Καινούριο Ζ4 - BMWForum.gr

BMWForum.gr


Σειρές Ζ Συζητήσεις για τις σειρές Z (Z3, Z4, κλπ...)

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
28-12-12, 15:23   #1
Don Molina
 
Το avatar του χρήστη Don Molina
 
Status:
Εγγραφή: 26-04-2007
Περιοχή: Zurich, CH
Ηλικία: 28
Μηνύματα: 3.222

Drives: F82 M4+S2k
Καινούριο Ζ4

μην χαίρεστε, όχι για μένα (ακόμα - έχω σταμπάρει ένα κόκκινο //Μ, καλά να μας πάει του χρόνου θα πάω να το χτυπήσω ανελέητα)

Ο ξάδερφος ψάχνεται για roadster και μάλλον για Ζ4. Μεταχείρω, ιδανικά κάτω από 13 χιλιάρικα.
Τέλη δεν τον νοιάζουνε, και συντήρηση ίδια είναι οπότε του πα να πάει προς 3.0 και ιδανικά facelift.

Δεν είναι ο πιο σπορ οδηγός στον κόσμο, το κομμάτι του και λίγο την καύλα του να κάνει θέλει, απλά σκέφτηκα ότι το 3.0 θα 'χει σίγουρα περισσότερο εξοπλισμό.

Ερωτησούλες:

1) έχουν τίποτα συγκεκριμένα προβληματάκια αυτά? Νίκος Μπομπ/Φάνη από 'σας περιμένω αν έχετε από την εμπειρία σας κάτι να πείτε

2) SMG έχει τίποτα ιδιαίτερο στην συντήρηση? Είμαι διχασμένος στο να του το προτείνω, γιατί με την μικρή μου εμπειρία δεν τρελάθηκα κιόλας. Θα προτιμούσα κλασσικό αυτόματο γι' αυτόν, αλλά άντε να βρεις τέτοιο σπεκαρισμένο... Μόνο ο Φάνης
__________________
Ο χρήστης Don Molina είναι συνδεδεμένος  
28-12-12, 16:42   #2
Insanedriver
 
Το avatar του χρήστη Insanedriver
 
Εγγραφή: 05-01-2010
Ηλικία: 31
Μηνύματα: 1.105

Drives: Ε92 335i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Don Molina Εμφάνιση μηνυμάτων

Ερωτησούλες:

1) έχουν τίποτα συγκεκριμένα προβληματάκια αυτά? Νίκος Μπομπ/Φάνη από 'σας περιμένω αν έχετε από την εμπειρία σας κάτι να πείτε

2) SMG έχει τίποτα ιδιαίτερο στην συντήρηση? Είμαι διχασμένος στο να του το προτείνω, γιατί με την μικρή μου εμπειρία δεν τρελάθηκα κιόλας. Θα προτιμούσα κλασσικό αυτόματο γι' αυτόν, αλλά άντε να βρεις τέτοιο σπεκαρισμένο... Μόνο ο Φάνης
Τα κλασσικά τριξίματα από την κουκούλα που θέλει ρύθμιση που και που αν είσαι ψείρας και το smg είχε θεματάκια καθώς ήταν πρώτης γενιάς με μια αναβάθμιση στο λογισμικό.
Προσωπικά δεν θα πήγαινα σε smg πρώτης γενιάς.
Ο χρήστης Insanedriver δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
28-12-12, 17:54   #3
nikos bob
 
Το avatar του χρήστη nikos bob
 
Status:
Εγγραφή: 08-11-2009
Μηνύματα: 2.338

Drives: N/A N/A
Oxi smg !

Automatic 5 gear
Για Ε85 μιλαμε ετσι ;;
Να προσεξει στον χωρο αποθηκευσης της κουκουλας αριστερα πισω απο τον οδηγο να ειναι καθαροι οι νεροχυτες, γιατι αν εχουν μακα και φυλλα καιγεται το μοτερ της κουκουλας.

Για τα τριξιματα δεν θα αναφερθω γιατι αν παει καποιος να παρει roadster και περιμενει την ησυχια της 7αρας ...τοτε πρεπει να ειναι φρενοβλαβης !
Αυτα απο μενα και τιποτε αλλο !
Ο χρήστης nikos bob δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
02-01-13, 15:39   #4
Φάνης
 
Το avatar του χρήστη Φάνης
 
Status:
Εγγραφή: 07-12-2009
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 3.339

Drives: F20 116i
Γιάννη, θα σου πώ την μικρή μου εμπειρία από την κατοχή για 2 χρόνια, αλλά και από το ψάξιμο που είχα ρίξει μέχρι να το αγοράσω.

1. Αυτά που λέει ο Νίκος

2. Οπωσδήποτε αυτόματο (ή χειροκίνητο), ΟΧΙ SMG. Το αυτόματο, ειδικά το 6τάχυτο είναι πάρα πολύ καλό.

3. Προτείνω facelift (κάποια έκδοση si)...ακόμα και το 2.5si είναι πολύ γρήγορο.

4. Καλό να έχει Xenon, γιατί τα αλογόνου είναι για πέταμα.

5. Εμένα δεν μου έβγαλε καθόλου βλάβες, αλλά τα συνηθισμένα είναι μοτέρ κουκούλας (για τον λόγο που αναφέρει ο Νίκος), πολλαπλασιαστές, top mount αμορτισερ και μπροστά σύνδεσμοι ανάρτησης (ένεκα Ε46 σχεδίασης).

6. Δεν είναι και από τις ποιοτικότερες BMW (το εσωτερικό είναι ψιλοψεύτικο...γιαυτό η Alpina έκανε 2.000 κρυφές αλλαγές στο εσωτερικό!!), οπότε θα έχει ψιλοτριγμούς, αλλά τίποτα το φοβερό.

7. Ήμουν απόλυτα ικανοποιημένος από στεγανότητα και μόνωση θορύβου στις μεγάλες ταχύτητες.

Ό,τι άλλο θές με ρωτάς!!
__________________
"Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία...Και δεν είμαι τόσο σίγουρος για το σύμπαν." A. Einstein.
Ο χρήστης Φάνης δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
02-01-13, 17:58   #5
Alexandros
 
Status:
Εγγραφή: 12-06-2009
Περιοχή: Thessalonikh
Ηλικία: 28
Μηνύματα: 394

Drives: E86 3.0SI
Αγαπητέ DON.

1.Σε πολλά μέρη και ειδικά στην ανάρτηση η Ζ4 μοιάζει με την Ε46. Άρα συνηθισμένο πρόβλημα (όπως λέει και ο Φάνης ) είναι οι σύνδεσμοι της μπροστά αν΄ρτησης.
2.Αν παρει si να προσέξει την αντλία νερού η οποία είναι ηλεκτρική. Εμένα με άφησε ξαφνικά στα 32000 (thank god είχε -κάμποσο έξω και το κατάλαβα νωρίς)
3.Προσοχή στα drain holes της κουκούλας
4.Αν πάρει pro facelifτ, κάποια είχαν πρόβλημα με τον μηχανισμό υποβοήθησης του τιμονιού (ψάξε sticky steering)
5.Oi si κινητήρες πολλές φορές εμφάνιζαν ένα πρόβλημα (ψάξε N52 lifter noise
) με τις βαλβίδες εξαγωγής.
6. Τα Xenon είναι τέλεια!! must για εμένα.
7. Αν το αυτοκίνητο φοράει run flat τα top mount θα υποφέρουν σίγουρα.
8. Να ελέγχει σε τακτά χρονικά διαστήματα τη σύσφιξη στους κοχλίες που συνδέουν τις θολόμπαρες με το αμάξωμα και ειδικά αν ακούει έντονο θόρυβο από το ταμπλό του αυτοκινήτου. ΠΡΟΣΟΧΗ είναι ΑΛΟΥΜΙΝΕΝΙΕΣ!!!
9. Γενικά θα έχει τριγμούς απο το rear panel του εσωτερικού (εδώ έχω εγω που έχω και την coupe!!)
10. Όπως και σε άλλες BMW της εποχής το σύστημα ψύξης περιέχει πολλά πλαστικά τμήματα και ίσως δεν αντέξουν πολλά καλοκαίρια. Ας έχει το νου του.

In a nutshell: οι Ζ4 με τους Μ54 γενικά θεωρούνται περισσότερο αξιόπιστες και έχουν περισσότερες επιλογές για βελτίωση (just in case).
Οι Ζ4 με τον Ν52 είναι πιο οικονομικές σε καταναλωση κτλ, πιο γρήγορες, και συνήθως πιο καλά εξοπλισμένες.

Τέλος αν του αρέσει το διάβασμα:http://z4-forum.com/
__________________
Thank God who created man, to create these cars
Ο χρήστης Alexandros δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
02-01-13, 18:11   #6
stratos_335i
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη stratos_335i
 
Status:
Εγγραφή: 18-04-2009
Περιοχή: Ελλάδα
Μηνύματα: 5.305

Drives: E46 316i
Τα παιδιά που έχουν γνώσεις νομίζω τα είπαν όλα. Για μένα 3λιτρο και κομπρέσσορας ESS για 360 ίππους χωρίς μεθανόλη και γίνεται πυροβόλο.
__________________
Ο χρήστης stratos_335i είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
23-05-13, 13:29   #7
Nikos84
 
Το avatar του χρήστη Nikos84
 
Status:
Εγγραφή: 19-05-2013
Περιοχή: Νότια προάστια
Ηλικία: 32
Μηνύματα: 13

Drives: E86 Z4 3.0si
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο stratos_335i Εμφάνιση μηνυμάτων
Τα παιδιά που έχουν γνώσεις νομίζω τα είπαν όλα. Για μένα 3λιτρο και κομπρέσσορας ESS για 360 ίππους χωρίς μεθανόλη και γίνεται πυροβόλο.

Καλή η ιδέα σου Στράτο! έχω γνωστό με Ζ4 2,5 λιτρο που έχει βάλει ESS τουρμπίνα και πάει λίγο γρηγορότερα από το δικό μου. Πρέπει να βγάζει περίπου 300 άλογα απ ότι μου είπε.

Το 3.0 σίγουρα θα πηγαίνει πολύ πολύ καλύτερα με ESS.

Προσοχή στην περίπτωση των Si κινητήρων (Ν52, από τον οποίο είμαι πολύ ευχαριστημένος!) δεν γίνεται καμία βελτίωση στον κινητήρα. Αλλά όλα τα Si βγάζουν και περισσότερα άλογα και είναι και πιο οικονομικά σε σχέση με τα αντίστοιχα κυβικά σε i κινητήρες.

SMG δε θα το συνιστούσα. ;Έχω ακούσει μόνο αρνητικά σχόλια και υπερθερμαίνεται κιόλας(είχε ένας φίλος μου 3.0 smg roadster Ζ4).

Αν δεν υπάρχει θέμα με κυβικά, νομίζω Ζ4 coupe είναι μια πολύ καλή επιλογή. Από πολλές πλευρές. Ήχος, οδηγική συμπεριφορά, δύναμη. Τα μόνα αρνητικά μέχρι στιγμής είναι τα runflat και το τρίξιμο που κάνει αρκετές φορές το πίσω κουρτινάκι όταν είναι ανοιχτό.
Ο χρήστης Nikos84 δεν είναι συνδεδεμένος  
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump