H BMW ανακαλεί 223 i8 στην Αμερική για κίνδυνο φωτ - BMWForum.gr

BMWForum.gr

BMWForum.gr » Αυτοκίνητα BMW » Σειρές & Μοντέλα ΒΜW » Σειρά "i" » H BMW ανακαλεί 223 i8 στην Αμερική για κίνδυνο φωτ

Σειρά "i" Φάκελος για την ηλεκτροκίνητη σειρά της BMW

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
07-12-14, 00:25   #1
frezas
 
Το avatar του χρήστη frezas
 
Status:
Εγγραφή: 23-11-2006
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Ηλικία: 35
Μηνύματα: 1.249

Drives: F20 116i
H BMW ανακαλεί 223 i8 στην Αμερική για κίνδυνο φωτ

ουπς.....




"Η NHTSA ανακοίνωσε ότι ανακαλούνται τα BMW i8 που έχουν πωληθεί στις Ηνωμένες Πολιτείες εξαιτίας ενός προβλήματος που θα μπορούσε να υπάρξει με την ανεπαρκή συγκόλληση ενός μπουλονιού στο ρεζερβουάρ καυσίμου που συνδέει το καλώδιο γείωσης μεταξύ της δεξαμενή και του σασί του οχήματος.

Ακόμα δεν έχει διευκρινιστεί αν η ανάκληση θα επεκταθεί παγκοσμίως, αλλά αυτή με αριθμό 14V674000 ισχυρίζεται ότι η διαδικασία συγκόλλησης που χρησιμοποιείται για να συνδεθεί αυτό το καλώδιο είναι ανεπαρκής και θα μπορούσε να προκαλέσει διαρροή καυσίμου, κάτι που θα μπορούσε να οδηγήσει σε φωτιά.

Το αμερικάνικο ίδρυμα υποστηρίζει αφορά τα 223 i8 που κατασκευάστηκαν μεταξύ 16 Μαΐου και 16 Σεπτεμβρίου του 2014. Αυτά έχουν εντοπιστεί και ειδοποιηθεί ώστε οι ιδιοκτήτες τους να σπεύσουν στο κοντινότερο συνεργείο για να επιδιορθωθεί το πρόβλημα, που περιλαμβάνει την αντικατάσταση της δεξαμενής."

http://www.autoblog.gr/2014/12/06/bm...r-fire-hazard/
__________________
show must go on......
Ο χρήστης frezas δεν είναι συνδεδεμένος  
07-12-14, 12:58   #2
sv2gww
 
Το avatar του χρήστη sv2gww
 
Status:
Εγγραφή: 14-09-2006
Περιοχή: Θεσσαλονικιός μεν, κάπου τριγύρω δε...
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 4.496

Drives: Ε39 528i/2
ή "πώς να σώσουμε ότι μπορούμε από τις πωλήσεις των Tesla"...
Γιάννης-sv2gww.
__________________
Γιάννης-sv2gww

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
τέσσερα πράγματα δεν γυρίζουν πίσω:
τα λόγια που λέχθηκαν, ο χρόνος που πέρασε, οι ευκαιρίες που δόθηκαν και οι σφαίρες που άφησαν την κάνη...

Ο χρήστης sv2gww είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
07-12-14, 18:08   #3
nikos bob
 
Το avatar του χρήστη nikos bob
 
Status:
Εγγραφή: 08-11-2009
Μηνύματα: 2.338

Drives: N/A N/A
Είναι απλα τα γνωστα ..''παρατραβηγμενα'' σεναρια...!
Ο χρήστης nikos bob δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
07-12-14, 18:17   #4
JEO
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη JEO
 
Status: Βatman

Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 5.312

Drives: Ε34 520i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο sv2gww Εμφάνιση μηνυμάτων
ή "πώς να σώσουμε ότι μπορούμε από τις πωλήσεις των Tesla"...
Γιάννης-sv2gww.

Δεν εχουν καμια επαφη μεταξυ τους Γιαννακη. Δεν νομιζω οτι ειναι αυτο.


Ποιο πολυ με αυτο θα συμφωνησω:
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο nikos bob Εμφάνιση μηνυμάτων
Είναι απλα τα γνωστα ..''παρατραβηγμενα'' σεναρια...!
__________________
Υποστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το μπροστινο μερος του αυτοκινητου.
Υπερστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το πισω μερος του αυτοκινητου.
Ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο.
Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις.


Θοδωρης.
Ο χρήστης JEO είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
07-12-14, 18:31   #5
nikos bob
 
Το avatar του χρήστη nikos bob
 
Status:
Εγγραφή: 08-11-2009
Μηνύματα: 2.338

Drives: N/A N/A
Είναι απλα τα γνωστα ..''παρατραβηγμενα'' σεναρια...!

Στο συγκεκριμενο αλλα και σε όλα τα Ηλεκτρικα /Υβριδικα οχηματα που διαχειρίζονται ρευμα υψηλης τασης, είναι υποχρεωμένοι οι κατασκευαστες τους κάθε κινητο 'η ακινητο τμημα του φεροντος υποπλαισιου να γειωνεται για να διασφαλιζεται η σωστη αγωγιμοτητα και η ενωση ανομειομορφων υλικων ως προς τη δομη τους.

Ετσι λοιπον όταν θελουν να ενωσουν αλουμινιο με σιδηρo 'h Carbon ελαχιστοποιουν τις επιπτωσεις από στατικα φορτια και διαφυγες ηλεκτρισμου χρησιμοποιοντας απειρες γειωσεις σε κάθε σημειο και επιφανεια.

Σαν παράδειγμα δειτε όλα τα καπω στο τελος διπλα στους μεντεσέδες συγκρατησης , την γειωση στο κατω μερος των Ε60 εκει που ενωνεται το αλουμινενιο τροπετο με το σασι (γειωση Graav) etc...

Και να μην ξεχναμε ότι στο συγκεκριμενο μοντελο το κάθε κομματι συνυπογραφεται κάθε ελεγχος του από δυο αξιολογητες στην γρμμη παραγωγης, απλα θελουν να δειξουν (μαλλον) την ατελειωτη και αχαλινωτη προστασια σε ολο το φασμα !
Ο χρήστης nikos bob δεν είναι συνδεδεμένος  
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump