Ο χρήστης sakisk δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
12-08-12, 19:03   #77
Panoz
 
Το avatar του χρήστη Panoz
 
Status:
Εγγραφή: 27-12-2006
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 7.932

Drives: E92 335i
Οχι...ειμαι κατηγορηματικος. Μην αφησεις το αμαξι πανω σε γρυλους ανυψωσης!

Προσφατα βρεθηκα σε παρομοια κατασταση (απο λαστιχο) οπου επρεπε να κρατησω το οχημα σηκωμενο για καποιες ωρες και ειχα το ιδιο προβλημα. Αφου στον τακο θα μπει ο γρυλος ανυψωσης , πως/που θα βαλω τον γρυλο ασφαλειας?

Καθοτι δεν ειχα επιλογη , η το εκανα η απλα εμενα στην μεση του πουθενα χωρις λαστιχο, βρηκα ενα σημειο μιση/μια παλαμη μπροστα απο τον τακο. Χρησημοποιησα εκει το ανυψωτικο και κουμπωσα αμεσως τον γρυλο ασφαλειας. Εφοσον εχεις επιλογη και δεν εισαι σε αναγκη μηπως πας με τα λαδακια σου στο συνεργειο?
__________________
Turbo Maniac...
Ο χρήστης Panoz δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
16-08-12, 17:44   #78
sakisk
 
Το avatar του χρήστη sakisk
 
Εγγραφή: 26-02-2010
Περιοχή: athens
Μηνύματα: 62

Drives: Ε87 116ι
Τελικα εφοσων δεν μπορουσα να βγαλω ακρη με την ανυψωση του αυτοκινητου, το πηγα στα παιδια κατω στις τζιτζιφιες.. και εκανα εκει την αλλαγη λαδιου.

Τωρα οσον αφορα το κεντρικο σημειο ανυψωσης του αυτοκινητου, να ενημερωσω οτι το αυτοκινητο πραγματι εχει.. και για του λογου του αληθες το εβγαλα και φωτο.. βρισκεται ακριβως μπροστα απο το πορτακι που ειναι το καρτερ των λαδιων.


ρωτησα τον χρηστο και μου ειπε οτι οντως ειναι σημειο ανυψωσης κεντρικο αν θελει καποιος να σηκωσει το αυτοκινητο απο το μπροστινο μερος.

Βεβαια αν με ρωτησετε τωρα που το γνωριζω, αν θα εκανα την αλλαγη λαδιων μονος, θα σας ελεγα οτι και στην επομενη αλλαγη λαδιων, στο συνεργειο θα παω (μηδεν κουραση, μηδεν κινδυνος ατυχηματος..)

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη jdouk : 17-08-12 στις 13:59
Ο χρήστης sakisk δεν είναι συνδεδεμένος  
Απάντηση στο θέμα

Tags
λαδια, συνεργειο, service, επισκευη

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump