Κιβώτιο ταχυτήτων: Auto Vs Manual - BMWForum.gr

BMWForum.gr

BMWForum.gr » Αυτοκίνητα BMW » Γενικά αυτοκινήτου » Forum Polls » Κιβώτιο ταχυτήτων: Auto Vs Manual

Forum Polls Τα δημοψηφισματα του φορουμ

Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Τι κιβώτιο θα είχε το επόμενο σας BMW?
Διπλου συμπλέκτη (DCT/DKG) 13 32,50%
Χειροκίνητο 19 47,50%
Ημιαυτόματο (τύπου SMG) 2 5,00%
Κλασσικό αυτόματο (μετατροπέας ροπής) 6 15,00%
Ψήφισαν: 40. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
26-06-11, 22:22   #1
Administrator
ADMINISTRATOR
 
Το avatar του χρήστη Administrator
 
Εγγραφή: 30-04-2006
Μηνύματα: 1.116

Drives: N/A N/A
Κιβώτιο ταχυτήτων: Auto Vs Manual

Με την εξέλιξη της τεχνολογίας τα αυτόματα κιβώτια έχουν διαφοροποιηθεί δραματικά από την έννοια του αυτόματου όπως το ξέραμε παλαιότερα.

Μιλόντας πάντα για BMW και έχοντας στο νου μας τα DKG/DCT κιβωτια διπλού συμπλέκτη εναντιον του χειροκίνητου , τι θα επιλέγατε?

Θα εκτιμούσαμε κάθε ψήφος να συνοδεύεται απο σχόλιο
Ο χρήστης Administrator δεν είναι συνδεδεμένος  
26-06-11, 22:27   #2
TAZ 118!
 
Το avatar του χρήστη TAZ 118!
 
Εγγραφή: 10-01-2008
Περιοχή: Αγια Παρασκευη
Μηνύματα: 3.268

Drives: E81 118i
Αδιαμφισβητητα χειροκινητο....
Καλα-χρυσα τα αυτοματα ειναι ευκολια,ειδικα σε αστικα περιβαλλοντα,ειναι γρηγορα στις αλλαγες,βοηθανε στα ανοιγματα αλλα στερουν ενα μερος της οδιγικης απολαυσης που παρεχουν τα χειροκινητα....
Τα οποια ναι μεν ειναι πιο αργα στις αλλαγες και λιγοτερο σοφιστικε αλλα απαιτουν απο τον οδηγο εξοικειωση και συνεχη εξασκηση ωστε να τα χρησιμοποιει οσο καλυτερα γινεται...
Και για μενα αυτο ειναι που αξιζει περισσοτερο...
__________________
Black Prince...
Ο χρήστης TAZ 118! δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
26-06-11, 23:06   #3
Don Molina
 
Το avatar του χρήστη Don Molina
 
Status:
Εγγραφή: 26-04-2007
Περιοχή: Zurich, CH
Ηλικία: 28
Μηνύματα: 3.220

Drives: F82 M4+S2k
Αιτούμαι επισήμως αλλαγή των επιλογών με:

1) Χειροκίνητο
2) Κλασσικό αυτόματο (μετατροπέας ροπής)
3) Ημιαυτόματο (τύπου SMG)
4) Διπλού Συμπλέκτη


Καμία σχέση το ένα με το άλλο στα αυτόματα, νομίζω ότι πρέπει να φαίνεται η διαφορά και να μην τα βάζουμε όλα στο ίδιο τσουβάλι
__________________
Ο χρήστης Don Molina είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
26-06-11, 23:28   #4
Panoz
 
Το avatar του χρήστη Panoz
 
Status:
Εγγραφή: 27-12-2006
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 7.932

Drives: E92 335i
H ΒΜW θα παει πλεον μονο σε διπλοσυμπλεκτα...πιστευω οτι ειναι περιττο ,αλλα σου εκανα το χατηρι.
__________________
Turbo Maniac...
Ο χρήστης Panoz δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
27-06-11, 09:28   #5
litsos69
 
Το avatar του χρήστη litsos69
 
Status:
Εγγραφή: 10-03-2008
Περιοχή: chania crete
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 604

Drives: E92 M3
Έχω δοκιμάσει τα πάντα. Την αίσθηση του smg δεν την έχει κανένα..

Καλά και άγια τα χειροκίνητα,άνετα και ευκολοδήγιτα τα αυτόματα τρομερά γρήγορα τα dsg αλλά το συναίσθημα αλλαγής στα smg, η αίσθηση ότι το αυτοκίνητο πάει να διαλύσει και το χτύπημα στο κεφάλι είναι το κάτι άλλο. Για εμένα το πιο σπορ "αισθησιακό" κιβώτιο που είχα ποτέ.
Ο χρήστης litsos69 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
27-06-11, 12:13   #6
Φάνης
 
Το avatar του χρήστη Φάνης
 
Status:
Εγγραφή: 07-12-2009
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 3.339

Drives: F20 116i
Γενικά είμαι υπέρ των αυτόματων κιβωτίων (με ελάχιστε εξαιρέσεις) όταν μιλάμε για αυτοκίνητο που οδηγείται καθημερινά και σε όλες τις συνθήκες.

Προσωπικά προτιμώ το κλασσικό αυτόματο με τον μετατροπέα ροπής, δεν θα έλεγα όχι όμως και σε ένα DCT σε πιο σπορ αυτοκίνητο.

Για να κάνουμε και λίγο χιούμορ, όπως έλεγε ο αείμνηστος LJK Setright, ''εφόσον ο Θεός μας έδωσε 2 πόδια, γιατί τα αυτοκίνητα να έχουν 3 πεντάλ?''. Με την σημερινή εξέλιξη των αυτόματων κιβωτίων, δεν βρίσκω πραγματικά τον λόγω κάποιος να προτιμήσει το χειροκίνητο κιβώτιο, σε ένα αυτοκίνητο που χρησιμοποιείται καθημερινά σε όλες τις συνθήκες δρόμου και κίνησης. Πέρα από την άνεση του αυτόματου κιβωτίου, σε καθημερινές πραγματικές συνθήκες, είναι πιο γρήγορο, δεν χαλάει ποτέ (με σωστή συντήρηση κάθε 100.000χλμ), δεν θέλει αλλαγή δίσκου και συμπλέκτη (μειώνεται το κόστος συντήρησης), βοηθάει πάρα πολύ στο παρκάρισμα, ειδικά σε αναηφορικούς δρόμους (όποιος μένει σε τέτοιες περιοχές γνωρίζει!). Το μόνο μειονέκτημα (πλέον τείνει να εξαλιφθεί) είναι η αυξημένη κατανάλωση.
__________________
"Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία...Και δεν είμαι τόσο σίγουρος για το σύμπαν." A. Einstein.
Ο χρήστης Φάνης δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
27-06-11, 14:21   #7
Mr.Gio
 
Status:
Εγγραφή: 05-11-2009
Ηλικία: 57
Μηνύματα: 118

Drives: Ν/Α 335i
αφεντικο λυπαμαι αλλα η διαφορα ειναι μεγαλη αν οχι χαοτικη ειδικα για τουρμπο.διπλοσυμπλεκτο δαγκωτο
__________________
gio
Ο χρήστης Mr.Gio δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
27-06-11, 15:21   #8
JIMBO
 
Το avatar του χρήστη JIMBO
 
Status: O "Μυριστής Δερμάτων"
Εγγραφή: 21-03-2008
Περιοχή: Athens
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 2.822

Drives: E93 320i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο TAZ 118! Εμφάνιση μηνυμάτων
Αδιαμφισβητητα χειροκινητο....
Καλα-χρυσα τα αυτοματα ειναι ευκολια,ειδικα σε αστικα περιβαλλοντα,ειναι γρηγορα στις αλλαγες,βοηθανε στα ανοιγματα αλλα στερουν ενα μερος της οδιγικης απολαυσης που παρεχουν τα χειροκινητα....
Τα οποια ναι μεν ειναι πιο αργα στις αλλαγες και λιγοτερο σοφιστικε αλλα απαιτουν απο τον οδηγο εξοικειωση και συνεχη εξασκηση ωστε να τα χρησιμοποιει οσο καλυτερα γινεται...
Και για μενα αυτο ειναι που αξιζει περισσοτερο...
+1000

Ήμουν οπαδός του διπλοσύμπλεκτου με όλα αυτά που είχα διαβάσει χωρίς όμως να έχω οδηγήσει. Όταν το έκανα δεν μου άρεσε ούτε η αίσθηση ούτε ο άπραγος ρόλος του οδηγού. Ήταν όμως αργά γιατί ήδη μου είχε στοιχίσει την μη πραγματοποίηση της αλλαγής της Ε93 μου με Ζ4 S35i...
__________________
Opinions are like assholes, everyone's got one...
Ο χρήστης JIMBO δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
27-06-11, 16:46   #9
alex747
 
Το avatar του χρήστη alex747
 
Status:
Εγγραφή: 06-09-2010
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 2.303

Drives: Ε84 X1 23d xDrive
μετα απο πολλα χρονια συμβιωσης με συμπλεκτη κ πλεον κατοχος αυτοματου...θα πω τα εξης...
χειροκινητο θα ξαναεπαιρνα εαν αγοραζα ενα σπορ αμαξι για πιστα ή για Σ/Κ που θα εκανα ΜΟΝΟ βολτες....
για καθημερινη χρηση το αυτοματο ειναι μακραν καλυτερο αλλα ακομα κ για τα ταξιδια.... οποτε ψηφιζω το κλασικο αυτοματο μια που τα υπολοιπα αυτοματα δεν τα εχω ''δουλεψει..''
Ο χρήστης alex747 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
27-06-11, 18:11   #10
Panoz
 
Το avatar του χρήστη Panoz
 
Status:
Εγγραφή: 27-12-2006
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 7.932

Drives: E92 335i
Όποιος έχει οδηγήσει διπλοσύμπλεκτο και ξέρει τι του γίνεται, δεν ξαναγυρνάει στο χειροκίνητο.

Ρωτήστε αυτούς που έχουν ένα DCT όχημα , να σας επιβεβαιώσουν.
Θεωρώ πως το μέλλον είναι το διπλοσύμπλεκτο...
__________________
Turbo Maniac...
Ο χρήστης Panoz δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump