Αυξήστε το προσδόκιμο ζωής των ελαστικών - BMWForum.gr

BMWForum.gr

BMWForum.gr » Αυτοκίνητα BMW » Γενικά αυτοκινήτου » Τεχνικές οδήγησης » Αυξήστε το προσδόκιμο ζωής των ελαστικών

Τεχνικές οδήγησης Για να διδάσκουν οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι.

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
19-12-11, 00:26   #1
subscriber
 
Το avatar του χρήστη subscriber
 
Status: Newsfeed Master
Εγγραφή: 16-03-2011
Μηνύματα: 386

Drives: N/A N/A
Αυξήστε το προσδόκιμο ζωής των ελαστικών

Η κατάσταση των ελαστικών του οχήματός μας είναι μια από τις σημαντικότερες παραμέτρους της οδικής ασφάλειας. Ας δούμε τι μπορούμε να κάνουμε ώστε να αυξήσουμε το χρόνο ζωής τους.


Η καλή κατάσταση των ελαστικών του οχήματός μας είναι θέμα μείζονος σημασίας, καθώς αυτά ουσιαστικά είναι υπεύθυνα για την επαφή του αυτοκινήτου με το οδόστρωμα. Η σωστή συντήρησή τους, όμως, είναι και οικονομικά προσοδοφόρα, μιας και ένα σετ ελαστικών μπορεί να κοστίζει -ανάλογα με το μέγεθος και τον τύπο- μέχρι και μια μικρή περιουσία. Εύλογα, λοιπόν, πρέπει να επιδείξουμε τη δέουσα προσοχή, ώστε να εξασφαλίσουμε τη μέγιστη δυνατή διάρκεια ζωής τους. Ας δούμε μαζί τις βασικές μεθόδους προστασίας των ελαστικών μας.


Τακτικός έλεγχος πίεσης

Πρέπει πάντα να ακολουθούμε την ενδεδειγμένη από τον κατασκευαστή πίεση των ελαστικών μας. Για αυτό το λόγο, είναι απαραίτητο να ελέγχουμε τακτικά την πίεσή τους (όταν αυτά είναι κρύα), ενώ καλό είναι να διορθώνουμε την πίεση ανάλογα με το φορτίο που μεταφέρουμε, βάσει πάντα όσων προβλέπει ο κατασκευαστής.


Σύνεση στην οδήγηση

Η «επιθετική» ή «παιχνιδιάρικη» οδήγηση, γεμάτη από σπιναρίσματα, απότομα φρεναρίσματα και πίεση στις στροφές, προκαλεί πρόωρη (και ανομοιόμορφη) φθορά του πέλματος του ελαστικού. Ο λόγος είναι οι υψηλές θερμοκρασίες που αναπτύσσονται, που με τη σειρά τους, μαλακώνουν τη γόμα και φθείρουν το λάστιχο.


Ο ρόλος της ανάρτησης

Όταν τα αμορτισέρ πλησιάζουν προς το τέλος της ζωής τους, αλλάζει η γεωμετρία ολόκληρου του συστήματος της ανάρτησης. Αυτό από μόνο του είναι αρκετό για να κλονίσει την προσφερόμενη ασφάλεια. Επιπλέον, έχει ως συνέπεια τη γρηγορότερη και ανομοιόμορφη φθορά των ελαστικών, με τα αποτελέσματα που αναλύσαμε πιο πάνω.


[Πηγή: Autotriti.gr]
Ο χρήστης subscriber δεν είναι συνδεδεμένος  
06-04-14, 17:28   #2
Herc
 
Το avatar του χρήστη Herc
 
Εγγραφή: 31-07-2013
Περιοχή: Athens
Μηνύματα: 919

Drives: F20 125i
Και οπου μπορειτε και επιτρεπουν οι συνθηκες αποφυγετε το φρεναρισμα και αφηστε το αμαξι να τσουλησει και να κατεβασει ταχυτητα απο μονο του ειτε με ταχυτητα ειτε με νεκρα!
Ο χρήστης Herc δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
12-04-14, 21:51   #3
kostakisgr
 
Το avatar του χρήστη kostakisgr
 
Εγγραφή: 25-05-2012
Μηνύματα: 66

Drives: F20 116 ed
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Herc Εμφάνιση μηνυμάτων
Και οπου μπορειτε και επιτρεπουν οι συνθηκες αποφυγετε το φρεναρισμα και αφηστε το αμαξι να τσουλησει και να κατεβασει ταχυτητα απο μονο του ειτε με ταχυτητα ειτε με νεκρα!
Μιλας σοβαρα ή κανεις πλακα;Νεκρα;Γιατι με το να κουμπωσεις μικροτερη σχεση ωστε να φρεναρει παω πασο.Αλλα νεκρα;
Ο χρήστης kostakisgr δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
12-04-14, 23:21   #4
Herc
 
Το avatar του χρήστη Herc
 
Εγγραφή: 31-07-2013
Περιοχή: Athens
Μηνύματα: 919

Drives: F20 125i
Ναι Πολυ σοβαρα Ανηφορα! Σε κατηφορα οχι! περα απο natural skill και Χλ και εμπειριες η οδηγηση ειναι και απλη λογικη!
Ο χρήστης Herc δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
13-04-14, 18:28   #5
kostakisgr
 
Το avatar του χρήστη kostakisgr
 
Εγγραφή: 25-05-2012
Μηνύματα: 66

Drives: F20 116 ed
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Herc Εμφάνιση μηνυμάτων
Ναι Πολυ σοβαρα Ανηφορα! Σε κατηφορα οχι! περα απο natural skill και Χλ και εμπειριες η οδηγηση ειναι και απλη λογικη!
Η εγω ειμαι στραβος ή το ρεμα παει αναποδα...
Όταν δεν υπάρχει επιλεγμένη ταχύτητα στο κιβώτιο, ο μοχλός βρίσκεται στο νεκρό σημείο (νεκρά) οπότε δεν μεταφέρεται ισχύς από τον κινητήρα στους τροχούς.
1)Γιατι να το κανει καποιος στην ανηφορα;
2)Νεκρα=ισχυη κινητηρα αλλα χωρις κινηση στην ροδα.

Με τα 2 παραπανω δεδομενα,η λογικη λεει νεκρα στο φαναρι.Ειθισται τα φαναρια να ειναι μικρα σε διαρκεια οποτε εχουμε κατευθειαν την πρωτη χωρις την νεκρα.Νεκρα χρησιμοποιουμε σε περιπτωσεις που δεν κινηται το αυτοκινητο.
Τωρα να μιλας για νεκρα σε ανηφορα,ισως κανεις λαθος,ισως δεν εγινες κατανοητος,ισως μιλας για μεμονωμενες περιπτωσεις.
Ο χρήστης kostakisgr δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
13-04-14, 19:41   #6
fotis1
 
Το avatar του χρήστη fotis1
 
Status:
Εγγραφή: 15-09-2011
Περιοχή: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.298

Drives: E83 X3 3.0i
Νεκρά δεν βάζω ποτέ για να κυλίσει το αυτοκίνητο. Ακυβέρνητο καράβι.
Ο χρήστης fotis1 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
15-04-14, 17:56   #7
Herc
 
Το avatar του χρήστη Herc
 
Εγγραφή: 31-07-2013
Περιοχή: Athens
Μηνύματα: 919

Drives: F20 125i
Σε πολυ επιλεγμενες καταστασεις εννοειτε!!!!
1) Δεν προκαλεις κινδυνο σε εσενα η σε αλλους!
2) Ξερεις τον δρομο και που πας
3) Δεν τρεχεις οποτε σου αποκλειω και εθνικη
4) κατηφορα/τσα ειπαμε τσου!
5) Μονο σε Ευθεια γραμμη οχι στροφη με σκοπο οτι θα Σταματησεις
6) Ξερεις το αμαξι σου
Που το κανω συνεχως Κηφισιας προς Κηφισια φαναρι του Κατ πιανω δεξια και το αφηνω εφοσον και εχω δει την αλλαγη φαναριου και ειναι αδειος ο δρομος! Στην Θεσσαλονικη το εκανα συνεχως στην Μεσσολογκιτη πανω απο το Καυκατζογλειο οπου εμενα!
Ο χρήστης Herc δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
15-04-14, 20:54   #8
PapajimG
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη PapajimG
 
Status:
Εγγραφή: 16-04-2011
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 1.504

Drives: E93 320i
Πάντως σε ρολάρισμα με νεκρά στο κιβώτιο, το αυτοκίνητο καταναλώνει βενζίνη. Με επιλεγμένη σχέση, όχι.
Το έχω παρατηρήσει και στο δείκτη κατανάλωσης (κάτω από το στροφόμετρο).
Πώς εξηγείται?
__________________
courtesy of Frezas

Ο χρήστης PapajimG είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
15-04-14, 21:02   #9
giannis
 
Το avatar του χρήστη giannis
 
Status:
Εγγραφή: 01-03-2008
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 3.939

Drives: E87 116i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο PapajimG Εμφάνιση μηνυμάτων
Πάντως σε ρολάρισμα με νεκρά στο κιβώτιο, το αυτοκίνητο καταναλώνει βενζίνη. Με επιλεγμένη σχέση, όχι.
Το έχω παρατηρήσει και στο δείκτη κατανάλωσης (κάτω από το στροφόμετρο).
Πώς εξηγείται?
Χωρις ταχυτητα ο εγκεφαλος του μοτερ απλα προσπαθει να κρατησει στροφες σε αυτο οπως ακριβως ειναι οταν εισαι σταματημενος χωρις ταχυτητα, αλλιως θα σβηνε σωστα;..Με σχεση στο κιβωτιο απλα μεταδιδεται η κινηση απ τους τροχους, στο κιβωτιο κι απο κει επειδη ειναι συμπλεγμενο με το μοτερ, στο μοτερ το ιδιο κι ετσι αυτο περιστρεφεται, δε σβηνει, αρα ο εγκεφαλος δε δινει εντολη για ψεκασμο βενζινης, αρα καταναλωσης της για να διατηρηθουν οι στροφες και να μη σβησει αυτο!
__________________
Go Deeper...
Ο χρήστης giannis δεν είναι συνδεδεμένος  
Απάντηση στο θέμα

Tags
αναρτηση, λάστιχα, συντηρηση λαστιχων, ελαστικα, ελεγχος πίεσης, διαρκεια ζωης ελαστικων

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump