6κύλινδρος ατμοσφαιρικός ή 4κύλινδρος Turbo - BMWForum.gr

BMWForum.gr

BMWForum.gr » Αυτοκίνητα BMW » Γενικά αυτοκινήτου » Forum Polls » 6κύλινδρος ατμοσφαιρικός ή 4κύλινδρος Turbo

Forum Polls Τα δημοψηφισματα του φορουμ

Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Εξακύλινδρο ατμοσφαιρικό ή Τετρακύλινδρο Turbo?
Eξακύλινδρο Ατμοσφαιρικό 26 72,22%
Τετρακύλινδρο Turbo 10 27,78%
Ψήφισαν: 36. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
12-09-11, 10:42   #1
Administrator
ADMINISTRATOR
 
Το avatar του χρήστη Administrator
 
Εγγραφή: 30-04-2006
Μηνύματα: 1.116

Drives: N/A N/A
6κύλινδρος ατμοσφαιρικός ή 4κύλινδρος Turbo

Οι 6κυλινδροι κινητήρες της BMW εχουν αρχίσει να αντικαθιστώνται από τετρακύλινδρα υπερτροφοδοτούμενα σύνολα. Η επονομα"

Τι απο τα δύο θα επιλέγατε , για το επόμενο οχημά σας και ΓΙΑΤΙ?
Ο χρήστης Administrator δεν είναι συνδεδεμένος  
12-09-11, 11:03   #2
atha
 
Εγγραφή: 07-01-2008
Περιοχή: malmoe-sweden
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 393

Drives: E92 335i
exakulindro kalytera apo tetrakylindro opos kai to oktakilindro turbo kalytero olon
Ο χρήστης atha δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
12-09-11, 11:06   #3
Zoro
 
Εγγραφή: 08-09-2011
Μηνύματα: 17

Drives: E85 Z4 2.5i
Εμενα βασικα παντα μου αρεσε πιο πολυ απολα στο σχολειο και αριστευα, στη γεωμετρια..Οποτε οσο πιο πολλοι κυλινδροι τοσο καλυτερα για μενα !!!
Ο χρήστης Zoro δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
12-09-11, 12:00   #4
Don Molina
 
Το avatar του χρήστη Don Molina
 
Status:
Εγγραφή: 26-04-2007
Περιοχή: Zurich, CH
Ηλικία: 28
Μηνύματα: 3.220

Drives: F82 M4+S2k
I6 for ever.
It's the coin standing when idling, and the sound made when revving.
__________________
Ο χρήστης Don Molina δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
12-09-11, 12:26   #5
Papajim
 
Status: Banned
Εγγραφή: 24-11-2007
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 2.322

Drives: E90 335i
Αφου μεχρι και η επομενη μικρη lambo θα βγει με τουρμπο... μιας και ειμαι της τουρμποσχολης απο το 2000... ψηφισα τουρμπο 4κ. Οχι γιατι ειναι καλυτερο, αλλα γιατι την αισθηση οταν "φουσκωνει" η τουρμπινα δεν μπορεις να την εχεις με κανενα αλλο setup...
Ο χρήστης Papajim δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
12-09-11, 12:38   #6
Chiefsotos
 
Το avatar του χρήστη Chiefsotos
 
Status:
Εγγραφή: 25-07-2008
Μηνύματα: 2.254

Drives: E93 335i
Ονειρο ειχα παντα να αγορασω αυτοκινητο τουρμπο. Απο αποψη αισθησης εκτος απο την απιστευτη ροπη του.., πιο πολυ με εξιταρει ο ηχος απο τις σκαστρες και απο μια ελευθερη εξατμιση!!!
Δεν αναφερω για οικονομικους λογους, οτι με λιγοτερα κυβικα εχεις πολυ περιστερη ιπποδυναμη.
Θεωρουσα βλακωδες να μην εξελισουν οι εταιριες τοσα χρονια αυτη την εφευρεση που λεγεται τουρμπινα και απλα να παιδευονται να κερδισουν ιππους με την ατμοσφαιρικη οδο.
Μην ακουσω για γραμικοτητες και χαζα των ατμοσφαιρικων, γιατι η Bmw μας απεδειξε ακομη και σε ενα βελτιωμενο Ν54αρι τι μπορει να κανει αν θελει...
__________________

----------------------------------------------
Οι δρομοι ειναι πολυ επικινδυνοι απο μονοι τους.., ας φροντισουμε να οδηγουμε με χαμηλες ταχυτητες και τα ματια ανοιχτα!!!
Ο χρήστης Chiefsotos δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
12-09-11, 13:32   #7
giannis
 
Το avatar του χρήστη giannis
 
Status:
Εγγραφή: 01-03-2008
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 3.939

Drives: E87 116i
Επειδη ο 6κυλινδρος λογικα θα μεταφραζεται και σε πολλα κυβικα κι επειδη ζουμε στην ψωροκωσταινα και δεν ειμαστε για τετοια πλεον, ψηφισα 4κυλ τουρμπο, λιγα κυβικα, στα οικονομικα μας μετρα, αλλα ισχυς και ιπποδυναμη που απο αντιστοιχο ατμοσφαιρικο συνολο στα ιδια κυβικα ουτε που ονειρευομουν καν!
__________________
Go Deeper...
Ο χρήστης giannis δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
12-09-11, 15:00   #8
sliolis
Σμηναγός
 
Το avatar του χρήστη sliolis
 
Εγγραφή: 09-05-2011
Περιοχή: Athens
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 1.410

Drives: F10 520d
Από μηχανικής πλευράς είμαι υπέρμαχος του ατμοσφαιρικού κινητήρα. Σε αυτούς φαίνεται και η ικανότητα των μηχανικών να βγάλουν όσο πιο πολύ δύναμη γίνεται.

Οι turbo μπορούν να δίνουν κάποια αίσθηση όπως λένε πολλοί, πιο "οικονομικοί" αλλά από την άλλη έχουν την τάση να βγάζουν πιο πολλά προβλήματα. Ένα γρήγορο Google θα δείτε ότι κάποιοι ήδη αναφέρουν προβλήματα.

Σπύρος
Ο χρήστης sliolis δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
12-09-11, 15:50   #9
angelm3
ADMINISTRATOR
 
Το avatar του χρήστη angelm3
 
Status:
Εγγραφή: 08-06-2011
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 4.776

Drives: E92 M3
Ο λόγος που ψήφισα 6κύλινδρο είναι για την αίσθηση και τον ήχο που προσφέρει.
Αν υπήρχαν και άλλα κριτήρια όπως φορολογία (στην Ψωροκώσταινα) κατανάλωση , βελτίωση , ροπή κλπ τότε θα ψήφιζα turbo.
Ο χρήστης angelm3 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
12-09-11, 22:27   #10
OrpheusDP
 
Το avatar του χρήστη OrpheusDP
 
Εγγραφή: 27-10-2010
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 58

Drives: E60 520i
Μην τα ισοπεδώνουμε όλα...κάποια πράγματα πρέπει να παραμείνουν ως έχουν. 6 κύλινδροι!!! Ας βρουν οι Γερμανοί τον τρόπο να βάλουν τούρμπο σε αυτούς.
Ο χρήστης OrpheusDP δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Tags
poll

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump