Lexus RC 350 vs. BMW 435i - Page 2 - BMWForum.gr

BMWForum.gr


Σειρά 4 Συζητήσεις για την σειρά 4

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
12-01-15, 08:51   #11
JEO
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη JEO
 
Status: Βatman

Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 5.306

Drives: Ε34 520i
__________________
Υποστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το μπροστινο μερος του αυτοκινητου.
Υπερστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το πισω μερος του αυτοκινητου.
Ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο.
Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις.


Θοδωρης.
Ο χρήστης JEO δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
12-01-15, 10:13   #12
fotis1
 
Το avatar του χρήστη fotis1
 
Status:
Εγγραφή: 15-09-2011
Περιοχή: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.298

Drives: E83 X3 3.0i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Panoz Εμφάνιση μηνυμάτων
Σοβαρα τωρα...
Η αληθεια ειναι πως αυτα ειναι τα αποτελεσματα οταν η BMW μαλακιζεται κανοντας οικονομιες κλιμακος και χρησημοποιοντας ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ απο το 116 μεχρι το 1Μ το ιδιο εσωτερικο. Αυτο ειναι χοντροτατη πατατα. Επρεπε premium μοντελα να εχουν individualized εσωτερικο.
Επισης , θεωρω απαραδεκτο να υπαρχει 416 και την ιδια στιγμη να βγαζει ιδιο αμαξι σε 435 ή M4. Kαποια καλουπια θα επρεπε να υπαρχουν μονο διαθεσιμα για premium εκδοσεις.
Αυτη ειναι η παγιδα που εχει πεσει η BMW που θελει πλεον να γινει to car brand "του λαου" βγαζοντας οτι μ@λακια της κατεβει και θα πρεπει ο καθε κατακακομοιρογλου πλεον να εχει BMW...
+1000
και θα προσθέσω και ας φάω κράξιμο...
με πρώτο διδάξαντα την merc. Οκ της βγήκε θα πει κάποιος.
Ας δούνε όμως και τι άλλο κάνει τα τελευταία χρόνια (βλ 2λιτρο κινητήρα στα 45αρια, GT, formula1....).
Εμείς έχουμε σπορ οδηγοκεντρική κατεύθυνση και αυτοί είναι οι φλώροι? Τι να συγκρίνουμε? τα κομπρεσοράτα 16αρια με ποιό? με την f30 316? Χαρήκαμε που βάλαμε 16αρη τούρμπο για να σέρνεται το θηρίο. Ή να πάμε στο νέο Μ, που αντί να συνεχίσει ως σουπερκαρ έγινε .....και με ποια αυτοκίνητα να το συγκρίνουμε πλέον?
Ακολουθούν τον πρώτο διδάξαντα αλλά όταν ακολουθείς το κακό είναι ότι είσαι πίσω και δεν προλαβαίνεις τις αλλαγές του.
Ο χρήστης fotis1 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
12-01-15, 10:26   #13
angelm3
ADMINISTRATOR
 
Το avatar του χρήστη angelm3
 
Status:
Εγγραφή: 08-06-2011
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 4.776

Drives: E92 M3
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο fotis1 Εμφάνιση μηνυμάτων
Ακολουθούν τον πρώτο διδάξαντα αλλά όταν ακολουθείς το κακό είναι ότι είσαι πίσω και δεν προλαβαίνεις τις αλλαγές του.
Μεγάλη αλήθεια . Γι αυτο λέω-λεμε οτι έχασε τον προσανατολισμο της η bmw
__________________
Ο χρήστης angelm3 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
12-01-15, 10:28   #14
Φάνης
 
Το avatar του χρήστη Φάνης
 
Status:
Εγγραφή: 07-12-2009
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 3.339

Drives: F20 116i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Panoz Εμφάνιση μηνυμάτων
Επισης , θεωρω απαραδεκτο να υπαρχει 416 και την ιδια στιγμη να βγαζει ιδιο αμαξι σε 435 ή M4. Kαποια καλουπια θα επρεπε να υπαρχουν μονο διαθεσιμα για premium εκδοσεις.

Αυτη ειναι η παγιδα που εχει πεσει η BMW που θελει πλεον να γινει to car brand "του λαου" βγαζοντας οτι μ@λακια της κατεβει και θα πρεπει ο καθε κατακακομοιρογλου πλεον να εχει BMW...
Διαφωνώ, όχι με την λογική αλλά με το ότι η BMW ΠΑΝΤΑ αυτό έκανε, δεν είναι κάτι καινούργιο. Από την εποχή της Ε21 το εσωτερικό ήταν ίδιο και το καλούπι ήταν για 315 και 323, για 316 και Μ3 (όχι στην Ε30 είχε διαφορές...αλλά μόνο σε αυτή), για 316 και 330 κλπ. Δεν είναι κάτι καινούργιο, άρα γιατί μας χαλάει τώρα??
__________________
"Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία...Και δεν είμαι τόσο σίγουρος για το σύμπαν." A. Einstein.
Ο χρήστης Φάνης δεν είναι συνδεδεμένος  
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump