Eρχεται η νέα F30 Alpina B3 - BMWForum.gr

BMWForum.gr


Άλλες Σειρές και μοντέλα ΒΜW Ιστορικά & Prototype οχήματα...

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
09-08-12, 12:23   #1
Φάνης
 
Το avatar του χρήστη Φάνης
 
Status:
Εγγραφή: 07-12-2009
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 3.339

Drives: F20 116i
Eρχεται η νέα F30 Alpina B3

Η Alpina έχει ήδη ξεκινήσει την ανάπτυξη της Β3 F30 και σήμερα σας παρουσιάζουμε τις πρώτες φωτογραφίες με ελαφρύ καμουφλάζ. Το αυτοκίνητο είναι το πρωτότυπο, πάνω στο οποίο γίνονται όλες οι δοκιμές, τόσο των μηχανικών βελτιώσεων, όσο και των εξωτερικών αναβαθμίσεων. Έτσι βλέπουμε τα σημεία κατατεθέν της Alpina, όπως είναι οι ζάντες (σε 2 σχέδια), η 4πλη εξάτμιση και τα αεροδυναμικά βοηθήματα πίσω και εμπρός. Ειδικά το τελευταίο φαίνεται διαφοροποιημένο από τις αρχικές εκτιμήσεις και μάλλον θα είναι βαμμένο σε ειδικό χρώμα, όπως τα παλαιότερα μοντέλα της εταιρίας.


Η Β3 βασίζεται φυσικά στην F30 335i και έτσι θα φοράει τον κινητήρα Ν55. Η απόδοση αναμένεται ότι θα ξεπεράσει την απόδοση της Ε90 Β3s (400hp), η οποία φοράει τον Ν54. Επίσης, κατά την πάγια τακτική της εταιρίας το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο μόνο με το αυτόματο κιβώτιο Switchtronic. Οι επιδόσεις αναμένονται να είναι στα ίδια ή και καλύτερα επίπεδα με την σημερινή B3s και η τελική εκτιμάται ότι θα αγγίζει τα 300 χ.α.ω. Το εσωτερικό (το οποίο δεν φαίνεται εδώ) θα είναι και αυτό σύμφωνα με τα standard της Alpina, θα έχει τον μπλέ πίνκα οργάνων (σήμα κατατεθέν πλέον) και φυσικά θα μπορεί να εξοπλιστεί με το αποκλειστικό δέρμα Lavalina σε ό,τι χρωματισμό επιλέξει ο πελάτης.


Η παρουσίαση της Β3 F30 αναμένεται να γίνει στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης τον Μάρτιο του 2013 και μέχρι τον επόμενο χρόνο που θα παρουσιαστεί η νέα Μ3 θα είναι το γρηγορότερο μοντέλο της σειράς 3. Μετά την Β3 είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα παρουσιαστεί και η D3 (diesel), χωρίς όμως να γνωρίζουμε ποιόν κινητήρα θα χρησιμοποιήσει η Alpina.

Ο χρήστης Φάνης δεν είναι συνδεδεμένος  
09-08-12, 15:07   #2
PapajimG
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη PapajimG
 
Status:
Εγγραφή: 16-04-2011
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 1.504

Drives: E93 320i
Πόθος...
Ο χρήστης PapajimG δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
09-08-12, 15:14   #3
Panoz
 
Το avatar του χρήστη Panoz
 
Status:
Εγγραφή: 27-12-2006
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 7.932

Drives: E92 335i
H F30 σε space grey ειναι ερωτας...και περιεργως με αυτες τις Αλπινα ζαντες , ειναι πολυ ομορφη (δεν μου αρεσαν στα αλλα οχηματα).

Πολυ ωραια η Β3 στην F30 εκδοση της...
__________________
Turbo Maniac...
Ο χρήστης Panoz δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
09-08-12, 21:24   #4
JEO
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη JEO
 
Status: Βatman

Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 5.306

Drives: Ε34 520i
Πολυ θα ηθελα να δω ενα τρελλο project αλλα και την υλοποιηση του απο την ALPINA. Εναν διτουρμπινο V8 για την 3αρα. Εναν V12 στην 5αρα.... κατι ρε παιδι μου.

Φοβαμαι πως η ALPINA θα πεσει στην ιδια λουμπα με τα νεα αυτοκινητα Μ, που βασιζονται σε αυτοκινητα κατα 95% ιδια με αυτα της σειρας παραγωγης. Λυπαμαι αλλα δεν μπορεις να δινεις 100 αλογα παραπανω, ζαντουλες και σηματακια ALPINA και να εχεις απαιτησεις να πουλησεις. Καποιος που θα δωσει ενα Χ ποσο παραπανω απο μια 335i θελει το αυτοκινητο του να ξεχωριζει για κατι. Απο την στιγμη που 100-150 αλογα σου δινονται πλεον ευκολα, κατι πρεπει να σε διαφοροποιει απο τους υπολοιπους βελτιωτες.


Καποιος θα πει: "Ναι ρε φιλε, αλλα ειναι συλλεκτικα κομματια με περιορισμενο αριθμο". ΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ!!!!!! Απο την στιγμη που βασιζεται σε ενα αυτοκινητο μαζικης παραγωγης που σχεδον απαραλαχτο θα πουλησει 100-150.000 αυτοκινητα, δεν υφησταται πλεον η συλλεκτικοτητα, ουτε η διαφορετικοτητα.

Τρελαινομαι για τα ALPINA αλλα νομιζω πως τα πραγματα δεν πανε καλα για εκεινη. Απο την αλλη μπορει να κανω και λαθος. Εχω ξανακανει παλια...
__________________
Υποστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το μπροστινο μερος του αυτοκινητου.
Υπερστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το πισω μερος του αυτοκινητου.
Ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο.
Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις.


Θοδωρης.
Ο χρήστης JEO δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
09-08-12, 21:31   #5
sliolis
Σμηναγός
 
Το avatar του χρήστη sliolis
 
Εγγραφή: 09-05-2011
Περιοχή: Athens
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 1.410

Drives: F10 520d
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο JEO Εμφάνιση μηνυμάτων
Φοβαμαι πως η ALPINA θα πεσει στην ιδια λουμπα με τα νεα αυτοκινητα Μ, που βασιζονται σε αυτοκινητα κατα 95% ιδια με αυτα της σειρας παραγωγης. Λυπαμαι αλλα δεν μπορεις να δινεις 100 αλογα παραπανω, ζαντουλες και σηματακια ALPINA και να εχεις απαιτησεις να πουλησεις. Καποιος που θα δωσει ενα Χ ποσο παραπανω απο μια 335i θελει το αυτοκινητο του να ξεχωριζει για κατι. Απο την στιγμη που 100-150 αλογα σου δινονται πλεον ευκολα, κατι πρεπει να σε διαφοροποιει απο τους υπολοιπους βελτιωτες.
Φαντάζομαι είναι κι αυτοί θύματα της εποχής των δυσκολιών αλλά και των απαιτήσεων των χρόνων.

Παλιότερα είχαν περισσότερες ελευθερίες και χρήμα να κάνουν πιο εξεζητημένα projects. Σήμερα πρέπει να είναι eco-friendly, να δημιουργούν με λιγότερο budget, αναζητώντας φθηνότερες λύσεις και να είναι συμβατοί με τις... μάζες.

Τα projects που αναζητάς δεν θα τα βλέπουμε πλέον από κατασκευαστές αλλά πολύ λίγους βελτιωτικούς οίκους που κάποιος τρελαμένος θα τα χώνει για να φτιάξει κάτι το... μοναδικό.
__________________
Σπύρος

Με δικαίωμα στο όνειρο...

[SIGPIC][/SIGPIC]
Ο χρήστης sliolis δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
09-08-12, 21:36   #6
stratos_335i
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη stratos_335i
 
Status:
Εγγραφή: 18-04-2009
Περιοχή: Ελλάδα
Μηνύματα: 5.297

Drives: E46 316i
Τελικά μόνο εγώ βλέπω την Alpina σαν υπέρ-εκτιμημένα οχήματα με πανάσχημες ζάντες.

Ααα? και πώς θα βγάλουν πάνω απο 400 ίππους? Με ελεύθερες εξατμίσεις, intercooler, επιθετικά προγράμματα με τέρμα πίεση και μεθανόλη?
__________________
Ο χρήστης stratos_335i δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
09-08-12, 21:43   #7
sliolis
Σμηναγός
 
Το avatar του χρήστη sliolis
 
Εγγραφή: 09-05-2011
Περιοχή: Athens
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 1.410

Drives: F10 520d
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο stratos_335i Εμφάνιση μηνυμάτων
Τελικά μόνο εγώ βλέπω την Alpina σαν υπέρ-εκτιμημένα οχήματα με πανάσχημες ζάντες.

Ααα? και πώς θα βγάλουν πάνω απο 400 ίππους? Με ελεύθερες εξατμίσεις, intercooler, επιθετικά προγράμματα με τέρμα πίεση και μεθανόλη?
Ναι. Μάλλον είσαι ο μόνος! Οι συγκεκριμένες ζάντες ούτε κι εμένα μου αρέσουν αλλά οι Alpina Classic είναι εξαιρετικές!
__________________
Σπύρος

Με δικαίωμα στο όνειρο...

[SIGPIC][/SIGPIC]
Ο χρήστης sliolis δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
10-08-12, 11:25   #8
Φάνης
 
Το avatar του χρήστη Φάνης
 
Status:
Εγγραφή: 07-12-2009
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 3.339

Drives: F20 116i
@JEO: Έχεις ένα δίκιο Θοδωρή (που είναι οι εποχές των Supercharger και των Turbo κλπ?)....είναι και αυτά σήματα των καιρών. ΟΜΩΣ: Η Alpina συνεχίζει στο μέτρο του δυνατού να κάνει πάρα πολλές βελτιώσεις που ΔΕΝ φάινονται. Για παράδειγμα, δεν βγάζει +100ps με ένα απλό πρόγραμμα, αλλά αλλάζει (συνήθως) turbo, αντλία και ψυγείο νερού, εξάμτιση, πιστόνια και αρκετά ακόμα περιφερειακά ενώ ταυτόχρονα διατηρούν και την εγγύηση και την αξιοπιστία. Επίσης, βελτιώνει τόσο πολύ την ανάρτηση σε σημείο να μιλάμε για την καλύτερη ανάρητηση σε BMW παραγωγής. Τέλος, κάνει και αρκετές βελτιώσεις (που δεν φαίνονται) στο εσωτερικό. Φυσικά τα ξέρεις όλα αυτά...απλά τα ξαναλέω, με έμφαση στο μηχανικό κομμάτι, το οποίο ναι μεν δεν είναι όπως παλιά, αλλά κάτι περισσότερο κάνουν από ένα απλό πρόγραμμα.

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο stratos_335i Εμφάνιση μηνυμάτων
Τελικά μόνο εγώ βλέπω την Alpina σαν υπέρ-εκτιμημένα οχήματα με πανάσχημες ζάντες.

Ααα? και πώς θα βγάλουν πάνω απο 400 ίππους? Με ελεύθερες εξατμίσεις, intercooler, επιθετικά προγράμματα με τέρμα πίεση και μεθανόλη?
Μάλλον Στράτο!!

Καταρχήν οι αισθητική είναι υποκειμενική...π.χ.. για εμένα οι Alpina Classic είναι από τις ομορφότερες ζάντες που κυκλοφορούν.

Τώρα, εάν το σκεφτείς ΔΕΝ είναι ακθόλου υπερτιμημένα αυτοκίνητα...για να βελτιώσει κάποιος το αυτοκίνητού του στα επίπεδα και στα στάνταρ της Alpina, με την αντίστοιχη αξιοπιστία και εγγύηση, θα πληρώσει πολύ περισσότερα χρήματα.

Για το πώς βγάζει την επιπλέον δύναμη, δές την απάντησή μου παραπάνω.
__________________
"Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία...Και δεν είμαι τόσο σίγουρος για το σύμπαν." A. Einstein.
Ο χρήστης Φάνης δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
21-10-12, 14:04   #9
jimaras
 
Το avatar του χρήστη jimaras
 
Status:
Εγγραφή: 05-06-2011
Ηλικία: 26
Μηνύματα: 2.056

Drives: E60 523Ι
στις φωτογραφίες προστέθηκαν καινούργιες από τις δοκιμές της F30 Alpina B3 στο nurburgring
Ο χρήστης jimaras δεν είναι συνδεδεμένος  
Απάντηση στο θέμα

Tags
alpina, alpina 3 series, alpina 3 series f30, alpina b3, alpina b3 f30, alpina prototype, BMW tuners, spy shots, tuners

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump