θορυβος πισω δεξια - Page 2 - BMWForum.gr

BMWForum.gr

BMWForum.gr » Αυτοκίνητα BMW » Twin-Turbos » θορυβος πισω δεξια

Twin-Turbos Συζητησεις με ο,τι εχει να κανει με τους διτουρμπινους κινητηρες της αγαπημενης μας εταιριας

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
03-09-14, 23:18   #11
318 Cabrio Nikos
 
Εγγραφή: 01-08-2013
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 499

Drives: E36 318i
Εγώ πιστεύω πως η λαμαρίνα είναι άσχετη με το θέμα του δίσκου...
Το να πολλαπλασιάζει τον ήχο ή να του δίνει διαφορετική χροιά, ναι!
Αλλιώς θα έκανε συνεχή ήχο και όχι περιοδικό. Για να είναι περιοδικός
τότε θα σήμαινε στραβό δίσκο, που την μια ακουμπάει και την άλλη όχι.
Ή ταλάντωση της λαμαρίνας, αλλά το τέμπο θα ήταν ακαθόριστο!

Ή για κάποιο λόγο το τακάκι την κάνει ή κάτι άλλο θα είναι!
Χωρίς να ξέρω, αλλά βάση λογικής πάντα...

Εγώ και ο Μπέκας! χαχαχχαχα!
__________________
Just a little four cylinder...!
Ο χρήστης 318 Cabrio Nikos δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
04-09-14, 00:56   #12
stratos_335i
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη stratos_335i
 
Status:
Εγγραφή: 18-04-2009
Περιοχή: Ελλάδα
Μηνύματα: 5.295

Drives: E46 316i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο sv2gww Εμφάνιση μηνυμάτων
Στρατή ο ήχος που είχα να αντιμετοπίσω τότε ήταν εντελώς MH περιοδικός. Όπως γνωρίζεις, ακόμα και στον πιο τέλειο δρόμο η ανάρτηση παίζει διαρκώς, ακόμα και κάτω από την ελάχιστη ταλάντωση των αναρτημένων μαζών της (τροχοί, δισκόφρενα, ημιαξόνια και ανάρτηση γέφυρας σε συνεμπλόκ). Σε χαμηλές ταχύτητες η ανάρτηση διαγράφει ταλαντώσεις μεγάλου εύρους αλλά χαμηλής συχνότητας ενώ σε μεγάλες ταχύτητες συμβαίνει το αντίθετο. Γι' αυτό και υπέθεσα πως μπορεί να συμβαίνει κάτι τέτοιο κι εδώ. Αυτό που με παραξενεύει είναι γιατί δεν υπάρχει όμοιο πρόβλημα και στα υπόλοιπα μοντέλα της σειράς.. Όλα έχουν ακριβώς το ίδιο σύστημα πέδησης πίσω. Το μυαλό που πήγε στα αμορτισέρ γιατί οι 330 & 335 έχουν άλλο σετ αμορτισέρ.
Τους δίσκους σου τους έβγαλες για να δεις την λαμαρίνα? Είναι σύνηθες να παίζουν επάνω της τα σιαγωνάκια των χειροφρένων. Αν δεν είναι εντελώς καλορυθμισμένα για να μην έχουν καμιά ανοχή τότε ψιλοκουδουνίζουν εκεί μέσα, εξ ου και η διακοπή του σαματά όταν δουλεύεις το χειρόφρενο. Και φυσικά η λαμαρίνα παίζει και τον ρόλο ενός καλού ηχείου.
Γιάννης-sv2gww.
Ο θόρυβος ειναι περιοδικος και σίγουρα οχι από ανάρτηση. Σωστή η σκέψη σου, το είχα αντιμετωπίσει στο merc μετά από μεγάλη ακινησία αλλά μετά έστρωσε. Δεν έχει σχέση ο ήχος.

Από τότε που άλλαξα δίσκους, έσφιξα λίγο το χειρόφρενο και μλκια μου που δεν το ρύθμιση ξανά γιατι όταν το κατεβάζω δεν απελευθερώνει αμέσως τον δίσκο και πρεπει να τσουλησει για να ξεμπλοκαρει.

Πάντως κάτι γίνεται με τα σιαγονακια και ακούγεται. Αλλά για κάποιο λόγο πίσω αριστερά και σχεδόν σε όλα τα 335. Από την πρώτη κιόλας μέρα που ήρθε από την αντιπροσωπεία
__________________
Ο χρήστης stratos_335i δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
04-09-14, 09:01   #13
sv2gww
 
Το avatar του χρήστη sv2gww
 
Status:
Εγγραφή: 14-09-2006
Περιοχή: Θεσσαλονικιός μεν, κάπου τριγύρω δε...
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 4.466

Drives: Ε39 528i/2
Αυτό είναι το παράδοξο που δεν μπορώ να καταλάβω...
Το σετ σιαγώνων χειροφρένου είναι ίδιο σε πάρα πολλά μοντέλα της BMW και η πίσω λαμαρίνα τους έχει την ίδια μορφή επίσης (ίδιες πατούρες για τα σιαγωνάκια αλλά άλλη διάμετρο αναλόγως των δίσκων): http://www.etk.cc/bmw/EN/parts/info/...3311/appliance
Αν τύχει και βγάλεις τους πίσω δίσκους βάλε λίίίίγο γράσο στα σημεία όπου τα σιαγωνάκια αγγίζουν τη λαμαρίνα. Eίναι κοινό θέμα ακόμα και σε παλιά μοντέλα πχ Ε34 ή Ε36 με πίσω δισκόφρενα. Καλές φωτο έχει και ο παρακάτω σύνδεσμος από το e90post.com: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=697365
Γιάννης-sv2gww.
__________________
Γιάννης-sv2gww

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
τέσσερα πράγματα δεν γυρίζουν πίσω:
τα λόγια που λέχθηκαν, ο χρόνος που πέρασε, οι ευκαιρίες που δόθηκαν και οι σφαίρες που άφησαν την κάνη...

Ο χρήστης sv2gww δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
04-09-14, 09:59   #14
Lostinspace
 
Το avatar του χρήστη Lostinspace
 
Status:
Εγγραφή: 06-09-2007
Περιοχή: Around Earth
Μηνύματα: 905

Drives: E30 318is
Καλημέρα,

Παρόμοιο πρόβλημα είχα και εγώ.
Με την αλλαγή (όχι τρίψιμο, κτλ) των σιαγώνων του χειροφρένου, έστρωσε εντελώς.

Στο δικό μου έκανε θόρυβο μεταλλικό σε μικρές και μεσαίες ταχύτητες όταν το χειρόφρενο δεν άφηνε αμέσως.
Μερικές φορές έκανα όπισθεν για να απελευθερώσουν καλά.
__________________
Keep walking...330000km...
Ο χρήστης Lostinspace δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
05-09-14, 18:19   #15
sofoklis
 
Εγγραφή: 06-07-2014
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 55

Drives: E93 335i
θα το βρω που θα μου παει
Ο χρήστης sofoklis δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
06-09-14, 14:09   #16
nikos bob
 
Το avatar του χρήστη nikos bob
 
Status:
Εγγραφή: 08-11-2009
Μηνύματα: 2.338

Drives: N/A N/A
Μονον μια ερωτηση :
-Όταν το πηγες εκει,το ''προβλημα'' ηταν υπαρκτο ;..δηλαδή μπηκε καποιος μαζι σου και κανατε καποια βολτα για να ακουστει, και το ακουσε ;;;

Και μια δευτερη για να βοηθησω, τα τακακια των φρενων εχουν ''λαμαρινακι'' προστασιας και ''απαγωγης θερμοτητας'', αν τα εχεις αλλαξει, εχουν γινει τα προβλεπόμενα με την σωστη διαδικασια και υλικα ;;
Ο χρήστης nikos bob δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
07-09-14, 15:16   #17
sofoklis
 
Εγγραφή: 06-07-2014
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 55

Drives: E93 335i
δεν το εχει ακουσει ακομα κανενας , μεσα στην εβδομαδα θα το παω δεν το γνωριζω για τα τακακια γιατι το πηρα μεταχειρισμενο πριν 3 μηνες , παντως μολις παταω φρενο σταματάει
Ο χρήστης sofoklis δεν είναι συνδεδεμένος  
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump