Τα σχέδια της BMW για τo σήμερα και το αύριο - BMWForum.gr

BMWForum.gr

BMWForum.gr » Αυτοκίνητα BMW » Σειρές & Μοντέλα ΒΜW » Τα σχέδια της BMW για τo σήμερα και το αύριο

Σειρές & Μοντέλα ΒΜW Θέματα για ολα τα μοντέλα αυτοκινήτου της αγαπημένης μας εταιρίας...

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
19-03-15, 11:56   #1
PapajimG
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη PapajimG
 
Status:
Εγγραφή: 16-04-2011
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 1.504

Drives: E93 320i
Τα σχέδια της BMW για τo σήμερα και το αύριο

Τα αποτελέσματα του 2014 επιτρέπουν στα στελέχη του BMW Group να παραμείνουν αισιόδοξα και για το 2015.

Η BMW παρέμεινε και το 2014 μπροστά από τις Audi, Mercedes στην κούρσα για την πρώτη σε πωλήσεις μάρκα πολυτελών αυτοκινήτων. Συνολικά παραδόθηκαν 1.811.719 αυτοκίνητα με το σήμα της BMW στη μάσκα (+9,5% σε σχέση με το 2013), ενώ οι πωλήσεις του Ομίλου BMW (μαζί με ΜΙΝΙ και Rolls-Royce) έφθασαν τα 2.117.965 αυτοκίνητα (αύξηση 7,9%).
Ο απερχόμενος Πρόεδρος της BMW AG, Norbert Reithofer (θα παραδώσει τη σκυτάλη τον Μάιο στον Harald Kruger) αναφέρθηκε στην ανάγκη ανάπτυξης της αγοράς ηλεκτρικών μοντέλων ως μέσο για τη μείωση των εκπομπών CO2. Τονίσθηκε η σημασία που έχουν οι κρατικές επιδοτήσεις στην πώληση ηλεκτρικών αυτοκινήτων (EV). Είναι χαρακτηριστικό ότι στη Νορβηγία όπου τα EV φορτίζουν και παρκάρουν δωρεάν, ενώ και η αγορά τους δεν επιβαρύνεται με φόρους, ένα στα πέντε BMW που πωλήθηκαν το 2014 (22%) ήταν i3. Αντίθετα, στη Γερμανία το αντίστοιχο ποσοστό δεν ξεπέρασε το 1%!

Τα στελέχη της BMW ρωτήθηκαν και για το ενδιαφέρον της Apple να κατασκευάσει ηλεκτρικό αυτοκίνητο: «Λαμβάνουμε σοβαρά κάθε ανταγωνιστή. Για αυτό επενδύουμε στις μελλοντικές τεχνολογίες», απάντησε ο Klaus Frohlich, μέλος του ΔΣ της BMW και υπεύθυνος για τον τομέα της ανάπτυξης.

Στη BMW προσδοκούν αύξηση των πωλήσεων για το 2015, λόγω της καλής οικονομικής κατάστασης στις ΗΠΑ, της ανόδου (έστω και σε μικρότερο ρυθμό) της αγοράς της Κίνας και της ανάκαμψης στην Ευρώπη. Βέβαια στη BMW ανησυχούν για το αδιέξοδο στις συνομιλίες Ελλάδας-πιστωτών, όπως φάνηκε και από την απάντηση του Ian Robertson σε σχετική ερώτηση:

«Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά του αυτοκινήτου. Θέλουμε να βρεθεί λύση στις συνομιλίες της Ελλάδας με τους εταίρους της στις Βρυξέλλες και πιστεύουμε ότι υπάρχει κοινός τόπος για επίλυση των προβλημάτων. Εμείς δεν είμαστε πολιτικοί, είναι δική τους αποστολή να φθάσουν σε θετική κατάληξη. Υπάρχουν μεγάλες και μικρές χώρες, υπάρχουν δυνατές και αδύναμες οικονομίες. Όλες όμως μαζί συνθέτουν μία αγορά που είναι αντίστοιχη αυτής της Αμερικής ή της Ασίας», απάντησε ο 57χρονος Άγγλος.

Παράλληλα το μέλος του Δ.Σ. του Ομίλου, Dr. Friedrich Eichiner, που είναι υπεύθυνος για τα οικονομικά (chief financial officer – CFO), δήλωσε στη σχετική ερώτηση:
Ερώτηση: Πιστεύετε ότι ένα ενδεχόμενο Grexit θα οδηγήσει σε έξοδο από την ευρωζώνη και άλλες χώρες, π.χ. Ισπανία, Ιταλία;
Απάντηση: Δεν μπορούμε να προβλέψουμε ποιες συνέπειες θα έχει μία πιθανή έξοδος της Ελλάδας από τη ζώνη του ευρώ, καθώς δεν υπάρχει ανάλογο προηγούμενο. Πάντως σε κάθε περίπτωση πρέπει να βρεθεί γρήγορα λύση ανάμεσα στις δύο πλευρές (Ελλάδα και πιστωτές).

πηγές: http://www.newsauto.gr/ta-schedia-ti...a-ke-to-avrio/
http://www.newsauto.gr/bmw-i-politik...a-tis-elladas/
__________________
courtesy of Frezas

Ο χρήστης PapajimG δεν είναι συνδεδεμένος  
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump