BMW και υπερτοφοδότηση - BMWForum.gr

BMWForum.gr

BMWForum.gr » Αυτοκίνητα BMW » Γενικά αυτοκινήτου » Forum Polls » BMW και υπερτοφοδότηση

Forum Polls Τα δημοψηφισματα του φορουμ

Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Είστε υπερ ή κατα των turbo σε οχήματα BMW?
Ναι. Η χρήση συμπιεστών είναι η ιδανική λύση για τα βαρια οχηματα της BMW 32 64,00%
Οχι. "BMW" και "turbo" είναι ιστορικά μη συμβατές έννοιες 3 6,00%
Δεν με απασχολει ,αρκει να κινειται με αξιοπρεπια και να μην σερνεται 15 30,00%
Ψήφισαν: 50. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
13-06-11, 01:50   #1
Administrator
ADMINISTRATOR
 
Το avatar του χρήστη Administrator
 
Εγγραφή: 30-04-2006
Μηνύματα: 1.116

Drives: N/A N/A
BMW και υπερτοφοδότηση

Είναι εμφανές οτι η BMW εφαρμοζει πλέον καθολικά την χρήση υπερσυμπιεστών στα μοτέρ της. Σχεδόν όλα τα μοτέρ στην γκάμα της θα κινούνται απο υπερτροφοδοτούμενα σύνολα.

Πως αντιλαμβάνεστε αυτήν την εξέλιξη?


ΥΓ-Παρακαλούμε όπως όλες οι ψηφοι να συνοδευονται και απο ανάλογο σχόλιο που να εξηγούν την όποια αποφασή σας.
Ο χρήστης Administrator δεν είναι συνδεδεμένος  
13-06-11, 10:15   #2
alex747
 
Το avatar του χρήστη alex747
 
Status:
Εγγραφή: 06-09-2010
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 2.303

Drives: Ε84 X1 23d xDrive
Θέλοντας κ μη η BMW πρέπει να ανταποκριθει στην εξέλιξη της εποχής όπου πρώτο ρόλο εχει η μείωση της ρύπανσης , η οικονομία κ ημειωση του βάρους. κ δυστυχώς ή ευτυχώς ο δρόμος είναι αυτός που ακολουθεί τώρα....
Κάποτε είχε σαν σημείο αναφοράς τους ατμοσφαιρικους κινητήρες κ ήταν πρώτη σε αυτο το κομμάτι , τώρα πηγαίνοντας με τις τάσεις της εποχής ας ελπίσουμε ότι θα μείνουν πάλι οι νέοι κινητήρες της ως σημειο αναφοράς!! Ήδη εχει κάνει μικρά αλλα μεγάλα σε ουσία βήματα!
Η γνώμη μου είναι ότι καλα κάνουν, οι εποχές αλλάζουν αν δεν αλλάξει κ η ΒΜW δεν θα είναι βιώσιμη!!!
Ο χρήστης alex747 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
13-06-11, 10:32   #3
sliolis
Σμηναγός
 
Το avatar του χρήστη sliolis
 
Εγγραφή: 09-05-2011
Περιοχή: Athens
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 1.410

Drives: F10 520d
Διορθώστε με κάνω λάθος αλλά η BMW δεν έχει μια εξαιρετική ιστορία στους turbo κινητήρες της F1 στην δεκαετία του 80;

Θεωρώ ότι μια τέτοια γνώση και με την ιστορία της στους κινητήρες θα πρέπει να περιμένουμε πολύ καλά αποτελέσματα.

Σπύρος
Ο χρήστης sliolis δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
13-06-11, 10:49   #4
M3EST
 
Το avatar του χρήστη M3EST
 
Status: BMW Tunning & Accessories
Εγγραφή: 24-05-2008
Ηλικία: 47
Μηνύματα: 247

Drives: E82 1Μ
Εννοειται οτι θελουμε τουρμπο.Ποιος δεν θελει ροπη και οικονομια?
__________________

www.speedandstyle.gr
210 9850450
697 9962302
Ο χρήστης M3EST δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
13-06-11, 11:38   #5
Panoz
 
Το avatar του χρήστη Panoz
 
Status:
Εγγραφή: 27-12-2006
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 7.932

Drives: E92 335i
Θεωρώ πως είναι μονόδρομος. Eίναι αναρίθμητα τα παράπονα χρηστών/κατοχων (πχ 116i ή 320i) σχετικά με την απόδοση των οχημάτων τους.
Είναι κρίμα κινητήρες που κρύβουν τόση τεχνολογία να είναι σε δύναμη , κατώτεροι των περιστάσεων.

...κρίμα που αργήσαν τόσο να ξυπνήσουν.
__________________
Turbo Maniac...
Ο χρήστης Panoz δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
13-06-11, 14:34   #6
Lostinspace
 
Το avatar του χρήστη Lostinspace
 
Status:
Εγγραφή: 06-09-2007
Περιοχή: Around Earth
Μηνύματα: 905

Drives: E30 318is
Φυσικά και είναι σαφώς θετικό να ξαναπλησιάσει η BMW τον ανταγωνισμό.
Φυσικά και κανείς δεν παραπονιέται από κάποιες δεκάδες άλογα παραπάνω.
Απλά είναι κάπως αργά και έχει ξενερώσει πολλούς τωρινούς ιδιοκτήτες, ειδικά εν Ελλάδι.
__________________
Keep walking...330000km...
Ο χρήστης Lostinspace δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
13-06-11, 15:27   #7
sliolis
Σμηναγός
 
Το avatar του χρήστη sliolis
 
Εγγραφή: 09-05-2011
Περιοχή: Athens
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 1.410

Drives: F10 520d
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Lostinspace Εμφάνιση μηνυμάτων
Φυσικά και είναι σαφώς θετικό να ξαναπλησιάσει η BMW τον ανταγωνισμό.
Φυσικά και κανείς δεν παραπονιέται από κάποιες δεκάδες άλογα παραπάνω.
Απλά είναι κάπως αργά και έχει ξενερώσει πολλούς τωρινούς ιδιοκτήτες, ειδικά εν Ελλάδι.
Εμένα απ' την άλλη όχι.

Σπύρος
Ο χρήστης sliolis δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
13-06-11, 19:46   #8
ms_kostakiss
SUPER MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη ms_kostakiss
 
Status:
Εγγραφή: 15-11-2010
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 31
Μηνύματα: 2.230

Drives: E87 116i
Η γνωμη μου ειναι οτι κακως διαμαρτυρονται καποιοι για την αποδοση καθως αν δουμε ποιο προσεκτικα οτι την ημερομηνια που εμφανιστικαν ηταν απο τα ποιο δυνατα μοτερ στη κατηγορια τους.

Νομιζω οτι η συγκριση πρεπει να γινεται με βαση την χρονολογια που βγηκε το καθε μοτερ και οχι με το τι υπαρχει αυτη την στιγμη στην αγορα. Σιγουρα τα καινουρια θα ειναι και ποιο δυνατα και οποιο οικονομικα.

Δεν ειμαι 100% υπερ για την χρηση τουρμπο. Παντου υπαρχουν θετικα και αρνητικα. Απο την στιγμη που η εποχη το επιβαλει πρεπει να το αποδεχτουμε. Το οτι μπαινει και η BMW για τα καλα σε αυτο το παιχνιδι νομιζω οτι μονο θετικα θα εχουμε εμεις σαν καταναλωτες λογο του ανταγωνισμου.
__________________
Bmw Pure Driving Pleasure
Ο χρήστης ms_kostakiss είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
13-06-11, 22:37   #9
Z4freak
 
Το avatar του χρήστη Z4freak
 
Εγγραφή: 15-06-2010
Μηνύματα: 208

Drives: E89 Z4 35i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο ms_kostakiss Εμφάνιση μηνυμάτων
κακως διαμαρτυρονται καποιοι για την αποδοση καθως αν δουμε ποιο προσεκτικα οτι την ημερομηνια που εμφανιστικαν ηταν απο τα ποιο δυνατα μοτερ στη κατηγορια τους.
Μιλάς πάντα για "ονομαστικά άλογα". Τα 123 αλογα της 116i ακούγονταν πολλά, αλλά το κλάμα που έπεφτε οταν το πλάγιαζε κανένα TSi 1400αρι ήταν πολύ.

Όταν έχεις τόσο βαρυές καρότσες όσο τα BMW πρέπει να έχεις και μοτέρ με αποθέματα ροπής...αλλιώς κλάφτα.
Μονόδρομος το τούρμπο και να μην ξαναγυρίσει στα ψωφίμια που οδηγάμε τώρα... (και δεν μιλάμε για το δικό μου ...αλλα για το 116i που εχει η αδερφή μου όπου αν δεν ειναι κατηφόρα , προσπέραση δεν κάνεις)
__________________
...Z for life!!!
Ο χρήστης Z4freak δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
13-06-11, 22:53   #10
Lostinspace
 
Το avatar του χρήστη Lostinspace
 
Status:
Εγγραφή: 06-09-2007
Περιοχή: Around Earth
Μηνύματα: 905

Drives: E30 318is
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Z4freak Εμφάνιση μηνυμάτων
Μιλάς πάντα για "ονομαστικά άλογα". Τα 123 αλογα της 116i ακούγονταν πολλά, αλλά το κλάμα που έπεφτε οταν το πλάγιαζε κανένα TSi 1400αρι ήταν πολύ.

Όταν έχεις τόσο βαρυές καρότσες όσο τα BMW πρέπει να έχεις και μοτέρ με αποθέματα ροπής...αλλιώς κλάφτα.
Μονόδρομος το τούρμπο και να μην ξαναγυρίσει στα ψωφίμια που οδηγάμε τώρα... (και δεν μιλάμε για το δικό μου ...αλλα για το 116i που εχει η αδερφή μου όπου αν δεν ειναι κατηφόρα , προσπέραση δεν κάνεις)
Και ας μην ξεχνάμε ότι για τους περισσότερους οδηγούς, αυτά τα παραπάνω τουρμπίσια άλογα θα είναι άλογα ασφάλειας καθώς κάθε προσπέραση θα είναι αρκετά πιο σύντομη...με το εθνικό και επαρχιακό δίκτυο που ΔΕΝ διαθέτουμε...
Για να μην αναφέρω την οικονομία με τα τέλη κυκλοφορίας...για όσο συνεχίσει να υπάρχει αυτό το σύστημα γιατί αν βάλουν (σε λίγο) κάτω τους αριθμούς θα τους συμφέρει να φορολογούν με τα άλογα και όχι με τον κυβισμό.
__________________
Keep walking...330000km...
Ο χρήστης Lostinspace δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Tags
bmw

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump