Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Insanedriver
Χειροκίνητο σασμάν ακόμα με 450 άλογα δεν κάνει τέτοιο χρόνο...
Μόνο τα AT-DCT και μιλάμε για 450-500 ρόδα.
Είδατε τις νέες φτερωτές που κυκλοφόρησα στα μαμά catridges;
645 ρόδα βγάλανε οι μαμά πολλαπλές με Τ20 φτερωτές!!!
http://www.bimmerboost.com/showthrea...esults-645-629
ΤΡΕΛΟ.....
Κάτι μου λέει ότι αυτά βγάζουν 500-550 ρόδα με πρατηρίου...πόσο χαίρομαι που δεν βιάστηκα να αλλάξω τούρμπο!!!
Το 2014 έχουν γίνει απίστευτα βήματα στον N54.
Ξέρει κανένας αν και πότε θα έρθουν e85 καύσιμα στην Ελλάδα; Όλη η Ευρώπη έχει ρε γμτ και εμείς τίποτα...
|
Φίλε μην εξτασιαζεσαι αμέσως. Κάτσε να δούμε την φάκα πρώτα. Αφού το κατέχεις το άθλημα, ειναι δυνατόν χωρίς να αλλάξει την πίσω φτερωτη να κρατήσει δύναμη? το είδαμε τι έπαθε με τα stage 2. Δεν λέω οχι σε νέες τεχνολογίες, μια άλλη φτερωτη ειναι απλα.
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Giakou
e85 ?? είμαι λίγο αδιάβαστος, καλύτερα απο 100αρα ??
Για τα τουρμπο, πολύ ενδιαφέρον, θα μπορούσες αν ψαχτείς να ενημερώσεις και μας εδώ ??? γιατί τα RB το χαν κάνει σχεδόν μονοπωλειο
|
Ε85 σημαίνει ότι έχει 85% αιθανολη, δηλαδή οινόπνευμα. Μην το ψάχνεις, διαβρωνει αντλίες και όλο το σύστημα και ειναι δύσκολο στον προγραμματισμό. Αλλα παίζουν τρέλα αβανς και βγαίνει μεγάλη δύναμη. Σαν να έχεις 110 οκτανια μόνιμα
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο LOIZOS
Να δοκιμάσεις?
Πόσα psi δουλεύουν κανονικά?
|
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο sofoklis
Για να μην κανω καινουργια ενοτητα σε θεμα ηθελα να ρωτησω σε λιγες μερες θα εχω στα χερια μου τον νεο μου intercooler forge ,ξερω οτι ειναι ευκολη η τοποθετηση βαλε -βγαλε , αυτο που δεν ξερω ειναι αν χρειαζεται καποια μετατροπη στο προγραμμα που μολις εβαλα πριν λιγες μερες ess stage 2 για να δουλεψει καλυτερα λογω του καινουργιου περιφερειακου στο αμαξι.
Το site της ess γραφει απλα 390 αλογα χωρις intercooler και 400 με νεο intercooler.
|
Εν συντομία, 10 άλογα το πολυ να δεις. Απλα όταν πατησεις μια μέχρι τα 200, φρεναρεις και ξαναπατησεις δεν θα έχει πυρωσει το σύμπαν και δεν θα πέσει πολυ η ισχύς