Ελαφρύτερο βολάν σε Ε46 330 - BMWForum.gr

BMWForum.gr


Βελτιώσεις-Μετατροπές Μπορεί να γίνει ακόμη καλυτερο?? Μοιραστειίτε το με εμάς

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
04-02-16, 22:40   #1
DIM3000C6
 
Εγγραφή: 04-08-2014
Μηνύματα: 60

Drives: Ε46 330
Ελαφρύτερο βολάν σε Ε46 330

Σε Ε46, Μ54 3.0 έβαλα ελαφρύτερο βολάν. Συγκεκριμένα από Μ3 (μαζί με κιβώτιο, κεντρικό άξονα και κομπλέ τον πίσω άξονα με γέφυρα κτλ). Υπάρχει περίπτωση να δημιουργήσει πρόβλημα στο στρόφαλο? Δύο χρόνια τώρα πάντως, δεν έχω κάποιο θέμα. Απλά έχω την αίσθηση ότι το μοτέρ τώρα είναι λιγότερο "βελούδινο". Πιστεύω να οφείλεται στο ζύγισμα μεταξύ στροφαλου-βολάν.

Διορθώνω: πιστεύω να μην οφείλεται στο ζύγισμα μεταξύ στροφαλου-βολάν.
Ο χρήστης DIM3000C6 δεν είναι συνδεδεμένος  
04-02-16, 23:20   #2
stratos_335i
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη stratos_335i
 
Status:
Εγγραφή: 18-04-2009
Περιοχή: Ελλάδα
Μηνύματα: 5.305

Drives: E46 316i
Το ελαφρύτερο βολάν φταίει. Με τις βάσεις διαφορικού όλα καλά?
__________________
Ο χρήστης stratos_335i δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
05-02-16, 00:01   #3
DIM3000C6
 
Εγγραφή: 04-08-2014
Μηνύματα: 60

Drives: Ε46 330
Το θέμα Στράτο είναι να μην δημιουργεί πρόβλημα στο στρόφαλο. Πάντως σε ένα ψάξιμο που έκανα στο διαδίκτυο για ελαφρομενα βολάν σε 330, άλλα δίνουν για το 5αρι, άλλα για το εξαρι και άλλα για το smg. Θέλω να πω με αυτό ότι δίνουν έμφαση στο κιβώτιο που θα τοποθετηθεί. Άρα ενδεχομένως να έκανα σωστή επιλογή που έβαλα το βολάν της Μ3. Για καλό και για κακό κράτησα και το παλιό. Όσον αφορά τις βάσεις του διαφορικού, οι πίσω, στο αλουμινένιο καπάκι του διαφορικού με την ψύκτρα είναι ok. Την μπροστά δεν την έχω τσεκάρει. Αν πάλι εννοείς τις βάσεις της γέφυρας, όλα ok. Ούτε έχω κανένα ράγισμα (μακριά από μας) στην καρότσα. Κραδασμους στο μοτέρ δεν καταλαβαίνω, απλά όπως είπα και πιο πριν, μου φαίνεται λιγότερο μεταξένια - όπως λένε για τα εξακυλινδρα - η λειτουργία του κινητήρα.
Ο χρήστης DIM3000C6 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
05-02-16, 08:32   #4
sv2gww
 
Το avatar του χρήστη sv2gww
 
Status:
Εγγραφή: 14-09-2006
Περιοχή: Θεσσαλονικιός μεν, κάπου τριγύρω δε...
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 4.484

Drives: Ε39 528i/2
Δεν τίθεται θέμα φθοράς ή ζημιάς σε στρόφαλο ή κουζινέτα αφού ο στρόφαλος ζυγίζεται από μόνος του σε αυτοκίνητα παραγωγής. Το βολάν ως ανταλλακτικό που μπορεί να αλλαχθεί μαζί με το σετ συμπλέκτη ανά πάσα στιγμή ζυγίζεται χώρια και ποτέ "πακέτο" με τον στρόφαλο εκτός κι αν είναι custom βελτίωση. Το ίδιο και με τις εμπρός τροχαλίες που φέρει ο στρόφαλος.
Φαντάσου να λύναμε μοτέρ κάθε φορά που το βολάν διπλής μάζας τα 'χε παίξει....
__________________
Γιάννης-sv2gww

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
τέσσερα πράγματα δεν γυρίζουν πίσω:
τα λόγια που λέχθηκαν, ο χρόνος που πέρασε, οι ευκαιρίες που δόθηκαν και οι σφαίρες που άφησαν την κάνη...

Ο χρήστης sv2gww δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
05-02-16, 12:07   #5
318 Cabrio Nikos
 
Εγγραφή: 01-08-2013
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 499

Drives: E36 318i
Θεωρητικά ένα ελαφρύ βολάν κολακεύει τις πρώτες ταχύτητες στο
σαζμάν, αλλά κάνει την ζωή πιο δύσκολη στις επόμενες...
Στο δικό σου πως είναι; Δηλαδή 4ες-5ες πως ανοίγει σε σχέση με πριν;
Βέβαια επειδή έχεις αλλάξει και το διαφορικό, δεν ξέρω και την διαφορά
στο βήμα του πριν και μετά! Αλλά ωραίο το μπλοκέ!
__________________
Just a little four cylinder...!
Ο χρήστης 318 Cabrio Nikos δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
05-02-16, 17:10   #6
DIM3000C6
 
Εγγραφή: 04-08-2014
Μηνύματα: 60

Drives: Ε46 330
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο sv2gww Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν τίθεται θέμα φθοράς ή ζημιάς σε στρόφαλο ή κουζινέτα αφού ο στρόφαλος ζυγίζεται από μόνος του σε αυτοκίνητα παραγωγής. Το βολάν ως ανταλλακτικό που μπορεί να αλλαχθεί μαζί με το σετ συμπλέκτη ανά πάσα στιγμή ζυγίζεται χώρια και ποτέ "πακέτο" με τον στρόφαλο εκτός κι αν είναι custom βελτίωση. Το ίδιο και με τις εμπρός τροχαλίες που φέρει ο στρόφαλος.
Φαντάσου να λύναμε μοτέρ κάθε φορά που το βολάν διπλής μάζας τα 'χε παίξει....
Ευχαριστώ Γιάννη. Για μια φορά ακόμη λύνεις απορίες...

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο 318 Cabrio Nikos Εμφάνιση μηνυμάτων
Θεωρητικά ένα ελαφρύ βολάν κολακεύει τις πρώτες ταχύτητες στο
σαζμάν, αλλά κάνει την ζωή πιο δύσκολη στις επόμενες...
Στο δικό σου πως είναι; Δηλαδή 4ες-5ες πως ανοίγει σε σχέση με πριν;
Βέβαια επειδή έχεις αλλάξει και το διαφορικό, δεν ξέρω και την διαφορά
στο βήμα του πριν και μετά! Αλλά ωραίο το μπλοκέ!
Νίκο το αντίθετο αισθάνομαι εγώ. Δηλαδή, οι τρεις πρώτες ταχύτητες δεν απλώνουν αρκετά συγκριτικά με πριν (μην ξεχνάμε ότι το μοτέρ της Μ3 ανεβάζει 8000+) που είχα βήμα 3.15 με το πεντάρι, αλλά αν κάνεις γρήγορα τις αλλαγές και γύρω στις 5000+ έχεις ξεκινήσει αρκετά γρήγορα και κουμπώνεις την τεταρτη και εκεί αισθάνεσαι ότι ανεβαίνουν και τα χιλιόμετρα αρκετά. Υπό νορμάλ συνθήκες αλλάζεις στις 3000+ και σε λίγα μέτρα έχεις βάλει και την τρίτη. Το έχω τσεκάρει και με άλλα στο ξεκίνημα και είναι ok. Εν τω μεταξύ το έχω συνηθίσει και δεν με κουράζει καθόλου - απεναντίας στο ταξίδι τώρα που έχω και έκτη είναι καλύτερο. Τώρα για το μπλοκε της Μ3 τι να πω - θεϊκό. Λες και άλλαξα αυτοκίνητο.
Ο χρήστης DIM3000C6 δεν είναι συνδεδεμένος  
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump