Intercoolers (know how) - Page 2 - BMWForum.gr

BMWForum.gr


Tech Cyclopedia Η τεχνική εγκυκλοπαίδεια της κοινότητας μας. Τεχνικά θέματα που μόνο εδώ θα βρείτε...

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
20-07-13, 22:51   #11
JEO
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη JEO
 
Status: Βatman

Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 5.306

Drives: Ε34 520i
Μηπως τα χοντρα intercooler εχουν και πιο αραιη πλεξη στις κυψελες για καλυτερη διαπερατοτητα του αερα?
__________________
Υποστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το μπροστινο μερος του αυτοκινητου.
Υπερστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το πισω μερος του αυτοκινητου.
Ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο.
Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις.


Θοδωρης.
Ο χρήστης JEO δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
20-07-13, 22:54   #12
stratos_335i
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη stratos_335i
 
Status:
Εγγραφή: 18-04-2009
Περιοχή: Ελλάδα
Μηνύματα: 5.300

Drives: E46 316i
Πάντα υπάρχει ένα μέτρο. Μπορείς να έχεις ένα intercooler με μετωπική επιφάνεια σαν tablet και πάχος 30 cm αλλά και ένα άλλο που να έχει μετωπική επιφάνεια σαν led tv 42" και παχύ σαν σπιρτόκουτο. Προφανώς, κανένα απο τα 2 δεν είναι τέλειο.


Το μεγάλο πάχος είναι ένα θέμα αλλά έχει να κάνει και με τον συνολικό όγκο που έχει το intercooler. Δηλαδή, στην ίδια διάσταση μετωπική επιφάνειας μπορεί σε ένα 335 (όχι τυχαίο παράδειγμα) να έχουμε όγκο 4 λίτρα όσο είναι το μαμά, 7-8 λίτρα όσο ένα μέσο intercooler και φτάνουν έως τα 13-14 λίτρα όπως είναι το vrsf που έχει πάχος 7". Το πίσω μέρος της κυψέλης προφανώς δεν είναι το ίδιο δροσερό γιατί ο αέρας διανύει μεγαλύτερη απόσταση για να φτάσει εκεί και είναι πιο κοντά στο μηχανοστάσιο και το ψυγείο νερού που τη θερμαίνει με ακτινοβολία ή επαγωγή όταν είναι σταματημένο το αυτοκίνητο.

Ναι, το μεγάλο πάχος δεν είναι απαραίτητα καλό. Αλλά ανάλογα με την εφαρμογή, τον συνολικό όγκο του intercooler, την θέση που είναι τοποθετημένο και τα θερμικά φορτία που έχει να διαχειριστεί το πάχος παίζει ρόλο.

Συγκεκριμένα, το Helix παραείναι ψηλό και δεν έρχεται όλο σε επαφή με την ροή του αέρα ενώ εμποδίζει την ροή αέρα προς το ψυγείο νερού.. Απο την άλλη, το Forge είναι παραπάνω απο το 1/3 κρυμμένο πίσω απο το κάτω μέρος του προφυλακτήρα και ενώ είναι καλή κατασκευή δεν ψύχει στο έπακρο τον συμπιεσμένο αέρα. Αν ήταν λίγο πιο ψηλά τοποθετημένο.

Αντίθετα, σε ένα άλλο αυτοκίνητο που έχει intercooler όσο ο μπροστινός προφυλακτήρας ΠΧ Evo δεν είναι απαραίτητο το μεγάλο πάχος. Θα ήταν ανόητο να είναι 20 cm παχύ όταν έχει τόσο μεγάλη μετωπική επιφάνεια.

Δεν ξέρω αν έγινα απόλυτα κατανοητός αλλά ανάλογα με την περίπτωση το μεγάλο πάχος είναι άλλοτε καλό και άλλοτε μειονέκτημα
__________________
Ο χρήστης stratos_335i δεν είναι συνδεδεμένος  
Απάντηση στο θέμα

Tags
ανάφλεξη, ιπποδύναμη, κομπρέσσορας, θερμοκρασία, θερμοκρασία εισαγωγής, fmic, front mount, intercooler, μεθανόλη, ροπή, τουρμπίνα, Τούρμπο, turbo, εισαγωγή, ψύξη, ψύξη αέρα, ψεκασμός

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump