Νέα ελαστικά: RFT ή κανονικά ελαστικά?? - BMWForum.gr

BMWForum.gr

BMWForum.gr » Αυτοκίνητα BMW » Γενικά αυτοκινήτου » Forum Polls » Νέα ελαστικά: RFT ή κανονικά ελαστικά??

Forum Polls Τα δημοψηφισματα του φορουμ

Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Τι ελαστικά θα επιλέγατε στην επόμενη αλλαγή σας?
RFT (Runflat) 38 54,29%
Συμβατικά ελαστικά 32 45,71%
Ψήφισαν: 70. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
10-07-11, 13:44   #1
Panoz
 
Το avatar του χρήστη Panoz
 
Status:
Εγγραφή: 27-12-2006
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 7.932

Drives: E92 335i
Νέα ελαστικά: RFT ή κανονικά ελαστικά??

Ας υποθέσουμε πως "αύριο" αλλάζετε λάστιχα στο οχημά σας και έχετε την δυνατότητα να επιλέξετε μεταξύ συμβατικών tubeless ελαστικών και RFT...

Tι θα επιλέγατε και γιατί?
Ο χρήστης Panoz δεν είναι συνδεδεμένος  
10-07-11, 14:21   #2
Chiefsotos
 
Το avatar του χρήστη Chiefsotos
 
Status:
Εγγραφή: 25-07-2008
Μηνύματα: 2.254

Drives: E93 335i
θα απαντησω σε λιγες μερες. Ο λογος ειναι οτι περιμενω να αλαξω την αναρτηση και μετα.
Μολις ειχα βγαλει τα runflat, πριν 2 χρονια, παρατηρησα πιο αμεση αποκριση στο τιμονι αλλα ενιωσα το αμαξι να γινεται πολυ πιο βαρκα (σαν να εχασε αποτομα η αναρτηση κανα 20-30%).
Θελω να δω σε λιγες μερες πως θα ειναι τα συμβατικα λαστιχα σε συνδυασμο με aftermarket αναρτηση για να δω αν θα συνεχισει να φοβιζει το αμαξι σε στροφες.
Απο αυτο θα κριθει και η επομενη αλλαγη ελαστικων τον προσεχη Σεπτεμβρη!!!
__________________

----------------------------------------------
Οι δρομοι ειναι πολυ επικινδυνοι απο μονοι τους.., ας φροντισουμε να οδηγουμε με χαμηλες ταχυτητες και τα ματια ανοιχτα!!!
Ο χρήστης Chiefsotos δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
10-07-11, 14:27   #3
bmw_116
 
Το avatar του χρήστη bmw_116
 
Εγγραφή: 03-02-2009
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 150

Drives: Ε87 116i
Φορουσε RunFlat και οταν ηρθε η ωρα τα αλλαξα χωρις 2η σκεψη για 2 λογους.
1ον. Το αυτ/το εγινε επιτελους "μαλακο" στις ανωμαλιες του δρομου (σταματησε το κοπανιμα) και
2ον. Οταν ειχα παθει λαστιχο και πηγα στον πρωτο που βρηκα μου ειπε οτι δεν επιτρέπεται να επιδιορθώνεται ή τουλάχιστον δεν ειναι σωστο, παρολαυτα το εκανε γιατι ετσι και αλλιως δεν ειχε την διασταση μου...φανταζομαι τι θα γινοταν εαν το πάθαινα εκτος πολης...
__________________
Τάκης
Ο χρήστης bmw_116 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
10-07-11, 14:43   #4
Panoz
 
Το avatar του χρήστη Panoz
 
Status:
Εγγραφή: 27-12-2006
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 7.932

Drives: E92 335i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Chiefsotos Εμφάνιση μηνυμάτων
θα απαντησω σε λιγες μερες. Ο λογος ειναι οτι περιμενω να αλαξω την αναρτηση και μετα.
Μολις ειχα βγαλει τα runflat, πριν 2 χρονια, παρατηρησα πιο αμεση αποκριση στο τιμονι αλλα ενιωσα το αμαξι να γινεται πολυ πιο βαρκα (σαν να εχασε αποτομα η αναρτηση κανα 20-30%).
Θελω να δω σε λιγες μερες πως θα ειναι τα συμβατικα λαστιχα σε συνδυασμο με aftermarket αναρτηση για να δω αν θα συνεχισει να φοβιζει το αμαξι σε στροφες.
Απο αυτο θα κριθει και η επομενη αλλαγη ελαστικων τον προσεχη Σεπτεμβρη!!!
Να είσαι σιγουρος , πως με την ανάρτηση που θα βάλεις , τα συμβατικα λάστιχα θα σου δώσουν απιστευτη εμπειρία οδηγησης χωρις βαρκαρισμα , χωρις χτυπηματα , χωρις ατσαλες κλίσεις αμαξώματος.
__________________
Turbo Maniac...
Ο χρήστης Panoz δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
10-07-11, 19:34   #5
sv2gww
 
Το avatar του χρήστη sv2gww
 
Status:
Εγγραφή: 14-09-2006
Περιοχή: Θεσσαλονικιός μεν, κάπου τριγύρω δε...
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 4.472

Drives: Ε39 528i/2
Εγώ ψηφίζω συμβατικά ελαστικά για το feedback που παρέχουν ανά πάσα στιγμή. Μπορώ άμεσα να καταλάβω αν μπορώ να εμπιστευτώ το οδόστρωμα -ιδίως το βράδυ σε "απάτητη" διαδρομή- και να επαναξιολογήσω τα όρια της ανάρτησης χωρίς να έχω ΚΑΙ αμφιβολίες για το εάν κάποιο από τα λάστιχα έχει ήδη χάσει μέρος της πίεσής του.
Τα runflat ευχαρίστως θα τα βάφτιζα plasmatics εάν δεν είχε αυτό το όνομα το καλύτερο ίσως punk γκρουπ.
Γιάννης-sv2gww.
__________________
Γιάννης-sv2gww

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
τέσσερα πράγματα δεν γυρίζουν πίσω:
τα λόγια που λέχθηκαν, ο χρόνος που πέρασε, οι ευκαιρίες που δόθηκαν και οι σφαίρες που άφησαν την κάνη...

Ο χρήστης sv2gww είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
10-07-11, 20:25   #6
sliolis
Σμηναγός
 
Το avatar του χρήστη sliolis
 
Εγγραφή: 09-05-2011
Περιοχή: Athens
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 1.410

Drives: F10 520d
Με αρκετές θετικές εμπειρίες σε RFT μάλλον θα έβαζα πάλι RFT ακόμα κι αν αυτό σημαίνει ότι χάνεις σε performance.

Σπύρος
Ο χρήστης sliolis δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
10-07-11, 22:17   #7
alex747
 
Το avatar του χρήστη alex747
 
Status:
Εγγραφή: 06-09-2010
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 2.303

Drives: Ε84 X1 23d xDrive
οπως κ να εχει πλεον βαζω σε πρωτη θεση την ασφαλεια...κ μετα ολα τα αλλα...οποτε ψηφιζω RFT
Ο χρήστης alex747 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
10-07-11, 22:44   #8
Alexandros
 
Status:
Εγγραφή: 12-06-2009
Περιοχή: Thessalonikh
Ηλικία: 28
Μηνύματα: 394

Drives: E86 3.0SI
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο sv2gww Εμφάνιση μηνυμάτων
Εγώ ψηφίζω συμβατικά ελαστικά για το feedback που παρέχουν ανά πάσα στιγμή. Μπορώ άμεσα να καταλάβω αν μπορώ να εμπιστευτώ το οδόστρωμα -ιδίως το βράδυ σε "απάτητη" διαδρομή- και να επαναξιολογήσω τα όρια της ανάρτησης χωρίς να έχω ΚΑΙ αμφιβολίες για το εάν κάποιο από τα λάστιχα έχει ήδη χάσει μέρος της πίεσής του.
Τα runflat ευχαρίστως θα τα βάφτιζα plasmatics εάν δεν είχε αυτό το όνομα το καλύτερο ίσως punk γκρουπ.
Γιάννης-sv2gww.
Γιάννη έχεις απόλυτο δίκιο για το feedback. Τα rft προσφέρουν λίγο εώς καθόλου . Την επόμενη φορα που θα αλλάξω λάστιχα θα βάλω ένα σετ premium συμβατικά χωρίς δεύτερη σκέψη. Ασε που είναι και ελαφρύτερα και έτσι μειώνεται το συνολικό βάρος του τροχου....
__________________
Thank God who created man, to create these cars
Ο χρήστης Alexandros δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
10-07-11, 23:23   #9
jdouk
 
Το avatar του χρήστη jdouk
 
Status:
Εγγραφή: 24-06-2008
Μηνύματα: 1.121

Drives: E81 116i
Θα συμφωνήσω με την χρήση των συμβατικών ελαστικών. Βέβαια μεγάλη σημασία έχει που κυκλοφορεί το αυτοκίνητο. Ειδικά για Αθήνα (πρωτεύουσα της λακούβας) τα runflat είναι πολύ κουραστικά.

Το μόνο πράγμα που με προβληματίζει αυτή τη στιγμή είναι ότι το αυτοκίνητο είναι στημένο πάνω σε αυτά τα λάστιχα.

Αυτό σημαίνει ότι βάζοντας μαλακότερα ελαστικά θα έχει διαφορετική συμπεριφορά το αυτοκίνητο. Οπότε με λίγα λόγια πρέπει να γίνει έρευνα και να βρεθούν τα κατάλληλα ελαστικά (με μεγαλύτερο ίσως πλάτος).

Ποιά η γνώμη σας?
Ο χρήστης jdouk δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
11-07-11, 10:28   #10
Φάνης
 
Το avatar του χρήστη Φάνης
 
Status:
Εγγραφή: 07-12-2009
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 3.339

Drives: F20 116i
Συμβατικά ελαστικά...αυτό έκανα εξάλλου και στον αυτοκίνητό μου πέρσι που άλλαξα λάστιχα. Προς το παρόν τα μειονεκτήματα των RFT είναι περισσότερα από τα πλεονεκτήματα, για εμένα τουλάχιστον.

Θα έμενα σε RFT ελαστικά εάν α) βγεί η 3η γενιά επιτέλους ή/και β) φόραγα μεγάλο προφίλ, οπότε δεν είχα θέμα με την άνεση και το κοπάνημα.
__________________
"Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία...Και δεν είμαι τόσο σίγουρος για το σύμπαν." A. Einstein.
Ο χρήστης Φάνης δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Tags
poll, rft, runflat, tubeless

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump