Ασχετος με την πισω κινηση - BMWForum.gr

BMWForum.gr


Τεχνικές οδήγησης Για να διδάσκουν οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι.

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
13-02-12, 21:44   #1
harrys
 
Το avatar του χρήστη harrys
 
Εγγραφή: 28-01-2012
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 412

Drives: F20 116i
Ασχετος με την πισω κινηση

Ειμαι αυτο ακριβως που λεει ο τιτλος εχοντας εμπειρια 10 λεπτων σε ενα test drive.
Οποτε περιμενω με ενδιαφερον να διαβασω τις αποψεις σας αναφορικα με θετικα και αρνητικα της πισω κινησης.
__________________
A man can be destroyed but not defeated.
Ο χρήστης harrys δεν είναι συνδεδεμένος  
13-02-12, 21:45   #2
harrys
 
Το avatar του χρήστη harrys
 
Εγγραφή: 28-01-2012
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 412

Drives: F20 116i
Ελπιζω τα θετικα να ειναι περισσοτερα...
__________________
A man can be destroyed but not defeated.
Ο χρήστης harrys δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
13-02-12, 22:19   #3
stratos_335i
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη stratos_335i
 
Status:
Εγγραφή: 18-04-2009
Περιοχή: Ελλάδα
Μηνύματα: 5.305

Drives: E46 316i
Ένα κιβώτιο είναι καλύτερα να το δέσεις με σχοινί και να το τραβάς ή να το σπρώχνεις απο πίσω και κάποιος να το στρίβει μπροστά?

Μπροστινή κίνηση: χαμηλότερο κόστος γιατί μηχανή-κιβώτιο-διαφορικό είναι ένα αλλά δύσκολο να επέμβεις σε περίπτωση βλάβης

Πίσω κίνηση: τα επιμέρους μέρη είναι ξεχωριστά, ακριβότερη κατασκευή, μεγαλύτερες απώλειες μετάδοσης ισχύος, πιο εύκολη επέμβαση.


Και τέλος, όταν οδηγήσεις πισωκίνητο, όχι να κάνεις πάντες και τέτοια, δεν θα μπορέσεις να οδηγήσεις προσθιοκίνητο
__________________
Ο χρήστης stratos_335i είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
13-02-12, 22:26   #4
sliolis
Σμηναγός
 
Το avatar του χρήστη sliolis
 
Εγγραφή: 09-05-2011
Περιοχή: Athens
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 1.410

Drives: F10 520d
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο stratos_335 Εμφάνιση μηνυμάτων
Ένα κιβώτιο είναι καλύτερα να το δέσεις με σχοινί και να το τραβάς ή να το σπρώχνεις απο πίσω και κάποιος να το στρίβει μπροστά?
Ακριβώς τον ίδιο παραλληλισμό είχα κάνει κι εγώ παλιότερα στον Πάνο.
Ένα βαρύ κιβώτιο το τραβάς ή το σπρώχνεις για να το μεταφέρεις;
Επίσης το καρότσι (που κουβαλάμε τσιμέντο ή χώμα ή ακόμα κι ένα καρότσι super market το σπρώχνεις ή το τραβάς.
Αυτό από μόνο του σου δίνει κάποιες απαντήσεις.

Η συμβουλή είναι μια σε αυτή την περίπτωση. Σεβάσου το αυτοκίνητο σου, μάθε το καλά και θα απολαύσεις πολύ γρήγορα τις αρετές και χαρίσματα της πίσω κίνησης.
__________________
Σπύρος

Με δικαίωμα στο όνειρο...

[SIGPIC][/SIGPIC]
Ο χρήστης sliolis δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
13-02-12, 22:55   #5
Panoz
 
Το avatar του χρήστη Panoz
 
Status:
Εγγραφή: 27-12-2006
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 7.932

Drives: E92 335i
Οι εμπρος τροχοι ειναι για να δειχνουν την κατευθυνση και οχι για να κινουν το οχημα...welcome to rwd
__________________
Turbo Maniac...
Ο χρήστης Panoz δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
13-02-12, 23:05   #6
nikolas crete
 
Εγγραφή: 24-10-2011
Μηνύματα: 44

Drives: E89 Z4 35i
απλα οταν βρεχει να εισαι λιγο ποιο προσεχτικος ..
Ο χρήστης nikolas crete δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
13-02-12, 23:40   #7
valadis
 
Το avatar του χρήστη valadis
 
Status:
Εγγραφή: 19-01-2012
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Ηλικία: 26
Μηνύματα: 881

Drives: F20 116i
Kαι εγω πρωτη φορα στην πισω κινηση.Στην πορεια θα φανει αμα εχει τρελες διαφορες με την μπροστα ακομα δεν εχω αποψη.

(Το μονο σιγουρο θετικο ειναι το ESP off και ενας μεγαλος χωρος ).
__________________
twin scroll power!!!
Ο χρήστης valadis δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
14-02-12, 00:31   #8
harrys
 
Το avatar του χρήστη harrys
 
Εγγραφή: 28-01-2012
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 412

Drives: F20 116i
Στον δρομο ποιες διαφορες νιωθετε?
__________________
A man can be destroyed but not defeated.
Ο χρήστης harrys δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
14-02-12, 00:54   #9
JEO
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη JEO
 
Status: Βatman

Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 5.310

Drives: Ε34 520i
Ετσι οπως τα turbo μοτερ εχουν γινει σχεδον ιδια και καλυτερα με τα ατμοσφαιρικα, ετσι και τα μπροστοκινητα εχουν κλεισει παρα πολυ την ψαλιδα στην κινηση ενος αυτοκινητου. Η τεχνολογια ειναι αμειλικτη. Και με τα ηλεκτρονικα ειναι ακομα πιο μπερδεμενα τα πραγματα. Ενας γνωστης θα κινηθει εξισου γρηγορα και με τους 2 τυπους.
Για το 99% των χρηστων παντως δεν σημαινει τιποτα το μπροστα-πισω η 4Χ4. Απο την αλλη..... ευτηχως για καποιους λιγους (βλεπε εμας...) που ασχολουμαστε λιιιιιγο παραπανω υπαρχουν διαφορες.

Σε δημοσιο δρομο παντως δεν θα βρεις τις διαφορες ευκολα. Πηγαινε σε μια αλανα και βρες τες. Θα εχεις ενα χαμογελο μετα....
__________________
Υποστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το μπροστινο μερος του αυτοκινητου.
Υπερστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το πισω μερος του αυτοκινητου.
Ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο.
Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις.


Θοδωρης.
Ο χρήστης JEO δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
14-02-12, 21:12   #10
harrys
 
Το avatar του χρήστη harrys
 
Εγγραφή: 28-01-2012
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 412

Drives: F20 116i
Για αλανα δεν με κοβω. Στις στροφες?
__________________
A man can be destroyed but not defeated.
Ο χρήστης harrys δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump