Mythbuster: Εισαγωγή Αέρα-Aναβάθμιση η υποβάθμιση; - Page 2 - BMWForum.gr

BMWForum.gr

BMWForum.gr » Αυτοκίνητα BMW » Τεχνικά θέματα, Service αυτοκινήτου » Tech Cyclopedia » Mythbuster: Εισαγωγή Αέρα-Aναβάθμιση η υποβάθμιση;

Tech Cyclopedia Η τεχνική εγκυκλοπαίδεια της κοινότητας μας. Τεχνικά θέματα που μόνο εδώ θα βρείτε...

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
09-10-12, 08:36   #11
sv2gww
 
Το avatar του χρήστη sv2gww
 
Status:
Εγγραφή: 14-09-2006
Περιοχή: Θεσσαλονικιός μεν, κάπου τριγύρω δε...
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 4.491

Drives: Ε39 528i/2
Μα αυτό λέω. Στις ψηλές στροφές η αντίσταση πού ασκείται στον εισερχόμενο αέρα ειναι πανίσχυρη. Εκεί δουλεύουν σκούπες, ramair (kawasaki),καθόλου φίλτρα και άλλα όμοια. Πας στο σούπερ μάρκετ ή στη δουλειά ή τα παιδιά στο σχολείο με το στροφομετρο στα κόκκινα???
Γιάννης-sv2gww.
__________________
Γιάννης-sv2gww

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
τέσσερα πράγματα δεν γυρίζουν πίσω:
τα λόγια που λέχθηκαν, ο χρόνος που πέρασε, οι ευκαιρίες που δόθηκαν και οι σφαίρες που άφησαν την κάνη...

Ο χρήστης sv2gww είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
09-10-12, 12:13   #12
Chiefsotos
 
Το avatar του χρήστη Chiefsotos
 
Status:
Εγγραφή: 25-07-2008
Μηνύματα: 2.254

Drives: E93 335i
Ισως τελικα στα rallye γιαυτο να αποδιδει η φιλτροχοανη-σκουπα.., επειδη στροφαρουν 7500-8000 για πλακα!
__________________

----------------------------------------------
Οι δρομοι ειναι πολυ επικινδυνοι απο μονοι τους.., ας φροντισουμε να οδηγουμε με χαμηλες ταχυτητες και τα ματια ανοιχτα!!!
Ο χρήστης Chiefsotos δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
09-10-12, 13:52   #13
Insanedriver
 
Το avatar του χρήστη Insanedriver
 
Εγγραφή: 05-01-2010
Ηλικία: 31
Μηνύματα: 1.105

Drives: Ε92 335i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Chiefsotos Εμφάνιση μηνυμάτων
Ισως τελικα στα rallye γιαυτο να αποδιδει η φιλτροχοανη-σκουπα.., επειδη στροφαρουν 7500-8000 για πλακα!
Δεν είναι αυτό...
Απλά τα saxoralla είχανε μια περίεργη μαμά εισαγωγή με ''πνίχτες'' κτλπ που χαλάγανε τη δουλειά.

Ακόμα και μαμά μοτέρ να είναι με χαμηλό κόφτη αν βάλεις σκούπα ή φιλτροχοάνη ανοιχτή θα δεις από 6-12 άλογα διαφορά σε δυναμομέτρηση.
Ο χρήστης Insanedriver δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
03-08-14, 18:20   #14
Galazoaimatos
 
Το avatar του χρήστη Galazoaimatos
 
Εγγραφή: 03-08-2014
Περιοχή: Καπου στην Δραμα
Ηλικία: 24
Μηνύματα: 351

Drives: E46 318is
καλησπερα και απο μενα κυριοι. sv2gww πολυ ωραιο το αρθρο και επιμορφωτικο. μια ερωτηση απο μενα. τελικα η φιλτροχοανη, η σκουπα, το bmc και τα τι αυτα, θα επηρεασουν αρνητικα την μαζα αερος και θα οδηγησουν σε φθορα? εγω εκανα μια τετοια κινηση προχθες, και εβαλα ενα εξωτερικο φιλτρο στην θεση του παππα, οντως μονο για τον ηχο ( τουλαχιστον ειμαι αρκετα ειλικρινης για να το παραδεχτω :-) ) αν και οπως καταλαβα, στα ψηλα πρεπει να δινει λιγο, οπως λες και εσυ, το θεμα ειναι θα χω προβλημα με την μαζα αερος ή οχι? ευχαριστω.
__________________
''ONLY ONE BEAST HAS FOUR EYES''

Ο χρήστης Galazoaimatos δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
08-08-14, 22:26   #15
sv2gww
 
Το avatar του χρήστη sv2gww
 
Status:
Εγγραφή: 14-09-2006
Περιοχή: Θεσσαλονικιός μεν, κάπου τριγύρω δε...
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 4.491

Drives: Ε39 528i/2
Δεν έχουμε να κάνουμε με μάζα αέρος αλλά με όγκο και το πρόβλημα δεν είναι η ποσότητά του αλλά ο μετρητής του.
Αν είχες βελτιώσει δυο-τρία σημεία στην αναπνοή του μοτέρ (πχ άλλοι εκκεντροφόροι ή προσθήκη κομπρέσσορ ή ότι να 'ναι) και το original φιλτροκούτι ήταν ούτως ή άλλως καταδικασμένο τότε θα έπερνες το ρίσκο να σου χαλάσει ο μετρητής αέρα. Ξέρεις συνειδητά ότι κερδίζεις κάτι αλλά και θα χάσεις κάτι, όπως ακριβώς στα οχήματα αγώνων που κάνουν γενική επισκευή όλου του αυτοκινήτου μαζί με τον καθημερινό πρωινό καφέ.
Αλλά μόνο για τον ήχο να κάνεις φλαμπέ τον αισθητήρα μέτρησης αέρα? Ή να γεμίσεις με ψιλό λάδι όλη την πολλαπλή εισαγωγής από μέσα? Σε άλλο post κάποιος καλός φίλος έψαχνε να βρει πως θα καθαρίσει της βαλβίδες εισαγωγής από τα λάδια -ή μάλλον τους ατμούς τους- που υπάρχουν ούτως ή άλλως μέσα στην πολλαπλή εισαγωγής... Κι εσύ θες να ρήξεις κι άλλο. Κι αν δεν είναι λάδι θα είναι σκόνη από την πλέον στεγνή γάζα. Δεν είναι κρίμα??
Ναι, στις ψηλές στροφές θα δεις λίγη ζωντάνια (και αύξηση κατανάλωσης, οι "λ" βλέπουν την αυξητική τάση οξυγόνου και αναλόγως ρήχνουν κι άλλο καύσιμο) αλλά τελικά αξίζει τον κόπο?
Anyway, μένω στο γεγονός οτι σου αρέσει ο ήχος οπότε εδώ λέω "οκ". Το γούστο είναι σεβαστό. Όλα τα άλλα είναι περιττά αλλά έχε τη γνώση.
Γιάννης-sv2gww.
__________________
Γιάννης-sv2gww

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
τέσσερα πράγματα δεν γυρίζουν πίσω:
τα λόγια που λέχθηκαν, ο χρόνος που πέρασε, οι ευκαιρίες που δόθηκαν και οι σφαίρες που άφησαν την κάνη...

Ο χρήστης sv2gww είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
09-08-14, 06:43   #16
Galazoaimatos
 
Το avatar του χρήστη Galazoaimatos
 
Εγγραφή: 03-08-2014
Περιοχή: Καπου στην Δραμα
Ηλικία: 24
Μηνύματα: 351

Drives: E46 318is
να σε καλα γιαννη, σ ευχαριστω για τις πληροφοριες που μας παρεχεις ειναι ακρως σημαντικες και χρησιμες.
__________________
''ONLY ONE BEAST HAS FOUR EYES''

Ο χρήστης Galazoaimatos δεν είναι συνδεδεμένος  
Απάντηση στο θέμα

Tags
air filter, cai, cold air intake, πολλαπλή εισαγωγής, intake, mythbuster, εκκεντροφόροι, εισαγωγή, Εισαγωγή Αέρα, φιλτροχοάνες, χοάνες

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump