Το "αλλα" που αναφερεις εχει λογικη οταν μιλαμε για remapping απο τον φιλο μας ...
Σχετικα με την br δεν χρειαστηκα πριν και μετα dyno ( τουλαχιστον εγω , ως εκρινα ) αφενος γιατι το αμαξι με προχειρη μετρηση επεσε σχεδον στα 6,2' το 0-100 του και 13,9 το 400αρι και αφετερου οσοι μετρησαν μετα, ανα την ευρωπη , εβγαλαν απο 210 εως και 225 ...
Δεν εχω/ειχα/εχει λογο καποιος να κανει μετρηση , μετα , εκτος αν ψαχνει την λεπτομερεια , το fine tuning ή εχει οποιαδηποτε αμφιβολια γιατι το γκαζι που πηρε δεν του φανηκε αρκετο ...
Πιστεψε με ομως στον ασσο και στον Ν14 η διαφορα ειναι τοσο δραματικη που οποιαδηποτε δυναμομετρηση μοιαζει περιττη , εκτος εαν το δυναμομετρο ειναι διπλα στο σπιτι σου και σου προσφερεται και το πατημα for free ...
Εγω που επρεπε να τρεχω και να χαλασω αλλα 50-70 ευρω δεν βρηκα κανενα λογο ...
Το χαμογελο και η δυναμη σε καθε βαθυ πατημα του γκαζιου ηταν αρκετα