ΟΛΑ ΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΤΕΟ - BMWForum.gr

BMWForum.gr


Service Αυτοκινητου & Οδηγίες συντήρησης Ολα τα θέματα που αφορουν το service του αυτοκινητου και τα συνεργεία που εμπιστευόμαστε.

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
07-04-11, 15:36   #1
318cabrio
 
Το avatar του χρήστη 318cabrio
 
Status: Περιποίηση Αυτοκινήτου
Εγγραφή: 27-09-2010
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 687

Drives: E36 318i
ΟΛΑ ΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΤΕΟ

Η όλη διαδικασία δεν ξεπερνά σε χρόνο την μια ώρα.

Κάθε 4 χρόνια, από την έκδοση της πρώτης άδειας κυκλοφορίας και κάθε δύο χρόνια στη συνέχεια, πρέπει να περνούν από ΚΤΕΟ τα ιδιωτικής χρήσης επιβατικά αυτοκίνητα. Αυτό μπορεί να γίνει είτε στα κατά τόπους δημόσια ΚΤΕΟ, είτε στα ιδιωτικά. Η όλη διαδικασία δεν ξεπερνά σε χρόνο την μια ώρα, ενώ το κόστος είναι στα 40 ευρώ.

Η προσκόμιση του οχήματος στο ΚΤΕΟ γίνεται από τον νόμιμο κάτοχο του οχήματος ή από τρίτο, εξουσιοδοτημένο ή μη πρόσωπο. Ο κάτοχος του οχήματος πριν τη διενέργεια του ελέγχου πρέπει να έχει εντοπίσει την θέση όπου είναι αποτυπωμένοι επάνω στο όχημα ο αριθμός πλαισίου και ο αριθμός κινητήρα. Οι αριθμοί αυτοί πρέπει να συμφωνούν με τους αναγραφόμενους στην άδεια κυκλοφορίας. Αν αυτό δεν συμβαίνει τότε ο κάτοχος πρέπει πριν τη διενέργεια του ελέγχου στο ΚΤΕΟ, να αποτανθεί στην αρμόδια Υπηρεσία Μεταφορών & Επικοινωνιών της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης για την τακτοποίηση του θέματος. Ειδικά για την περίπτωση του αριθμού κινητήρα δεν θεωρείται αλλαγή κινητήρα η αντικατάστασή του με άλλον ίδιου τύπου. Σ΄αυτή την περίπτωση ο τύπος του κινητήρα παραμένει ίδιος και διαφέρει μόνο ο αριθμός σειράς παραγωγής του.

Το όχημα κατά την προσκόμιση του στο ΚΤΕΟ πρέπει να είναι καθαρό εσωτερικά και εξωτερικά και ειδικότερα στις θέσεις χάραξης του αριθμού πλαισίου και του αριθμού κινητήρα. Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κατά τον έλεγχο ότι υπάρχουν σοβαρές ελλείψεις, τότε το όχημα επαναπροσκομίζεται στο K.T.E.O. για επανέλεγχο εντός 20 ημερών και αφού ο κάτοχος του θα έχει επιδιορθώσει όλες τις σημειωθείσες ελλείψεις.

Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κατά τον έλεγχο ότι υπάρχουν επικίνδυνες ελλείψεις, αφαιρούνται η ¶δεια Kυκλοφορίας και οι κρατικές πινακίδες και το όχημα επιτρέπεται να μεταφερθεί μέχρι το συνεργείο επισκευών ή σε κάποιο χώρο για στάθμευση. O κάτοχος θα πρέπει με δική του ευθύνη να μεταφέρει το όχημα για επισκευή με ασφαλή για την οδική κυκλοφορία τρόπο.

Μετά τον τεχνικό έλεγχο του οχήματος και εφόσον διαπιστωθεί η καταλληλότητα του οχήματος επικολλάται στην οπίσθια πινακίδα του αριθμού κυκλοφορίας του το αυτοκόλλητο Ειδικό Σήμα Τεχνικού Ελέγχου και χορηγούνται στον κάτοχό του:

-- Δ.Τ.Ε. (Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου) και

-- Κ.Ε.Κ. (Κάρτα Ελέγχου Καυσαερίων) εφόσον ο κάτοχος του οχήματος στερείται τέτοιας κάρτας.

Συχνότητα Τεχνικού Ελέγχου

1. Ο πρώτος έλεγχος για τα καινούργια Ε.Ι.Χ. και Φορτηγά με μικτό βάρος μέχρι 3,5 τόνους, διενεργείται σε τέσσερα (4) χρόνια (με περιθώριο ± 1 εβδομάδα) μετά την έκδοση της πρώτης άδειας κυκλοφορίας, με εξαίρεση το Νομό Αττικής όπου γίνεται σύμφωνα με το πρόγραμμα πρόσκλησης που ανακοινώνεται από την Δ/νση Οδικής Ασφάλειας και Περιβάλλοντος του Υ.Μ.Ε.

Οι επόμενοι έλεγχοι, των οχημάτων αυτών, είναι κάθε δύο χρόνια (με περιθώριο τρεις ( 3 ) εβδομάδες πριν ή μία ( 1 ) εβδομάδα μετά από την ημερομηνία που αναγράφει το δελτίο τεχνικού ελέγχου ).

2. Ο πρώτος έλεγχος για τα καινούργια Ε.Δ.Χ., Λεωφορεία, Ασθενοφόρα και Φορτηγά με μικτό βάρος μεγαλύτερο των 3,5 τόνων, διενεργείται σε ένα (1) έτος (με περιθώριο ± 1 εβδομάδα) μετά την έκδοση της πρώτης άδειας κυκλοφορίας.

Οι επόμενοι έλεγχοι για τα οχήματα αυτά, είναι κάθε ένα (1) χρόνο με περιθώριο τρεις ( 3 ) εβδομάδες πριν ή μία ( 1 ) εβδομάδα μετά από την ημερομηνία που αναγράφει το δελτίο τεχνικού ελέγχου).

Διαδικασία

1. Ο περιοδικός τεχνικός έλεγχος είναι υποχρεωτικός για όλα τα αυτοκίνητα που έχουν λάβει άδεια κυκλοφορίας από νομό, στον οποίο λειτουργεί Κ.Τ.Ε.Ο.

2. Για τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν χωρίς να είναι εφοδιασμένα με ισχύον Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου προβλέπονται αυστηρές ποινές.

3. Μέχρι είκοσι ημέρες πριν από το προγραμματισμένο χρονικό διάστημα ελέγχου του οχήματος του ο πολίτης τηλεφωνεί στο Κ.Τ.Ε.Ο. όπου κλείνει ραντεβού για έλεγχο.

4. Την καθορισμένη ημέρα και ώρα προσέρχεται με το όχημα στο Κ.Τ.Ε.Ο. μαζί με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για έλεγχο.

5. Μόνο για τα Δημόσια ΚΤΕΟ του Ν. Αττικής και για όλες τις κατηγορίες οχημάτων που είναι εφοδιασμένα με Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου ο επόμενος έλεγχος πραγματοποιείται χωρίς ραντεβού στο ίδιο Δημόσιο Κ.Τ.Ε.Ο στις ακόλουθες δύο περιπτώσεις:

Όταν όμως το όχημα είναι εκπρόθεσμο πέραν των δέκα πέντε (15) ημερολογιακών ημερών απαιτείται προηγουμένως ραντεβού.

Διάρκεια ισχύος Δελτίου Τεχνικού Ελέγχου (Δ.Τ.Ε.) χωρίς ελλείψεις ή με δευτερεύουσες ελλείψεις:

1. Ένα (1) έτος για λεωφορεία, επιβατηγά Δ.Χ., ασθενοφόρα και φορτηγά μικτού βάρους μεγαλύτερου των 3,5 τόνων.

2. Δύο (2) έτη για επιβατηγά Ι.Χ. και φορτηγά μικτού βάρους μέχρι 3,5 τόνους.

Κόστος Ελέγχου σε Δημόσιο ΚΤΕΟ

1. Εμπρόθεσμος Αρχικός έλεγχος:

Για επιβατικά οχήματα ιδιωτικής και δημοσίας χρήσης => 40 ευρώ

2. Για εκπρόθεσμο έλεγχο εντός δεκαπέντε (15) ημερολογιακών ημερών

Για επιβατικά οχήματα ιδιωτικής και δημοσίας χρήσης => 57 ευρώ

3. Για εκπρόθεσμο πέραν των δεκαπέντε (15) ημερολογιακών ημερών:

Για επιβατικά οχήματα ιδιωτικής και δημοσίας χρήσης => 74 ευρώ.!
__________________
Auto-Star
Κεντρο Περιποιησης αυτοκινητου
Ναουσης 42-Κ. Πευκη
τηλ 213-0009361
http://www.auto-star.gr
info@auto-star.gr!
Ο χρήστης 318cabrio δεν είναι συνδεδεμένος  
07-04-11, 21:58   #2
Administrator
ADMINISTRATOR
 
Το avatar του χρήστη Administrator
 
Εγγραφή: 30-04-2006
Μηνύματα: 1.116

Drives: N/A N/A
¶ψογο θεμα...και φυσικα γινεται "sticky".

Μην ξεχνάτε να βαθμολογειτε τα θέματα που πραγματικά το αξίζουν.
Ο χρήστης Administrator δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
08-04-11, 12:05   #3
318cabrio
 
Το avatar του χρήστη 318cabrio
 
Status: Περιποίηση Αυτοκινήτου
Εγγραφή: 27-09-2010
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 687

Drives: E36 318i
Ευχαρηστω για τα καλα λογια.!!!
__________________
Auto-Star
Κεντρο Περιποιησης αυτοκινητου
Ναουσης 42-Κ. Πευκη
τηλ 213-0009361
http://www.auto-star.gr
info@auto-star.gr!
Ο χρήστης 318cabrio δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
08-04-11, 15:10   #4
Alitis
 
Το avatar του χρήστη Alitis
 
Status:
Εγγραφή: 26-10-2010
Ηλικία: 22
Μηνύματα: 468

Drives: N/A N/A
Πληρεαστατο και κατατοπιστικοτατο αλλη μια φοβερη δουλεια !!! Μπραβο ρε Πλατωνα !!!
__________________
Θοδωρης Μ.
Ο χρήστης Alitis δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
08-04-11, 15:22   #5
318cabrio
 
Το avatar του χρήστη 318cabrio
 
Status: Περιποίηση Αυτοκινήτου
Εγγραφή: 27-09-2010
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 687

Drives: E36 318i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Alitis Εμφάνιση μηνυμάτων
Πληρεαστατο και κατατοπιστικοτατο αλλη μια φοβερη δουλεια !!! Μπραβο ρε Πλατωνα !!!
Να σαι καλα Θοδωρη!!!!Ευχαρηστω!!
__________________
Auto-Star
Κεντρο Περιποιησης αυτοκινητου
Ναουσης 42-Κ. Πευκη
τηλ 213-0009361
http://www.auto-star.gr
info@auto-star.gr!
Ο χρήστης 318cabrio δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
08-01-13, 00:20   #6
giannis
 
Το avatar του χρήστη giannis
 
Status:
Εγγραφή: 01-03-2008
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 3.939

Drives: E87 116i
Για να μην ανοιγω κι αλλο θεμα γραφω εδω, αν κριθει οτι πρεπει να μεταφερθει σε ξεχωριστο νημα, οκ τοτε, μη χαλαμε αυτο.

Σημερα περασα ΚΤΕΟ το οχημα, θα θελα να σας παραθεσω τιμες καυσαεριων και αμορτισερ σημερινες και προπερσινες απ τον προηγουμενο ελεγχο και θα θελα τις γνωμες σας, πως τα βλεπετε?..

Αμορτισερ ειναι τα ιδια, μαμα 'M'. Το αυτοκινητο εχει σημερα 223298χλμ, το '11 που το ειχα περασει ειχε 173946. Καταλυτης, εξατμιση ιδια, βενζινη απλη αμολυβδη, στο ιδιο ΚΤΕΟ εγιναν και οι δυο ελεγχοι και την ιδια μερα, 7/01. Γραφω ακριβως οτι και τα χαρτια του ΚΤΕΟ.

2011: Καυσαέρια Ρελαντι CO 0.115% HC 85ppm λ
Υψηλες στροφες CO 0.088% HC 37ppm λ 1.00

Αμορτισερ Εμπροσθιος αξονας Αριστερα 60% Δεξια 60%
Οπίσθιος άξονας Αριστερα 50% Δεξια 49%


2013: Καυσαέρια Ρελαντι CO 0.094% HC 61ppm λ
Υψηλες στροφες CO 0.095% HC 61ppm λ 1.03

Αμορτισερ Εμπροσθιος αξονας Αριστερα 56% Δεξια 59%
Οπίσθιος άξονας Αριστερα 45% Δεξια 48%

Αυτα, πως τα βλεπετε, ειδικα οι πιο γνώστες?..

Ευχαριστω προκαταβολικα για τις απαντησεις σας.

Σημ. Το ξερω πως πολλα επηρεαζουν οποιαδηποτε μετρηση και σαφως οι μετρησεις δεν γινονται στις 'ιδανικες' συνθηκες για να μπορουμε να είμαστε απολύτως ακριβείς οτι κάτι δεν επηρρεαστηκε και αλλοιωσε το αποτελεσμα των μετρησεων. Ας υποθεσουμε οτι ειναι μονο το ιδιο αυτοκινητο, συντηρημενο οσο πιο σωστα γινεται, με τα ιδια αμορτισερ, το ιδιο μοτερ με συστημα εξατμισης, ο ιδιος τυπος καυσιμου, ελεγμενος αερας στη σωστη πιεση στα λαστιχα, στα ιδια οργανα μετρησεων και περιπου στις ιδιες κλιματολογικες συνθηκες.
__________________
Go Deeper...
Ο χρήστης giannis δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
08-01-13, 00:24   #7
Don Molina
 
Το avatar του χρήστη Don Molina
 
Status:
Εγγραφή: 26-04-2007
Περιοχή: Zurich, CH
Ηλικία: 28
Μηνύματα: 3.222

Drives: F82 M4+S2k
Το ότι μετά από 50000 Km τα αμορτισέρ είναι "ίδια" αποδεικνύει πόσο γτπ είναι τα αμορτισερόμετρα τελικά
__________________
Ο χρήστης Don Molina είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
08-01-13, 00:29   #8
giannis
 
Το avatar του χρήστη giannis
 
Status:
Εγγραφή: 01-03-2008
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 3.939

Drives: E87 116i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Don Molina Εμφάνιση μηνυμάτων
Το ότι μετά από 50000 Km τα αμορτισέρ είναι "ίδια" αποδεικνύει πόσο γτπ είναι τα αμορτισερόμετρα τελικά
Μια απ τις πρωτες μου σκεψεις κι εχει ταλαιπωρηθει πολυ με σκληρα Bridgestone rft και απιστευτες λακουβες...

'Αλλα σχόλια...
__________________
Go Deeper...
Ο χρήστης giannis δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
08-01-13, 09:08   #9
fotis1
 
Το avatar του χρήστη fotis1
 
Status:
Εγγραφή: 15-09-2011
Περιοχή: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.298

Drives: E83 X3 3.0i
Πολύ καλό Πλάτωνα! για να ξέρουμε ακριβώς ποια είναι η διαδικασία By the book
Ο χρήστης fotis1 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
08-01-13, 12:33   #10
nikos bob
 
Το avatar του χρήστη nikos bob
 
Status:
Εγγραφή: 08-11-2009
Μηνύματα: 2.338

Drives: N/A N/A
Γιαννη για να μην αρχισουν οι γκρινιες θα σου προτεινω να κανεις μονον ΑΥΤΟ :

Πηγαινε σε ενα ανεξαρτητο καταστημα μετρησης αμορτισερ, ζεστανε καλα τα λαδια τους, που σημαινει μην πας και στηθεις εκει μια ωρα και σου πει μετα ανεβασε το πανω, γιατι εκει ειναι που τους τα παιρνουν οπως ειναι κατεβασμενα τα λαδια με την πρωτη αναταραξη δειχνουν λαθος τιμες και μετα τρεχα γυρευε.
Ετσι θα εχεις μετρο συγκρισης με αυτο του ΚΤΕΟ.

Για τις τιμες ρυπων εισαι μια χαρα και μαλλον πρεπει να εχεις εφαρμοσει οτι σε παροτρυνα να κανεις.

Και τελευταιο, σε ποιο ΚΤΕΟ περασες και ποσο πληρωσες (η Κ.Ε.Κ. δινεται πλεον υποχρεωτικα και δωρεαν και ισχυει για ενα χρονο, και δεν υπαρχει εξτρα δαπανη, αρα λογικα βασει του Εθνικου τιμολογιου πρεπει να πληρωσες ΜΟΝΟ 40ευρω .

Αν δεν θες εδω στειλτο μου σε μυνημα !
ευχαριστω.
Ο χρήστης nikos bob δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump