Is the BMW M6 CP the perfect M Car? - Page 2 - BMWForum.gr

BMWForum.gr

BMWForum.gr » Αυτοκίνητα BMW » BMW Motorsport » Is the BMW M6 CP the perfect M Car?

BMW Motorsport Συζητησεις για Μ3, Μ4, Μ5, Μ6 και ολα τα μηχανολογικα θαυματα του M// division

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
19-06-16, 19:52   #11
sv2gww
 
Το avatar του χρήστη sv2gww
 
Status:
Εγγραφή: 14-09-2006
Περιοχή: Θεσσαλονικιός μεν, κάπου τριγύρω δε...
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 4.496

Drives: Ε39 528i/2
.ότι πεις
__________________
Γιάννης-sv2gww

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
τέσσερα πράγματα δεν γυρίζουν πίσω:
τα λόγια που λέχθηκαν, ο χρόνος που πέρασε, οι ευκαιρίες που δόθηκαν και οι σφαίρες που άφησαν την κάνη...

Ο χρήστης sv2gww είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
19-06-16, 20:00   #12
angelm3
ADMINISTRATOR
 
Το avatar του χρήστη angelm3
 
Status:
Εγγραφή: 08-06-2011
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 4.780

Drives: E92 M3
Σαφώς η Μ1 ήταν η πρώτη Μ.....

Άκυρες εκφράσεις για τα Μ δεν υπάρχουν......γιατί απλά ήταν η upper class της Bmw σε όλα τα επίπεδα - οικονομικά , τεχνολογικά , οδηγικά .

Η Μ635 ήταν μια προσπάθεια για να ειναι ένα γρήγορο σεντάν. Αλλα πραγματική Μ ήταν η Μ3 Ε30.
__________________
Ο χρήστης angelm3 είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
19-06-16, 20:21   #13
sv2gww
 
Το avatar του χρήστη sv2gww
 
Status:
Εγγραφή: 14-09-2006
Περιοχή: Θεσσαλονικιός μεν, κάπου τριγύρω δε...
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 4.496

Drives: Ε39 528i/2
Άγγελε, καλώς ή κακώς, τα μεγάλα Μ μοντέλα της BMW είχαν και έχουν τη δυνατότητα να είναι φορτωμένα με την κάθε τελευταία καινοτομία του Motorsport Division γιατί έχουν και τον χώρο αλλά κι επειδή μπορούν να δικαιολογίσουν και το πολύ μεγαλύτερο κόστος. Η Ε30 Μ3 ήταν μια προσιτή βάση για να μπει σε αγώνα αλλά όποιος νομίζει ότι μερικά σετ ελαστικών αρκούσαν για κάτι τέτοιο πλανάται πλάνην οικτρά. Μια 911 όμως το μπορούσε μιας και αναφέρθηκαν οι DTM (για ράλλυ, στην εποχή των Delta HF και Quattro??... ).
Ξαναγυρνώντας στο ερώτημα που έθεσες θεωρώ πως η Μ6CP είναι υπερπλήρης κι αξίζει τα χρήματά της με το παραπάνω. Προσωπικά, ΑΝ είχα τα χρήματα για να πάρω κάτι άλλο από την Μ6 τότε GT-R.
Αν είναι perfect M? Είναι υποκειμενική η κρίση αλλά λέω πως "ναι". Μιλώντας για την CP πάντα, όχι πως η non-CP δεν αξίζει.
__________________
Γιάννης-sv2gww

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
τέσσερα πράγματα δεν γυρίζουν πίσω:
τα λόγια που λέχθηκαν, ο χρόνος που πέρασε, οι ευκαιρίες που δόθηκαν και οι σφαίρες που άφησαν την κάνη...

Ο χρήστης sv2gww είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
19-06-16, 20:59   #14
stef!
 
Το avatar του χρήστη stef!
 
Εγγραφή: 25-08-2008
Μηνύματα: 296

Drives: Ε85 Z4
Μην ξεχνάμε ότι οι συγκρίσεις με 911 γίνονταν πάντα με το εκάστοτε Μ3....
Η ιστορία της BMW στο motorsport είναι: 2002 tii - M3 E30- M3 E46 CSL (όλα άτμο και μόνο)
Κανένα 1Μ (όσο και αν μ αρέσει) δεν πρόκοψε. Να μην μιλήσω για τις καινούριες Μ που είναι turbo και ουσιαστικά δεν έχουν εξελίξει κάποιο Μ μοτέρ παρά βελτιώσει τους όποιους N54/55 κλπ με κάποια Μ parts.
Το real M car αυτοκίνητο είναι pure high revving (ξέρουμε ότι δύσκολα θα ξαναβγεί κάτι τέτοιο)
Τώρα από εκεί και μετά ναι το Μ6 CP είναι υπερβολικά γρήγορο αλλά μέχρι εκει...
Θεωρώ ότι το Μ2 έχει πιο πολλά στοιχεία ενός σημερινού perfect M car...
By the way σ αυτή την κατηγορία δεν θα αγόραζα καν Μ6 αλλά 991 GT3 & turbo, όσο BMWδάκιας και αν είμαι!
Αυτά.
Ο χρήστης stef! είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
19-06-16, 21:02   #15
angelm3
ADMINISTRATOR
 
Το avatar του χρήστη angelm3
 
Status:
Εγγραφή: 08-06-2011
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 4.780

Drives: E92 M3
Προσωπικά θεωρώ σαν απόλυτη Μ την M3 E46 CSL.......για μένα ειναι ο ορισμός του M division.
Ελαφριά , γρήγορη , 6κυλινδρη , ατμοσφαιρική και κατατρόπωνε ότι παραπλήσιο υπήρχε.......έτσι θεωρώ ότι έπρεπε να ειναι η Μ6 , με τον 10κυλινδρο διαμάντι πιο εξελιγμένο , πιο δυνατό και ας έκαιγε παραπάνω καύσιμο.
Προσωπικές απόψεις......
__________________
Ο χρήστης angelm3 είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
19-06-16, 21:32   #16
sv2gww
 
Το avatar του χρήστη sv2gww
 
Status:
Εγγραφή: 14-09-2006
Περιοχή: Θεσσαλονικιός μεν, κάπου τριγύρω δε...
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 4.496

Drives: Ε39 528i/2
Ναι, η Μ3 Ε46 είναι ακόμα και τώρα ένα θαυμάσιο μηχάνημα, η λέξη "αυτοκίνητο" της είναι λίγη. Τουλάχιστον για όσο δεν έχει πρόβλημα το SMG ή ο κινητήρας της. Η Ε30 είναι σήμερα καλή για δημοπρασίες, μόνο αν είναι original. Ανοίκει στο παρελθόν, στην ιστορία. Ναι, μπορεί και σήμερα να σταθεί στο "ύψος" της αλλά μπορεί να έχει και πινακίδες αυτοκινήτου-αντίκας... Πόσα αυτοκίνητα της εποχής της να αναφέρω? Τα Ford RS200 ήταν για πέταμα? Ή μήπως τo EVO I??
Τι είναι όμως perfect? Πως ορίζουμε το perfection?
Aν αυτοκίνητο + οδήγηση + αξιοπιστία + άνεση + επιδόσεις τότε γιατί όχι η Μ6CP??
__________________
Γιάννης-sv2gww

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
τέσσερα πράγματα δεν γυρίζουν πίσω:
τα λόγια που λέχθηκαν, ο χρόνος που πέρασε, οι ευκαιρίες που δόθηκαν και οι σφαίρες που άφησαν την κάνη...

Ο χρήστης sv2gww είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
19-06-16, 22:23   #17
Don Molina
 
Το avatar του χρήστη Don Molina
 
Status:
Εγγραφή: 26-04-2007
Περιοχή: Zurich, CH
Ηλικία: 28
Μηνύματα: 3.222

Drives: F82 M4+S2k
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο stef! Εμφάνιση μηνυμάτων
M3 E46 CSL
Το Μ3 GTR ήταν 8κύλινδρο και καμία σχέση με το απλό ή και το CSL. 10 κομμάτια από 250 χιλιάρικα το καθένα.

Το CSL ήταν είναι και θα είναι καύλα, αλλά ουδεμία επαφή με αγώνες. Ένα πολιτικό γλεντζέδικο είναι με δυστυχώς λάθος κιβώτιο. Και ναι και το δικό μου αγαπημένο //Μ.
__________________
Ο χρήστης Don Molina δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
20-06-16, 09:57   #18
ms_kostakiss
SUPER MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη ms_kostakiss
 
Status:
Εγγραφή: 15-11-2010
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 31
Μηνύματα: 2.231

Drives: E87 116i
Έτσι όπως είναι η M6 Competition Package είναι το τέλειο //M αυτοκίνητο για να κάνεις euro trip. Να φύγεις και να γυρίσεις με μερικές 10άδες χιλιάδες χιλιόμετρα και να μην σε νοιάζει. Μεγάλο και άνετο όσο χρειάζεται για μια τέτοια εκδρομή δύο ατόμων.
__________________
Bmw Pure Driving Pleasure
Ο χρήστης ms_kostakiss είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
20-06-16, 12:11   #19
sv2gww
 
Το avatar του χρήστη sv2gww
 
Status:
Εγγραφή: 14-09-2006
Περιοχή: Θεσσαλονικιός μεν, κάπου τριγύρω δε...
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 4.496

Drives: Ε39 528i/2
That's correct.
Και για να πλατειάσουμε δίχως να ξεχνάμε το παρελθόν των Μ, πρώτα είχαμε τις παρουσιάσεις των μεγάλων μοντέλων κι έπειτα των "μικρών".
Το Motorsport Division δεν είχε κατά νου να βγάλει σε παραγωγή κάποιο μικρό μοντέλο αλλά κάποιο μεγάλο για τους τότε αγώνες και αντίπαλός της ήταν οι Mercedes. Είτε το θέλουμε είτε όχι αντίπαλος ήταν και θα είναι η Mercedes Benz, η οποία είχε ήδη τεράστια παρουσία σε αγώνες. Πρώτη και θεαματική λοιπόν ήταν η 3.0 CSL, η οποία για την εποχή της "έγραψε". Το μοτέρ της μπήκε με πάρα πολύ downgrade στην Μ535 με σασί Ε12 κι αμέσως μετά στην Μ635CSi, μιας και η Ε12 όδευε προς την Ε28. Xαρακτηριστική αναφορά της BMW τότε ήταν πως η Μ635 ήταν ένα καθαρό σπορ αυτοκίνητο "for the public"..... not for f***ing elit! (*). Power to the masses λοιπόν. Η Ε21 Μ535 δεν μπορεί να χαρακτηριστεί pure M γιατί ένας κούκος δε φέρνει την άνοιξη. Έτσι, ένα μοτέρ από μόνο του δε μπορεί να κάνει τη διαφορά. Η δε Μ1 που χρονολογικά ήταν πιο εμπρός από τις Ε21 Μ535 και Ε23 Μ635CSi ήταν καθαρά αγωνιστικό αυτοκίνητο, παρόλο που ήταν διαθέσημο για όποιον μπορούσε να αγοράσει τότε ότι και σήμερα: supercars ανω του μισού πακέτου. Και μετά ήρθε η Ε30 Μ3 ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ήρθε η Μ5 Ε28. Η ανάγκη της ύπαρξης της Ε30 Μ3 ήταν όχι απλά αναγκαία αλλά και επιβεβλημένη επειδή η 2002tii ήταν πλέον αρχαία τεχνολογικά και κούτσουρο οδηγικά.
Αλλά όμως και εδώ το χέρι του Μ division δεν πήγε πιο πέρα από κινητήρα, σασμάν και διαφορικό. Αφενός μεν δεν υπήρχε διαθέσιμος χρόνος για ένα ριζικά διαφορετικό αυτοκίνητο κάτω από το "κουτί" της Ε30, αφετέρου δε το κόστος δεν έπρεπε να είναι απαγορευτικό γι' αυτούς που ήθελαν να παροπλίσουν τις 2/2tii. Η πραγματική διαφορά έγινε με την Μ5 Ε34 όπου μηχανικά τίποτα δεν ήταν πια ίδιο, ακόμα και με την μεγάλη 535i. Αναρτήσεις, γέφυρες, φρένα, ημιαξόνια, κεντρικοί άξονες, καντράν, ηλεκτρικά... τα πάντα!! Εκεί έμεινε ίδιο μόνο το σκάφος. Η μετέπειτα Ε34 540i ήταν μια καλή προσέγγιση στην Μ5, αλλά και πάλι... Η 3άρα που ακολούθησε τη γραμμή της Ε34 (δηλ όλα τα μηχανικά σύνολα να 'ναι Μ) ήταν οι δύο εκδόσεις της Ε36. Έτσι, πρώτα βγαίνουν οι 5άρες σε Μ κι έπειτα ακολουθούν οι μικρές σειρές, αρχής γενομένης από την καταπληκτική για την εποχή της Μ5 Ε28 -που είχε ΚΑΙ ABS...-.
Γενικώς η άποψη της BMW σχετικά με τα μεγάλα μοντέλα ήταν -και ευτυχώς παραμένει- πως εκτός της αίγλης τους θα έπρεπε να έχουν και "ψυχή" για όσους μπορούσαν να φτάσουν στα όρια, και τα δικά τους και ίσως λίίίίγο του αυτοκινήτου τους. Σαφώς τα μεγάλα σκάφη σε Μ δεν μπορούν να σταθούν σε πίστα αλλά μπορούν πανεύκολα να είναι στο όριο των νόμων της φυσικής ασχέτως αν φτάνουν τους δύο τόνους, αν έχει χέρια και μυαλό ο εις τυχερός. Οποιδήποτε μικρό αυτοκίνητο μπορεί με λίγες αλλαγές να πάει παρα πολύ γρήγορα αλλά ένα βαπόρι που μπορεί να να είναι από πίσω του είναι πολύ πιο θεαματικό. Τώρα για τουρμπίνες, diesel και άλλα τέτοια χαρούμενα, αυτά είναι σημεία των καιρών.

* Η ΒΜW δεν ήταν ποτέ φθηνή ως μάρκα κι ούτε το επιδίωξε ποτέ. Όπως η τότε Ε30 316 κόστιζε όσο δύο Toyota Corolla έτσι και σήμερα η 116i είναι πολύ πιο ακριβή σε σχέση με άλλα όμοια αυτοκίνητα, ακόμα και γερμανικά. Για όποιον δεν μπορούσε πάντα υπήρχε το Golf GLi και πάντα θα υπάρχει κάποιο ασιάτικο με 5-6 R πίσω από τον τύπο του. Αναφέρομαι φυσικά στους Ευρωπαίους μιας και η Μ6CP με τιμή περί τα 150Κ € εδώ θα κοστίζει όσο μια καλή μονοκατοικία σε τιμές 2007.
__________________
Γιάννης-sv2gww

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
τέσσερα πράγματα δεν γυρίζουν πίσω:
τα λόγια που λέχθηκαν, ο χρόνος που πέρασε, οι ευκαιρίες που δόθηκαν και οι σφαίρες που άφησαν την κάνη...

Ο χρήστης sv2gww είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
20-06-16, 13:23   #20
stef!
 
Το avatar του χρήστη stef!
 
Εγγραφή: 25-08-2008
Μηνύματα: 296

Drives: Ε85 Z4
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο ms_kostakiss Εμφάνιση μηνυμάτων
Έτσι όπως είναι η M6 Competition Package είναι το τέλειο //M αυτοκίνητο για να κάνεις euro trip. Να φύγεις και να γυρίσεις με μερικές 10άδες χιλιάδες χιλιόμετρα και να μην σε νοιάζει. Μεγάλο και άνετο όσο χρειάζεται για μια τέτοια εκδρομή δύο ατόμων.


Πολύ σωστό!
Μιλάμε για ένα απίστευτο Grand Tourer πολύ γρήγορο αυτοκίνητο, όχι για ένα pure sportscar
Ο χρήστης stef! είναι συνδεδεμένος  
Απάντηση στο θέμα

Tags
bmw m6, competition package, M Car, M6

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump