ΑΤΥΧΗΜΑ- Τι πρεπει να ξερω? - BMWForum.gr

BMWForum.gr

BMWForum.gr » Αυτοκίνητα BMW » Γενικά αυτοκινήτου » ΑΤΥΧΗΜΑ- Τι πρεπει να ξερω?

Γενικά αυτοκινήτου Ότι έχει να κάνει με BMW αυτοκίνητα.

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
06-09-07, 23:15   #1
jason
 
Status: Innactive Imp.Users
Εγγραφή: 08-11-2006
Μηνύματα: 1.286

ΑΤΥΧΗΜΑ- Τι πρεπει να ξερω?

Εισαγωγικά

O τρόπος συμπεριφοράς του απλού πολίτη-οδηγού-συνοδηγού διδάσκεται στις Ευρωπαϊκές χώρες, παράλληλα με την λήψη των μαθημάτων για την απόκτηση άδειας οδήγησης. Μάλιστα, σε μερικές χώρες απαιτείται και ολιγοήμερη παρακολούθηση σε κρατικό νοσοκομείο του τρόπου μεταφοράς αλλά και του τρόπου προσφοράς πρώτων βοηθειών και καρδιοαναπνευστικής ανάνηψης.


Το πρώτο πράγμα που πρέπει να έχουμε υπόψιν, αν τύχει και βρεθούμε σε ένα μικρό ή μεγάλο οδικό ατύχημα, είναι η αποφυγή μεγαλύτερης τραγωδίας και η διευκόλυνση του έργου των αρμοδίων υπηρεσιών. Αν δεν μπορούμε να προσφέρουμε κάτι παραπάνω από αυτούς που έφτασαν νωρίτερα δεν εμπλεκόμαστε.



Τι κάνουμε σε περίπτωση ατυχήματος

Σε περίπτωση που είμαστε οι πρώτοι που φτάνουν στο σημείο, πρέπει πρώτα να κάνουμε 2 πράγματα (ισχύουν σε οποιαδήποτε κρίσιμη κατάσταση-ατύχημα), ταυτόχρονα μάλιστα, αν είμαστε περισσότεροι από ένας.


Να τοποθετήσουμε προειδοποιητικά τρίγωνα σε απόσταση 200 μέτρα από το ατύχημα ή κάποιος να προειδοποιεί τα αυτοκίνητα που ακολουθούν.
Να ειδοποιήσουμε με τηλέφωνο τις αρμόδιες υπηρεσίες.
Εξαίρεση για το 2ο είναι ο κίνδυνος για πρόσθετες κακώσεις από φωτιά.


Μόνο τότε, αφού έχουμε αποφύγει μεγαλύτερη τραγωδία και ειδοποιήσει τις αρχές, πλησιάζουμε τα εμπλεκόμενα οχήματα πολύ, πολύ προσεχτικά. Μετράει πάνω από όλα η δική μας ακεραιότητα και ασφάλεια. Περισσότερους τραυματίες-νεκρούς δεν θέλουμε.


Αναζητούμε προειδοποιητικά σήματα για παρουσία επικίνδυνων ουσιών στο φορτίο των οχημάτων. Αν υπάρχουν το αναφέρουμε στις αρχές.
ΣΗΜ. Τα θύματα μπορεί να έχουν ή όχι τις αισθήσεις του, να είναι στο όχημα, ελεύθερα ή και παγιδευμένα, να έχουν εκτιναχθεί ή και να περιφέρονται σε κατάσταση σύγχυσης. Εδώ χρειάζεται ψυχραιμία γιατί το θέαμα μπορεί να είναι πολύ δυσάρεστο.

Αφού δηλώσουμε στα θύματα την παρουσία μας σβήνουμε τον διακόπτη λειτουργίας και αν γνωρίζουμε και είναι εφικτό αποσυνδέουμε τους πόλους της μπαταρίας.

Ακινητοποιούμε το όχημα δένοντας χειρόφρενο και βάζοντας ταχύτητα και αν αυτό δεν είναι εφικτό τοποθετούμε τάκους. Αν το αυτοκίνητο είναι με το πλάι δεν επιχειρούμε να το γυρίσουμε. Βεβαιωνόμαστε μόνο ότι δεν θα κυλίσει.
Δεν μετακινούμε τα θύματα σε καμία περίπτωση, ιδιαίτερα αυτά που δεν έχουν τις αισθήσεις τους, παρά μόνο όταν υπάρχει απόλυτη ανάγκη (φωτιά-ανάγκη για καρδιοαναπνευστική ανάνηψη).Υπάρχει κίνδυνος κακώσεων της σπονδυλικής στήλης ή βαριάς εσωτερικής αιμορραγίας. Αυτό το αφήνουμε στους ειδικούς που ξέρουν τον ασφαλή τρόπο μετακίνησης.
Σε περίπτωση που γνωρίζουμε τον τρόπο της καρδιοαναπνευστικής ανάνηψης τον εφαρμόζουμε.

Κοιτάζουμε στο όχημα για μικρά παιδιά που δεν φαίνονται ή βρίσκονται κάτω από αποσκευές ή κουβέρτες. Ψάχνουμε τριγύρω για εκτιναχθέντα ή περιπλανόμενα θύματα. Αν κάποιος από τους επιβάτες έχει τις αισθήσεις του, τον ρωτάμε πόσα άτομα ήταν στο όχημα (δεν είναι σίγουρο ότι θα τους αναφέρει όλους).
Όταν έρθουν οι αρχές δεν εμπλεκόμαστε πλέον και δίνουμε όλες τις πληροφορίες που θα μας ζητήσουν. Σε περίπτωση που έχουμε μετακινήσει κάποιον (άνθρωπο-όχημα), αναφέρουμε την θέση που ήταν αρχικά, γιατί αργότερα αυτά τα στοιχεία μπορεί να είναι χρήσιμα στην τροχαία. Αν Τα θύματα βρίσκονται κάτω από το όχημα και κινδυνεύουν άμεσα, προσπαθούμε πρώτα να μετακινήσουμε το όχημα. Αν δεν γίνεται…το μη χείρον βέλτιστο. Σε περίπτωση που οι αρχές αργούν να έρθουν και η κατάσταση επιβάλλει την μετακίνηση κάποιου θύματος, αυτό πρέπει να γίνει με μεγάλη προσοχή.


Επίλογος - Σχόλια


Σε Ευρωπαϊκά κράτη διδάσκονται τρόποι μετακίνησης και τοποθέτησης με ασφάλεια σε όλους τους υποψήφιους οδηγούς. Επίσης διδάσκονται τρόποι αιμόστασης ενός τραύματος και πρόχειρη επίδεση τραυμάτων με τα υλικά που κάθε όχημα πρέπει να έχει στο φαρμακείο. Αλλά ποιος ξέρει και ποιος ενδιαφέρθηκε να ενημερώσει τι πρέπει να έχει το φαρμακείο και αν τα έχει αν ξέρει να τα χρησιμοποιεί και αν τα αντικαθιστά πριν λήξουν. Στην χώρα μας πρέπει μόνοι μας να ενημερωθούμε.

Αναζητήστε σχετικά βιβλία παροχής πρώτων βοηθειών. Διαβάστε τα, μπορεί να σώσετε μία ζωή. Μπορείτε να δηλώσετε και συμμετοχή στα μαθήματα καρδιοαναπνευστικής αναζωογόνησης που γίνονται από την Ελληνική Εταιρεία Καρδιοαναπνευστικής Αναζωογόνησης (Ε.Ε.Κ.ΚΑ.Α. διεύθυνση: Μαιάνδρου 23 Αθήνα, τηλ. 210-6972267).

Το κράτος μπορεί να μην νοιάζεται, νοιάσου εσύ γιατί μπορείς να σώσεις τον συνάνθρωπό σου, τον συνεπιβάτη σου.





Επιμέλεια άρθρου:
pankel
BLOKA TEAM
Ο χρήστης jason δεν είναι συνδεδεμένος  
07-09-07, 16:41   #2
dimx-5
 
Το avatar του χρήστη dimx-5
 
Εγγραφή: 04-07-2006
Ηλικία: 47
Μηνύματα: 954

Drives: X3 650
Και σε πιο εύκολα, ανώδυνα ατυχήματα, μια και ασχολούμαι καθημερινά:
Όλες σχεδόν οι ασφαλιστικές έχουν μπει στο φιλικό διακανονισμό. Άρα κάθε ατύχημα, ακόμα και αν δεν συμπληρώσετε το αντίστοιχο έντυπο πληρώνεται από την δική σας ασφαλιστική όταν δεν φταίτε. Απλά ΠΡΕΠΕΙ όταν δεν φταίτε να κάνατε οπωσδήποτε αρνητική δήλωση.
Ο χρήστης dimx-5 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
09-09-07, 17:35   #3
Panoz
 
Το avatar του χρήστη Panoz
 
Status:
Εγγραφή: 27-12-2006
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 7.932

Drives: E92 335i
Πολυ καλο post ...μπραβο Jason
__________________
Turbo Maniac...
Ο χρήστης Panoz δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
19-09-07, 14:06   #4
Chris
 
Status: Innactive Imp.Users
Εγγραφή: 17-09-2007
Μηνύματα: 598

Πραγματι πολυ ενδιαφερον το παραπανω post!

Δινω ενα link για τις βασικες αρχες της ΚΑΡΠΑ (καρδιοαναπνευστικη αναζωογονηση).

Περιγραφει πως ακριβως γινεται αυτο που λεμε τεχνητή αναπνοή.

Για την ιστορία απλα αναφέρω οτι συμφωνα με τις τελευταιες κατευθυντηριες οδηγίες προτείνεται ο αλγοριθμος 30 συμπιέσεις 2 αναπνοές.

http://www.asxetos.gr/article.aspx?i=888

Θα χαρώ να συζητήσουμε οποιαδήποτε απορία επι της διαδικασίας.
Ο χρήστης Chris δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
19-09-07, 14:23   #5
jason
 
Status: Innactive Imp.Users
Εγγραφή: 08-11-2006
Μηνύματα: 1.286

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Chris
Πραγματι πολυ ενδιαφερον το παραπανω post!

Δινω ενα link για τις βασικες αρχες της ΚΑΡΠΑ (καρδιοαναπνευστικη αναζωογονηση).

Περιγραφει πως ακριβως γινεται αυτο που λεμε τεχνητή αναπνοή.

Για την ιστορία απλα αναφέρω οτι συμφωνα με τις τελευταιες κατευθυντηριες οδηγίες προτείνεται ο αλγοριθμος 30 συμπιέσεις 2 αναπνοές.

http://www.asxetos.gr/article.aspx?i=888

Θα χαρώ να συζητήσουμε οποιαδήποτε απορία επι της διαδικασίας.
Ο χρήστης jason δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
19-09-07, 17:39   #6
NLS
 
Status: Innactive Imp.Users
Εγγραφή: 21-04-2007
Μηνύματα: 1.140

είναι βασικό να μη καθόμαστε σαν τα ζώα σε περίπτωση ανάγκης του άλλου
Ο χρήστης NLS δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
20-09-07, 10:22   #7
sv2gww
 
Το avatar του χρήστη sv2gww
 
Status:
Εγγραφή: 14-09-2006
Περιοχή: Θεσσαλονικιός μεν, κάπου τριγύρω δε...
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 4.479

Drives: Ε39 528i/2
...ή τουλάχιστον, εαν δεν μπορούμε να συνειφέρουμε έμπρακτα, ας μην γινόμαστε εμείς εμπόδιο με την περιέργιά μας σ' αυτούς που είναι καθ' οδόν προς παροχή βοηθείας! Το να σταματήσει κάποιος και για να δει τι έχει γίνει κάνοντας τον επιτόπιο δικαστή είναι γελοίο. Και τέλος, είναι εγκλυματικό να κλείνει η λωρίδα ασφαλείας από τον κάθε καραγκιόζη που μπαίνει εκεί για να κινηθεί όταν όλοι είναι μπλοκαρισμένοι!
Ας μάθουμε να συμπεριφερόμαστε στο δρόμο ως Άνθρωποι!
Γιάννης-sv2gww.
__________________
Γιάννης-sv2gww

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
τέσσερα πράγματα δεν γυρίζουν πίσω:
τα λόγια που λέχθηκαν, ο χρόνος που πέρασε, οι ευκαιρίες που δόθηκαν και οι σφαίρες που άφησαν την κάνη...

Ο χρήστης sv2gww δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
20-09-07, 16:10   #8
Chris
 
Status: Innactive Imp.Users
Εγγραφή: 17-09-2007
Μηνύματα: 598

Σημερα μου συνέβη το εξής περιστατικό.

Ανεβαινα με λεωφορείο απο αμπελοκήπους προς μαρούσι μέσω κηφισίας.
Μαζί ήταν και κάποιοι τουρίστες οι οποίοι θέλανε να πανε στο ολυμπιακό στάδιο.
Ρωτανε λοιπον ενα νεαρο σε ποια σταση να κατέβουν και τους λέει στην επόμενη, χωρίς ομως να ειναι η σωστή.

Με αυτό το μικρό παράδειγμα θέλω να πώ οτι στη ζωή δεν είναι κακό να λεμε ΔΕΝ ΞΕΡΩ.

Δηλαδή σε ένα ατύχημα σημασία έχει αν μπορεί κανείς να βοηθήσει πραγματικα αλλιώς μπορούν τα πράγματα να γινουν χειρότερα,
οπως οι ξένοι που θα περπαταγανε 20λεπτα, πόσο μάλλον οταν μιλάμε για πρώτες βοήθειες..

Άλλο αδιαφορία και αλλο άγνοια
Ο χρήστης Chris δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
20-09-07, 16:30   #9
jason
 
Status: Innactive Imp.Users
Εγγραφή: 08-11-2006
Μηνύματα: 1.286

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Chris
Σημερα μου συνέβη το εξής περιστατικό.

Ανεβαινα με λεωφορείο απο αμπελοκήπους προς μαρούσι μέσω κηφισίας.
Μαζί ήταν και κάποιοι τουρίστες οι οποίοι θέλανε να πανε στο ολυμπιακό στάδιο.
Ρωτανε λοιπον ενα νεαρο σε ποια σταση να κατέβουν και τους λέει στην επόμενη, χωρίς ομως να ειναι η σωστή.

Με αυτό το μικρό παράδειγμα θέλω να πώ οτι στη ζωή δεν είναι κακό να λεμε ΔΕΝ ΞΕΡΩ.

Δηλαδή σε ένα ατύχημα σημασία έχει αν μπορεί κανείς να βοηθήσει πραγματικα αλλιώς μπορούν τα πράγματα να γινουν χειρότερα,
οπως οι ξένοι που θα περπαταγανε 20λεπτα, πόσο μάλλον οταν μιλάμε για πρώτες βοήθειες..

Άλλο αδιαφορία και αλλο άγνοια
το εχουμε εμεις οι ελληνες το συνδρομο ξερωλα
Ο χρήστης jason δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
02-10-12, 02:13   #10
kostakisgr
 
Το avatar του χρήστη kostakisgr
 
Εγγραφή: 25-05-2012
Μηνύματα: 66

Drives: F20 116 ed
Παράθεση:
Για την ιστορία απλα αναφέρω οτι συμφωνα με τις τελευταιες κατευθυντηριες οδηγίες προτείνεται ο αλγοριθμος 30 συμπιέσεις 2 αναπνοές.
Με την νεα νομοθεσια της Ε.Ε. (αλλα και την λογικη) αν δεν εντοπιστει παλμος οποιαδηποτε στιγμη,ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΝΑΠΝΟΕΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΣΥΜΠΙΕΣΕΙΣ.Αν βρεθει παλμος,τοτε συμπιεσεις+αναπνοες.
Για διαφορους λογους,αν θελει καποιος μπορω να τους του στειλω σε πμ.
Ο χρήστης kostakisgr δεν είναι συνδεδεμένος  
Απάντηση στο θέμα

Tags
ατυχημα, ασφαλεια, περιπτωση, τρακαρισμα, συγκρουση

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump