Αναβάθμιση DCT για Μ3Ε92 - Page 4 - BMWForum.gr

BMWForum.gr

BMWForum.gr » Αυτοκίνητα BMW » BMW Motorsport » Αναβάθμιση DCT για Μ3Ε92

BMW Motorsport Συζητησεις για Μ3, Μ4, Μ5, Μ6 και ολα τα μηχανολογικα θαυματα του M// division

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
23-05-16, 18:41   #31
angelm3
ADMINISTRATOR
 
Το avatar του χρήστη angelm3
 
Status:
Εγγραφή: 08-06-2011
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 4.777

Drives: E92 M3
Στα πλαίσια της ενημέρωσης του αυτοκινήτου λόγω του προβλήματος με το aux , έγινε συνολική ενημέρωση ολόκληρου του αυτοκινήτου.....

Προφανώς εγκαταστάθηκε το νεώτερο πρόγραμμα για τον κινητήρα , κιβώτιο κλπ

Οι πρώτες εντυπώσεις απο την ενημέρωση του κινητήρα είναι ότι το ρελαντί έχει κατέβει σε στροφές σημαντικά....δηλ ενώ ήταν η βελόνα λίγο κάτω απο τις 1.000 σ.α.λ. (780+ σύμφωνα με το obd2) τώρα είναι ελάχιστα πάνω απο τις 500 σ.α.λ.

Επιπλέον φαίνεται - ακούγεται πολύ πιο ομαλό - ήσυχο στο ρελαντι.....

Αναβάθμιση έγινε και στο κιβώτιο......σβήστηκε το αγορασμένο πρόγραμμα και μπήκε το καινούργιο της ''μαμά' bmw που εξοπλίζει όλα τα μοντέλα απο τα τέλη του 2009 και μετά.....

Ενώ το αγορασμένο δεν μου παρουσίασε κάποιο θέμα θεώρησα καλό να έχω το καινούργιο ''μαμά'' παρά ενα ''σπασμένο''.......+ ότι μια φορά στα 2 χρόνια που το έχω μου έβγαλε μια ''δυσλειτουργία'' μεταξύ μοχλού και paddles.....
Δεν έχω να μεταφέρω κάποια αισθητή διαφορά , παρά μόνο ότι χάθηκε ο απότομος τρόπος αλλαγής ταχύτητας που είχε το αγορασμένο.....

Περισσότερες εντυπώσεις σύντομα.......
__________________
Ο χρήστης angelm3 είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
24-05-16, 01:02   #32
JEO
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη JEO
 
Status: Βatman

Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 5.306

Drives: Ε34 520i
θελουμε βιντεο...
__________________
Υποστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το μπροστινο μερος του αυτοκινητου.
Υπερστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το πισω μερος του αυτοκινητου.
Ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο.
Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις.


Θοδωρης.
Ο χρήστης JEO δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
24-05-16, 01:52   #33
angelm3
ADMINISTRATOR
 
Το avatar του χρήστη angelm3
 
Status:
Εγγραφή: 08-06-2011
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 4.777

Drives: E92 M3
Coming soon....
__________________
Ο χρήστης angelm3 είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
05-06-16, 23:08   #34
angelm3
ADMINISTRATOR
 
Το avatar του χρήστη angelm3
 
Status:
Εγγραφή: 08-06-2011
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 4.777

Drives: E92 M3
Για τον Θοδωρή......

Πριν την ενημέρωση:

Μετά την ενημέρωση:

Νομίζω ότι η διαφορά στο ρελαντί είναι σαφής......
__________________
Ο χρήστης angelm3 είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
06-06-16, 00:03   #35
ms_kostakiss
SUPER MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη ms_kostakiss
 
Status:
Εγγραφή: 15-11-2010
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 31
Μηνύματα: 2.226

Drives: E87 116i
Την ίδια ακριβώς διαφορά διαπίστωσα και σε update που έγινε σε n54 μοτέρ που από software έκδοσης 2014 μπήκε έκδοση 2016 πριν από έναν μήνα.

Θα πω μία τραβηγμένη σκέψη. Λες να κόβουν τους ρύπους με αυτόν τον τρόπο για αποφυγή να εμπλακούν σε ιστορίες τύπου diesel-gate VW?
__________________
Bmw Pure Driving Pleasure
Ο χρήστης ms_kostakiss είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
06-06-16, 01:50   #36
angelm3
ADMINISTRATOR
 
Το avatar του χρήστη angelm3
 
Status:
Εγγραφή: 08-06-2011
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 4.777

Drives: E92 M3
Πολύ πιθανό Κώστα.
Στο e90 που διαβάζω τακτικά είχαν αναφέρει ότι το τελευταίο πρόγραμμα είχε αναβαθμίσεις που αφορούσαν τη μείωση των ρύπων.....ενώ όλα τα ενδιάμεσα αφορούσαν επιμέρους βελτιώσεις.
Απ ότι είδα διαβασει η τελευταία αναβάθμιση βγήκε το 2013.
__________________
Ο χρήστης angelm3 είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
06-06-16, 09:32   #37
JEO
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη JEO
 
Status: Βatman

Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 5.306

Drives: Ε34 520i
Μου κανει εντυπωση το τοσο χαμηλο, αλλα παραλληλα ομαλο ρελαντι.
__________________
Υποστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το μπροστινο μερος του αυτοκινητου.
Υπερστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το πισω μερος του αυτοκινητου.
Ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο.
Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις.


Θοδωρης.
Ο χρήστης JEO δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
06-06-16, 22:48   #38
giannis
 
Το avatar του χρήστη giannis
 
Status:
Εγγραφή: 01-03-2008
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 3.939

Drives: E87 116i
Δεν θυμαμαι αν αυτο το μοτερ ειναι αμεσου ψεκασμου. Αν ναι τοτε τετοια 'κολπα' κανει και το cylinder cutout, κοβοντας τον ψεκασμο στους μισους κυλινδρους για οικονομια σε ρελαντι και χαμηλο φορτιο.
__________________
Go Deeper...

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ms_kostakiss : 06-06-16 στις 23:55 Αιτία: διαγραφή quote
Ο χρήστης giannis δεν είναι συνδεδεμένος  
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump