Μετατροπη Ε92 θολου για εγκατασταση ζαντας Μ3 Ε92 - Page 5 - BMWForum.gr

BMWForum.gr

BMWForum.gr » Αυτοκίνητα BMW » Τεχνικά θέματα, Service αυτοκινήτου » Βελτιώσεις-Μετατροπές » Μετατροπη Ε92 θολου για εγκατασταση ζαντας Μ3 Ε92

Βελτιώσεις-Μετατροπές Μπορεί να γίνει ακόμη καλυτερο?? Μοιραστειίτε το με εμάς

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
03-02-16, 17:45   #41
Don Molina
 
Το avatar του χρήστη Don Molina
 
Status:
Εγγραφή: 26-04-2007
Περιοχή: Zurich, CH
Ηλικία: 28
Μηνύματα: 3.222

Drives: F82 M4+S2k
Τι ακριβώς σε χάλασε?
__________________

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ms_kostakiss : 03-02-16 στις 17:57 Αιτία: διαγραφή quote
Ο χρήστης Don Molina δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
03-02-16, 17:54   #42
ms_kostakiss
SUPER MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη ms_kostakiss
 
Status:
Εγγραφή: 15-11-2010
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 31
Μηνύματα: 2.230

Drives: E87 116i
@Sakis zarkas Σαν forum δεν αντιπροσωπεύουμε κανέναν. Αυτό που διαβάζεις είναι μια λύση σε ένα πρόβλημα που αντιμετώπισε ένα μέλος (πρώην διαχειριστής αυτού του χώρου). Θα μπορούσες να μας πεις ποια είναι η "σοβαρή" λύση και να το τεκμηριώσεις για να συνεχίσουμε την συζήτηση.
__________________
Bmw Pure Driving Pleasure
Ο χρήστης ms_kostakiss είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
04-02-16, 02:30   #43
stratos_335i
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη stratos_335i
 
Status:
Εγγραφή: 18-04-2009
Περιοχή: Ελλάδα
Μηνύματα: 5.308

Drives: E46 316i
Δηλαδή?
__________________
Ο χρήστης stratos_335i δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
04-02-16, 15:02   #44
Sakis zarkas
 
Εγγραφή: 18-02-2015
Μηνύματα: 20

Drives: E46 316i
ειναι δυνατον να φαω τη ζαντα να πειραξω το θολο για να χωρεσει η ζαντα σε ενα αυτοκινητο που δεν προβλεπεται απο τον κατασκευαστη, και μετα το offset το υπολογισες αυτης της ζαντας που θα βαλεις επανω, ολες αυτες τις λεπτομερειες που μπορει να επηρεασουν σοβαρα την οδικη συμπεριφορα του αυτοκινητου,και τα λεω ολα αυτα χωρις καμμια διαθεση να θιξω κανεναν για τις επιλογες του αλλα τιθεται και θεμα ασφαλειας
Ο χρήστης Sakis zarkas δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
04-02-16, 16:38   #45
Don Molina
 
Το avatar του χρήστη Don Molina
 
Status:
Εγγραφή: 26-04-2007
Περιοχή: Zurich, CH
Ηλικία: 28
Μηνύματα: 3.222

Drives: F82 M4+S2k
Όλα που ανέφερες είναι και δυνατά και γίνονται συνέχεια. Κι όχι μόνο από μαστρομήτσους, αλλά και από σοβαρό κόσμο.

Το γύρισμα θόλων είναι τελείως στάνταρ διαδικασία, τα δε εργαλεία είναι κι εύκολα να τα πάρει κι ο πλέον αρχάριος. Επίσης ως λαμαρίνα δεν έχει καμία επίπτωση ΠΟΥΘΕΝΑ.

Επίσης το offset δεν θα το φας με τον γωνιακό τροχό που θα δανειστείς από τον μάστορα που φτιάχνει τα κάγκελα στον γείτονα. Θα βάλεις την ζάντα σε φρέζα και θα φας τον αφαλό της, και προφανώς μιλάμε για ελάχιστα χιλιοστά σε αφαλό που έχει πολύ ψωμί. Δεν θα πας σε ζάντα με offset 65 χιλιοστά να φας άλλα 10, γιατί δεν θα μείνει τίποτα.

Επίσης ο Πάνος μίλησε για λιγότερα από 10 χιλιοστά συνολικό clearence και μόλις για 3 χιλιοστά κατεργασία σε σοβαρή ζάντα, σοβαρής ποιότητας.

Τίποτα από τα παραπάνω δεν είναι ούτε επικίνδυνο, ούτε απαράδεκτο γιατί μιλάμε για σύνεση και λογικά νούμερα.
__________________
Ο χρήστης Don Molina δεν είναι συνδεδεμένος  
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump