Η έκδοση παραγωγής της BMW i8 - BMWForum.gr

BMWForum.gr

BMWForum.gr » Αυτοκίνητα BMW » Σειρές & Μοντέλα ΒΜW » Σειρά "i" » Η έκδοση παραγωγής της BMW i8

Σειρά "i" Φάκελος για την ηλεκτροκίνητη σειρά της BMW

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
04-01-12, 01:31   #1
subscriber
 
Το avatar του χρήστη subscriber
 
Status: Newsfeed Master
Εγγραφή: 16-03-2011
Μηνύματα: 386

Drives: N/A N/A
Η έκδοση παραγωγής της BMW i8

Επιτέλους, η BMW αφήνει πίσω τις δοκιμές με το πρωτότυπο i8 και πλέον ξεκίνησε τις δοκιμές της έκδοσης παραγωγής του υβριδικού supercar των Γερμανών, το οποίο όπως φαίνεται πως χάνει τις γυάλινες πόρτες που είχε το i8 Concept.


Το πρώτο plug-in υβριδικό supercar των Βαβαρών θα συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα στον μπροστά άξονα απόδοσης 125 kW (170 ίππων) με 250 Nm ροπής και έναν turbo 1.500αρη τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης στον πίσω άξονα (και όχι πετρελαίου όπως το πρωτότυπο) απόδοσης 220 ίππων με 300 Nm ροπής Το αυτοκίνητο θα έχει αυτονομία 35 χλμ αποκλειστικά με την χρήση του ηλεκτροκινητήρα, θα καταναλώνει μόλις 3 λίτρα/100 χλμ, θα κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4.8 δευτ. και η τελική του ταχύτητα θα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα.


[Πηγή: Autoblog.gr]
Ο χρήστης subscriber δεν είναι συνδεδεμένος  
04-01-12, 13:01   #2
den sou lew
 
Status: Banned
Εγγραφή: 12-06-2011
Μηνύματα: 199

Drives: F20 116i
με τις γυαλινες, με τις γυαλινες ρε παιδια ,μην αλλαξετε τιποτα απο το αρχικο!
Ο χρήστης den sou lew δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
06-01-12, 22:41   #3
alex747
 
Το avatar του χρήστη alex747
 
Status:
Εγγραφή: 06-09-2010
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 2.303

Drives: Ε84 X1 23d xDrive
φανταζομαι οτι ειναι δυσκολο να μεινει με τις γυαλινες, μαλλον λογω ασφαλειας, ασχετα αν με ενα σπασιμο το γυαλι πλεον φινεται χιλια κομματια...
Ο χρήστης alex747 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
06-01-12, 22:57   #4
giannis
 
Το avatar του χρήστη giannis
 
Status:
Εγγραφή: 01-03-2008
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 3.939

Drives: E87 116i
Ειμαι πολυ περιεργος να ακουσω πως θα κανει ο 3κυλινδρος τουρμπο?!
__________________
Go Deeper...
Ο χρήστης giannis δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
08-02-12, 23:42   #5
jdouk
 
Το avatar του χρήστη jdouk
 
Status:
Εγγραφή: 24-06-2008
Μηνύματα: 1.121

Drives: E81 116i
Κάποιες παραπάνω φωτογραφίες καθώς και ένα βίντεο που μόλις είδαν την δημοσιότητα





__________________
Sheer Driving Pleasure
Ο χρήστης jdouk δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
09-02-12, 09:45   #6
M3EST
 
Το avatar του χρήστη M3EST
 
Status: BMW Tunning & Accessories
Εγγραφή: 24-05-2008
Ηλικία: 47
Μηνύματα: 247

Drives: E82 1Μ
Στο κεντρο ερευνας κι εξελιξης της BMW στο μοναχο γνωστο με την ονομασια FITZ γενιεται κι εξελισσεται καθε νεο μοντελο οπως και το Ι8.Πρεπει να ειμαστε περηφανοι γιατι στο συγκεκριμενο προτζεκτ ο επικεφαλης ειναι Ελληνας .Ο φιλος Παναγιωτης επιθετο δεν επιτρεπεται να αναφερω μετα το περας του F30 ανελαβε με την ομαδα του την εξελιξη του Ι8 και απ οτι μου ελεγε προσφατα θα φερει πολλες τεχνολογικες καινοτομιες.Ενα μεγαλο μπραβο για αλλον ενα Ελληνα.
__________________

www.speedandstyle.gr
210 9850450
697 9962302
Ο χρήστης M3EST δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
09-02-12, 19:47   #7
giannis
 
Το avatar του χρήστη giannis
 
Status:
Εγγραφή: 01-03-2008
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 3.939

Drives: E87 116i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο M3EST Εμφάνιση μηνυμάτων
Στο κεντρο ερευνας κι εξελιξης της BMW στο μοναχο γνωστο με την ονομασια FITZ γενιεται κι εξελισσεται καθε νεο μοντελο οπως και το Ι8.Πρεπει να ειμαστε περηφανοι γιατι στο συγκεκριμενο προτζεκτ ο επικεφαλης ειναι Ελληνας .Ο φιλος Παναγιωτης επιθετο δεν επιτρεπεται να αναφερω μετα το περας του F30 ανελαβε με την ομαδα του την εξελιξη του Ι8 και απ οτι μου ελεγε προσφατα θα φερει πολλες τεχνολογικες καινοτομιες.Ενα μεγαλο μπραβο για αλλον ενα Ελληνα.

Ειδατε...εξω παμε καλα!

Διαπιστωσεις-παρατηρησεις για το βιντεο:

Απ οσο ακουγεται, οτι ακουγεται τελος παντων στο βιντεακι δεν ειναι και τοσο...φουτουριστικος ηχος.

Τις πορτες τετοιου στυλ στη BMW τις ονομαζουν Butterfly doors, gullwing τις λενε στη Μερσεντες, να μη τα μπερδευουμε!
__________________
Go Deeper...
Ο χρήστης giannis δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
07-08-13, 11:20   #8
PapajimG
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη PapajimG
 
Status:
Εγγραφή: 16-04-2011
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 1.504

Drives: E93 320i
Η BMW-i παρουσίασε τα επίσημα τεχνικά χαρακτηριστικά του i8

O 1.5L κινητήρας εσωτερικής καύσης αποδίδει 231HP(170kW) και 320Nm ροπής και θα κινεί τους πίσω τροχούς. Η αναλογία 154HP/λίτρο είναι η μεγαλύτερη που έχει επιτευχθεί ποτέ από κινητήρα του γκρουπ.
Ο ηλεκτροκινητήρας ισχύος 131HP(96kW) και 250Nm ροπής θα κινεί τους εμπρος τροχούς με αυτονομία μόλις 35χλμ και μέγιστη ταχύτητα 120χαω...
Σε αυτή τη λεπτομέρεια παρατηρείται και η ειδοποιός διαφορά σε σχέση με το i3...το i8 δεν κατασκευάστηκε για να προσφέρει αμιγώς ηλεκτροκίνηση, αλλά ο συνδυασμός των δύο κινητήτων έχει ως αποτέλεσμα πολύ χαμηλά νούμερα κατανάλωσης καυσίμου (η εταιρεία αναφέρει 2.5L/100χλμ).
Η συνδυαστική απόδοση του συστήματος είναι 362HP (266kW) και 570Nm ροπής και θα κινεί το ελαφρύ CF αμάξωμα (1490Kg) ταχύτατα με 0-100 σε λιγότερο από 4,5sec, ρεπρίζ 80-120 στις ίδιες τιμές (<4,5sec) και τελική ταχύτητα ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250χαω.

Το i8 θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Φρανκφούρτης το Σεπτέμβριο και θα κάνει την εμφάνιση του στις αντιπροσωπείες στις αρχές του 2014 με τιμή που υπολογίζεται περίπου στα 150.000€


...και αν δεν αλλάξει κάτι θα είναι το μέγιστο παράδειγμα του παραλογισμού αυτής της χώρας καθώς θα πληρώνει τέλη για 1500ρακι


__________________
courtesy of Frezas

Ο χρήστης PapajimG δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
07-08-13, 20:00   #9
PapajimG
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη PapajimG
 
Status:
Εγγραφή: 16-04-2011
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 1.504

Drives: E93 320i
BMW i8 prototype first drive review

Πρώτη επαφή με το i8 από το autocar

http://www.autocar.co.uk/car-review/...t-drive-review
__________________
courtesy of Frezas

Ο χρήστης PapajimG δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
08-08-13, 22:41   #10
PapajimG
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη PapajimG
 
Status:
Εγγραφή: 16-04-2011
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 1.504

Drives: E93 320i
Honda NSX ή μήπως i8??


Το πρωτότυπο Honda NSX ήταν ο πρωταγωνιστής του αγώνα Honda Indy 200 που πραγματοποιήθηκε στην πίστα του Mid-Ohio Sports Car Course, στην πολιτεία Ohio, στην οποία και θα ξεκινήσει η παραγωγή του NSX το 2015. To πρωτότυπο NSX κάλυψε τη διαδρομή των 2,4 μιλίων της πίστας του Mid-Ohio Sports Car Course, στα χέρια του αρχιμηχανικού της ομάδας εξέλιξης του μοντέλου (Honda R&D Americas, Inc), Ted Klaus, ο οποίος και δήλωσε :
"Έχουμε δημιουργήσει ένα sports car το οποίο μπορεί να κυκλοφορήσει με άνεση στους δρόμους αλλά και να συμμετέχει σε ένα αγώνα. Το NSX απευθύνεται στους ένθερμους οπαδούς της σπορ οδήγησης σε όλο τον κόσμο ” και πρόσθεσε "…είναι συναρπαστικό να βλέπουμε το πρωτότυπο να κινείται στην πίστα αντικατοπτρίζοντας τη μεγάλη πρόοδο λίγο πριν ξεκινήσει η παραγωγή του, το 2015".
Ενώ στα περισσότερα supercars σημείο αναφοράς είναι η πολύ μεγάλη ιπποδύναμη, το NSX Concept είναι υπέρμαχος της γνήσιας αγωνιστικής φιλοσοφίας ενός εξαιρετικού λόγου ισχύος/βάρους.
Χρησιμοποιώντας μία μονάδα κίνησης με 2 ηλεκτροκινητήρες (2 Electric Motor Drive Unit) με προσαρμοζόμενο δι-κατευθυντικό σύστημα ελέγχου ροπής, το νέο υβριδικό AWD σύστημα μπορεί να παράγει άμεσα αρνητική ή θετική ροπή στους εμπρός τροχούς όταν το όχημα στρίβει. Σύμφωνα με εκτιμήσεις της Honda υπερέχει έναντι όλων των προηγούμενων AWD συστημάτων. Πέρα από τα πλεονεκτήματα της άριστης οδηγικής συμπεριφοράς του Sport Hybrid SH-AWD®, ένας ισχυρός VTEC® V-6 κινητήρας επόμενης γενιάς με άμεσο ψεκασμό θα συνεργάζεται με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το οποίο έχει ενσωματωμένο έναν ηλεκτροκινητήρα, καταφέρνοντας να συνδυάζει την επιτάχυνση που αρμόζει σε ένα supercar με την άριστη απόδοση.


πηγή: http://www.peritroxon.gr/index.php/n...in-pista-video






Ίδια φιλοσοφία με το i8... μέχρι και στυλιστικά ψιλομοιάζουν

Προς τα εκεί θα στραφούν σιγά σιγά τα εξωτικά στο μέλλον?
Light weight carbon fiber (μας αρέσει) ΑΛΛΑ με νορμάλ βενζινοκινητήρες (bye bye V8-V10-V12) και καναδυο ηλεκτρογεννήτριες να κρατάνε τα προσχήματα?
__________________
courtesy of Frezas

Ο χρήστης PapajimG δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Tags
bmw ev, BMW i, BMW i brand, bmw i division, BMW i sub-brand, bmw i8, Electric car, i-brand, Μ8, Megacity, spy fotos, spy pictures, spy video, Spyshots

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump