To i8 επί ελληνικού εδάφους - Page 5 - BMWForum.gr

BMWForum.gr

BMWForum.gr » Αυτοκίνητα BMW » Σειρές & Μοντέλα ΒΜW » Σειρά "i" » To i8 επί ελληνικού εδάφους

Σειρά "i" Φάκελος για την ηλεκτροκίνητη σειρά της BMW

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
04-06-14, 04:41   #41
statyc
 
Το avatar του χρήστη statyc
 
Status:
Εγγραφή: 16-08-2012
Μηνύματα: 300

Drives: E87 116i
Εντάξει ρε Πάνο, bmw είχαμε και έχουμε, αλλά δυστυχώς (ή ευτυχώς...) έχουμε και στο γκαράζ μου μια ιταλική μπακατέλα σούζα το αλογάκι, που δεν την άλλαζα και αν με πληρώνανε με την ως άνω πλαστική στην όψη hi-tech πατάτα wanna be Lambo από την πίσω πόρτα. Γιατί απλά αυτό το αυτοκίνητο έχει χάσει τον προσανατολισμό του, και εδώ μέσα πρώτα από όλα μάλλον οι περισσότεροι είμαστε προσανατολισμένοι στην αγάπη για την αυτοκίνηση, την αίσθηση, την επαφή ανθρώπου-μηχανής
Αν κάποιος διακρίνει κάποια ανάλογη επαφή σε αυτό το κατασκεύασμα που να του προσφέρει τα ανόθευτα συναισθήματα που εισπράττεις επιταχύνοντας μια lambo, μια ferrari, μια 911 ή έστω μια M3, τόσο ώστε να αξίζει να του δώσεις μια μεζονέτα λεφτά, εγώ πάω πάσο, έως τότε πιστός λάτρης του ρομαντισμού θα το θάβω ή θα το απαξιώνω στην καλύτερη των περιπτώσεων. Οκ respect στην τεχνολογία, αλλά αν μ' αρέσει το ποίημα θα προτιμήσω μια i3, έχει το πακέτο της τεχνολογίας, της διαφορετικότητας, της οικολογίας, γιατί όχι και της οικονομίας χρήσεως σε μια πιο λογική τιμή
Και με το χέρι στην καρδιά και με απόλυτο σεβασμό στην άποψη σου που όντως ισχύει τις περισσότερες φορές "όσα δεν φτάνει η αλεπού...τα κάνει κρεμαστάρια" , έχω την δυνατότητα να την αποκτήσω, αλλά δεν θα αποτελούσε ούτε καν την τελευταία επιλογή μου στα ίδια χρήματα, ακόμα και όταν θα απαξιωθεί ως μεταχειρισμένη
Ο χρήστης statyc δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
04-06-14, 12:00   #42
Panoz
 
Το avatar του χρήστη Panoz
 
Status:
Εγγραφή: 27-12-2006
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 7.932

Drives: E92 335i
Φιλτατε Statyc, πιστευω πως δεν εγινε κατανοητο , ουτε στο ελαχιστο, το κειμενο μου.

Oταν ξεκινας την απαντηση σου αναφεροντας συγκριση με Ferrari , Lambo κτλ εχεις ηδη πεταξει αλλου την μπαλα.

Η BMW δεν παει να ανταγωνιστει αυτες τις κατασκευες με το i8. Δεν το εκανε με τα δυνατα της χαρτια...ποσο μαλλον με μια νεα τεχνολογια.

"Προβλεψεις" & "αναλύσεις" -mind the brackets- εχουν δείξει πως ως το 2030 μονο το 30% των οχηματων που θα κυκλοφορουν εκει εξω θα φερουν θερμικούς κινητήρες. Ακουγεται σαν Sci-fi σεναριο , αλλα δεν ειναι... σε διαβεβαιω.

Η BMW θα πρεπει να επιβιβιωσει και σχεδιαζει το επομενο βημα. Το i3 ειναι η πρωτη προσεγγιση στο αυστηρα urban περιβαλον (και το κανει καλα) και το i8 ειναι η πρωτη προσεγγιση σε ενα high-tech ηλεκτρο-performance οχημα οπου η αυτονομια δεν ειναι προβλημα (το παιρνεις και πας παντου).

Μπορει εσυ να το αποκαλεις πλαστικουρα , αλλα σε "μαζικης" παραγωγης αυτοκινητο , το εξ'όλοκληρου carbon πλαισιο θεωρειται μαλλον επιτευγμα. But hey...εμεις δεν γκρινιαζουμε 5 χρονια τωρα για το αυξανομενο βαρος των οχηματων BMW ? Τωρα τα λεμε πλαστικουρες?

Τες πα...το θεμα ειναι πως τα τωρινα μοντελα της σειρας i αποτελουν εισαγωγη στην νεα ταξη πραγματων. Φερνουν κανταρια τεχνολογιας και αν θες να παρεις μια γευση απο αυτην τωρα , εχει κοστος.

Το i8 ειναι πολυ καλη κατασκευη ως μοναδα και ειναι μια κατηγορια απο μονο του.

Ας σταματησουμε να συγκρινουμε με ανομοια πραγματα. Πραγματικα η τιμη ειναι παραλογη , αλλα θεωρω πως υπαρχει λογος που ειναι εκει που ειναι (μαλλον Μαρκετινιστικος και οχι λογω κοστους) ομως ως αναγνωστης πραγματικα μα δεν μπορω παρα να σχολιασω ποσο με ενοχλουν οι ανομοιες συγκρισεις με Ferrari , Lambo , Maserati (και ας κοστιζουν το ιδιο ).

Ειναι σαν να μπω και να πω πως ολα τα αμαξια εδω μεσα ειναι "@@" επειδη με 30Κ μπορω να αγορασω μια S1000RR και να πεταξω τα ματια εξω σε ο,τι κινειται εκει εξω.
__________________
Turbo Maniac...
Ο χρήστης Panoz δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
04-06-14, 12:57   #43
Don Molina
 
Το avatar του χρήστη Don Molina
 
Status:
Εγγραφή: 26-04-2007
Περιοχή: Zurich, CH
Ηλικία: 28
Μηνύματα: 3.220

Drives: F82 M4+S2k
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Panoz Εμφάνιση μηνυμάτων
Πραγματικα η τιμη ειναι παραλογη , αλλα θεωρω πως υπαρχει λογος που ειναι εκει που ειναι (μαλλον Μαρκετινιστικος και οχι λογω κοστους) ομως ως αναγνωστης πραγματικα μα δεν μπορω παρα να σχολιασω ποσο με ενοχλουν οι ανομοιες συγκρισεις με Ferrari , Lambo , Maserati (και ας κοστιζουν το ιδιο ).

Αν η BMW χάνει λεφτά για καθένα που πουλάει δεν θα με εξέπλησε. Εκτός αν έχουνε καταφέρει πραγματικά να κάνουνε τόσο φτηνή την παραγωγή carbon. Σίγουρα βέβαια στο τέλος το αν θα μπουν μέσα ή όχι θα κριθεί από το πόσα πουληθούν.


Επίσης Πάνο όταν κοιτάς να δώσεις γύρω στα 200 χιλιάρικα για ένα "ξεχωριστό αυτοκίνητο", θα κοιτάξεις όλες τις επιλογές σου ανάμεσα σε ξεχωριστά αυτοκίνητα.

Και ναι μεν είναι ωραίο science project για να δείχνει η BMW στην μαμά και η μαμά να της πει "μπράβο παιδάκι μου - τι έξυπνο παιδί έχω" (όπου μαμά βάλε fan base και public opinion) αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ως προϊόν πετυχαίνει. Δείχνει τον δρόμο, δείχνει και τον προορισμό, αλλά μπορεί να δείχνει και το πως θα τετραγωνιστεί ο κύκλος. Σημασία έχει ότι μπορεί να λειτουργήσει μόνο ως showcase, και η BMW δεν είναι Bugatti για να κάνει showcases για την καύλα. Η BMW (υποτίθεται ότι) φτιάχνει αυτοκίνητα ουσίας. Και μας ζαλίσανε με την ουσία τόσο πολύ που πήρε το //Μ και το ξεκάρφωσε.

Το θέμα είναι ότι απλά η μη-ουσία που είναι του συρμού περνάει, η μη-ουσία που κοιτάμε κάποιοι άλλοι όχι.


Επίσης, πραγματικά σιχαίνομαι που το λέω, αλλά όταν η Lexus ήθελε να δείξει ότι έχει @@, έφτιαξε το LF-A.
Η BMW έφτιαξε το i8.

Και δεν νομίζω να πει κανείς ότι η Lexus είναι εκτός εποχής, γιατί όταν αυτή πούλαγε σωρηδόν premium υβριδικά στην Αμερική, η τζίνα εκεί είχε ακόμα κάτω από μισό ευρώ στο λίτρο, κι εδώ είχε καμιά 80αριά λεπτά...


Ξαναλέω λοιπόν, ότι φτάσαμε στο σημείο η αναθεματισμένη Toyota να φτιάχνει αυτοκίνητο που ξεπέρασε την 599 (!) σε πολλούς τομείς και να στέκεται άξια δίπλα στην αριστοτεχνική F12 (!) και η BMW φτιάχνει i8 γιατί έμαθε να φτιάχνει carbon και γιατί είδε όραμα ως άλλη Πυθία...
__________________
Ο χρήστης Don Molina είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
04-06-14, 15:17   #44
Φάνης
 
Το avatar του χρήστη Φάνης
 
Status:
Εγγραφή: 07-12-2009
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 3.339

Drives: F20 116i
Πάντως, εάν είχα 200Κ για αυτοκίνητο, το i8 (μαζί με ένα Range με άλλα 200Κ!!!!) θα ήταν η πρώτη μου επιλογή.
__________________
"Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία...Και δεν είμαι τόσο σίγουρος για το σύμπαν." A. Einstein.
Ο χρήστης Φάνης δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
04-06-14, 15:32   #45
TAZ 118!
 
Το avatar του χρήστη TAZ 118!
 
Εγγραφή: 10-01-2008
Περιοχή: Αγια Παρασκευη
Μηνύματα: 3.268

Drives: E81 118i
Η σειρα i ειναι για την εταιρεια το ξεκινημα για την ευρεια χρησιμοποιηση συνθετικων υλικων στα αυτοκινητα της...
Αν πετυχει τα ωφελη θα ειναι πολυ μεγαλυτερα απο το κοστος εξελιξης τους....
__________________
Black Prince...
Ο χρήστης TAZ 118! δεν είναι συνδεδεμένος  
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump