Το νεό i-brand της BMW σε κρίση - BMWForum.gr

BMWForum.gr

BMWForum.gr » Αυτοκίνητα BMW » Σειρές & Μοντέλα ΒΜW » Σειρά "i" » Το νεό i-brand της BMW σε κρίση

Σειρά "i" Φάκελος για την ηλεκτροκίνητη σειρά της BMW

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
30-05-12, 02:38   #1
subscriber
 
Το avatar του χρήστη subscriber
 
Status: Newsfeed Master
Εγγραφή: 16-03-2011
Μηνύματα: 386

Drives: N/A N/A
Το νεό i-brand της BMW σε κρίση

Το νέο i-brand της BMW βρίσκεται σε οριακό σημείο και η αυτοκινητοβιομηχανία εξετάζει το ενδεχόμενο να εγκαταλείψει εντελώς το συγκεκριμένο πλάνο. Σύμφωνα με το Automobile Magazine, ένας μεγάλος αριθμός εξωγενών παραγόντων, όπως η έλλειψη υποδομής σημείων επαναφόρτισης στην Ευρώπη, αλλά και η οικονομική λιτότητα που επικρατεί στη Γηραιά Ήπειρο, έχουνε κάνει την BMW να αναθεωρήσει τους στόχους που είχε βάλει για τα i3 και i8, όπου ήθελε να πουλά 100.000 και 10.000 αντίστοιχα.


Η BMW φαίνεται αποφασισμένη να συνεχίσει τον προγραμματισμό της, αφού μια πιθανή διακοπή θα της κόστιζε δισεκατομμύρια ευρώ, αφού ότι ανάπτυξη έχει κάνει μέχρι στιγμής, θα πήγαινε χαμένη. Ωστόσο τα υπόλοιπα i μοντέλα, όπως i1, i4, i5 και i6 έχουνε μπει στον πάγο.

H BMW παρακολουθεί στενά τις πωλήσεις των Chevrolet Volt, Opel Ampera, Nissan Leaf και Fisker Karma τα οποία έχουνε λάβει θετικές κριτικές, αλλά έχουνε χάσει μέρος της δυναμικής τους, σε σχέση με όταν ξεκίνησαν τις πωλήσεις τους.

[Πηγή: Autoblog.gr]
Ο χρήστης subscriber δεν είναι συνδεδεμένος  
30-05-12, 02:48   #2
e46compact
 
Εγγραφή: 14-05-2010
Μηνύματα: 37

Drives: com -
Λογάριασε δηλαδή χωρίς τον "ξενοδόχο" (τις πρίζες)

ΒΜW vs πρίζες 0-1 σημειώσατε 2
Ο χρήστης e46compact δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
30-05-12, 03:07   #3
Don Molina
 
Το avatar του χρήστη Don Molina
 
Status:
Εγγραφή: 26-04-2007
Περιοχή: Zurich, CH
Ηλικία: 28
Μηνύματα: 3.221

Drives: F82 M4+S2k
Ψόφο κακό στα ηλεκτρικά!!!
__________________
Ο χρήστης Don Molina είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
30-05-12, 14:19   #4
JEO
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη JEO
 
Status: Βatman

Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 5.306

Drives: Ε34 520i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Don Molina Εμφάνιση μηνυμάτων
Ψόφο κακό στα ηλεκτρικά!!!
Ναι ναι. Σε λιγο καιρο που θα πινεις τσιπουρο και θα κατουρας μεσα στο τεποζιτο για να κινησεις το 7αρι ελα να μας τα ξαναπεις.

Το ειχα πει και παλιοτερα. Τα ηλεκτρικα ειναι το μελλον.
Αν αναπτυχθει η αποθηκευση ενεργειας η' η κινητη παραγωγη ενεργειας τα ηλεκτρικα θα ξεφυγουν χιλιομετρα μπροστα. ΟΚ θα μας λειψει ο ηχος... I can live with that.
__________________
Υποστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το μπροστινο μερος του αυτοκινητου.
Υπερστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το πισω μερος του αυτοκινητου.
Ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο.
Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις.


Θοδωρης.
Ο χρήστης JEO δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
30-05-12, 14:52   #5
Φάνης
 
Το avatar του χρήστη Φάνης
 
Status:
Εγγραφή: 07-12-2009
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 3.339

Drives: F20 116i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο JEO Εμφάνιση μηνυμάτων
ΟΚ θα μας λειψει ο ηχος... I can live with that.
ΔΕΝ θα μας λείψει...έχουμε και τα active συστήματα, όπως αυτό της Μ5.
__________________
"Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία...Και δεν είμαι τόσο σίγουρος για το σύμπαν." A. Einstein.
Ο χρήστης Φάνης δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
30-05-12, 16:29   #6
JEO
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη JEO
 
Status: Βatman

Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 5.306

Drives: Ε34 520i
Βασικα εχεις απολυτο δικιο Φανη....
Κοιτα που το gay συστημα θα βγει σε καλο τελικα.....
__________________
Υποστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το μπροστινο μερος του αυτοκινητου.
Υπερστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το πισω μερος του αυτοκινητου.
Ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο.
Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις.


Θοδωρης.
Ο χρήστης JEO δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
30-05-12, 16:43   #7
valadis
 
Το avatar του χρήστη valadis
 
Status:
Εγγραφή: 19-01-2012
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Ηλικία: 26
Μηνύματα: 881

Drives: F20 116i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο JEO Εμφάνιση μηνυμάτων
Βασικα εχεις απολυτο δικιο Φανη....
Κοιτα που το gay συστημα θα βγει σε καλο τελικα.....
Oσο καλο μπορει να ειναι ενα gay συστημα
__________________
twin scroll power!!!
Ο χρήστης valadis δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
30-05-12, 17:09   #8
Don Molina
 
Το avatar του χρήστη Don Molina
 
Status:
Εγγραφή: 26-04-2007
Περιοχή: Zurich, CH
Ηλικία: 28
Μηνύματα: 3.221

Drives: F82 M4+S2k
OK, open up guys 'cauz the Don ain't gonna drop some knowledge...

Αντ' αυτού, θ' αφήσω τον Dr. Peter Schöggl*, της AVL** να σας ρίξει την δική του.

Στο Formula Student Engine Symposium του προηγούμενου μήνα στο Gyor, ο Dr. Peter μίλαγε για Electrification of powertrains in motorsport.

Και μίλησε γενικότερα για την επίδραση της γενικότερης μόδας του electrification στα αυτοκίνητα παραγωγής, αν και πολύ λίγο στα πλαίσια μίας πολύ εξειδικευμένης παρουσίασης για το motorsport.

Το βασικό πράγμα το οποίο μας είπε λοιπόν, είναι verbatim:

electricity in cars make no sense whatsoever. Energy density is very low and I can't see it getting anywhere near close fuels like gasoline or diesel in the foreseeable future.

Παραθέτω τις σχετικές φωτογραφίες που έβγαλα στην παρουσίαση για να δείτε και μόνοι σας τα αδίστακτα νούμερα.




Εδώ το βασικό που πρέπει να κρατήσουμε είναι ότι βασικά η βενζίνη 100 φορές περισσότερη ενέργεια από μια μπαταρία με την ίδια μάζα. Επίσης, ένας πολύ σημαντικός παράγοντας είναι ότι όσο καταναλώνεται η ενέργεια της βενζίνης, καταναλώνεται η ίδια και η μάζα της. Αντίθετα οι μπαταρίες δίδουν την ενέργειά τους, αλλά συνεχίζεις να τις κουβαλάς χωρίς να μπορούν να δώσουν κάτι άλλο. Δηλαδή τα 100Kg βενζίνης (που θα μειώνονται συνέχεια) θα πρέπει ν' αντικατασταθούν με έναν τόνο μπαταριών, τα οποία κουβαλάς εσαεί για να πάρεις το ίδιο αποτέλεσμα.
Και παρά το γεγονός ότι οι ηλεκτροκινητήρες έχουν 25% μεγαλύτερη πυκνότητα ισχύος για το βάρος τους από τους ΜΕΚ, δεν φτάνει σε καμία περίπτωση αυτό το advantage να υπερκαλύψει το handicap x100 του καυσίμου...

Τα υπόλοιπα νούμερα ποσοτικοποιούν απλά την πρόοδο τα τελευταία 100 χρόνια στις 2 τεχνολογίες.


Και το πρόβλημα του βάρους ειδικά στο motorsport επιβεβαιώνεται στο παρακάτω γράφημα:



Ο μέσος χρόνος γύρου για ένα ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό αυτοκίνητο εξαρτάται αποκλειστικά από το πόσο μεγάλος είναι ο αγώνας. Από την άλλη, με "συμβατικούς" κινητήρες, είναι ελάχιστη η επίπτωση και προέρχεται από packaging περιορισμούς που επιβάλλουν τα μεγαλύτερα ρεζερβουάρ για μεγάλους αγώνες.

Θα μου πει τώρα ο Jeo, ρε Γιάννο αυτά είναι γι' αγώνες κι εμείς μιλάμε για καθημερινή χρήση σπίτι-δουλειά-σούπερμαρκετ-σπίτι.

Μωρέ ναι, αλλά the principle stands. Γιατί πολύ απλά ένα EV που πρέπει να κουβαλάει 600-700 κιλά μπαταρίες για να φτάσει να έχει το ίδιο range με το αντίστοιχο συμβατικό, θα πρέπει (1) να γίνει λίγο μεγαλύτερο από το 7άρι μόνο και μόνο για να τις βάλει κάπου, (2) να προσθέσει άλλα 100-200 κιλά μόνο και μόνο για να τις κουβαλάει χωρίς structural προβλήματα, αλλά και μακρυά από τάσεις και φορτία, και (3) να λύσει το πρόβλημα της φόρτισης το οποίο είναι και το σημαντικότερο.

Ακόμα και αν αποφασίσουμε ότι χρειαζόμαστε πάνω από μισό τόνο μπαταρίες για να έχουμε εφάμιλλο range με ένα συμβατικό αυτοκίνητο, θα πρέπει να το "φουλάρουμε".
Κι όταν για 150 σκάρτα χιλιόμετρα, τα state-of-the-art EV θέλουν να κλείσουν 8ωράκι, σκεφτείτε την αναμονή για τα 600 ή τα 1000Km...


Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι το μέλλον μόνο αν κινούνται με κυψέλες καυσίμου (H2) ή αν αποθηκεύουν ελάχιστη ενέργεια και κινούνται με ενέργεια από το δίκτυο.
Και σε κάθε περίπτωση για να πεις ότι τα ηλεκτρικά έχουν ευεγερτική επίδραση σ' αυτό το κατά φαντασίαν πρόβλημα των εκπομπών ρύπων, θα πρέπει η ενέργεια να έρχεται από πυρηνικά.

Και μην αρχίσετε τα περί ΑΠΕ κλπ κουλαμάρες, γιατί άμα δείτε κόστη ανά κιλοβατώρες για κάθε τρόπο παραγωγής ενέργειας, θα αρχίσετε να κόβετε δέντρα και να τα στέλνετε στο κοντινότερο εργοστάσιο της ΔΕΗ μπας και γλιτώσετε τίποτα στον λογαριασμό...



Ο κύριος από πάνω, επιβεβαίωσε εξ ολοκλήρου τα παραπάνω πολλάκις στην παρουσίασή του, μιλώντας για political nonsense και pure marketing at its best. Δεν είναι καν πεπεισμένος για τα υβριδικά τα οποία όμως έρχονται στο προσκήνιο λόγω κανονισμών που ποινικοποιούν ουσιαστικά την μη-χρήση τους σε Le Mans και την απαγορεύουν στα καινούρια μοτέρ της F1 που έρχονται. Αυτήν την στιγμή, ο πιο αποδοτικός τρόπος αυτόνομης επίγειας μετακίνησης στον πλανήτη είναι το diesel και ναι όποιος θέλει να είναι καθαρός, οικονομικός κι οικολόγος μόνο εκεί πρέπει να κοιτάει. Τα ηλεκτρικά είναι half-assed rushjobs με τα οποία κάθε εταιρεία στον πλανήτη ελπίζει να φέρει το καινούριο Prius φαινόμενο πωλήσεων...


Δεν είναι λύση, σίγουρα όχι τώρα, και με αμφίβολο μέλλον.

Η NASA έχει 40 χρόνια που αναπτύσσει καλύτερες μπαταρίες γιατί δεν έχει και πολλές εναλλακτικές στο απόλυτο κενό, και δεν έφτασε και πολύ μακρυά.
Αν δεν αλλάξει κάτι ριζικά, το πράγμα στάσιμο θα μείνει και μαζί με 'μενα τον παλαβό θα κατουράνε πολύ στα ρεζερβουάρ για να κινήσουν τ' αμάξια τους.


*head of Business Field Racing in AVL, Powertrain Engineering and Technology AVL List GmbH, Graz, Austria

Leading AVL΄s Motorsport activities since more than 10 years with leading customers in Formula 1, DTM, F3, NASCAR, Indycar. Multiple international Motorsport publications together with Racing customers (e.g. Ferrari Formula 1 in 2001, 2003 and 2005). Chief Judge in Formula Student since 2008


**AVL, or Anstalt für Verbrennungskraftmaschinen List, is an Austrian-based automotive consulting firm as well as an independent research institute. It is the largest privately owned company for the development of powertrain systems with internal combustion engines (ICEs) as well as instrumentation and test systems and also produces electric powertrains.


ΥΓ σόρυ για τις κακές φωτογραφίες, δεν βρήκα καλύτερες
__________________
Ο χρήστης Don Molina είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
30-05-12, 17:20   #9
Don Molina
 
Το avatar του χρήστη Don Molina
 
Status:
Εγγραφή: 26-04-2007
Περιοχή: Zurich, CH
Ηλικία: 28
Μηνύματα: 3.221

Drives: F82 M4+S2k
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο valadis Εμφάνιση μηνυμάτων
Oσο καλο μπορει να ειναι ενα gay συστημα
Ναι, θα βάλει κι η Maserati στο καινούριο Quattroporte και το ηλίθιο το SUV που θα τους βάλει diesel...
__________________
Ο χρήστης Don Molina είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
30-05-12, 17:22   #10
sliolis
Σμηναγός
 
Το avatar του χρήστη sliolis
 
Εγγραφή: 09-05-2011
Περιοχή: Athens
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 1.410

Drives: F10 520d
Thanks Don.


Sent from my iPad using Tapatalk HD
__________________
Σπύρος

Με δικαίωμα στο όνειρο...

[SIGPIC][/SIGPIC]
Ο χρήστης sliolis δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Tags
bmw ev, BMW i, BMW i brand, BMW i sub-brand, BMW i1, bmw i3, BMW i4, bmw i5, bmw i6, bmw i8, electric bmw, Electric car, electric cars, electric charger, ev, i-brand, i4

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump