upgrade N54 water cooler - BMWForum.gr

BMWForum.gr

BMWForum.gr » Αυτοκίνητα BMW » Twin-Turbos » upgrade N54 water cooler

Twin-Turbos Συζητησεις με ο,τι εχει να κανει με τους διτουρμπινους κινητηρες της αγαπημενης μας εταιριας

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
10-04-12, 11:18   #1
z4 dct
 
Εγγραφή: 21-04-2011
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 310

Drives: E89 Z4 35i
upgrade N54 water cooler

water cooler........

Μετα απο αρκετό ψάξιμο και πολλές πολλές ερωτήσεις και αλλες τόσες ερωτήσεις απο έμενα τον Γιάννη (jannisa), ton Niko (M3est) και την πολύτιμη βοηθεια απο το zpost και την bmw ag.....το αποτέλεσμα ηταν ενα και απόλυτο!!!!......
Οχι ψύξη μεσο λαδιού αλλα ψύξη μεσο νερού η bmw ειναι απολυτη σε αυτο........με το σύστημα που δινει η ιδια η bmw για το performance pack στα αμάξια της.....(δεύτερο ψυγείο νερού απο την μεριά του θολού του οδηγού).
Για το δικο μου αμαξι επιλέξαμε τα έτοιμα ανταλλακτικά απο το 1Μ......
Ετσι και ξεκίνησε ενας μεγάλος αγώνας για να μάθουμε πως και τι και αν θα μπορούσαμε να βάλουμε αυτο το σύστημα ψύξης στο Ζ
Μετα απο πολύ καιρό και αμέτρητα mail.....το θαύμα έγινε.......το ψυγείο μπήκε στο συνεργείο του Φλασκη, με πολύ κόπο (ημουν ο πρωτος)....γιατι πηγαίναμε στα τυφλά.....τελικά ειναι εύκολο!!
Βεβαια χρειάστηκε πολυ δουλειά απο τον Ηρακλη?? (αν θυμάμαι καλά το όνομα του παιδιού στον Φλασκη ΤΟΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ παρα πολυ ...απολυτα συνεργάσιμος και υπομονετικός....υπάλληλος για μίμηση!!) και αρκετή υπομονή και τροποποίηση στο σύστημα για να μπει....αλλα είπαμε ηταν η πρώτη φορα....στο τέλος καταλάβαμε οτι αν ξέραμε απο την αρχη τι θα κάνουμε θα το κάναμε σε 2,5 ωρες και ωχι σε 7!Να πω και οτι για το Ζ η Bmw δεν εχει δωσει performance pack οποτε και δεν ειχαμε την πολυτέλεια του plug and play, γι αυτο και η τόση δουλειά στην τοποθέτηση......
Για αμάξια 135,335....ειναι plug&play......


Να πω οτι η θερμοκρασίες που συγκρινα και βελτιωθήκαν ηταν οταν ειχα το το stage1 καi μαμα......οποτε τωρα που εχω τετοια βελτιωση με stage2 και χωρις κανενα παρελκόμενο (ακομα), ανάσας που ισως να βοηθουσε κι αλλο την ψυξη Ισως..., intercooler, downpipes, η βελτίωση ειναι θεαματική...!Η BMW θεωρεί οτι η ψυξη μεσω του νερου ειναι ωφελιμότερη απο την ψυξη μεσω το λαδιού.....προφανώς γι αυτο και δεν το εκανε ουτε στο 1Μ....οποτε και γω πιστευω οτι η αναβάθμιση αυτη για μενα ειναι μονόδρομος....με πολλά +
Μαμα ανταλλακτικά...ΚΑΙ δοκιμασμένα σε πραγματικές συνθήκες απο την μαμα εταιρεία και τελικά τοποθετημένα σε αμαξι παραγωγής....με την υπογραφη Μ

Θα βαλω αρκετές φώτο παρακάτω απο την τοποθέτηση.....



ΣΤΑ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΤΩΡΑ......

Εχθες το βράδυ μην μπορώντας να κρατηθούμε με τον Jannissa, και έχοντας περάσει το stage2....πήγαμε μια βόλτα μεχρι την Χαλκιδα
Απίστευτο γκάζι.....15@ με 26@ σε χρονο dt.....το αμάξι πετάει.....με 5η σε κολλάει στο κάθισμα και δεν κάνεις μπροστά με τίποτα.....

Στα του θέματος μας όμως.....

Με εξωτερική θερμοκρασία 18 βαθμούς και το αμάξι σε συνεχή πίεση σε ολη!!! την διαδρομή με μεγάλες σχέσεις στο κιβώτιο.....και ταχύτητες συνεχώς 17@..+++.....δεν ανέβασε ΠΟΤΕ θερμοκρασία λαδιού πανω απο 122 το [πολυ βαθμούς!!!!!!.... και με το που άφηνα το ποδι απο το γκάζι έπεφτε ΑΜΕΣΑ στους `115-120.....αν δε το άφηνα να ρολαρει για 30 sec έπεφτε ανετα κατω απο τους 120!!!!!......σε ρυθμο πολυ γρήγορου ταξιδιού ηταν καρφωμένο στους 110-115!!!!!

Για να καταλάβετε την διαφορά θα πω μόνο......οτι σε ανάλογη εξωτερική θερμοκρασία, ειχα....σε πιεση 125++ βαθμούς που για να πέσουν στους 120 έπρεπε να το αφήσω για αρκετή ωρα με νορμάλ πάτημα........και σε ταξιδι νορμάλ έπαιζα στους 118-120!........
Η διάφορα ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ!!!!.....
Τωρα θα γινει και ενα τελευταίο τεστ στον Αγιο....οποτε θα πάρουμε και τελικα αποτελέσματα!!!!

Βόλτα μεχρι το Άγιος ring και πίσω...... θερμοκαρσιες σε κοκκινο ειναι αυτες που ειχα σε αλλη βολτα στον ιδιο δρομο..χωρις προγραμμα

Ταχύτητες εθνικής απο 18@-29@ συνεχώς!....θερμοκρασία 110-115!!......(120-125-128++!)

Αναβαση στον Αγιο σε τρελό ρυθμό....η θερμοκρασία δε πέρασε τους 120-122max (125-128++) βαθμούς σε κανένα σημείο....με εξωτερική θερμοκρασία 18-25!!, να φανταστείτε οτι στο τελος της ανάβασης στην κορυφή πριν την κατηφόρα για τον Αγιο Ιωάννη τον Ρωσσο, σταματήσαμε για 10 λεπτά για ξεκούραση και τα φρένα μου κάπνιζαν....


Σε προηγούμενη βόλτα μου με ιδια εξωτερική θερμοκρασία και χωρίς πρόγραμμα!!!! στον Αγιο ειχα τις ανάλογες θερμοκρασίες που εχω σε παρένθεση με κόκκινα νούμερα
Για όσους δουλεύουν με N54 νομίζω οτι θα με καταλάβουν γιατι είμαι τόσο happy με τέτοιες θερμοκρασίες kai stage2 προγραμμα!!




Να πω ενα τεράστιο ευχαριστώ στον Jannisa για την πολύ μεγάλη βοήθεια στο θέμα του ψαξίματος και για την πολύωρη παρέα στο Φλασκη!!
Και ενα ξανά ευχαριστώ στον Νικο (M3est) o οποιος με προμήθευσε τα ανταλλακτικά, έψαξε κωδικούς, του ζάλισα τον έρωτα, και τελικα τον ανάγκασα, να μου τα φέρει και μεσα σε 1,5 μέρα αλλάζοντας του την μερα παραλαβής τελευταία στιγμή ......
Συνημένες Εικόνες
Τύπος Αρχείου: jpg 11.jpg (74,9 KB, 50 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg 3 (2).jpg (75,0 KB, 47 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg 6.jpg (85,8 KB, 52 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg 4.jpg (83,0 KB, 48 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg 1.jpg (81,8 KB, 43 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg 5.jpg (75,0 KB, 41 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg attachment.jpg (61,9 KB, 46 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg 7.jpg (72,4 KB, 41 εμφανίσεις)
Ο χρήστης z4 dct δεν είναι συνδεδεμένος  
10-04-12, 12:49   #2
Panoz
 
Το avatar του χρήστη Panoz
 
Status:
Εγγραφή: 27-12-2006
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 7.932

Drives: E92 335i
Πρωτα απ'ολα συγχαρητηρια για το τολμημα σου και ευχαριστούμε που το μοιραστηκες μαζι μας.Ειναι πολυ σημαντικο να υπαρχουν κατοχοι με μερακι στην βελτιωση που τολμουν... και μηχανικοι που μπορουν να υλοποιησουν και να παρεχουν λυσεις που δεν ειναι καταγεγραμμενες σε επισημα βιβλια.

Θεωρώ ότι είναι must η αναβάθμιση του συστήματος ψύξης του Ν54 γενικότερα καθώς έστω και με low performance αναβαθμίσεις οι θερμοκρασίες ξεφεύγουν σημαντικά. Κακα τα ψεματα ειναι πολυ σημαντικο επιτευγμα να δουλευεις με αναβαθμισμενο μοτερ και "εργοστασιακες" θερμοκρασιες.

Τωρα πλεον , εκτος απο την αναβαθμιση του ψυγειου λαδιου , υπαρχει και η εναλλακτικη του δευτερου ψυγειου νερου.
__________________
Turbo Maniac...
Ο χρήστης Panoz δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
10-04-12, 13:12   #3
z4 dct
 
Εγγραφή: 21-04-2011
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 310

Drives: E89 Z4 35i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Panoz Εμφάνιση μηνυμάτων
Πρωτα απ'ολα συγχαρητηρια για το τολμημα σου και ευχαριστούμε που το μοιραστηκες μαζι μας.Ειναι πολυ σημαντικο να υπαρχουν κατοχοι με μερακι στην βελτιωση που τολμουν... και μηχανικοι που μπορουν να υλοποιησουν και να παρεχουν λυσεις που δεν ειναι καταγεγραμμενες σε επισημα βιβλια.

Θεωρώ ότι είναι must η αναβάθμιση του συστήματος ψύξης του Ν54 γενικότερα καθώς έστω και με low performance αναβαθμίσεις οι θερμοκρασίες ξεφεύγουν σημαντικά. Κακα τα ψεματα ειναι πολυ σημαντικο επιτευγμα να δουλευεις με αναβαθμισμενο μοτερ και "εργοστασιακες" θερμοκρασιες.

Τωρα πλεον , εκτος απο την αναβαθμιση του ψυγειου λαδιου , υπαρχει και η εναλλακτικη του δευτερου ψυγειου νερου.



Kαι εγω ο ιδιος εχω εντυπωσιαστει παρα πολυ σε σχεση με το ποσο διαφορα εχω στις θερμοκρασιες σε σχεση με πριν, στις ιδιες οδηγικες και καιρικες συνθηκες......απλα με ενα προσθετο ψυγειο νερου....και πανω απο ολα ''μαμα''.....
Ο χρήστης z4 dct δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
10-04-12, 13:58   #4
Panoz
 
Το avatar του χρήστη Panoz
 
Status:
Εγγραφή: 27-12-2006
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 7.932

Drives: E92 335i
Δεν ειναι τοσο σημαντικο θεμα το οτι ολα τα components ειναι "μαμα". Υπαρχουν και aftermarket components μακραν καλυτερα απο τα εργοστασιακα (βλεπε τα ελεινα ψυγεια λαδιου , intercooler, mufflers , που εχει το αυτοκινητο απο κατασκευης του). Ψυχολογικα ομως ναι , εχει added value να λες πως εχεις μονο ΟΕΜ components.

Το σημαντικό είναι , οτι αυτη την στιγμη εσυ και το συνεργειο σου δώσατε μια εντυπωσιακότατη λυση σε ολους τους κατοχους Ζ4, οι οποίου μπορουν πλεον να δουλευουν με βελτιωμενη αποδοση κινητηρα αλλα σε θερμοκρασιες μεσα στις εργοστασιακες προδιαγραφες oπως καναμε εμεις τοσο καιρο αλλα εσεις δεν ειχατε λυση.

ΥΓ- Ποιος ειναι ο Janissa??
__________________
Turbo Maniac...
Ο χρήστης Panoz δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
10-04-12, 14:05   #5
nikos bob
 
Το avatar του χρήστη nikos bob
 
Status:
Εγγραφή: 08-11-2009
Μηνύματα: 2.338

Drives: N/A N/A
Ολα καλα καλοταξειδο και μπραβο σε ολους.

Ερωτηση: Με τη λασπη που θα πυροβολαει ο τροχος πανω στο ψυγειο τι θα γινει ;
Ας ερχεται απ 'την αναποδη, μηπως μια ''καλυπτρα'' με ανοιγματα ''κυρτα'' θα ηταν μια λυση ;;

Λεω εγω τωρα.....!
Ο χρήστης nikos bob δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
10-04-12, 14:23   #6
Panoz
 
Το avatar του χρήστη Panoz
 
Status:
Εγγραφή: 27-12-2006
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 7.932

Drives: E92 335i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο nikos bob Εμφάνιση μηνυμάτων
Με τη λασπη που θα πυροβολαει ο τροχος πανω στο ψυγειο τι θα γινει ;
Ας ερχεται απ 'την αναποδη, μηπως μια ''καλυπτρα'' με ανοιγματα ''κυρτα'' θα ηταν μια λυση ;;

Λεω εγω τωρα.....!
Πολυ ευστοχο το σχολιο...ολα τα aftermarket ψυγεια που εχουμε βαλει εχουν καλυπτρες με κυρτα ανοιγματα.
__________________
Turbo Maniac...
Ο χρήστης Panoz δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
10-04-12, 14:32   #7
gnx
 
Το avatar του χρήστη gnx
 
Εγγραφή: 10-11-2009
Περιοχή: Athens
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 61

Drives: E86 Z4
Γιάννη, μπράβο για το μεράκι σου και συγχαρητήρια για την ιδέα να "κοπιάρεις" τη λύση του 1Μ.

Τώρα θα τρακοσαρίζεις πιό άνετα!
Ο χρήστης gnx δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
10-04-12, 15:02   #8
z4 dct
 
Εγγραφή: 21-04-2011
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 310

Drives: E89 Z4 35i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο nikos bob Εμφάνιση μηνυμάτων
Ολα καλα καλοταξειδο και μπραβο σε ολους.

Ερωτηση: Με τη λασπη που θα πυροβολαει ο τροχος πανω στο ψυγειο τι θα γινει ;
Ας ερχεται απ 'την αναποδη, μηπως μια ''καλυπτρα'' με ανοιγματα ''κυρτα'' θα ηταν μια λυση ;;

Λεω εγω τωρα.....!
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Panoz Εμφάνιση μηνυμάτων
Πολυ ευστοχο το σχολιο...ολα τα aftermarket ψυγεια που εχουμε βαλει εχουν καλυπτρες με κυρτα ανοιγματα.


Σημερα παρελαβα την Γριλια και μετα απο λιγο τροχισμα θα την τοποθετησω
Ο χρήστης z4 dct δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
10-04-12, 16:01   #9
z4 dct
 
Εγγραφή: 21-04-2011
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 310

Drives: E89 Z4 35i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Panoz Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν ειναι τοσο σημαντικο θεμα το οτι ολα τα components ειναι "μαμα". Υπαρχουν και aftermarket components μακραν καλυτερα απο τα εργοστασιακα (βλεπε τα ελεινα ψυγεια λαδιου , intercooler, mufflers , που εχει το αυτοκινητο απο κατασκευης του). Ψυχολογικα ομως ναι , εχει added value να λες πως εχεις μονο ΟΕΜ components.

Το σημαντικό είναι , οτι αυτη την στιγμη εσυ και το συνεργειο σου δώσατε μια εντυπωσιακότατη λυση σε ολους τους κατοχους Ζ4, οι οποίου μπορουν πλεον να δουλευουν με βελτιωμενη αποδοση κινητηρα αλλα σε θερμοκρασιες μεσα στις εργοστασιακες προδιαγραφες oπως καναμε εμεις τοσο καιρο αλλα εσεις δεν ειχατε λυση.

ΥΓ- Ποιος ειναι ο Janissa??
Ούπς.......

Γράψε λάθος Πανο , ο χυτος ειναι......
Ο χρήστης z4 dct δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
10-04-12, 16:12   #10
Insanedriver
 
Το avatar του χρήστη Insanedriver
 
Εγγραφή: 05-01-2010
Ηλικία: 31
Μηνύματα: 1.105

Drives: Ε92 335i
Δηλαδή τα όσα λέγαμε εδώ http://www.bmwforum.gr/forum/showthr...?t=8495&page=2 πήγανε άπατα;

Δεν μπορώ να πιστέψω ότι ένα τόσο μικρό ψυγειάκι νερού ρίχνει τόσο τη θερμοκρασία λαδιού. Δεν αμφισβητώ τον Γιάννη. Απλά δεν μπορώ να το χωνέψω.

Δηλαδή να μην βάλω δεύτερο ψυγείο λαδιού; Να βάλω κάτι τέτοιο;

Θα ήθελα να περιμένω να δω νεότερα δεδομένα από τις απόψεις του Γιάννη ώστε να καταλήξω στην σωστή λύση.
Ο χρήστης Insanedriver δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Tags
αναβάθμιση ψυγείου, αναβάθμιση ψύξης Ν54, θερμοκρασίες z4, water coolant, φλασκης, φλασκής, ψυγείο νερού, ψυγείο νερού z4

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump