Επίδραση των ελαστικών στην πίστα και τους χρόνους - BMWForum.gr

BMWForum.gr

BMWForum.gr » Αυτοκίνητα BMW » Γενικά αυτοκινήτου » Τεχνικές οδήγησης » Επίδραση των ελαστικών στην πίστα και τους χρόνους

Τεχνικές οδήγησης Για να διδάσκουν οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι.

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
03-01-11, 21:28   #1
vagmag
 
Status:
Εγγραφή: 21-05-2008
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 176

Drives: E39 M5
Επίδραση των ελαστικών στην πίστα και τους χρόνους

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Nikos320si Εμφάνιση μηνυμάτων
Το πλαίσιο είναι το μισό αυτοκίνητο, απόδειξη ο χρόνος της 1Μ στο Ring.
απόδειξη δεν είναι για εμένα ο χρόνος αυτός... με τίποτε...

συγκρίνεται το χρόνο της 135 (που αμφισβητείται ... και θα σας δείξω πιο κάτω γιατί), με το χρόνο διαφήμιση της 1Μ coupe αλλά και με το χρόνο της M3 E46 10 ! χρόνια πριν !!!! Μόνο τα λάστιχα εξελίχθηκαν περισσότερο !!!!

Όσον αφορά το χρόνο της 135... υπάρχουν αμφιβολίες... γιατί....

ενώ στο Nordschleife είναι 13+δευτερόπεπτα πιο αργό από 335i....
στο Hockenheim είναι γρηγορότερο
στη Laguna Seca είναι επίσης ταχύτερο κατά 3 δευτερόλεπτα και μάλιστα σε γύρο 1μιση λεπτού!!!!!
αλλά και παρόμοιο ή πιο αργό χρόνο σε άλλες πίστες

http://www.fastestlaps.com/compariso...coupe_e82.html

μη βγάζετε συμπεράσματα από τους ανακοινώσιμους χρόνους... είναι άλλωστε για διαφήμιση...

ένα άλλο παράδειγμα είναι ότι το 130i μετρήθηκε από to AutoZeitung 1,5 δευτερόλεπτο ταχύτερο από το 135i !!!! βγάζετε άκρη ;;;;

υπάρχουν άπειρα παραδείγματα
Ο χρήστης vagmag δεν είναι συνδεδεμένος  
03-01-11, 22:27   #2
Nikos320si
 
Το avatar του χρήστη Nikos320si
 
Εγγραφή: 15-05-2007
Περιοχή: @ Lofos!
Μηνύματα: 3.156

Drives: E90 320si
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο vagmag Εμφάνιση μηνυμάτων
απόδειξη δεν είναι για εμένα ο χρόνος αυτός... με τίποτε...

συγκρίνεται το χρόνο της 135 (που αμφισβητείται ... και θα σας δείξω πιο κάτω γιατί), με το χρόνο διαφήμιση της 1Μ coupe αλλά και με το χρόνο της M3 E46 10 ! χρόνια πριν !!!! Μόνο τα λάστιχα εξελίχθηκαν περισσότερο !!!!

Όσον αφορά το χρόνο της 135... υπάρχουν αμφιβολίες... γιατί....

ενώ στο Nordschleife είναι 13+δευτερόπεπτα πιο αργό από 335i....
στο Hockenheim είναι γρηγορότερο
στη Laguna Seca είναι επίσης ταχύτερο κατά 3 δευτερόλεπτα και μάλιστα σε γύρο 1μιση λεπτού!!!!!
αλλά και παρόμοιο ή πιο αργό χρόνο σε άλλες πίστες

http://www.fastestlaps.com/compariso...coupe_e82.html

μη βγάζετε συμπεράσματα από τους ανακοινώσιμους χρόνους... είναι άλλωστε για διαφήμιση...

ένα άλλο παράδειγμα είναι ότι το 130i μετρήθηκε από to AutoZeitung 1,5 δευτερόλεπτο ταχύτερο από το 135i !!!! βγάζετε άκρη ;;;;

υπάρχουν άπειρα παραδείγματα
Μη μπερδεύεσαι.

Καταρχάς το fastestlaps γράφει γενικώς ότι να'ναι. Κατά δεύτερον για να βγάλεις ΣΩΣΤΟ συμπέρασμα, τον χρόνο πρέπει προφανώς να τον κάνει ο ΙΔΙΟΣ οδηγός στις ίδιες συνθήκες. Η πίστα λίγο παραπάνω γόμα να έχει κρατάει περισσότερο κ.ο.κ. Πχ στο καρτόδρομο έχω γυρίσει από 52 δευτ μέχρι 48.

Οι χρόνοι στο Ring που υπάρχουν στο wiki για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα είναι από έναν οδηγό: http://en.wikipedia.org/wiki/N%C3%BCrburgring_lap_times

Τα λάστιχα μπορεί να έχουν εξελιχθεί, δεν έχουν όμως κάνει 11 δευτερόλεπτα διαφορά.

Το Ring είναι κατά την άποψή μου η καλύτερη πίστα για να συγκρίνεις κάτι καθώς η επιφάνεια είναι ποιότητας δημόσιου δρόμου (Γερμανίας).
Ο χρήστης Nikos320si δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
03-01-11, 23:17   #3
Don Molina
 
Το avatar του χρήστη Don Molina
 
Status:
Εγγραφή: 26-04-2007
Περιοχή: Zurich, CH
Ηλικία: 28
Μηνύματα: 3.220

Drives: F82 M4+S2k
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Nikos320si Εμφάνιση μηνυμάτων
Τα λάστιχα μπορεί να έχουν εξελιχθεί, δεν έχουν όμως κάνει 11 δευτερόλεπτα διαφορά.
Some hard math:

11 sec sta 8 λεπτά είναι 2.3%.

Οι χρόνοι 0-100 (που είναι μόνο θέμα λάστιχου πλέον που δύναμη έχουν όλα) έχει κατέβει πολύ περισσότερο ποσοστιαία, καταδεικνύοντας αμέσως ότι τα λάστιχα έχουν ανέβει πολύ περισσότερο από 2% τα τελευταία χρόνια.

Επίσης κάθε πίστα είναι πολύ διαφορετική, άλλες απαιτήσεις στο κιβώτιο, το μοτέρ, τις αναρτήσεις τα πάντα.

Κάθε αυτοκίνητο μπορεί να κουμπώσει τέλεια σε τελείως άσχετες πίστες σχετικά με ένα άλλο.

Περί των υπολοίπων κολοκυθόπιτα. Πάω Half Note
__________________
Ο χρήστης Don Molina δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
03-01-11, 23:48   #4
Nikos320si
 
Το avatar του χρήστη Nikos320si
 
Εγγραφή: 15-05-2007
Περιοχή: @ Lofos!
Μηνύματα: 3.156

Drives: E90 320si
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Don Molina Εμφάνιση μηνυμάτων
Some hard math:

11 sec sta 8 λεπτά είναι 2.3%.

Οι χρόνοι 0-100 (που είναι μόνο θέμα λάστιχου πλέον που δύναμη έχουν όλα) έχει κατέβει πολύ περισσότερο ποσοστιαία, καταδεικνύοντας αμέσως ότι τα λάστιχα έχουν ανέβει πολύ περισσότερο από 2% τα τελευταία χρόνια.

Επίσης κάθε πίστα είναι πολύ διαφορετική, άλλες απαιτήσεις στο κιβώτιο, το μοτέρ, τις αναρτήσεις τα πάντα.

Κάθε αυτοκίνητο μπορεί να κουμπώσει τέλεια σε τελείως άσχετες πίστες σχετικά με ένα άλλο.

Περί των υπολοίπων κολοκυθόπιτα. Πάω Half Note
H στατιστική και τα μαθηματικά είναι ο καλύτερος τρόπος να πεις ψέμματα.

Έντεκα δευτερόλεπτα είναι 11 δευτερόλεπτα. Είναι εντελώς ανώφελο να το "ρίξουμε" στα λάστιχα καθώς δε γνωρίζουμε τίποτα γι'αυτά. Παραμένει τεράστιο νούμερο για να καλυφθεί με τα χρόνια εξέλιξης. Ούτε η F1 δεν έχει βελτιωθεί τόσο πολύ.

Άσε που παραδοσιακά τα M νομίζω φοράνε Michelin.
Ο χρήστης Nikos320si δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
04-01-11, 11:34   #5
Papajim
 
Status: Banned
Εγγραφή: 24-11-2007
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 2.322

Drives: E90 335i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Φάνης Εμφάνιση μηνυμάτων
γιατί το τι είναι //Μ ή όχι καλώς η κακώς το ορίζει η BMW.
Μπορει να το οριζει η BMW, αλλα αν δεν πεισει τον κοσμο θα γινει epic fail... Οποτε ενας "ορισμος" δεν φερνει και το σιγουρο αποτελεσμα...

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Nikos320si Εμφάνιση μηνυμάτων
H στατιστική και τα μαθηματικά είναι ο καλύτερος τρόπος να πεις ψέμματα.

Έντεκα δευτερόλεπτα είναι 11 δευτερόλεπτα. Είναι εντελώς ανώφελο να το "ρίξουμε" στα λάστιχα καθώς δε γνωρίζουμε τίποτα γι'αυτά. Παραμένει τεράστιο νούμερο για να καλυφθεί με τα χρόνια εξέλιξης. Ούτε η F1 δεν έχει βελτιωθεί τόσο πολύ.

Άσε που παραδοσιακά τα M νομίζω φοράνε Michelin.
Φιλος με Μ5 στα μεγαρα εριξε τον χρονο του απο ~1:15 στο ~1:09 με αλλα λαστιχα την ιδια μερα...
Ο χρήστης Papajim δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
04-01-11, 12:34   #6
Nikos320si
 
Το avatar του χρήστη Nikos320si
 
Εγγραφή: 15-05-2007
Περιοχή: @ Lofos!
Μηνύματα: 3.156

Drives: E90 320si
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Papajim Εμφάνιση μηνυμάτων
Φιλος με Μ5 στα μεγαρα εριξε τον χρονο του απο ~1:15 στο ~1:09 με αλλα λαστιχα την ιδια μερα...
6 δευτ σε αυτοκινητο ειναι ευκολο να πεσουν. Επισης, απλα fyi alfa Gt 3.2 γυριζει στο 1:11-1:12 και η 147 1.6 στο 1:16.5 σε καλα χερια.

Αρα ο φιλος σου με την Μ5 βελτιωσε γιατί:
Α. Η πίστα εξελισσεται συνεχως. Ειναι σαν ενας ζωντανος οργανισμος. Μαζευει γομα κ πεφτουν οι χρονοι για πλακα.
Β. Βελτιωσε τα περασματα του, βρηκε λαθη κ τα διορθωσε.

Εκτος αν ειναι οδηγος αγωνων κ εχει τοσο σταθερα γυρολογια ωστε να μπορει να κρινει. Που απο τα γυρολογια του δε φαινεται γιατι το 1:15 στα Μεγαρα, πιστα 2κμ για Μ5 ειναι ΠΟΛΥ υψηλο.

Λιγα παραπανω χιλιομετρα αν μαζεψεις στη πισω ευθεια, πεσεις πιο αργα στα φρενα ή βελτιωσεις καποια γλυστριματα επεσε για πλακα ο χρονος ειδικα αν εχει τοσο μεγαλο περιθωριο βελτιωσης.

Το φρεσκο λαστιχο κ η διαφορετικη γομα εννοειται σου ριχνει το χρονο, αλλα στη προκειμενη περιπτωση της 1Μ λενε οτι τα τελευταια χρονια βελτιωθηκαν τοσο πολυ τα ελαστικα που εριξαν το χρονο στο ring κατα 11 δευτερολεπτα...για να μη παραδεχθουν την υπεροχη της 1Μ. Πραγμα που δεν ισχυει.

Κ το αστειο ξερεις πιο ειναι; Οτι και η Ε46 Μ3 κ η 1Μ φορανε Michelin!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ο χρήστης Nikos320si δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
04-01-11, 14:26   #7
Don Molina
 
Το avatar του χρήστη Don Molina
 
Status:
Εγγραφή: 26-04-2007
Περιοχή: Zurich, CH
Ηλικία: 28
Μηνύματα: 3.220

Drives: F82 M4+S2k
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Φάνης Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν διαφωνώ....για αυτό και αναμένουμε να δούμε. Εάν η 1Μ Coupe πουλήσει καλά και εάν και οι νέες //Μ πουλήσουν καλά, τότε σημαίνει ότι η BMW έπραξε καλώς...εάν όχι, τότε έπραξε κακώς.
Ναι, γιατί το αγοραστικό κοινό που αγοράζει καθαρά για λόγους marketing στην συντριπτική πλειοψηφία του είναι φημισμένο για την σοφία του και την ικανότητα να αναδεικνύει ένα πραγματικά καλό αυτοκίνητο...



Επίσης Νίκο, τα 11sec είναι πολλά στα Μέγαρα ή στην Tsukuba που ο γύρος είναι 1 λεπτό, αλλά πολύ λίγα στα 480 δευτερόλεπτα του γύρου στο Nordschleife. Τα μαθηματικά δεν είναι τρόπος να πεις ψέμματα. Του 'ναντίον είναι ο μόνος καθαρά αντικειμενικός τρόπος - στο σωστό context...

Σου εξηγώ ότι το 0-100 κάτω από τα 4 sec ήταν αδιανόητο μέχρι το '06 και τώρα έχουμε το GTR να χτυπάει 3.2. Αυτή είναι βελτίωση 20% και είναι καθαρά θέμα ελαστικών. Και εσύ αρνείσαι να πιστέψεις ότι ένα αυτοκίνητο μπορεί να κάνει 2% καλύτερο χρόνο. Δεν αμφισβητεί κανένας ότι το 1 //Μ θα ρίχνει στην Μ3 Ε46, αλλά για μένα αυτό δεν σημαίνει καλύτερο αυτοκίνητο.

Διάολε δεν με νοιάζει αν βγάλει φτερά και πετάξει. Τα //Μ κάποτε ήταν αυτοκίνητα όχι ναυαρχίδες, αλλά ξεχωριστά κατ' ουσίαν. Άλλα πλαίσια και άλλα μοτέρ και άλλη νοοτροπία.

Βλέπεις όμως ο κόσμος έβλεπε το Μ5 ως το ακριβότερο 5άρι και το έπαιρνε όχι για να το λιώνει στις πάντες, αλλά για να έχει το ακριβότερο 5άρι.

Και η BMW αποφάσισε να κεφαλοποιήσει την μαλακία του κοινού της.

Μόνο που το βαφτίζουμε κόστος και eco-consciousness, και δίνουμε στον λαό το ίδιο αυτοκίνητο που πουλάμε τόσα χρόνια με ένα σηματάκι και 50 άλογα παραπάνω... Job done!

Επιχειρηματικά είναι καλή κίνηση, αυτό όποιος το αμφισβητεί εθελοτυφλεί. Και σαν αυτοκίνητο δεν νομίζω να βγει κανείς και να πει ότι είναι μάπα.

Αλλά αυτοκίνητα σαν την CSL τα σκότωσε η BMW για να γίνει αμερικάνα. Σκότωσε τα ξεχωριστά "πανάκριβα" μοτέρ, σκότωσε και το όποιο credibility είχε με τα εκτρώματα Χ.
__________________
Ο χρήστης Don Molina δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
04-01-11, 15:06   #8
Papajim
 
Status: Banned
Εγγραφή: 24-11-2007
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 2.322

Drives: E90 335i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Nikos320si Εμφάνιση μηνυμάτων
6 δευτ σε αυτοκινητο ειναι ευκολο να πεσουν. Επισης, απλα fyi alfa Gt 3.2 γυριζει στο 1:11-1:12 και η 147 1.6 στο 1:16.5 σε καλα χερια.

Αρα ο φιλος σου με την Μ5 βελτιωσε γιατί:
Α. Η πίστα εξελισσεται συνεχως. Ειναι σαν ενας ζωντανος οργανισμος. Μαζευει γομα κ πεφτουν οι χρονοι για πλακα.
Β. Βελτιωσε τα περασματα του, βρηκε λαθη κ τα διορθωσε.

Εκτος αν ειναι οδηγος αγωνων κ εχει τοσο σταθερα γυρολογια ωστε να μπορει να κρινει. Που απο τα γυρολογια του δε φαινεται γιατι το 1:15 στα Μεγαρα, πιστα 2κμ για Μ5 ειναι ΠΟΛΥ υψηλο.

Λιγα παραπανω χιλιομετρα αν μαζεψεις στη πισω ευθεια, πεσεις πιο αργα στα φρενα ή βελτιωσεις καποια γλυστριματα επεσε για πλακα ο χρονος ειδικα αν εχει τοσο μεγαλο περιθωριο βελτιωσης.
Πολυ ξερολας μας βγηκες ρε αδερφακι μου...
Για πες μου ποσα χρονια τρεχει μεγαρα (γιατι δυστυχως δεν ειναι πρωταρης) ποιο μοντελο Μ5 εχει (μαμα το εχει παντως με Subwoofer κιολας μεσα), τι λαστιχα πριν, και τι μετα για να δω τελικα πως εχεις στοιχεια και απαντας σε θεματα που πραγματικα απορω πως γινεται να τα γνωριζεις και να βαζεις και τα σχολιακια σου!!!
Επισης θα ηθελα να μου πεις το ρεκορ του ποιο ειναι με αγωνιστικα λαστιχα μιας και γνωριζεις τοσα πολλα αφου δεν ειναι "χερας" για σενα!!!

ΥΓ. Κοντα 1:10 κανουν τα groupN με αλλο βαρος, αλλη δυναμη, αλλο στησιμο, αλλα λαστιχα κλπ κλπ...
Ο χρήστης Papajim δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
04-01-11, 15:54   #9
Nikos320si
 
Το avatar του χρήστη Nikos320si
 
Εγγραφή: 15-05-2007
Περιοχή: @ Lofos!
Μηνύματα: 3.156

Drives: E90 320si
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Don Molina Εμφάνιση μηνυμάτων
Επίσης Νίκο, τα 11sec είναι πολλά στα Μέγαρα ή στην Tsukuba που ο γύρος είναι 1 λεπτό, αλλά πολύ λίγα στα 480 δευτερόλεπτα του γύρου στο Nordschleife. Τα μαθηματικά δεν είναι τρόπος να πεις ψέμματα. Του 'ναντίον είναι ο μόνος καθαρά αντικειμενικός τρόπος - στο σωστό context...
Άλλο λέμε.

Απάντησέ μου στο εξής (γιατί θα με τρελάνετε πρωϊνιάτικα), τα 10 δευτερόλεπτα ήρθαν από βελτίωση στα λάστιχα της 1Μ από της Μ3 Ε46? Το πιστεύεις?

Επίσης, αν ήταν τόσο εύκολο να πέσουν τα 10 δευτ. (το 2% δηλαδή που λες), οι χρόνοι στο ring θα έπεφταν χρόνο με το χρόνο ανά 10άρια δευτερόλεπτα. Βελτίωση δηλαδή κατά 2%!

ΠΡΟΦΑΝΩΣ και δεν γίνονται αυτά τα πράγματα.

Θα σου πω το εξής. Είναι ΠΟΛΥ εύκολο να ρίξεις τα πρώτα δευτερόλεπτα, φτάνοντας σε ένα λογικό νούμερο. Αν είσαι όμως τέτοιος οδηγός που οδηγεί αυτά τα αυτοκίνητα στο όριο στο Ring, από ένα σημείο και μετά ακόμα και σε τέτοια πίστα ακόμα και το μισό δευτερόλεπτο δε πέφτει. Από ένα σημείο και μετά ακόμα και τα δέκατα δε πέφτουν.


Παράθεση:
Σου εξηγώ ότι το 0-100 κάτω από τα 4 sec ήταν αδιανόητο μέχρι το '06 και τώρα έχουμε το GTR να χτυπάει 3.2. Αυτή είναι βελτίωση 20% και είναι καθαρά θέμα ελαστικών. Και εσύ αρνείσαι να πιστέψεις ότι ένα αυτοκίνητο μπορεί να κάνει 2% καλύτερο χρόνο. Δεν αμφισβητεί κανένας ότι το 1 //Μ θα ρίχνει στην Μ3 Ε46, αλλά για μένα αυτό δεν σημαίνει καλύτερο αυτοκίνητο.
Κανείς δεν είπε ότι είναι καλύτερο ή χειρότερο από την Μ3. Ότι είναι μια χαρά Μ-car έγραψα με μοναδική έλλειψη κατά την άποψή μου τον n/a κινητήρα. Αρκετοί όμως βιάστηκαν και την έβγαλαν μούφα χωρίς καν να τη δούμε στο δρόμο και χωρίς καν να την οδηγήσουν. Αυτό που λέω λοιπόν είναι ότι αφού έχουμε έναν χρόνο στο ring που έχει να μας πει κάτι...ε το να γυρίζει 10 δευτερόλεπτα κάτω από αυτοκίνητο ελαφρύτερο στα ίδια περίπου άλογα και από τα καλύτερα Μ όλων των εποχών...ε...είναι κάτι, έτσι δεν είναι?

Από το να το κράζουμε λοιπόν, χωρίς να ξέρουμε...ας δούμε λίγο, τι στο καλό έχει κάνει αυτό το αυτοκίνητο στη πίστα? Τι έχουν μπει εμπειρότεροι οδηγοί από εμάς για το συγκεκριμένο που το οδήγησαν?

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Papajim Εμφάνιση μηνυμάτων
Πολυ ξερολας μας βγηκες ρε αδερφακι μου...
Για πες μου ποσα χρονια τρεχει μεγαρα (γιατι δυστυχως δεν ειναι πρωταρης) ποιο μοντελο Μ5 εχει (μαμα το εχει παντως με Subwoofer κιολας μεσα), τι λαστιχα πριν, και τι μετα για να δω τελικα πως εχεις στοιχεια και απαντας σε θεματα που πραγματικα απορω πως γινεται να τα γνωριζεις και να βαζεις και τα σχολιακια σου!!!
Επισης θα ηθελα να μου πεις το ρεκορ του ποιο ειναι με αγωνιστικα λαστιχα μιας και γνωριζεις τοσα πολλα αφου δεν ειναι "χερας" για σενα!!!

ΥΓ. Κοντα 1:10 κανουν τα groupN με αλλο βαρος, αλλη δυναμη, αλλο στησιμο, αλλα λαστιχα κλπ κλπ...
Προς ενημέρωσή σου το 1:11.47 συγκεκριμένα το οποίο έχει γίνει με GT 3.2 που έχει 265 άλογα και κίνηση εμπρός.

Ναι συμφωνώ τα λάστιχα παίζουν ρόλο άλλα 6 δευτερόλεπτα σε ΑΥΤΗ την πίστα δε κόβονται από καινούρια λάστιχα ΜΟΝΟ. Το 1:09 είναι ένα καλό νούμερο για Μ5 με 500 άλογα και 2 τόνους αμάξι (250 άλογα στον τόνο δηλαδή). Είναι φυσιολογικό.

Απλά ο άνθρωπος βελτίωσε τα περάσματά του και έπεσε ο χρόνος, λογικό.

Αυτή είναι η άποψή μου και την τεκμηριώνω, θες να το λάβεις υπόψη σου... καλώς. Δεν θες...καλώς πάλι.
Ο χρήστης Nikos320si δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
04-01-11, 17:32   #10
vagmag
 
Status:
Εγγραφή: 21-05-2008
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 176

Drives: E39 M5
Μιας και τη βελτιώση του χρόνου απλώς και μόνο ελαστικών την ανέφερα εγώ... να επανέλθω....

Ναι στα 10 χρόνια βελτιώθηκαν πολύ τα λάστιχα... πάρα πολύ....
Ναι στα 10 χρόνια βελτιώθηκαν επίσης πολύ τα φρένα!!!!!
Ναι το αυτοκίνητο στήθηκε είναι καλό αλλά... δεν είναι συγκρίσιμο με τους χρόνους προ 10ετίας που αντιπαραθέτεται.

Μόνος σου ρε Νίκο γράφεις ότι επίσκεψη με την επίσκεψη αλλάζουν τόσο οι συνθήκες όσο και ο οδηγός ....

Ακόμα και αυτός ο Suurma πως τον λένε κάτι θα βελτιώθηκε μετά από επιπλέον 10 χρόνια επισκέψεων στο ring !!!!!

Αν βάλεις ότι το 1Μ coupe έχει 340 άλογα και 45 Nm ροπής και ότι ζυγίζει 1495 κιλά ενώ το Μ3 Ε46 έχει επίσης 343 άλογα αλλά με 35.5 Nm ροπής και ζυγίζει και κατιτίς παραπάνω ... 1545 κιλά... μιλάμε για ένα γρηγορότερο έστω αυτοκίνητο.
Αν βάλεις ότι το 1Μ coupe φοράει 245/35/R19 και 265/35/R19 αρκετά νεότερης τόσο σχεδίασης όσο και τεχνολογίας γόμας...
Αν βάλεις τα καλύτερα πλέον φρένα που φοράνε τα Μ
Βλέπεις ότι δεν είναι επίτευγμα η σύγκριση χρόνων με διαφορά 10ετίας!!!!

Τέσπα... συμφωνώ ότι είναι ένα καλό αυτοκίνητο. Διαφωνώ με τον τρόπο προσέγγισης ... αφού είναι Μ και έχει τέτοιο χρόνο στο Ring.... άρα είναι καλό !
Ο χρήστης vagmag δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Tags
πιστα, επιδοσεις, ελαστικα, ελαστικα πιστας, ελαστικα επιδοσεων

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump