Οδηγικές εμπειρiες από μια BMW 2002 - BMWForum.gr

BMWForum.gr


Άλλες Σειρές και μοντέλα ΒΜW Ιστορικά & Prototype οχήματα...

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
08-04-12, 23:57   #1
JEO
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη JEO
 
Status: Βatman

Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 5.306

Drives: Ε34 520i
Οδηγικές εμπειρiες από μια BMW 2002

Κειμενο Hugo Becker.
Φωτο: Hugo Becker.



Σπανιως απορριπτω την προταση να οδηγησω παλια αυτοκινητα. Και οταν ο κολλητος μου αγορασε προσφατα μια BMW 2002, του κατεστησα σαφες οτι ηθελα τα κλειδια της για μια βολτα!!!!

Η 2002 ηταν το αυτοκινητο που εφερε την BMW στην αγορα της Αμερικης. Τα τεστ στα περιοδικα αυτοκινητου της εποχης, περασαν την αντιληψη οτι οι Βαυβαροι εφτιαχναν σπορ αυτοκινητα που τα εβαζαν με πολυ μεγαλυτερα τους σε ιπποδυναμη και μεγεθος αυτοκινητα. Θυμαμαι το 1970 που ηθελα να αγορασω ενα τετοιο αυτοκινητο αλλα τελικα δεν το εκανα. Μια απο τις πιο χαζες μου αποφασεις.....


Παντα πλησιαζω τα παλια αυτοκινητα με μια επιφυλακτικοτητα οσο εχει να κανει με την οδηγηση. Θα πρεπει να εχεις ανοιχτο μυαλο και να μπεις στην φιλοσοφια του κατασκευαστη για να βρεις το διαμαντι που βρσκεται κατω απο το χρωμα και να το οδηγησεις.

Ανοιγοντας την πορτα καταλαβαινεις γιατι αυτα τα αυτοκινητα ειναι τοσο ελαφρια. Η λαμαρινα τους ειναι πιο λεπτη σε σχεση με τα σημερινα αυτοκινητα. Οι ζωνες δεν εχουν προεντατηρες αλλα ουτε και οδηγους για σωστο ρολαρισμα, οποτε πρεπει να ξετυλιχτουν και να τυλιχτουν προσεκτικα. Για αεροσακο δεν τιθεται καν θεμα..... Ενα μικρο στοιχειο ασφαλειας ειναι οι προφυλακτηρες που εχουν σχεδιαστει να αποροφουν συγκρουσεις μεχρι τα 8kmh....


Ειχα πολυ καιρο να οδηγησω αυτοκινητο με καρμπυρατερ. Για οσους δεν το ξερουν, η διαδικασια ειναι η εξης. Πατας 2-3 φορες το πενταλ του γκαζιου για να ξεκαστει λιγο βενζινη στην εισαγωγη (εδω δεν υπαρχουν συστηματα drive by wire....) και βαζεις μπροστα. Αν δεν παρει μπροστα επαναλαμβανεις την διαιδκασια. Αν τρομπαρεις παραπανω απο 2-3, το χασες το παιχνιδι. Θα μπουκωσει η μηχανη και μετα πας γι' αλλα.

Αν δε το παρακανεις με το πενταλ, τοτε κινδυνευεις για υδροστατικη και στραβωμενες μπιελες.... Ενας κινδυνος λιγοτερος με τα σημερινα αυτοκινητα.


Το αυτοκινητο ξεκινα και προς μεγαλη μου εκπληξη κρυος αερας βγαινει απο τους αεραγωγους. Το συγκεκριμενο αυτοκινητο ειναι εξοπλισμενο με air condition!!!!! Κοβει βεβαια μερικα αλογα απο τον διλιτρο κινητηρα αλλα χαλαλι του..... Το επομενο στοιχειο του πλουσιου εξοπλισμου, (ΟΚ για την εποχη του.....) ειναι το αυτοματο κιβωτιο. Το συγκεκριμενο αυτοκινητο ειχε αγοραστει σαν καθημερινο, οποτε ηταν αναγκαιο κακο.

Η στεφανη του τιμονιου ειναι λεπτη αλλα μεταφερει αρκετες πληροφοριες απο τον δρομο στα χερια σου. Δεν ειναι υποβοηθουμενο, οποτε ειναι λιγο βαρυ σε σχεση με τα σημερινα Lexus και Buick αλλα οχι και κατι το σπουδαιο.

Ξεκιναω την πορεια και αμεσως παρατηρω κατι περιεργο. Η ορατοτητα προς ολες τις κατευθηνσεις ειναι εκπληκτικη. Μεγαλα τζαμια και λεπτες κολωνες κανουν απιστευτη καλη δουλεια (τουλαχιστον στο θεμα ορατοτητα....) και τα τυφλα σημεια ειναι σχεδον ανυπαρκτα.


Το air condition και το αυτοματο κιβωτιο κοβουν αρκετους ποντους στην επιταχυνση αλλα οχι σε σημειο που να μην μπορεις να ακολουθησεις την σημερινη κινηση στην πολη. Εκει που κανεις ταξιδι στον χρονο και προσγειωνεσαι αποτομα ειναι οταν χρειαστει να φρεναρεις....

Υποβοηθηση απλα δεν υπαρχει και πρεπει να εχεις δυνατα ποδια για να σταματησεις το αυτοκινητο. Το οτι τα πενταλ διαγραφουν εντελως αναποδη τροχια (δηλαδη προς το πατωμα) απο τα σημερινα αυτοκινητα ειναι ενα ακομη μειον μεχρι να το συνηθισεις. Αλλα οταν το κανεις αντιλαμβανεσαι οτι εχεις καλη αναδραση απο το φρεναρισμα των τροχων και καλες αποστασεις φρεναρισματος.


Η αισθηση του να οδηγεις ενα τετοιο αυτοκινητο ειναι πως προκειται για μια απλη και τιμια κατασκευη. Καλη δυναμη για το βαρος του, εξαιρετικη αισθηση απο το τιμονι, καλα φρενα και μια αισθηση οτι θα φτασεις εκει που εχεις βαλει σκοπο να πας.

Κλεινοντας αν θα θελαμε να δειξουμε ποσο ξεχωριστο και ομορφο αυτοκινητο ηταν την δεκαετια του 70' η 2002 θα επρεπε να την συγκρινουμε με την Oldsmobile Cutlass Supreme του 1977. Τοση εντυπωση ειχε κανει στους εν δυναμει αγοραστες της τοτε εποχης.
__________________
Υποστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το μπροστινο μερος του αυτοκινητου.
Υπερστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το πισω μερος του αυτοκινητου.
Ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο.
Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις.


Θοδωρης.
Ο χρήστης JEO δεν είναι συνδεδεμένος  
09-04-12, 00:51   #2
angelm3
ADMINISTRATOR
 
Το avatar του χρήστη angelm3
 
Status:
Εγγραφή: 08-06-2011
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 4.777

Drives: E92 M3

Ωραίο Θοδωρή

Η 2002 είναι ένα απο τ' αυτοκίνητα που θα ήθελα να έχω για συλλογή
Ο χρήστης angelm3 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
09-04-12, 09:08   #3
nikos bob
 
Το avatar του χρήστη nikos bob
 
Status:
Εγγραφή: 08-11-2009
Μηνύματα: 2.338

Drives: N/A N/A
Ενα αυτοκινητο που δεν θα ξεχασω ποτε οσα μου χαρισε.
Το σοβαροτερο απ'ολα σε μια δυσκολη στιγμη, σταματημενος σε φαναρι και βλεποντας ενα φορτηγο να ερχεται πισω μου χωρις ελεγχο των φρενων του, απλα πατησα το γκαζι και με τα γνωστα του φιδακια μ'εσωσε περνοντας ακαριαια απεναντι, ενω το βαρυ οχημα πισω μου επεφτε πανω σε διερχομενο λεωφορειο σκορποντας τον τρομο.
Θα΄χα γινει ''ειδηση χαλκομανιας'' αλλα αυτο απλα μ'εσωσε !

Να πω για τον θηριωδη ηχο απο το κροταλισμα των δυο 45αριων Weber που ναι μεν καταπιναν τη βενζινη νερακι χωρις ''δυστροπιες'', χαριζαν ομως πανδαισια αισθησεων.

Να πω για την ουρα του που χορευε απο τανγκο μεχρι τσα-τσα σε οποιον εκανε ''τσαλιμια'';;

Για το απιστευτο μοτερ Μ10 που οσο το γαργαλαγες ηθελε κι αλλο ;

Ειναι μια ΙΣΤΟΡΙΑ απο μονο του αυτο το αυτοκινητο ημουν ευτυχης που το ειχα για σχεδον μια δεκαετια γιατι οταν το εβλεπα πιτσιρικας στις ταινιες του Νικου Γαλανου να χαραζει οκταρια και ατελειωτα κυνηγητα εμενα ολο το βραδυ ξυπνιος μηπως και ξεχασω καποια σκηνη.

Κι αλλα - κι αλλα πολλα πολλα...
Ο χρήστης nikos bob δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
09-04-12, 11:02   #4
JEO
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη JEO
 
Status: Βatman

Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 5.306

Drives: Ε34 520i
Αυτο που μου ειχε κανει εντυπωση οταν πηρα την δικη μου 1600 (ιδιος τυπος αμαξωματος με την 2002 αλλα σε 1600cc) και την οδηγησα για λιγο ηταν το ποσο ευκολη ηταν στην οδηγηση της για αυτοκινητο 40 χρονων. Οταν ηταν σταματημενη τα χειριστηρια της ηταν βαρια και ασηκωτα αλλα με το που ξεκιναγε ολα αποκτουσαν αισθηση και νοημα.


Και ναι οντως πεταει το κωλαρακι της και γυρναει για πλακα ακομα και με τον 1600αρη.....
Ανυπομονω να του κανω ανακατασκευη!!!!
__________________
Υποστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το μπροστινο μερος του αυτοκινητου.
Υπερστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το πισω μερος του αυτοκινητου.
Ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο.
Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις.


Θοδωρης.
Ο χρήστης JEO δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
09-04-12, 14:12   #5
den sou lew
 
Status: Banned
Εγγραφή: 12-06-2011
Μηνύματα: 199

Drives: F20 116i
εχει ενας φιλος μου την 5θυρη.αποτι μου ειπε ειναι πιο δυσκολο να την βρεις 5θυρη.
Ο χρήστης den sou lew δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
09-04-12, 17:17   #6
nikos bob
 
Το avatar του χρήστη nikos bob
 
Status:
Εγγραφή: 08-11-2009
Μηνύματα: 2.338

Drives: N/A N/A
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο den sou lew Εμφάνιση μηνυμάτων
εχει ενας φιλος μου την 5θυρη.αποτι μου ειπε ειναι πιο δυσκολο να την βρεις 5θυρη.
5θυρη δεν βγηκε ποτε, μηπως εννοεις την τουρινγκ την τριθυρη ;;;;
Συνημένες Εικόνες
Τύπος Αρχείου: jpg bmw-1602-touring-04.jpg (61,1 KB, 11 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: png bmw tour.png (28,2 KB, 13 εμφανίσεις)
Ο χρήστης nikos bob δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
10-04-12, 20:35   #7
angelm3
ADMINISTRATOR
 
Το avatar του χρήστη angelm3
 
Status:
Εγγραφή: 08-06-2011
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 4.777

Drives: E92 M3
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο JEO Εμφάνιση μηνυμάτων
Αυτο που μου ειχε κανει εντυπωση οταν πηρα την δικη μου 1600 (ιδιος τυπος αμαξωματος με την 2002 αλλα σε 1600cc) και την οδηγησα για λιγο ηταν το ποσο ευκολη ηταν στην οδηγηση της για αυτοκινητο 40 χρονων. Οταν ηταν σταματημενη τα χειριστηρια της ηταν βαρια και ασηκωτα αλλα με το που ξεκιναγε ολα αποκτουσαν αισθηση και νοημα.


Και ναι οντως πεταει το κωλαρακι της και γυρναει για πλακα ακομα και με τον 1600αρη.....
Ανυπομονω να του κανω ανακατασκευη!!!!
Θοδωρή αν κανεις ανακατασκευή αυτό το αυτοκίνητο , κράτα σημειώσεις με προμηθευτές ανταλλακτικών , μαζι με τη Μ3Ε30 είναι απο τα αυτοκίνητα που θέλω να κάνω ανακατασκευή (αν βρω το χρόνο .......και το χρήμα - φυσικά)
Ο χρήστης angelm3 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
10-04-12, 20:41   #8
JEO
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη JEO
 
Status: Βatman

Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 5.306

Drives: Ε34 520i
Εχω ανοιξει ενα thread με το συγκεκριμενο αυτοκινητο στα projects οποτε θα γινει αναλυτικο documentation βημα-βημα Αγγελε.
__________________
Υποστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το μπροστινο μερος του αυτοκινητου.
Υπερστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το πισω μερος του αυτοκινητου.
Ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο.
Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις.


Θοδωρης.
Ο χρήστης JEO δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
10-04-12, 23:45   #9
angelm3
ADMINISTRATOR
 
Το avatar του χρήστη angelm3
 
Status:
Εγγραφή: 08-06-2011
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 4.777

Drives: E92 M3
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο JEO Εμφάνιση μηνυμάτων
Εχω ανοιξει ενα thread με το συγκεκριμενο αυτοκινητο στα projects οποτε θα γινει αναλυτικο documentation βημα-βημα Αγγελε.

Αψογα
Ο χρήστης angelm3 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
25-08-14, 17:03   #10
F20driver
 
Το avatar του χρήστη F20driver
 
Εγγραφή: 13-08-2014
Μηνύματα: 186

Drives: F20 116i
Απίστευτο αυτοκίνητο. Είχα την τύχη να μπω σε ενα τέτοιο ως συνοδηγός. Μου έδωσε ακριβώς της ίδια αίσθηση με το escort το mk2· ειναι απλά ενα αληθινό αυτοκίνητο που το οδηγάς εσύ και όχι αυτό.
Ο χρήστης F20driver δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Tags
BMW 2000 ti & tilux, BMW 2002, bmw 2002 review, BMW Classic, bmw history, bmw review

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump