M5 E34 - Page 2 - BMWForum.gr

BMWForum.gr


DIY & Project Cars Φτιαξατε κατι μονος σας ή έχετε οδηγίες για μια συγκεκριμένη εργασία? Μοιραστείτε το μαζί μας.

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
29-05-16, 02:13   #11
JEO
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη JEO
 
Status: Βatman

Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 5.306

Drives: Ε34 520i
Δυστηχως δεν ξερω καποιο Μ5 αυτη την στιγμη αδερφε. Είναι απο εκεινες τις περιπτωσεις που πρεπει να περιμενεις.

Επισης μην μεινεις στο car, υπαρχουν και αλλοι χωροι που ιδιοκτητες βαζουν αγγελια. Κοιτα παντου και περιμενε.
__________________
Υποστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το μπροστινο μερος του αυτοκινητου.
Υπερστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το πισω μερος του αυτοκινητου.
Ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο.
Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις.


Θοδωρης.
Ο χρήστης JEO δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
15-06-16, 21:51   #12
chriss@Z
 
Εγγραφή: 05-08-2014
Ηλικία: 34
Μηνύματα: 104

Drives: E36 320i
Προς το παρόν έχω καταλήξει σε αυτό το άσπρο 518 Ε34

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/8023256/

Είναι άριστα φρεσκοβαμμένο, έχει προφυλακτήρες, καθρέπτες και σαλόνι Μ5. Η τιμή του 3000 ακατέβατα. Με τον εξοπλισμό που έχει νομίζω δεν είναι και τόσο ακριβό. Ο μόνος μου ενδοιασμός είναι ότι δεν έχει ηλιοροφή.

Για μηχανικά μέρη βρήκα αυτό

http://www.car.gr/parts/photos/6415581/

Πήρα τηλ στην ανακύκλωση αλλά δεν μου δίνουν το VIN για να ελέγξω αν είναι γνήσιο ή μετατροπή. Επίσης δεν μπορούν να μου εγγυηθούν ότι δεν λείπει κάτι ή ότι όλα λειτουργούν σωστά. Για όλο το αμάξι ζητάνε 350 ευρώ. Μικρό σχετικά ποσό για να ρισκάρεις.

Τώρα τι κάνω; Αγοράζω το άσπρο και περιμένω για καλύτερο Μ5. Κάνω υπομονή μήπως βρεθεί 518 άσπρο εξίσου καλό αλλά ηλιοροφάτο; Περιμένω τις γνώμες σας!

Υ.Γ.: Ξέρει κανένας πόσο περίπου χρεώνουν οι μεταφορικές για να φέρουν αμάξι από απόσταση περίπου 350 χλμ; Έρχεται πάνω σε απλό τρέιλερ;
Ο χρήστης chriss@Z είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
16-06-16, 10:11   #13
JEO
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη JEO
 
Status: Βatman

Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 5.306

Drives: Ε34 520i
Δεν μπορω να καταλαβω πως ενα τετοιο αυτοκινητο κατεληξε σε μαντρα ανακυκλωσης...

Οπως και να χει 350 ευρω ειναι γελοιο ποσο για ολοκληρο Μ5 εστω και μετατροπη.

Εχε υποψη σου οτι οταν ενα ΟΛΟΚΛΗΡΟ αυτοκινητο φευγει απο μαντρα ανακυκλωσης αφαιρουν με τροχο 2 μεγαλα τριγωνα απο τα μαρσπιε και αλλα 2 απο την οροφη στο ιδιο σημειο για να καταστρεψουν την γεωμετρια του αυτοκινητου ωστε να μην μπορεις να το ξαναβγαλεις σε κυκλοφορια.
__________________
Υποστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το μπροστινο μερος του αυτοκινητου.
Υπερστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το πισω μερος του αυτοκινητου.
Ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο.
Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις.


Θοδωρης.
Ο χρήστης JEO δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
16-06-16, 10:54   #14
stef!
 
Το avatar του χρήστη stef!
 
Εγγραφή: 25-08-2008
Μηνύματα: 296

Drives: Ε85 Z4
Μην κάνεις κανα λάθος & πάρεις αμάξι εξ αποστάσεως χωρίς έλεγχο όσο καλό και φτηνό και αν είναι...
Όποιος δεν δίνει VIN απλά τρώει delete χωρίς 2η κουβέντα.
Ξεκάθαρα πράγματα & καθαρά αμάξια χωρίς μαιμουδιές!
Βρες καθαρό 518 κατ εμέ και μάζεψέ το μόνος σου!!
Ο χρήστης stef! είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
16-06-16, 11:32   #15
stratos_335i
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη stratos_335i
 
Status:
Εγγραφή: 18-04-2009
Περιοχή: Ελλάδα
Μηνύματα: 5.303

Drives: E46 316i
Απο έξω κοίταξες? Το άσπρο μπορεί να έχει φάει μεγάλη τράκα. Καλύτερα να έχει 1-2 σαπάκια και να το μαζέψεις μόνος σου αν είναι απο εξω και να μην έχει φάει γερό στούκι.
__________________
Ο χρήστης stratos_335i είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
16-06-16, 11:54   #16
chriss@Z
 
Εγγραφή: 05-08-2014
Ηλικία: 34
Μηνύματα: 104

Drives: E36 320i
Το λευκό 518 από τη Θες/νίκη το έχω δει από κοντά. Μέσα το σαλόνι έχει κάποια θεματάκια. Ειδικά του οδηγού το κάθισμα έχει κάποια μικρά σκισίματα. Από κάτω το πάτωμα έχει πολύ πολυεστέρα ίσως για να καλύψει σκουριές. Γενικά δεν το βλέπω να το παίρνω. Πρώτον γιατί δεν έχει ηλιοροφή και δεύτερον γιατί 3000 ευρώ αυτή την εποχή για αμάξι 22 ετών είναι πολλά.

Το Μ5 στην ανακύκλωση δεν το έχω δει από κοντά. Αλλά 350 ευρώ αξίζουν το ρίσκο. Εκτός αν η μεταφορική θέλει κανα χιλιάρικο για να το φέρει. Τότε αλλάζει το θέμα.


Ερώτηση: το πιο φτηνό άσπρο 518 με ηλιοροφή που έχω βρει αξίζει 650 ευρώ και είναι αυτό

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4398794/

Αλλά από εξοπλισμό δεν έχει τίποτα. Ακόμα και τα μπροστά παράθυρα είναι μανιβελάτα! Για να του βάλω τον εξοπλισμό (προφυλακτήρες, καθρέπτες Μ5, σαλόνι, ηλεκτρικά παράθυρα, κτλ) και για να το βάψω θα μου πάρει πάνω από τρία χιλιάρικα;
Ο χρήστης chriss@Z είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
16-06-16, 12:18   #17
sv2gww
 
Το avatar του χρήστη sv2gww
 
Status:
Εγγραφή: 14-09-2006
Περιοχή: Θεσσαλονικιός μεν, κάπου τριγύρω δε...
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 4.471

Drives: Ε39 528i/2
To M5 πάρε το αμέσως, σε όποια κατάσταση κι αν είναι!!! Κρατάς τα μηχανικά μέρη κι ότι άλλο έχει καλό επάνω του και πέτα το αμάξωμα (οκ, πλην κομπλέ σαλονιού, το καντράν το θες οπωσδήποτε, πόρτες κι ότι άλλο έχει καλό).
Μόνο το 6πετάλουδο σώμα της εισαγωγής κοστίζει περισσότερα από 350€ στο ebay. Αν και είναι δύσκολο να είναι original M5 αποτελεί μια καλή πηγή εξαρτημάτων για ένα καλοστημένο Ε34.
Χώρο διαθέσημο να έχεις κι όλα τ' άλλα μπορείς να τα κάνεις με την ησυχία σου, βήμα-βήμα. Εδώ είμαστε.
Μεταφορικά στο 1000άρικο?? Γερανό 70t που πήρα από Θεσσαλονίκη στην Κέρκυρα επάνω σε νταλίκα κι έδωσα 1100... Το αυτοκίνητο με το πολύ 100-150€ το πας σε μια νορμάλ απόσταση.
Για την τράμπα του Μ5 στο 518 εξαρτάται τι είναι καλό και τι θέλει αντικατάσταση. Η βαφή θα ήταν καλό να γίνει με το αυτοκίνητο εντελώς γυμνό μέσα-έξω αλλά εδώ θα φτάσεις τα 2000+ με το "καλημέρα". Αν θες να κρατήσεις το άσπρο χρώμα τότε κάνε τις μηχανικές αλλαγές και την εξωτερική βαφή σε δεύτερο χρόνο.
Ότι λειτουργεί από το Μ μπορείς να το πάρεις. Και φυσικά ΟΛΗ την καλωδίωση του σκάφους. Είναι ασύμβατη κατά 90% αυτή του 518 με το Μ5 (μπαταρία και εγκέφαλοι κάτω από το πίσω κάθησμα, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός-πίσω κι ότι άλλο δε μπορείς να φανταστείς).
__________________
Γιάννης-sv2gww

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
τέσσερα πράγματα δεν γυρίζουν πίσω:
τα λόγια που λέχθηκαν, ο χρόνος που πέρασε, οι ευκαιρίες που δόθηκαν και οι σφαίρες που άφησαν την κάνη...

Ο χρήστης sv2gww είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
17-06-16, 01:45   #18
JEO
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη JEO
 
Status: Βatman

Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 5.306

Drives: Ε34 520i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο sv2gww Εμφάνιση μηνυμάτων
To M5 πάρε το αμέσως, σε όποια κατάσταση κι αν είναι!!! Κρατάς τα μηχανικά μέρη κι ότι άλλο έχει καλό επάνω του και πέτα το αμάξωμα (οκ, πλην κομπλέ σαλονιού, το καντράν το θες οπωσδήποτε, πόρτες κι ότι άλλο έχει καλό).
Μόνο το 6πετάλουδο σώμα της εισαγωγής κοστίζει περισσότερα από 350€ στο ebay. Αν και είναι δύσκολο να είναι original M5 αποτελεί μια καλή πηγή εξαρτημάτων για ένα καλοστημένο Ε34.
Χώρο διαθέσημο να έχεις κι όλα τ' άλλα μπορείς να τα κάνεις με την ησυχία σου, βήμα-βήμα. Εδώ είμαστε.
Μεταφορικά στο 1000άρικο?? Γερανό 70t που πήρα από Θεσσαλονίκη στην Κέρκυρα επάνω σε νταλίκα κι έδωσα 1100... Το αυτοκίνητο με το πολύ 100-150€ το πας σε μια νορμάλ απόσταση.
Για την τράμπα του Μ5 στο 518 εξαρτάται τι είναι καλό και τι θέλει αντικατάσταση. Η βαφή θα ήταν καλό να γίνει με το αυτοκίνητο εντελώς γυμνό μέσα-έξω αλλά εδώ θα φτάσεις τα 2000+ με το "καλημέρα". Αν θες να κρατήσεις το άσπρο χρώμα τότε κάνε τις μηχανικές αλλαγές και την εξωτερική βαφή σε δεύτερο χρόνο.
Ότι λειτουργεί από το Μ μπορείς να το πάρεις. Και φυσικά ΟΛΗ την καλωδίωση του σκάφους. Είναι ασύμβατη κατά 90% αυτή του 518 με το Μ5 (μπαταρία και εγκέφαλοι κάτω από το πίσω κάθησμα, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός-πίσω κι ότι άλλο δε μπορείς να φανταστείς).



Good old days of Boner...
Big time...
__________________
Υποστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το μπροστινο μερος του αυτοκινητου.
Υπερστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το πισω μερος του αυτοκινητου.
Ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο.
Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις.


Θοδωρης.
Ο χρήστης JEO δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
17-06-16, 12:00   #19
chriss@Z
 
Εγγραφή: 05-08-2014
Ηλικία: 34
Μηνύματα: 104

Drives: E36 320i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο sv2gww Εμφάνιση μηνυμάτων
To M5 πάρε το αμέσως, σε όποια κατάσταση κι αν είναι!!! Κρατάς τα μηχανικά μέρη κι ότι άλλο έχει καλό επάνω του και πέτα το αμάξωμα (οκ, πλην κομπλέ σαλονιού, το καντράν το θες οπωσδήποτε, πόρτες κι ότι άλλο έχει καλό).
Μόνο το 6πετάλουδο σώμα της εισαγωγής κοστίζει περισσότερα από 350€ στο ebay. Αν και είναι δύσκολο να είναι original M5 αποτελεί μια καλή πηγή εξαρτημάτων για ένα καλοστημένο Ε34.
Χώρο διαθέσημο να έχεις κι όλα τ' άλλα μπορείς να τα κάνεις με την ησυχία σου, βήμα-βήμα. Εδώ είμαστε.
Μεταφορικά στο 1000άρικο?? Γερανό 70t που πήρα από Θεσσαλονίκη στην Κέρκυρα επάνω σε νταλίκα κι έδωσα 1100... Το αυτοκίνητο με το πολύ 100-150€ το πας σε μια νορμάλ απόσταση.
Για την τράμπα του Μ5 στο 518 εξαρτάται τι είναι καλό και τι θέλει αντικατάσταση. Η βαφή θα ήταν καλό να γίνει με το αυτοκίνητο εντελώς γυμνό μέσα-έξω αλλά εδώ θα φτάσεις τα 2000+ με το "καλημέρα". Αν θες να κρατήσεις το άσπρο χρώμα τότε κάνε τις μηχανικές αλλαγές και την εξωτερική βαφή σε δεύτερο χρόνο.
Ότι λειτουργεί από το Μ μπορείς να το πάρεις. Και φυσικά ΟΛΗ την καλωδίωση του σκάφους. Είναι ασύμβατη κατά 90% αυτή του 518 με το Μ5 (μπαταρία και εγκέφαλοι κάτω από το πίσω κάθησμα, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός-πίσω κι ότι άλλο δε μπορείς να φανταστείς).
Γιάννη καλημέρα,

Πήρα τηλέφωνο την ανακύκλωση και δυστυχώς κάποιος τυχερός με πρόλαβε. Προφυλακτήρες, σαλόνι, καντράν, κιβώτιο και διαφορικό έχουν κάνει φτερά. Και όταν πίεσα λίγο τον υπάλληλο να μου πει γιατί άφησαν το μοτέρ μου είπε ότι έχει πρόβλημα. Με λίγη κουβεντούλα ακόμα έμαθα ότι έχει σπασμένο στρόφαλο και ραγισμένους δυο κυλίνδρους. Μεγάλη ατυχία...
Ο χρήστης chriss@Z είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
17-06-16, 15:22   #20
sv2gww
 
Το avatar του χρήστη sv2gww
 
Status:
Εγγραφή: 14-09-2006
Περιοχή: Θεσσαλονικιός μεν, κάπου τριγύρω δε...
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 4.471

Drives: Ε39 528i/2
Όλο και κάτι θα βρεθεί αλλά όχι όμως εδώ κι αυτό το "κάτι" μη περιμένεις να είναι έτοιμο για τράμπα. Τα Ε34 είναι παλιά μοντέλα και όσα πωλούνται με μεγάλα μοτέρ σε χαμηλές τιμές κρύβουν κάτι, συνήθως άσχημο.
Για να φτιάξεις ένα αξιόλογο 5άρι θέλεις αρκετά χρήματα και πολύ χρόνο. Αξίζει και ειδικά στις μέρες μας?

Α! Και το 6πετάλουδο που σου έλεγα:
http://www.ebay.it/itm/BMW-E34-M5-3-...QAAOSwnipWaAcY
Εγώ πάντως ΜΟΝΟ το μοτόρι θα το αγόραζα. Τέτοια κυλινδροκεφαλή ΔΕΝ φτιάχνεται! Κομπλέ την πουλάς άνετα 2000€.
__________________
Γιάννης-sv2gww

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
τέσσερα πράγματα δεν γυρίζουν πίσω:
τα λόγια που λέχθηκαν, ο χρόνος που πέρασε, οι ευκαιρίες που δόθηκαν και οι σφαίρες που άφησαν την κάνη...

Ο χρήστης sv2gww είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump