E34 rebuild - BMWForum.gr

BMWForum.gr


DIY & Project Cars Φτιαξατε κατι μονος σας ή έχετε οδηγίες για μια συγκεκριμένη εργασία? Μοιραστείτε το μαζί μας.

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
05-08-14, 15:52   #1
chriss@Z
 
Εγγραφή: 05-08-2014
Ηλικία: 34
Μηνύματα: 102

Drives: E36 320i
E34 rebuild

Πριν λίγες μέρες αγόρασα ένα Ε34 προς 300 ευρώ. Ο σκοπός μου είναι να στήσω ξανά το αμάξι με βάση τα δικά μου γούστα και προτιμήσεις. Το αμάξι το πήρα από μάντρα και του λοίπουν τα εξής βασικά εξαρτήματα:

(α). κινητήρας
(β). κιβώτιο
(γ). διαφορικό
(δ). αναρτήσεις/φρένα/τροχοί μπρος-πίσω
(ε). κεντρικός άξονας και ημιαξόνια
(στ). εξάτμιση όλη

Το αμάξωμα ελέγχθηκε δεν έχει σοβαρές σκουριές/χτυπήματα και εσωτερικά στη καμπίνα οι ελλέιψεις είναι σχεδόν μηδαμινές (μόνο ένα ηχείο εντόπισα να λείπει!)

Αρχικά πρέπει να ήταν 6-κύλινδρο γιατί το κοντέρ σταματά στα 260. Ο αδερφός μου έχει συνεργείο επομένως το κόστος επισκευής περιορίζεται αποκλειστικά στα ανταλλακτικά. Το διαθέσιμο ποσό για όλο το project είναι 7000 ευρώ (+1000). Το ξέρω ότι με αυτό το ποσό θα μπορούσα να αγοράσω έτοιμο Ε34 σε πολύ καλή κατάσταση αλλά όπως ανέφερα και πιο πάνω ο σκοπός είναι να υλοποιήσω μόνος μου την κατασκευή.

Ας πάμε στις ερωτήσεις τώρα.

7000 ευρώ επαρκούν για να αντικατασταθούν τα εξαρτήματα που λείπουν? Σίγουρα όλα είναι συνάρτηση του τι μοτέρ θα επιλεγεί. Το αμάξι δε θα είναι για καθημερινή χρήση άρα η κατανάλωση δε με ενδιαφέρει καθόλου. Αρχική σκέψη είναι για κάποιο 6-κύλινδρο μοτέρ από 3000 cc και πάνω (σειράς 5 ή και από άλλες, αν ταιριάζει φυσικά). Όσον αφορά στην ιπποδύναμη οτιδήποτε πάνω από 250 hp θα με έκανε πολύ χαρούμενο

Περιμένω τις προτάσεις σας, όσο τραβηγμένες κι αν είναι!
Ο χρήστης chriss@Z είναι συνδεδεμένος  
05-08-14, 15:57   #2
stratos_335i
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη stratos_335i
 
Status:
Εγγραφή: 18-04-2009
Περιοχή: Ελλάδα
Μηνύματα: 5.299

Drives: E46 316i
Απο Μ5...
__________________
Ο χρήστης stratos_335i είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
06-08-14, 00:13   #3
JEO
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη JEO
 
Status: Βatman

Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 5.306

Drives: Ε34 520i
Καλως τον συναδελφο!!!

Όπως ειπε και ο Στρατος, με 2.500-3.500 (αναλογα το μοτερ και την κατασταση του) χιλιαρικα παιρνεις ολοκληρη την μετατροπή της Μ5 και ξεμπερδεύεις. Δεν εχει νοημα να πας σε V8 γιατι πολύ απλα θα πρεπει να του ριξεις αλλα 2 χιλιαρικα για να φτασει την δυναμη του εξακυλινδρου. Με τα ρεστα μπορεις να το βαψεις να το στησεις και να σου μεινει και κατι.

Συγνωμη και χωρις παρεξηγηση, αλλα πως το πουλησε ο μαντρας χωρις αυτά τα πραγματα. Από ανακυκλωση το πηρες?
__________________
Υποστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το μπροστινο μερος του αυτοκινητου.
Υπερστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το πισω μερος του αυτοκινητου.
Ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο.
Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις.


Θοδωρης.
Ο χρήστης JEO δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
06-08-14, 09:39   #4
chriss@Z
 
Εγγραφή: 05-08-2014
Ηλικία: 34
Μηνύματα: 102

Drives: E36 320i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο JEO Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλως τον συναδελφο!!!

Όπως ειπε και ο Στρατος, με 2.500-3.500 (αναλογα το μοτερ και την κατασταση του) χιλιαρικα παιρνεις ολοκληρη την μετατροπή της Μ5 και ξεμπερδεύεις. Δεν εχει νοημα να πας σε V8 γιατι πολύ απλα θα πρεπει να του ριξεις αλλα 2 χιλιαρικα για να φτασει την δυναμη του εξακυλινδρου. Με τα ρεστα μπορεις να το βαψεις να το στησεις και να σου μεινει και κατι.

Μιλάμε πάντα για μοτέρ από Ε34 σωστά; Από μεταγενέστερες γενιές (π.χ Ε39) ή σειρές (7, 8 κτλ) δεν ταιριάζει τπτ? Και μια απορία, ο V8 E34 είναι 400 με 200 cc μεγαλύτερος από το 6-κύλινδρο Μ5 Ε34 αλλά υστερεί πολύ σε ιπποδύναμη. Πώς γίνεται με 2 επιπλεόν κυλίνδρους να συμβαίνει αυτό; Άσε να μη μιλήσω και για το V12 E32 με τους διπλάσιους κυλίνδρους. Χωρίς τούρμπο πως καταφέρνει το Μ5 να αποδίδει τόσα περισσότερα άλογα σε σχέση πάντα με μοτέρ με περισσότρους κυλίνδρους και κυβικά;

Συγνωμη και χωρις παρεξηγηση, αλλα πως το πουλησε ο μαντρας χωρις αυτά τα πραγματα. Από ανακυκλωση το πηρες?
Μη ξεχάς ότι ζούμε στην Ελλάδα και όλοι σκέφτονται το (μέγιστο) κέρδρος. Το αμάξι το είχαν πάει όντως προς ανακύκλωση αλλά οι τύποι για να κονομήσουν μερικά ευρώ παραπάνω το πούλησαν σε μάντρα για ανταλλακτικά (όπως και πολλά άλλα αυτοκίνητα) αντι να το καταστρέψουν. Από εκεί το αγόρασα εγώ μετά. Το θέμα είναι δε θα μπορώ να του βγάλω πινακίδες (ίσως προσπαθήσω αργότερα όταν γίνει αντίκα) γιατί πρώτον δεν έχω κανένα χαρτί στα χέρια μου, ουτε καν απόδειξη αγοράς, και δεύτερον γιατί το VIN στο κάτω μέρος του παρμπρίζ έχει σβηστεί. Αλήθεια υπάρχει πουθενά αλλού ο αριθμός πλαισίου; Να ήξερα τουλάχιστον τι μοτερ είχε αρχικά. Ακόμα και το αυτοκόλλητο που αναγράφει το VIN στο μεσα μερος από το κουτι με τις ασφάλειες λείπει.
Ο χρήστης chriss@Z είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
06-08-14, 10:21   #5
JEO
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη JEO
 
Status: Βatman

Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 5.306

Drives: Ε34 520i
Πιστεψε με δεν το ξεχνω ποτε. Οι ενεργειες των ελληνων είναι που εχουν διαμορφωσει τον χαρακτήρα μου τα τελευταια χρονια. Κι εγω όταν εψαχνα για ανταλλακτικα της δικης μου Ε34 στις μαντρες εβλεπα αυτοκίνητα που ηταν με κομμενα τα μαρσπιε και την οροφη και αυτοκίνητα που δεν τα ειχαν. Σε ερωτηση μου, ο υπάλληλος απαντησε: "αυτά τα δινει το αφεντικο για αντικες..."



Στο θεμα μας τωρα. Η Ε34 εχει ΠΑΝΤΟΥ το vin της. Φτερα-καπο-πορτ μπαγκαζ-πορτες-μηχανη-κιβωτιο (οκ αυτά λειπουν ) μεσα στο σκαφος. Κυριολεκτικα παντου. Ψαξε λιγο επισταμενα και θα το βρεις.

Και καπου εδώ θα σε σταματήσω λεγοντας πως δεν αξιζει να συνεχισεις μιας και τα αυτοκίνητα που πανε στην μαντρα ανακύκλωσης χανουν την αδεια και τις πινακίδες με οριστικη διαγραφη του συγκεκριμενου VIΝ. Που σημαινει πως δεν μπορεις να τα ξανακυκλοφορησεις στον δρομο η' να περασεις από κτεο. Ακομα και για χρηση drift η dragster θα εχεις πρόβλημα.

Αποψη μου? ξαναπετα το και παρε μια 518i με 400-500 ευρω και παιξε νομιμα.
__________________
Υποστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το μπροστινο μερος του αυτοκινητου.
Υπερστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το πισω μερος του αυτοκινητου.
Ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο.
Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις.


Θοδωρης.
Ο χρήστης JEO δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
06-08-14, 19:40   #6
318 Cabrio Nikos
 
Εγγραφή: 01-08-2013
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 499

Drives: E36 318i
Συμφωνώ και εγώ.
__________________
Just a little four cylinder...!
Ο χρήστης 318 Cabrio Nikos δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
06-08-14, 22:37   #7
chriss@Z
 
Εγγραφή: 05-08-2014
Ηλικία: 34
Μηνύματα: 102

Drives: E36 320i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο JEO Εμφάνιση μηνυμάτων
Πιστεψε με δεν το ξεχνω ποτε. Οι ενεργειες των ελληνων είναι που εχουν διαμορφωσει τον χαρακτήρα μου τα τελευταια χρονια. Κι εγω όταν εψαχνα για ανταλλακτικα της δικης μου Ε34 στις μαντρες εβλεπα αυτοκίνητα που ηταν με κομμενα τα μαρσπιε και την οροφη και αυτοκίνητα που δεν τα ειχαν. Σε ερωτηση μου, ο υπάλληλος απαντησε: "αυτά τα δινει το αφεντικο για αντικες..."



Στο θεμα μας τωρα. Η Ε34 εχει ΠΑΝΤΟΥ το vin της. Φτερα-καπο-πορτ μπαγκαζ-πορτες-μηχανη-κιβωτιο (οκ αυτά λειπουν ) μεσα στο σκαφος. Κυριολεκτικα παντου. Ψαξε λιγο επισταμενα και θα το βρεις.

Και καπου εδώ θα σε σταματήσω λεγοντας πως δεν αξιζει να συνεχισεις μιας και τα αυτοκίνητα που πανε στην μαντρα ανακύκλωσης χανουν την αδεια και τις πινακίδες με οριστικη διαγραφη του συγκεκριμενου VIΝ. Που σημαινει πως δεν μπορεις να τα ξανακυκλοφορησεις στον δρομο η' να περασεις από κτεο. Ακομα και για χρηση drift η dragster θα εχεις πρόβλημα.

Αποψη μου? ξαναπετα το και παρε μια 518i με 400-500 ευρω και παιξε νομιμα.
Το έχω ψάξει όλο το αμάξωμα και μεσα αλλά δεν βρήκα πουθενά γραμμένο το vin. Επίσης λείπουν όλα τα αυτοκόλλητα από παντού (π.χ στη κολώνα της πόρτας του οδηγού που αναγράφονται τα άτομα, κτλ).

518 με 400-500 ευρώ σε καλή κατάσταση δε νομίζω να βρω. Η Ε34 που αγόρασα μέσα είναι σχεδόν σε άριστη κατάσταση με δερμάτινα ηλεκτρικά καθίσματα, ηλεκτρική οροφή, ηλεκτρικά τζάμια μπρος-πισω και clima! Μόνο αυτά που ανέφερα κάνουν πολύ πανω από 1000 ευρώ.

Υποθέτω ότι αρχικά ήταν 535 γιατί η θέση του λευγιέ είναι για αυτόματο και το κοντέρ φτάνει τα 260 (άρα αποκλείονται 518, 520, 540, Μ5). Τα περισσότερα 525 είναι με μηχανικό κιβώτιο και 530 με το V8 είναι πολύ σπάνια!

Με το καλό να φτιαχτεί το αμάξι και να είναι και πάλι λειτουργικό και μετά βλέπουμε τι θα γίνει με πινακίδες.

Ερώτηση 1:
Αμάξια τα οποία είναι μόνο για πίστα πρέπει να έχουν πινακίδες; Εννοώ να μην κυκλοφορούν καν σε δημόσιο δρόμο. Για παράδειγμα υπάρχουν αγωνιστικά που εκ κατασκευής δεν έχουν φλας και φώτα επειδή είναι μόνο για πίστα. Αναγκαστικά πρέπει να βγάλεις πινακίδες (???) αφού όμως δεν είναι για δρόμο!

Ερώτηση 2:
Στο κτεο ελέγχουν το vin μονο στη θέση στη βάση του παρμπρίζ (αν δεν κάνω λάθος είναι και το μόνο ανάγλυφο στη λαμαρίνα, όλα τα άλλα είναι σε αυτοκόλλητα). ΟΚ, αν τώρα σε κάποιο ατύχημα το μέρος αυτό πάθει ζημιά ο λαμαρινάς που θα το φτιάξει πως θα χαράξει πάλι το vin? Υπάρχει ειδικός χειρισμός σε τέτοιες περιπτώσεις?
Ο χρήστης chriss@Z είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
06-08-14, 23:05   #8
Don Molina
 
Το avatar του χρήστη Don Molina
 
Status:
Εγγραφή: 26-04-2007
Περιοχή: Zurich, CH
Ηλικία: 28
Μηνύματα: 3.220

Drives: F82 M4+S2k
Απάντηση 1:

Η πίστα είναι ιδιωτικός χώρος, όχι δρόμος. Με ότι θες μπαίνεις. Άμα σ' αφήσει ο ιδιοκτήτης, και με μπουλντόζα. Απλά μέχρι την πίστα το αυτοκίνητο θα πάει σε τρέιλερ.


Απάντηση 2:
Αν το αμάξι πάθει ζημιά εκεί πέρα, που η επισκευή της θα σβήσει το VIN, το αμάξι πάει για διαγραφή κι ανακύκλωση, όχι για επισκευή και ΚΤΕΟ.


Βγάλε όλο το σαλόνι, δώστο γι' ανταλλακτικά car.gr και σε κανέναν επαγγελματία, και με ότι βγάλεις συμπλήρωσεκαι βρες ένα Μ5 με διαλυμένη καρότσα, και πέρνα του κινούμενα μέρη. Θα φτιάξεις ένα γυμνό Μ5 φτηνά. Τρέιλερ, πίστα, και άγιος ο θεός.
__________________
Ο χρήστης Don Molina είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
09-08-14, 23:02   #9
sv2gww
 
Το avatar του χρήστη sv2gww
 
Status:
Εγγραφή: 14-09-2006
Περιοχή: Θεσσαλονικιός μεν, κάπου τριγύρω δε...
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 4.467

Drives: Ε39 528i/2
To VIN απαγορεύεται δια ροπάλου οπουδήποτε στον κόσμο να αλλαχθεί ή να χτυπηθεί από λαμαρινά. Αν γινει στραβή σε κανονικό όχημα τότε περνάει από μηχανολογικό για να ελεγχθεί αν το αυτοκίνητο μπορεί να επισκευαστεί (αν καταστραφεί το VIN τότε το αυτοκίνητο θα έχει γίνει μπάλα!!) και να χτυπήσουν αυτοί νούμερα στον καινούργιο θόλο όταν αυτός μπει -όπως στα οχήματα από ΟΔΔΥ-.
Μην βάλεις χρήματα σε ένα αυτοκίνητο για να το έχεις μόνο για την πίστα. Θα έρθει η στιγμή που θα θες να κάνεις βόλτα στο τετράγωνο και δε θα μπορείς. Αυτοκίνητα σαν αυτό και σε υπεράριστη κατάσταση βρήσκεις με 1000€, αλλά 518 όμως. Αποτελεί όμως μια εξαιρετική βάση για να βάλεις επάνω τον Μ30 3.5, ένα αλεξήσφαιρο μοτέρ με άφθονο μαντέμι και λιγοστά ηλεκτρονικά μπλιμπλίκια. Άνετα του βάζεις στο πέρασμα ρου χρόνου ότι μπορείς να φανταστείς.
Όσο για ανταλλακτικά? Πέρνεις ένα μτχ από Γερμανία με ελάχιστα χρήματα, το κατεβάζεις εδώ είτε ολόκληρο, είτε κομμένο και πέρνεις για το δικό σου ότι θες. Το σημαντικό είναι να βρεις ένα άψογο αμάξωμα, αυτό δεν μπορείς να το αλλάξεις. Όλα τα άλλα είναι προσθαφαιρούμενα.
Γιάννης-sv2gww.
__________________
Γιάννης-sv2gww

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
τέσσερα πράγματα δεν γυρίζουν πίσω:
τα λόγια που λέχθηκαν, ο χρόνος που πέρασε, οι ευκαιρίες που δόθηκαν και οι σφαίρες που άφησαν την κάνη...

Ο χρήστης sv2gww είναι συνδεδεμένος  
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump