Πρόβλημα με ασφάλεια πόρτας (116i e87 LCI 5doors) - Page 2 - BMWForum.gr

BMWForum.gr

BMWForum.gr » Αυτοκίνητα BMW » Τεχνικά θέματα, Service αυτοκινήτου » DIY & Project Cars » Πρόβλημα με ασφάλεια πόρτας (116i e87 LCI 5doors)

DIY & Project Cars Φτιαξατε κατι μονος σας ή έχετε οδηγίες για μια συγκεκριμένη εργασία? Μοιραστείτε το μαζί μας.

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
03-01-14, 23:02   #11
ms_kostakiss
SUPER MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη ms_kostakiss
 
Status:
Εγγραφή: 15-11-2010
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 31
Μηνύματα: 2.216

Drives: E87 116i
Αύριο έχω αφήσει όλο το πρωινό για αυτόν το λόγο. Θα πάρω τα εργαλεία μου τον καφέ μου και αφού κοιτάξω όσα είπαμε. Αν και σε τέτοιου είδους προβλήματά συνήθως είναι ή κάτι πλαστικό έσπασε και θέλει αλλαγή ή κάτι ξεκούμπωσε.

Έτσι είναι όπως τα λες Γιάννη. Ακόμη και να μην καταφέρω να το φτιάξω γιατί απλά θέλει αλλαγή μένει το θέμα σαν οδηγός για κάποιο παρόμοιο πρόβλημα.


Παρεμπιπτόντως από την στιγμή που δεν είδα να υπάρχουν εφεδρικές ασφάλειες θα φροντίσω να έχω και ένα kit από όσες χρειάζονται. Το κόστος τους είναι πραγματικά αστείο και ποτέ δεν ξέρεις.
__________________
Bmw Pure Driving Pleasure
Ο χρήστης ms_kostakiss δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
05-01-14, 15:46   #12
ms_kostakiss
SUPER MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη ms_kostakiss
 
Status:
Εγγραφή: 15-11-2010
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 31
Μηνύματα: 2.216

Drives: E87 116i
Τελικά το πρόβλημα βρέθηκε ήταν το ηλεκτρομαγνητικό μοτέρ που έχει για να ανοιγοκλείνει η ασφάλεια να έχει χαλάσει (χειροκίνητα δούλευαν όλα κανονικά). Αγοράστηκε καινούρια κλειδαριά μιας και όλα είναι ενσωματωμένα και δεν μπορείς να επισκευάσεις κάτι.

Ας πάρουμε όμως χρονολογικά το πως έγιναν τα πράγματα.

Κατέβηκα το πρωί κάτω με την υποψία όπως είχαμε πει κάτι να έχει ξεκουμπώσει. Αφού έφτασα με λίγα λεπτά στο σημείο που ήμουν και πριν από δύο μέρες με ξηλωμένο το εσωτερικό κομμάτι της πόρτας και ελέγχοντας το "στικ" κατάλαβα ότι ήταν κουμπωμένο κανονικά μιας και όταν το έβγαλα για να το ανατοποθετήσω ακούστηκε το χαρακτηριστικό κλικ όταν κάτι κουμπώνει. Εκεί κατάλαβα ότι πρέπει να πάω παρακάτω και έπρεπε να βγάλω τον μηχανισμό να δω τι μπορώ να κάνω.
Παίζοντας με το τηλεκοντρόλ και το άσπρο πλαστικό της ασφάλειας διαπίστωσα ότι όταν πατούσα το κουμπί να κλειδώσει αν έδινα μία μικρή ώθηση τότε κατέβαινε ο μηχανισμός το αντίθετο όμως δεν γινόταν παρόλο που άκουγα τον χαρακτηριστικό ήχο της κλειδαριάς.

Ξήλωσα την μισή μόνωση για να μπορέσω να έχω πρόσβαση στο εσωτερικό της πόρτας ανέβασα το παράθυρο για να μην με ενοχλεί και ξεβίδωσα τις 3 βίδες τις κλειδαριάς για να μπορέσω να την βγάλω. Εδώ άρχισαν τα προβλήματα. Από μόνη της η κλειδαριά δεν μπορούσε να βγει γιατί έβρισκε στις ράγες του παραθύρου.

Μην θέλοντας να κάνω κάποια ζημιά γιατί δεν γνώριζα κάτι παραπάνω όπως ήμουν πήγα στο εξειδικευμένο συνεργείο που κάνω service. Επειδή το πρόβλημα ήταν ηλεκτρικό μου λέει θα σε στείλω στον ηλεκτρολόγο που συνεργάζομαι. 2χλμ απόσταση ήταν οπότε δεν είχα να χάσω κάτι ίσα ία ήθελα να μάθω πως θα λυθεί το θέμα.

Φτάνοντας στον ηλεκτρολόγο και εξηγώντας τι έχει γίνει μου λέει αλλαγή κλειδαριάς δεν επισκευάζεται. Βρες ένα μεταχειρισμένο και φέρε θα στο κάνω θέλω μία μέρα το αυτοκίνητο.

Πλέον ήξερα τι χρειαζόμουν αλλά δεν ήξερα πως θα το κάνω. Ο κωδικός ανταλλακτικού 51217229458 Τιμή μεταχειρισμένου 50€ και άγνωστο πόσο έχει χρησιμοποιηθεί. Τιμή καινούριου 80€ μέσω τηλεφώνου από τον εισαγωγέα στην περιοχή fix. (όταν πήγα από κοντά έγινε κάποια έκπτωση γιατί έχω γίνει γνωστή φάτσα εκεί μέσα αφού ότι χρειάζομαι από εκεί το παίρνω). Χωρίς δεύτερη σκέψη αφού δεν το γλίτωνα πήγα και το πήρα.

Στο δρόμο για την αγορά έκανα ένα τηλεφώνημα στον Γιάννη (sv2gww) για να το συζητήσω και να μου πει και την γνώμη του. Από
όλη την κουβέντα το σημαντικότερο που μου είπε ήταν "ότι και να κάνεις μην πειράξεις τον συγχρονισμό του παραθύρου" και για να γίνει κάτι τέτοιο πρέπει "ο μηχανισμός να είναι σε συγκεκριμένο σημείο."

Έχοντας τον καινούριο μηχανισμό και την μόνωση της πόρτας μισοξηλωμένη και όλα τα εργαλεία στην θέση του συνοδηγού πήγα πήρα την ψηφιακή μου και το laptop και είπα θα προσπαθήσω να το κάνω μόνος.

Για αρχή ξηλώθηκε όλη μόνωση



Εδώ βλέπουμε πως η μία ράγα του παραθύρου εμποδίζει την αφαίρεση της κλειδαριάς.



Το καλώδιο που βλέπουμε είναι για τον φωτισμό κάτω από τα χερούλια. Παρατηρώντας πως δουλεύει ο μηχανισμός του παραθύρου παίζοντας με το κλειδί για να ανεβοκατεβάζω τα παράθυρα σκέφτηκα "σιγά μην πρέπει να ξανακουρδίσεις το μηχανισμό του παραθύρου για μία αλλαγή κλειδαριάς. Με το παράθυρο ανοιχτό περίπου 3 δάχτυλα ο μηχανισμός ερχόταν εκέι που έπρεπε για να ξεκουμπώσω το παράθυρο. Αφού το ξεκούμπωσα με προσοχή και όλες οι κινήσεις χωρίς περιττή δύναμη έμεινε ξεκρέμαστο το σφήνωσα τέρμα πάνω και έβαλα και μερικές μονωτικές ταινίες για ασφάλεια.

Το κλιπ που πιάνει το παράθυρο από δεξιά όπως κοιτάμε την πόρτα από την μέσα μεριά.



και το παράθυρο ελεύθερο με τις μονωτικές.



Έχοντας βγάλει το παράθυρο από την μέση μπορούσα να ξεβιδώσω και να μετακινήσω την μεταλλική ράγα που εμπόδιζε χωρίς να πειράξω κάτι από τις ντίζες όπου έχουν τον συγχρονισμό του παραθύρου.



Πλέον όλα ήταν εύκολα η κλειδαριά μπορούσε να βγει άνετα. Το μόνο που ήθελε ακόμη ήταν να βγει από το σημείο συγκράτησης που είχε η ντίζα από το εξωτερικό χερούλι.
Απαραίτητη η χρήση φακού για τα σκοτεινά σημεία.



το σημείο που έπιανε η ντίζα.



Και επιτέλους βγήκε έξω.



Η καινούρια κλειδαριά περίμενε υπομονετικά και πλέον ήμουν σίγουρος ότι θα έκανα την αλλαγή μόνος μου και το μόνο που έπρεπε ήταν να ακολουθήσω τον δρόμο του γυρισμού στα βήματα που είχα κάνει.



Στην όλη προσπάθεια είχαμε και μία απώλεια μιας βάσης που συγκρατούσε το καλώδιο που πήγαινε για τον φωτισμό κάτω από τα χερούλια κούμπωνε ακριβώς κάτω από την κλειδαριά. Στην πρώτη φωτογραφία φαίνεται μία καλή βάση (επάνω) και αυτή που έσπασε (κάτω) και στην δεύτερη φωτογραφία πού κούμπωνε.





Με την αγορά κλειστή πλέον (Σάββατο μεσημέρι) δεν μπορούσα σίγουρα να την αντικαταστήσω οπότε με την τοποθέτηση το καλώδιο που κρέμονταν πιάστηκε με tire up πάνω την πόρτα για να μην υπάρξουν τυχόν θόρυβοι από ένα καλώδιο που χτυπάει στις στροφές.

Δοκιμή έξω πριν να αρχίσει η συναρμολόγηση





και όλα άρχισαν να παίρνουν την θέση τους.



Ένα σημείο που έχασα λίγο χρόνο ήταν στο σωστό κούμπωμα του παραθύρου που τελικά έγινε με το παράθυρο κατεβασμένο 2-3 δάχτυλα και τον μηχανισμό κατεβασμένο σε χαμηλότερη θέση, πατώντας το κλειδί για να κλείσουν τα παράθυρα ήρθε και κούμπωσε ταυτόχρονα στις δύο θέσεις . (Hands free δηλαδή) στα δύο προηγούμενα κουμπώματα που είχα κάνει με το χέρι το παράθυρο ζοριζόταν να ανέβει και είχε διαφορά χρόνου από αυτό του οδηγού.
Εφόσον μηχανικά ήταν όλα σωστά έγιναν και κάποιες μικρορυθμίσεις στο σφίξιμο της κλειδαριάς πάνω στην πόρτα έτσι ώστε να κλείνει με την ίδια ευκολία όπως και στον οδηγό.

Η επανατοποθέτηση της μόνωσης ήταν πολύ ποιο εύκολη από ότι περίμενα αρχικά άπλα την τοποθέτησα με οδηγό τις κόλλες που έμειναν επάνω της και στην πόρτα και μόλις πέρασα με το πιστόλι από πάνω έπαιρνε την μορφή που βλέπετε στα δεξιά δεν έχω περάσει με το πιστόλι.



Το κλιπ που ξεκίνησε η κουβέντα και το πως κουμπώνει.





Τελευταία δυσκολία ήταν να κουμπώσει το καλώδιο για τον διακόπτη του παραθύρου όπου μετά βίας μπαίνει χέρι εκεί μέσα (χωρίς λαβίδα δεν υπάρχει περίπτωση να κουμπώσει), το καλώδιο είναι κοντό και επειδή δεν είχα βοήθεια στήριξα όλο το panel της πόρτας σε έναν κουβά και με το ένα χέρι το κρατούσα και με την λαβίδα έβαλα το καλώδιο.







Κουμπώθηκαν και τα υπόλοιπα



Κανείς δεν κατάλαβε τίποτα! Δοκιμάστηκαν παράθυρο, led πόρτας, κλείδωμα-ξεκλείδωμα όλα οκ. Με το που έκλεισα την πόρτα θυμήθηκα πως έκλειναν οι πόρτες όταν το πρωτοπήρα. Καθαρίστηκαν και λιπάνθηκαν με την ευκαιρία όλοι οι μηχανισμοί.

Η μεγαλύτερη χαρά ήταν το κλείδωσε/ξεκλείδωσε με το κλειδί.


Η κούραση από την όλη διαδικασία δεν με σταμάτησε οπότε πήγα και έριξα και ένα πλύσιμο έτσι για να χορτάσει και το μάτι. Δυστυχώς δεν είχα και πολύ σταθερό χέρι με 0,5 sec ανοιχτό κλείστρο και χωρίς φλας.









Ελπίζω να βοηθήσει κάποιους και σε παρόμοια προβλήματα.
__________________
Bmw Pure Driving Pleasure

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ms_kostakiss : 08-01-14 στις 01:20 Αιτία: Διόρθωση link εικόνας
Ο χρήστης ms_kostakiss δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
05-01-14, 18:50   #13
JEO
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη JEO
 
Status: Βatman

Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 5.303

Drives: Ε34 520i


Σ'ωραιος λεμε......

Και πολυ καλο documentation για οποιον θελει να το κανει μονος του!!!!!!
__________________
Υποστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το μπροστινο μερος του αυτοκινητου.
Υπερστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το πισω μερος του αυτοκινητου.
Ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο.
Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις.


Θοδωρης.
Ο χρήστης JEO δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
06-01-14, 13:10   #14
ms_kostakiss
SUPER MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη ms_kostakiss
 
Status:
Εγγραφή: 15-11-2010
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 31
Μηνύματα: 2.216

Drives: E87 116i
@jeo Thank you. Προσπαθώ.


Το Θέμα μεταφέρθηκε στα DIY & Project Cars.
__________________
Bmw Pure Driving Pleasure
Ο χρήστης ms_kostakiss δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
06-01-14, 15:55   #15
jimaras
 
Το avatar του χρήστη jimaras
 
Status:
Εγγραφή: 05-06-2011
Ηλικία: 26
Μηνύματα: 2.056

Drives: E60 523Ι
Ωραίος
__________________
<a href=http://www.bmwforum.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=5620&dateline=1351539322/ target=_blank>http://www.bmwforum.gr/forum/image.p...ne=1351539322/</a>
Ο χρήστης jimaras είναι συνδεδεμένος  
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump