Μεθανόλη - BMWForum.gr

BMWForum.gr


Twin-Turbos Συζητησεις με ο,τι εχει να κανει με τους διτουρμπινους κινητηρες της αγαπημενης μας εταιριας

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
23-04-14, 23:31   #1
Giakou
 
Το avatar του χρήστη Giakou
 
Εγγραφή: 14-10-2013
Ηλικία: 27
Μηνύματα: 298

Drives: E92 335i
Μεθανόλη

Καλησπέρα,

Τελικά αποφασίσα να προσθέσω μεθανόλες
στο αυτοκίνητο, απλά δεν έχω ιδέα τι κιτ είναι αυτό και απο που προμηθεύεται


Διάβασα σε παλιότερο thread που κάποιοι το λέγανε διαβρωτικό υλικό, για τα μέταλλα του μοτερ


Επίσης διάβασα απαντήσεις παλιές του Στράτου
περί καθαρότητας κλπ και εξηγήσεις που δεν πολυκατάλαβα

Μπορείς να μου πει κάποιος που μπορώ να βρω κάποιο αξιοπιστο κιτ,
όχι μόνο το υγρο, και πόσο κοστίζει ??

Με μαμά τουρμπίνες θα υπάρξει πρόβλημα ??

Λέμε να σηκώσουμε λίγο πίεση ακόμα ( 20-30 αλογα ),
μετά την προσθήκη μεθανόλης μιας και το αμάξι, δεν δουλεύει τέντα ακόμα



ΥΓ Να σημειώσω πως διάβασα παλιότερα threads, απλά είπα να ανοίξω νέο θέμα,
μήπως και άλλαξε τίποτα στην αγορά και να ρωτήσω αυτό με τη λιγο παραπάνω πιέση

Στράτο είσαι full στα εισερχομενα btw γλίτωσες το prive πριξιμο
Ο χρήστης Giakou δεν είναι συνδεδεμένος  
24-04-14, 18:12   #2
Insanedriver
 
Το avatar του χρήστη Insanedriver
 
Εγγραφή: 05-01-2010
Ηλικία: 31
Μηνύματα: 1.105

Drives: Ε92 335i
Τι πρόγραμμα φοράς;
Ο χρήστης Insanedriver δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
24-04-14, 20:26   #3
stratos_335i
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη stratos_335i
 
Status:
Εγγραφή: 18-04-2009
Περιοχή: Ελλάδα
Μηνύματα: 5.303

Drives: E46 316i
Τελικά με πρόγραμμα και συμπλέκτη δεν μας είπες τι είδες. Πώς θα βάλεις μεθανόλη και πώς να δώσουμε συμβουλές αν δεν μας πείς τι έκανες με το αυτοκίνητο. Εξαφανίστηκες απο το φόρουμ 2 μήνες και τώρα έρχεσαι για μεθανόλη. Πρέπει να ξέρουμε και τι έκανες, έτσι δεν είναι?
__________________
Ο χρήστης stratos_335i δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
24-04-14, 21:46   #4
JEO
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη JEO
 
Status: Βatman

Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 5.306

Drives: Ε34 520i
Ετσι ειναι. Θελουμε info!!!!!
__________________
Υποστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το μπροστινο μερος του αυτοκινητου.
Υπερστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το πισω μερος του αυτοκινητου.
Ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο.
Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις.


Θοδωρης.
Ο χρήστης JEO δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
25-04-14, 00:06   #5
Giakou
 
Το avatar του χρήστη Giakou
 
Εγγραφή: 14-10-2013
Ηλικία: 27
Μηνύματα: 298

Drives: E92 335i
Ααα με παρεξηγείς Στράτο

Στο φορουμ έμπαινα αρκετά συχνά, είτε σαν user
είτε ως επισκέπτης και έχω κάνει κάποια ποστ, οπως για συναντήσεις με τον Άγγελο ή σε κάποια άλλα θέματα

Να ξέρεις, πως ούτε εγώ εκτιμώ τα άτομα, που έχουν το φορουμ μονάχα σαν μέσο συμβουλών και μετά μην τον είδατε
δλδ καθαρά σαν εγωιστικό όφελος

Ότι συμβουλή και αν δωθεί προσπαθω να δειξω ότι την εκτιμώ
και στη πράξη, είτε μεσω μιας συνάντησης, είτε δίνοντας
το παρών κάνοντας κάποια ποστ .... αλλά ως άσχετος σε πολλά, φαίνονται λίγο περιορισμένα, έως παρεξηγίσημα


Στο θέμα μας τώρα : To αυτοκίνητο τελικά είχε βγαλμένο κολάρο και με την αποκατάσταση του, πήρε πάλι τα πάνω του .... σφαζόμουν με EVO στα 400 άλογα το όποιο μετά τα 180-200 άρχισα να κάνω παρέλαση
( δικάβαλος εγώ-μόνος αυτος ΚΑΙ 100 κιλά ο διπλανός)
Με golf στα 370hp μετά τη τρίτη άρχισα να ανοίγω ( δυνατό golf μπροστά απο ΤΤRS )

Τώρα θα μου πείτε, αν ήταν αξιόπιστες δοκιμες
Τωρα κατα πόσο αποδοτικό είναι το πρόγραμμα θα φανεί
με άλλο 335Ι με το ίδιο setup

O δίσκος έδωσε άλλη ωθηση στο αυτοκίνητο, δεν κάνει το λεγομενο γκρουπ στις αλλαγές, είναι σαν να τρώει κλωτσιά, δείχνει προς το παρών, να βαστάει καλά
Της clutch masters, δίχως ελατήρια, με μαμα βολάν

Ουσιαστικά ότι βλάβη και να είχα ( αντλία-βαλβιδα εισαγωγής-κατι σωληνάκια στο σεβρο ) δεν ήταν απο το πρόγραμμα αλλα φυσιολογικές φθορές ..... Δεν ξέρω ακόμα κάτι ώστε να πω, φταίει το πρόγραμμα παρα μόνο .. όπως σας είπα με ίδιο αυτοκίνητο δίπλα να φανεί τι δουλειά έγινε
Συγκριτικά πάντως με τη κονσέρβα που είχα είναι ΠΟΛΥ καλύτερο στα ψηλά, δεν κρεμάει οπως γινόταν με εκείνο

Ο άνθρωπος έχει δείξει πολύ μεράκι στην ασχολία του αυτοκινήτου μου και ο τρόπος του δεν μου έχει δείξει κάτι ώστε να του προσάψω κάτι το μεμτό ... Βέβαια όλα μέχρι αποδείξεως του εναντίου

Σωτο που είσαι πιο κοντά βοήθα να το δούμε

YΓ να συμπληρώσω πως ένα λόγος που κέρδισε εμπιστοσύνη ήταν πέρσυ που στη BMW λέγαν αλλαγή τουρμπίνες και τελικά είχα 2 κομένα σωληνάκια και με σωσε απο πολλά έξοδα
Ο χρήστης Giakou δεν είναι συνδεδεμένος  
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump