Μ8 (Ε31) - Δυστυχώς δεν τα Κατάφερε - BMWForum.gr

BMWForum.gr


Άλλες Σειρές και μοντέλα ΒΜW Ιστορικά & Prototype οχήματα...

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
11-12-10, 14:59   #1
Φάνης
 
Το avatar του χρήστη Φάνης
 
Status:
Εγγραφή: 07-12-2009
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 3.339

Drives: F20 116i
Μ8 (Ε31) - Δυστυχώς δεν τα Κατάφερε

Άλλη μια BMW που δυστυχώς δεν είδε το φώς της παραγωγής. Πολύ κρίμα, γιατί θα έκλεινε πολλά στόματα στις αρχές της δεκαετίας του '90.

Το project ξεκίνησε το 1989, μέσω μετά την παρουσίαση της σειράς 8 και περιελάμβανε 2 μοντέλα υψηλών και υπερ-υψηλών επιδόσεων: την 850 CSi & την //M8. Η πρώτη γνωρίζουμε όλοι ότι βγήκε στην παραγωγή. Εδώ θα επικεντρωθούμε στην //Μ8, ένα αυτοκίνητο κόσμημα.
Όπως είναι λογικό, το αυτοκίνητο βασίστηκε την σειρά 8, αλλά με αρκετές αλλαγές.

Εξωτερικό:
Αυτό που αμέσως ξεχωρίζει είναι οι 2 εισαγωγές στα πίσω φτερά – η αριστερή είναι για να ψύχει το λάδι της μηχανής και η δεξιά για να ψύχει το λάδι του διαφορικού. Επίσης, υπάρχει διαφορετικός και πιο επιθετικός προφυλακτήρας και σμπρόσθι σποϊλερ. Αυτό που κάνει εντύπωση είναι ότι λείπουν τα pop-up φώτα, κάτι το οποίο έγινε για μείωση βάρους! Επιπλέον το καπό έχει 5 οριζόντιες γρίλιες για την εισαγωγή αέρα η οποία είναι τεράστια. Οι ζάντες (θυμίζουν ελαφρώς αυτές της //Μ5 Ε34) είναι διαιρούμενες σε 2 κομμάτια με το κεντρικό να είναι κατασκευασμένο από Kevlar και σε διαστάσεις 9x17 & 10x17 εμπρός πίσω αντίστοιχα με λάστιχα 235/45/17 & 285/40/17. Στο πίσω μέρος οι διαφορές είναι ελάχιστες, με ένα diffuser και πιο χοντρές εξατμίσεις. Αυτό που κάνει εντύπωση είναι η έλλειψη spoiler, όμως σύμφωνα με τον υπέθυνο για το αμάξωμα, κ. Kalbfel ''όταν τη δοκιμάσαμε στην αεροδυναμική σύραγγα, είδαμε ότι δεν είναι απαραίτητο''.

Εσωτερικό:
Υπάρχουν κάποιες διαφορές με κυριότερες τις εξής:
- Δεν υπάρχουν πίσω καθίσματα
- Τα μπροστά καθίσματα είναι αγωνιστικά bucket της Scheel με ζώνες 4 σημείων
- Το ταμπλό είναι ίδιο, αλλά η κεντρική κονσόλα φιλοξενεί 3 επιπλέον όργανα για: θερμοκρασία λαδιού, πίεση λαδιού και πίεση εισαγωγής αέρα.
- Δεν υπάρχει stereo ούτε Air Condition
- To ταμπλό είναι φτιαγμένο από Kevlar και επενδεδυμένο με Alcantara

Κινητήρας
Εδώ έχουμε την μεγάλη διαφορά και το τεχνολογικό θαύμα. Ο κινητήρας βασίζεται σε αυτόν της 850i (M70) αλλά με τεράστιες διαφορές και έχει τον κωδικό S70. Έχουμε και λέμε:
Αύξηση κυβισμού στα 6046cc από 4988 με αύξηση διαστάσεων κυλίνδρων στα 86 Χ87mm (διάμετρος Χ διαδρομή) από 84 Χ 75 που ήταν στον Μ70. Αυτές ήταν και οι μέγιστες διαστάσεις που μπορούσαν να επιτευχθούν σε αυτό το μπλόκ.
Διπλοί εκκεντροφόροι και 4 βαλβίδες / κύλινδρο
Φυσικά ξεχωριστές πεταλούδες γκαζιού (12 στο σύνολο!!!)
Όπως αναφέρει ο κ. Rosche (τότε αρχιμηχανικός του //M Division και engine guru της εταιρίας), ''ουσιααστικά ο S70 V12 είναι 2 6-κύλινδροι κινητήρες της //Μ3 ενωμένοι σε ένα κοινό στρόφαλο.''

Ο κινητήρας με περιορισμένη εξέλιξη στο δυναμόμετρο (αρκετά τέστ 100 ωρών και 2 τέστ 500 ώρων έγιναν μόνο) απέδιδε 550bhp στις 6.000σαλ και 500Nm ροπή στις 5.000σαλ με το 90% να είναι διαθέσιμο από τις 2.000σαλ. Δυστυχώς, ο κ. Rosche ανφέρει ότι ''το πρόγραμμα εξέλιξης σταμάτησε γιατί δεν υπήρχαν χρήματα, πάντα δεν υπάρχουν χρήματα!''

Το αυτοκίνητο ολοκληρώθηκε στις αρχές του 1990, όπου και έγινανα οι πρώτες περιορισμένες δοκιμές στο Nurbugring με εντυπωσιακά αποτελέσματα. Σύμφωνα με τον υπέυθυνο εξέλιξης του σασί, κ. Richter ''Το πρόγραμμα εξέλιξης ήταν πολύ περιορισμένο λόγο οικονομικών περιορισμών και καθόλου κοντά σε αυτό που θέλαμε. Παρόλα αυτά το αυτοκίνητο ήταν εντυπωσιακό, τότο σε στήσιμό όσο και σε δύναμη''. Επιδόσεις δεν μετρήθηκαν ποτέ, εκτός από μια ανεπίσημη δοκιμή όπου έδειξε 4.8'' για 0-100χαω. Και τελική πάνω από 300χαω (υπολογιζόμενη τελική ήταν 340χαω).

Το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε στο Δ.Σ της BMW το 1990 από τους 2 επικεφαλής του M Division. Δυστυχώς δεν εγκρίθηκε η περαιτέρω εξέλιξή του και η παραγωγή του. Με τα 1.500 αυτοκίνητα που είχαν υπολογίσει ότι θα παραχθούν, θα είχε μια τιμή κοντά στις 250.000 Μάρκα, η οποία θεωρήθηκε υπερβολική από το τμήμα Marketing της Εταιρίας. Έτσι, οι 2 κύριοι του M Division επικεντρώθηκαν στην δημιουργία της 850CSi. Όμως, όλη η έρευνα και εξέλιξη του αυτοκινήτου και ειδικά του κινητήρα δεν πήγε χαμένη. Ο ίδιος κινητήρας (μέ κάποιες βελτιώσεις και αύξηση του κυβισμού) χρησιμοποιήθηκε αργότερα στην McLaren F1!

Στην δεκαετία του '90 υπήρχαν πολλές φήμες για το υπερ-κουπέ της BMW αλλά πάντα υπήρχε η άρνηση από την μεριά της BMW για την ύπαρξή του. Τελικά μαθέυτηκε ότι υπάρχει μια και μοναδική //Μ8, το πρωτότυπο και φυσικά βρίσκεται στο Μουσείο της BMW.


-----------

-----------

------------

-------------

--------------

---------------

---------------
__________________
"Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία...Και δεν είμαι τόσο σίγουρος για το σύμπαν." A. Einstein.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Φάνης : 21-11-12 στις 11:02
Ο χρήστης Φάνης δεν είναι συνδεδεμένος  
11-12-10, 18:09   #2
Papajim
 
Status: Banned
Εγγραφή: 24-11-2007
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 2.322

Drives: E90 335i
Αυτο το αμαξι θα ηταν, πανεμορφο, διαχρονικο και παντα επιβλητικο στο περασμα του... Κριμα!
Ο χρήστης Papajim δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
11-12-10, 18:26   #3
Lostinspace
 
Το avatar του χρήστη Lostinspace
 
Status:
Εγγραφή: 06-09-2007
Περιοχή: Around Earth
Μηνύματα: 905

Drives: E30 318is
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Papajim Εμφάνιση μηνυμάτων
Αυτο το αμαξι θα ηταν, πανεμορφο, διαχρονικο και παντα επιβλητικο στο περασμα του... Κριμα!
Γιατί θα ήταν; Είχε πολύ ωραίο design και ακόμα χαίρουν εκτίμησης παρόλο που δεν βγήκε σε Μ8.
Όλα όσα είπες ισχύουν και για ένα ταπεινό 840i
__________________
Keep walking...330000km...
Ο χρήστης Lostinspace δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
11-12-10, 20:19   #4
Papajim
 
Status: Banned
Εγγραφή: 24-11-2007
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 2.322

Drives: E90 335i
Ναι, σιγουρα! Ηταν ενα αμαξι ερωτας για μενα...
Ο χρήστης Papajim δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
12-12-10, 00:36   #5
Panoz
 
Το avatar του χρήστη Panoz
 
Status:
Εγγραφή: 27-12-2006
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 7.932

Drives: E92 335i
Η 8αρα εδειξε τον δρομο για ολα τα μοντερνα οχηματα ... (πρωτο οχημα παραγωγης με Canbus ktl)

Ακομη και χωρις το Μ8 , θεωρω οτι εχει μεινει στην ιστορια και την καρδια των fans της φιρμας.
__________________
Turbo Maniac...
Ο χρήστης Panoz δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
17-01-11, 09:39   #6
sv2gww
 
Το avatar του χρήστη sv2gww
 
Status:
Εγγραφή: 14-09-2006
Περιοχή: Θεσσαλονικιός μεν, κάπου τριγύρω δε...
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 4.466

Drives: Ε39 528i/2
Ακόμη ένα Μ που δεν είδε τα φώτα των δρόμων παρά μόνο αυτά των φλας ήταν η Ε34 Μ5 Cabrio, κάπου στο '89 με '90. Ήταν η εποχή που τα μεγάλα σασσί σε cabrio (πχ SAAB 9000, Audi 100 κλπ) είχαν αρχίσει να χάνουν το μερίδιό τους στην αγορά, οπότε και η BMW έκατσε στα αυγά της.
http://www.bmwblog.com/2009/10/30/bm...s-never-built/
Γιάννης-sv2gww.
__________________
Γιάννης-sv2gww

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
τέσσερα πράγματα δεν γυρίζουν πίσω:
τα λόγια που λέχθηκαν, ο χρόνος που πέρασε, οι ευκαιρίες που δόθηκαν και οι σφαίρες που άφησαν την κάνη...

Ο χρήστης sv2gww δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
17-01-11, 10:12   #7
Φάνης
 
Το avatar του χρήστη Φάνης
 
Status:
Εγγραφή: 07-12-2009
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 3.339

Drives: F20 116i
Σωστά Γιάννη....εδώ το σχετικό θέμα που είχα ανεβάσει: http://www.bmwforum.gr/forum/showthread.php?t=9918
__________________
"Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία...Και δεν είμαι τόσο σίγουρος για το σύμπαν." A. Einstein.
Ο χρήστης Φάνης δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
17-01-11, 12:01   #8
sv2gww
 
Το avatar του χρήστη sv2gww
 
Status:
Εγγραφή: 14-09-2006
Περιοχή: Θεσσαλονικιός μεν, κάπου τριγύρω δε...
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 4.466

Drives: Ε39 528i/2
Sorry βρε Φάνη. Όταν το ανέβασες ήμουν στη Λιβύη και η σχέση μου με το internet ήταν σαν κι αυτής με την μαριχουάνα: ανύπαρκτη. Ωραίο εργαλείο όμως. Κρίμα. Ότι και με την Μ8.
Γιάννης-sv2gww.
__________________
Γιάννης-sv2gww

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
τέσσερα πράγματα δεν γυρίζουν πίσω:
τα λόγια που λέχθηκαν, ο χρόνος που πέρασε, οι ευκαιρίες που δόθηκαν και οι σφαίρες που άφησαν την κάνη...

Ο χρήστης sv2gww δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
15-04-11, 14:55   #9
spiros_petropoulos
 
Εγγραφή: 25-02-2011
Ηλικία: 26
Μηνύματα: 21

Drives: E93 320i
πωωωω.... αρρωστησα... μου φαινεται με διαφορα καλυτερη ακομα και απο τις τελευταιες σειρες... ας μη μιλησουμε για επιδοσεις... "ferrari beater" που λεει και στο αρθρο στη φωτο!!!
Ο χρήστης spiros_petropoulos δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
13-02-15, 21:01   #10
Canelio
 
Status: Banned
Εγγραφή: 12-10-2012
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 72

Drives: Ε31 N/A
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Φάνης Εμφάνιση μηνυμάτων
Άλλη μια BMW που δυστυχώς δεν είδε το φώς της παραγωγής. Πολύ κρίμα, γιατί θα έκλεινε πολλά στόματα στις αρχές της δεκαετίας του '90.

Το project ξεκίνησε το 1989, μέσω μετά την παρουσίαση της σειράς 8 και περιελάμβανε 2 μοντέλα υψηλών και υπερ-υψηλών επιδόσεων: την 850 CSi & την //M8. Η πρώτη γνωρίζουμε όλοι ότι βγήκε στην παραγωγή. Εδώ θα επικεντρωθούμε στην //Μ8, ένα αυτοκίνητο κόσμημα.
Όπως είναι λογικό, το αυτοκίνητο βασίστηκε την σειρά 8, αλλά με αρκετές αλλαγές.

Εξωτερικό:
Αυτό που αμέσως ξεχωρίζει είναι οι 2 εισαγωγές στα πίσω φτερά – η αριστερή είναι για να ψύχει το λάδι της μηχανής και η δεξιά για να ψύχει το λάδι του διαφορικού. Επίσης, υπάρχει διαφορετικός και πιο επιθετικός προφυλακτήρας και σμπρόσθι σποϊλερ. Αυτό που κάνει εντύπωση είναι ότι λείπουν τα pop-up φώτα, κάτι το οποίο έγινε για μείωση βάρους! Επιπλέον το καπό έχει 5 οριζόντιες γρίλιες για την εισαγωγή αέρα η οποία είναι τεράστια. Οι ζάντες (θυμίζουν ελαφρώς αυτές της //Μ5 Ε34) είναι διαιρούμενες σε 2 κομμάτια με το κεντρικό να είναι κατασκευασμένο από Kevlar και σε διαστάσεις 9x17 & 10x17 εμπρός πίσω αντίστοιχα με λάστιχα 235/45/17 & 285/40/17. Στο πίσω μέρος οι διαφορές είναι ελάχιστες, με ένα diffuser και πιο χοντρές εξατμίσεις. Αυτό που κάνει εντύπωση είναι η έλλειψη spoiler, όμως σύμφωνα με τον υπέθυνο για το αμάξωμα, κ. Kalbfel ''όταν τη δοκιμάσαμε στην αεροδυναμική σύραγγα, είδαμε ότι δεν είναι απαραίτητο''.

Εσωτερικό:
Υπάρχουν κάποιες διαφορές με κυριότερες τις εξής:
- Δεν υπάρχουν πίσω καθίσματα
- Τα μπροστά καθίσματα είναι αγωνιστικά bucket της Scheel με ζώνες 4 σημείων
- Το ταμπλό είναι ίδιο, αλλά η κεντρική κονσόλα φιλοξενεί 3 επιπλέον όργανα για: θερμοκρασία λαδιού, πίεση λαδιού και πίεση εισαγωγής αέρα.
- Δεν υπάρχει stereo ούτε Air Condition
- To ταμπλό είναι φτιαγμένο από Kevlar και επενδεδυμένο με Alcantara

Κινητήρας
Εδώ έχουμε την μεγάλη διαφορά και το τεχνολογικό θαύμα. Ο κινητήρας βασίζεται σε αυτόν της 850i (M70) αλλά με τεράστιες διαφορές και έχει τον κωδικό S70. Έχουμε και λέμε:
Αύξηση κυβισμού στα 6046cc από 4988 με αύξηση διαστάσεων κυλίνδρων στα 86 Χ87mm (διάμετρος Χ διαδρομή) από 84 Χ 75 που ήταν στον Μ70. Αυτές ήταν και οι μέγιστες διαστάσεις που μπορούσαν να επιτευχθούν σε αυτό το μπλόκ.
Διπλοί εκκεντροφόροι και 4 βαλβίδες / κύλινδρο
Φυσικά ξεχωριστές πεταλούδες γκαζιού (12 στο σύνολο!!!)
Όπως αναφέρει ο κ. Rosche (τότε αρχιμηχανικός του //M Division και engine guru της εταιρίας), ''ουσιααστικά ο S70 V12 είναι 2 6-κύλινδροι κινητήρες της //Μ3 ενωμένοι σε ένα κοινό στρόφαλο.''

Ο κινητήρας με περιορισμένη εξέλιξη στο δυναμόμετρο (αρκετά τέστ 100 ωρών και 2 τέστ 500 ώρων έγιναν μόνο) απέδιδε 550bhp στις 6.000σαλ και 500Nm ροπή στις 5.000σαλ με το 90% να είναι διαθέσιμο από τις 2.000σαλ. Δυστυχώς, ο κ. Rosche ανφέρει ότι ''το πρόγραμμα εξέλιξης σταμάτησε γιατί δεν υπήρχαν χρήματα, πάντα δεν υπάρχουν χρήματα!''

Το αυτοκίνητο ολοκληρώθηκε στις αρχές του 1990, όπου και έγινανα οι πρώτες περιορισμένες δοκιμές στο Nurbugring με εντυπωσιακά αποτελέσματα. Σύμφωνα με τον υπέυθυνο εξέλιξης του σασί, κ. Richter ''Το πρόγραμμα εξέλιξης ήταν πολύ περιορισμένο λόγο οικονομικών περιορισμών και καθόλου κοντά σε αυτό που θέλαμε. Παρόλα αυτά το αυτοκίνητο ήταν εντυπωσιακό, τότο σε στήσιμό όσο και σε δύναμη''. Επιδόσεις δεν μετρήθηκαν ποτέ, εκτός από μια ανεπίσημη δοκιμή όπου έδειξε 4.8'' για 0-100χαω. Και τελική πάνω από 300χαω (υπολογιζόμενη τελική ήταν 340χαω).

Το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε στο Δ.Σ της BMW το 1990 από τους 2 επικεφαλής του M Division. Δυστυχώς δεν εγκρίθηκε η περαιτέρω εξέλιξή του και η παραγωγή του. Με τα 1.500 αυτοκίνητα που είχαν υπολογίσει ότι θα παραχθούν, θα είχε μια τιμή κοντά στις 250.000 Μάρκα, η οποία θεωρήθηκε υπερβολική από το τμήμα Marketing της Εταιρίας. Έτσι, οι 2 κύριοι του M Division επικεντρώθηκαν στην δημιουργία της 850CSi. Όμως, όλη η έρευνα και εξέλιξη του αυτοκινήτου και ειδικά του κινητήρα δεν πήγε χαμένη. Ο ίδιος κινητήρας (μέ κάποιες βελτιώσεις και αύξηση του κυβισμού) χρησιμοποιήθηκε αργότερα στην McLaren F1!

Στην δεκαετία του '90 υπήρχαν πολλές φήμες για το υπερ-κουπέ της BMW αλλά πάντα υπήρχε η άρνηση από την μεριά της BMW για την ύπαρξή του. Τελικά μαθέυτηκε ότι υπάρχει μια και μοναδική //Μ8, το πρωτότυπο και φυσικά βρίσκεται στο Μουσείο της BMW.


-----------

-----------

------------

-------------

--------------

---------------

---------------
ειχα πριν καιρο συνομιλια στα γερμανικα με ενα φορουμ απο e31 8th serries σε Γερμανια και ειχαμε συζητηση αρκετα για το Πρωτοτυπο εμ8 μερικοι ειχαν προσβαση στο μοναχο με επισκεψη και συζητηση με στελεχη της Μ Division ειναι το εκπληκτικο οτι το Μ8 Πρωτ. ειχε δημιουργηθη για ενα πορισμα το ποσο μπορει να επιδωση αυτο το σασι ετσι μετα το πορισμα αυτο ενεκριναν οι ειδικοι της Μ Division οτι για να παραγωγηθη ειναι ολοσδιολου ασυμφορο οπως ειπε και ο φιλος μας το ποσο τοτε ισως ανγιζε ακομη και το μισο εκκ.μαρκα
Παντως υπηρχαν και τα τεχνικα ακατορθωτα προβληματα π.χ. το ενα:
εαν το αυτ.βρισκοταν σε μποτιλιαρισμα σε συμβατικη χρηση εκτος πιστας με αυτες τις δωδεκαπεταλουδες εισαγωγες η καταναλωση θα Ξεπερνουσε κατα πολυ τα 55λ. στα εκατο χλμ.
γι'αυτο αργοτερα οταν βγηκε το πορισμα και επικεντρωθηκαν ολοκληρωτικα μονο στο 850CSI δωσανε 2 εξαδες πολλαπλες εισαγωγη σε 2 πολυ Μεγαλης Διαμετρου Πεταλουδες για να δωση στο μοτερ τα απαιτουμενα απο τους 2 ηλ.πνευμονες αυτο ειναι στο μοτερ S70B56 of BMW 850CSI.
Υπηρχαν και αλλα πολλα τεχνικα θεματα που επρεπε να Αποφασισθουν π.χ. με το AHK (Aktive Hintereachse Kinematic) η Τετραδιευθηνση κληση των πισω τροχων σε σπορτ σλαλομ χρηση που διαθετει καθως και οι αυτορυθμιζομενες αναρτησεις που δουλευουν παλι απο αυτο το συστημα απαιτουσε βαρος (Διοτι το CSI πισω το διαφορικο του εχει ολοκληρη γεφυρα σαν δευτερο μικρο μοτερ με πλακετες με συστηματα με με,)
Οποτε καπια τετια θεματα και ερωτηματα Δωσανε την Οριστικη αποφαση το Μ8 να μηνη το Πρωτοτυπο
και η παραγωγη οριστικε σε 1500 + κατι κομματια 850CSI που ειναι το μοναδικο ///Μ8 αυτ. στην αδεια γραφομενο σε Ονομασια μοντελλου 850CSI και σε Version, Type (εκδοση ) Μ8 βγαινοντας στον δρομο μ'αυτον τον τιτλο Μ αυτ. σε εκδοση Παραγωγης της σειρας 8
Παντως πιστευω πως η φτιασια και η επιβλητικοτητα του Πρωτοτυπου ειναι και θα μηνη Αξιολογη
Ο χρήστης Canelio δεν είναι συνδεδεμένος  
Απάντηση στο θέμα

Tags
850i, 8άρα, Μ8, M8, σειρα 8, σειρά 8

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump