Πόσο επηρεάζει το ελληνικό κλίμα τους κινητήρες - BMWForum.gr

BMWForum.gr

BMWForum.gr » Αυτοκίνητα BMW » Γενικά αυτοκινήτου » Forum Polls » Πόσο επηρεάζει το ελληνικό κλίμα τους κινητήρες

Forum Polls Τα δημοψηφισματα του φορουμ

Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Πόσο επηρεάζει το ελληνικό κλίμα τους κινητήρες
Τα σύγχρονα αυτοκίνητα δεν καταπονούνται από το ζεστό κλίμα 10 71,43%
Το ζεστό κλίμα αυξάνει τις φθορές και μειώνει την αξιοπιστία ενός σύγχρονου κινητήρα 4 28,57%
Ψήφισαν: 14. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
03-07-12, 01:55   #1
subscriber
 
Το avatar του χρήστη subscriber
 
Status: Newsfeed Master
Εγγραφή: 16-03-2011
Μηνύματα: 386

Drives: N/A N/A
Πόσο επηρεάζει το ελληνικό κλίμα τους κινητήρες

Πόσο επηρεάζει πραγματικά το ελληνικό κλίμα τη λειτουργία του αυτοκινήτου;

Σε σχετικο θεμα του "AutoTriti.gr" μας δωθηκε το ερεθισμα να ανοιξουμε την συζητηση σχετικα με το κλιμα της Ελλαδας και πως αυτο επιρρεαζει ενα συγχρονο αυτοκινητο.


"Είναι αξιοσημείωτο ότι η ζέστη θεωρείται εχθρός του αυτοκινήτου. Ίσως αυτό να αντλεί από την εποχή που τα αυτοκίνητα είχαν μηχανικά βεντιλατέρ (ανεμιστήρες απαγωγής θερμότητας από το ψυγείο) και στο ρελαντί της πόλης (ή του ταξιδιού κολλημένοι στα διόδια) το νερό στο κύκλωμα ψύξης έβραζε, πέταγε τις τάπες, ή ακόμη δημιουργούσε και σημαντικά προβλήματα (κάψιμο φλάτζας κεφαλής κλπ).

Αυτά δε συμβαίνουν στα σύγχρονα αυτοκίνητα που έχουν ηλεκτρικά βεντιλατέρ σταθερής ταχύτητας, καλύτερα ρυθμισμένους θερμοστάτες, και τελικά δεν περιμένουν από το καλοριφέρ να τραβήξει της ζέστη του μοτέρ για να μη σκάσει. Και είναι και φορτωμένα με ένα σωρό περιφερειακά που τραβάνε ισχύ από το μοτέρ και το κρατάνε σε μόνιμο φορτίο. Ειδικά το καλοκαίρι, ο κλιματισμός, και σε ρελαντί, είναι σε συνεχή λειτουργία.

Η ζέστη της Ελλάδας θεωρούν αρκετοί πως ταλαιπωρεί το λάδι του κινητήρα, παρότι αυτό λειτουργεί στην σχεδόν σταθερή θερμοκρασία που καθορίζει ο θερμοστάτης, ασχέτως εξωτερικών συνθηκών. Θα ήταν ίσως πιο σωστό να ανησυχεί κανείς για τις κρύες εκκινήσεις που γίνονται το χειμώνα και το καλοκαίρι, και τα πρώτα «κρύα» χιλιόμετρα που η κατανάλωση είναι τεράστια, ο κινητήρας στεγνός, το λάδι δεν καθαρίζει τις επικαθίσεις, δε λιπαίνει τα σημεία της τριβής και δεν αμβλύνει την απότομη αλλαγή θερμοκρασίας. Όμως μας απασχολεί η ζέστη.

Παρότι τα αυτοκίνητα πλέον σχεδιάζονται και δοκιμάζονται το ίδιο για όλη την Ευρώπη, και τις νότιες χώρες με τη ζέστη τους, και το μόνο που πιθανώς να αλλάζει είναι η θερμοκρασία λειτουργίας του θερμοστάτη προς τα κάτω όπου η θερμοκρασία είναι υψηλότερη. Οι κατασκευαστές δηλαδή δε δείχνουν να πτοούνται από τη ζέστη, ούτε να αλλάζουν τις εγγυήσεις τους. Φαίνεται δηλαδή πως έχουν την βεβαιότητα πως η ζέστη δεν επηρεάζει και τόσο πολύ έναν κινητήρα σε ότι αφορά τουλάχιστον τη φθορά και την αξιοπιστία. Πως μπροστά στη θερμοκρασία λειτουργίας του, ή τη θερμοκρασία των καυσαερίων (σχεδόν 1000 βαθμοί για τους βενζινοκινητήρες) που επηρεάζει όλο το χώρο του κινητήρα, η ζέστη μιας χώρας δεν έχει και πολύ σημασία.

Σημασία έχει όμως η θερμοκρασία εισόδου του αέρα στο θάλαμο καύσης. Όσο χαμηλότερη, τόσο το καλύτερο λέει η επιστήμη κινητήρων εσωτερικής καύσης, και ειδικά στους σύγχρονους κινητήρες τούρμπο η διαφορά ανάμεσα σε μία ζεστή και σε μία κρύα μέρα μπορεί να είναι εμφανής αν πιεστεί το μοτέρ. Αυτό όμως συμβαίνει όχι τόσο γιατί η θερμοκρασία εισόδου είναι μεγαλύτερη, όσο γιατί δε λειτουργεί επαρκώς το ιντερκούλερ, ένα ψυγείο που προσπαθεί με χρήση του περιβάλλοντα αέρα να ψύξει τον συμπιεσμένο αέρα που έρχεται από το τούρμπο. Γιατί τόσο η συμπίεση όσο και η επαφή με την φτερωτή του τούρμπο (που από την άλλη του πλευρά έρχεται σε επαφή με τα καυτά καυσαέρια) ανεβάζουν πολύ τη θερμοκρασία του αέρα πριν την καύση.

Και έτσι η ζέστη φαίνεται να επηρεάζει την απόδοση και να δημιουργεί την εντύπωση πως τα μικρά τούρμπο μοτέρ που αποδίδουν μεγάλη ισχύ, βρίσκονται υπό συνεχή δοκιμασία στο ελληνικό κλίμα. Εσείς το πιστεύετε αυτό; Έχετε τρόπο να το υποστηρίξετε; Βλέπετε αυτοκίνητα που ζορίζονται από την ελληνική ζέστη; Οι κατασκευαστές θεωρείτε ότι τα έχουν εξοπλίσει επαρκώς για να αντεπεξέλθουν; Και πως τελικά νομίζετε ότι επηρεάζεται ένα αυτοκίνητο από το κλίμα της Ελλάδας;

Μήπως το κρύο ξεκίνημα είναι κάτι που αξίζει περισσότερο της προσοχής σας και της αγωνίας σας; Και τελικά πόσο επηρεάζει η ζέστη την απόφασή σας για το πιο αυτοκίνητο, ποιάς μάρκας και με τι είδος, έκδοση και απόδοση κινητήρα θα αγοράσετε;
"
[πηγή: Autotriti]

Εσείς πόσο θεωρείτε ότι καταπονείται ένα σύγχρονο αυτοκίνητο από την Ελληνική ζέστη σήμερα;
Πως αυτο επιρρεαζει τις επιλογες σας καθως και την συμπεριφορα σας στην οδηγηση?
Ο χρήστης subscriber δεν είναι συνδεδεμένος  
03-07-12, 10:21   #2
Φάνης
 
Το avatar του χρήστη Φάνης
 
Status:
Εγγραφή: 07-12-2009
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 3.339

Drives: F20 116i
Πιστεύω ότι όλο αυτό περί κλίματος είναι ένας μύθος (για να μην πω μπούρδα) και το βασικότερο πρόβλημα ενός κινητήρα είναι η κρύα εκκίνηση. Και ΝΑΙ κρύα εκκίνηση έχουμε και με 40οC εξωτερική θερμοκρασία, αφού 40οC για το λάδι είναι κρύα εκκίνηση.

Να αιτιολογήσω γιατί πιστεύω ότι είναι μύθος τα περί κλίματος:

1. Ό,τι εξωτερική θερμοκρασία και να έχουμε το σύστημα ψύξης ενός σύγχρονου κινητήρα είναι σχεδιασμένο ώστε αυτός να δουλεύουν σε σταθερή θερμοκρασία, στους 100+ οC περίπου. Αντίστοιχα και το λάδι. Απλά όσο πιο ζεστό είναι το κλίμα, τόσο πιο γρήγορα θα έρθει σε θερμοκρασια λειτουργίας ένας κινητήρας και αντίστοιχα το σύστημα ψύξης θα δουλεύει περισσότερο.

2. Εάν λέμε ότι έχουμε θέμα στην Ελλάδα, τότε στην Αφρική, Ασία κλπ. δεν θα έπρεπε να κυκλοφορούν αυτοκίνητα!

3. Όντως πρίν 30 χρόνια υπήρχε θέμα με την ζέστη λόγω των συστημάτων ψύξης...πλέον αυτά έχουν εξελιχθεί οπότε δεν τίθεται τέτοιο θέμα.

4. Τα σημερινά συνθετικά λιπαντικά (αυτά που βάζουμε στις BMW μας) αντέχουν άνετα στους 130oC - 140oC λειτουργίας. Σε καμία BMW μου (325ti, Z4 2.5si, 116i F20), ακόμα και με καύσωνα και σκίσιμο στο αυτοκίνητο δεν έχω δεί πάνω από 129oC.
__________________
"Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία...Και δεν είμαι τόσο σίγουρος για το σύμπαν." A. Einstein.
Ο χρήστης Φάνης δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
03-07-12, 11:38   #3
angelm3
ADMINISTRATOR
 
Το avatar του χρήστη angelm3
 
Status:
Εγγραφή: 08-06-2011
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 4.776

Drives: E92 M3
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Φάνης Εμφάνιση μηνυμάτων
Πιστεύω ότι όλο αυτό περί κλίματος είναι ένας μύθος (για να μην πω μπούρδα) και το βασικότερο πρόβλημα ενός κινητήρα είναι η κρύα εκκίνηση. Και ΝΑΙ κρύα εκκίνηση έχουμε και με 40οC εξωτερική θερμοκρασία, αφού 40οC για το λάδι είναι κρύα εκκίνηση.

Να αιτιολογήσω γιατί πιστεύω ότι είναι μύθος τα περί κλίματος:

1. Ό,τι εξωτερική θερμοκρασία και να έχουμε το σύστημα ψύξης ενός σύγχρονου κινητήρα είναι σχεδιασμένο ώστε αυτός να δουλεύουν σε σταθερή θερμοκρασία, στους 100+ οC περίπου. Αντίστοιχα και το λάδι. Απλά όσο πιο ζεστό είναι το κλίμα, τόσο πιο γρήγορα θα έρθει σε θερμοκρασια λειτουργίας ένας κινητήρας και αντίστοιχα το σύστημα ψύξης θα δουλεύει περισσότερο.

2. Εάν λέμε ότι έχουμε θέμα στην Ελλάδα, τότε στην Αφρική, Ασία κλπ. δεν θα έπρεπε να κυκλοφορούν αυτοκίνητα!

3. Όντως πρίν 30 χρόνια υπήρχε θέμα με την ζέστη λόγω των συστημάτων ψύξης...πλέον αυτά έχουν εξελιχθεί οπότε δεν τίθεται τέτοιο θέμα.

4. Τα σημερινά συνθετικά λιπαντικά (αυτά που βάζουμε στις BMW μας) αντέχουν άνετα στους 130oC - 140oC λειτουργίας. Σε καμία BMW μου (325ti, Z4 2.5si, 116i F20), ακόμα και με καύσωνα και σκίσιμο στο αυτοκίνητο δεν έχω δεί πάνω από 129oC.


Συμφωνώ με τον Φάνη ,

την τελευταία 20ετία που είμαι οδηγός δεν αντιμετώπισα ποτέ πρόβλημα υπερθέρμανσης. Ελάχιστες φορές , με συνθήκες καύσωνα και σε ορεινή διαδρομή , ανέβαινε η θερμοκρασία ελάχιστα παραπάνω από το κανονικό , χωρίς άλλα επακόλουθα.
Για αυτ/τα άλλων δεκαετιών ('70 κλπ) είχα ακούσει για ορισμένες μάρκες , ιστορίες υπερθέρμανσης , αλλά προσωπικά δεν μου έχει τύχει.
Πιστεύω ότι πλέον είναι μύθος τα περί ελληνικού κλίματος κλπ.
Το μόνο που κάνω ύστερα από απαιτητική διαδρομή=σκίσιμο , τα τελευταία 2-3 χλμ να γίνονται σε ήπιο ρυθμό προκειμένου να πέσει η θερμοκρασία από τα λάδια.
Ο χρήστης angelm3 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
03-07-12, 17:38   #4
JEO
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη JEO
 
Status: Βatman

Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 5.304

Drives: Ε34 520i
Κανονικα σε θεμα απο το συγκεκριμενο life style περιοδικο δεν θα απαντουσα αλλα θα το κανω.

Δεν ειναι μυθος παιδια. Δεν μιλαμε για τασακι στο εσωτερικο. Εκτος και αν εχει αλλαξει κατι τα τελευταια χρονια και δεν το γνωριζω, το συστημα ψυξης εξαρταται παντα απο το που θα πουληθει το αυτοκινητο. Αλλο μεγεθος ψυγειο νερου μπαινει για Σαουδικη Αραβια και αλλο για Σουηδια. Οπως επισης και θερμοστατης.
Η Ελλαδα θεωρειται ουδετερη χωρα οποτε δεν θα δειτε και τρομερες αλλαγες στην διακυμανση του οργανου (αν υπαρχει.....). Οχι οτι το τελευταιο διαβαζει και με μεγαλη ακριβεια.... Ανα 8 βαθμους διαβαζουν για να φαινονται ολα ομαλα στον οδηγο...





Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Φάνης Εμφάνιση μηνυμάτων
3. Όντως πρίν 30 χρόνια υπήρχε θέμα με την ζέστη λόγω των συστημάτων ψύξης...πλέον αυτά έχουν εξελιχθεί οπότε δεν τίθεται τέτοιο θέμα.
Μιλας για αυτοκινητοβιομηχανιες που σεβονται τον πελατη τους. Γιατι οι κατοχοι Ιταλικων αυτοκινητων ακομα και σημερα κανουν παρεα στα LADA με ανοιγμενο καπο στην ακρη του δρομου. Οι πρωτοι απο ανυπερβλητη βλακεια των Ιταλων και οι δευτεροι γιατι τα "συντροφια" δεν εμαθαν ποτε πως να φτιαξουν ενα αυτοκινητο της προκοπης.
__________________
Υποστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το μπροστινο μερος του αυτοκινητου.
Υπερστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το πισω μερος του αυτοκινητου.
Ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο.
Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις.


Θοδωρης.
Ο χρήστης JEO είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
03-07-12, 17:53   #5
stratos_335i
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη stratos_335i
 
Status:
Εγγραφή: 18-04-2009
Περιοχή: Ελλάδα
Μηνύματα: 5.295

Drives: E46 316i
Όχι δεν είναι μύθος για εμένα και αυτό με μεγάλη σιγουριά, για τα τουρμπάτα αυτοκίνητα πάντα.

Πάμε στο 335i που γνωρίζω για να γράψω. Δεν είναι το ίδιο να έχεις μέγιστη θερμοκρασία αέρα 25-28 βαθμούς το Καλοκαίρι με το να έχεις 37-40 με φούλ κλιματισμό. Ο κινητήρας απλά υποφέρει. Ο ντενεκές που έχει για μαμά ιντερκούλερ φτάνει θερμοκρασίες εισαγωγής 72-78 βαθμούς άνετα και δεν πέφτει με τίποτα.

Το ίδιο ισχύει με το λάδι. Οι 120 βαθμοί έρχονται για πλάκα. Με μια προσπέραση πάμε στους 125 και στους 130 με μια δεύτερη. Με το μαμά ψυγείο λαδιού χρειάζεται 15 λεπτά στην εθνική οδό σε χαλαρούς ρυθμούς να φτάσει πάλι στους 120. Πόσο μάλλον όταν τα περισσότερα τουρμπάτα αυτοκίνητα δεν έχουν ούτε ένα ψυγείο λαδιού.

Θα ψηφίσω οτι το κλίμα πάιζει σπουδαίο ρόλο με γνώμονα τα υπερτροφοδοτούμενα αυτοκίνητα και όχι τόσο τα ατμοσφαιρικά.
__________________
Ο χρήστης stratos_335i είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
03-07-12, 18:19   #6
Don Molina
 
Το avatar του χρήστη Don Molina
 
Status:
Εγγραφή: 26-04-2007
Περιοχή: Zurich, CH
Ηλικία: 28
Μηνύματα: 3.220

Drives: F82 M4+S2k
Ρε παιδιά, δείξτε μου ένα αμάξι που με νορμαλ χρήση θ' ανεβάσει θερμοκρασία!

Το ότι το ψυγείο είναι μεγαλύτερο σε μερικές χώρες, ναι ΟΚ ισχύει, αλλά σε κάθε χώρα που πωλείται, δεν νοείται αυτοκίνητο που να υπερθερμαίνεται ή να μην σηκώνει τις ζέστες...

Για τον θεό.

Τώρα αν θέλετε να μου πείτε ότι το 335 με έναν γύρο στην πίστα Αύγουστο μήνα πάει για λάδια κι έχει κάνει το κάρτερ φριτέζα, θα σας πω απλά, ότι δεν έχει σχεδιαστεί για τέτοια χρήση.

Υπάρχουν πολύ σοβαρότερα και βασικότερα στοιχεία του αυτοκινήτου που ο κόσμος πρέπει να προσέχει, αλλά πάρα πολλοί επιμένουν να προσέχουν για εμφάνιση προβλημάτων Ιταλικών και Βρετανικών αυτοκινήτων του 1970...

Υπάρχει κόσμος που ξεκινάει και σκίζει το αμάξι του, αλλάζει λάδια κάθε 20 χιλιάδες, γιατί τόσο γράφει το βιβλίο, βάζει φίλτρα λαδιού της πλάκας, αλλά πάνω απ' όλα να κρυώσω το μοτέρ και την τουρμπίνα και να κάτσω 3-4 λεπτά (!) ρελαντί για να "κατέβουν τα λάδια" (?!?!).
__________________
Ο χρήστης Don Molina δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
03-07-12, 18:30   #7
nfot
 
Το avatar του χρήστη nfot
 
Status:
Εγγραφή: 12-10-2011
Περιοχή: Βολος
Ηλικία: 48
Μηνύματα: 503

Drives: E82 135
Πτωση στην αποδοση λογω ζεστης, σαφως και εχουμε, ειναι αναποφευκτο, ειναι φυσικη. Και στους κινητηρες turbo ειναι ακομη πιο εντονη η πτωση.
Το θεμα ειναι κατα ποσο η ζεστη επιρρεαζει την αξιοπιστια του κινητηρα. Κι εκει, πιστευω κι εγω, οι κρυες εκκινησεις του κινητηρα ειναι χειροτερες απο τη λειτουργια του σε ζεστη.
Στο Leon 1.8Τ που ειχα παντως, υπηρχε, απο το εργοστασιο, πακετο θερμου κλιματος. Δε θυμαμαι τι ακριβως ηταν, αλλα θυμαμαι υπηρχε.
__________________
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.
Ο χρήστης nfot δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
03-07-12, 19:38   #8
angelm3
ADMINISTRATOR
 
Το avatar του χρήστη angelm3
 
Status:
Εγγραφή: 08-06-2011
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 4.776

Drives: E92 M3
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο stratos_335i Εμφάνιση μηνυμάτων
Οι 120 βαθμοί έρχονται για πλάκα. Με μια προσπέραση πάμε στους 125 και στους 130 με μια δεύτερη. Με το μαμά ψυγείο λαδιού χρειάζεται 15 λεπτά στην εθνική οδό σε χαλαρούς ρυθμούς να φτάσει πάλι στους 120.
!!!!!
Πιάνει τέτοιες θερμοκρασίες με νορμαλ-σβελτη οδήγηση;
Και με ψυγείο λαδιού ;

Πολυ μεγάλες τιμές , 130 βαθμοί για νορμαλ χρήση είναι νομίζω έγκλημα της BMW να το "αφήνει" να πιάνει.
Στη Μ3 με τέτοια οδήγηση δεν έχω δει πάνω απο 110 βαθμούς , ακόμα και με καύσωνα και σβελτη οδήγηση σε ανηφορικό δρόμο , έχω δει μέχρι 120 βαθμούς

(off topic , αλλα μου έκανε μεγάλη εντύπωση οι τιμές που αναφέρει ο Στρατος)
Ο χρήστης angelm3 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
03-07-12, 20:06   #9
stratos_335i
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη stratos_335i
 
Status:
Εγγραφή: 18-04-2009
Περιοχή: Ελλάδα
Μηνύματα: 5.295

Drives: E46 316i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο angelm3 Εμφάνιση μηνυμάτων
!!!!!
Πιάνει τέτοιες θερμοκρασίες με νορμαλ-σβελτη οδήγηση;
Και με ψυγείο λαδιού ;

Πολυ μεγάλες τιμές , 130 βαθμοί για νορμαλ χρήση είναι νομίζω έγκλημα της BMW να το "αφήνει" να πιάνει.
Στη Μ3 με τέτοια οδήγηση δεν έχω δει πάνω απο 110 βαθμούς , ακόμα και με καύσωνα και σβελτη οδήγηση σε ανηφορικό δρόμο , έχω δει μέχρι 120 βαθμούς

(off topic , αλλα μου έκανε μεγάλη εντύπωση οι τιμές που αναφέρει ο Στρατος)

Οι τιμές είναι πέρα για πέρα αληθινές. Μάλιστα σε διαδρομή βουνού με τρίτη όπου δεν απλώνει το αυτοκίνητο και είσαι πίσω απο κονβόι με 20 αυτοκίνητα που πάνε με 50 km/h, δηλαδή συνέχεια τρίτη και 2500-3500 rpm το αυτοκίνητο σηκώνει 125 βαθμούς με μεγαλύτερο ψυγείο που έχω εγώ. Μόλις φύγεις απο το τσούρμο και βάλεις 4η και απλώσει το αυτοκίνητο όλα είναι ευκολότερα.

Ναι, η BMW σηκώνει τόσο πολύ. Παλιά που έβγαινα για πατήματα τα Μ3 ήταν σταθερά 105-110 βαθμούς αλλά εγώ μετά το δεύτερο πάτημα έπρεπε να κρυώσω γιατί έφτανα 125++ και θερμοκρασία εισαγωγής 60 βαθμούς με intercooler.

Αλλά ας αφήσουμε την σκληρή οδήγηση και ας πάμε στην κανονική. Η πτώση απόδοσης είναι δραματική και δεν μπορώ να φανταστώ τι γίνεται με το knock protection της μηχανής που πρέπει να κάνει πάρτυ το σύστημα.

Σίγουρα μπορείς να πάς ένα ταξίδι αλλά οι θερμοκρασίες αυτές δεν είναι για συνέχεια, ούτε για την καύση, ούτε για τα μπουζί, ούτε για τις τουρμπίνες.
__________________
Ο χρήστης stratos_335i είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
03-07-12, 21:36   #10
Don Molina
 
Το avatar του χρήστη Don Molina
 
Status:
Εγγραφή: 26-04-2007
Περιοχή: Zurich, CH
Ηλικία: 28
Μηνύματα: 3.220

Drives: F82 M4+S2k
Δηλαδή τα αυτοκίνητα στην Μ. Ανατολή κρατάνε για καμιά 50k Km και μετά χτυπάνε μοτέρ?

Στις Νότιες ΗΠΑ?
Στην Αφρική?

Σιγά τις θερμοκρασίες και σιγά την καταπόνηση που τρώνε τα μαμά 35άρια... Αν ήταν έτσι δεν θα είχε μείνει τουρμπίνα για τουρμπίνα.
__________________
Ο χρήστης Don Molina δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Tags
γνωμη, γνώμες, Κινητήρες, υπερτροφοδότηση, poll, ζεστό κλίμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump