N54 upgraded turbos - BMWForum.gr

BMWForum.gr

BMWForum.gr » Αυτοκίνητα BMW » Twin-Turbos » N54 upgraded turbos

Twin-Turbos Συζητησεις με ο,τι εχει να κανει με τους διτουρμπινους κινητηρες της αγαπημενης μας εταιριας

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
10-09-12, 18:01   #1
Insanedriver
 
Το avatar του χρήστη Insanedriver
 
Εγγραφή: 05-01-2010
Ηλικία: 31
Μηνύματα: 1.105

Drives: Ε92 335i
N54 upgraded turbos

Επ...τι είναι αυτά...;;;




Τους τελευταίους 2-3 μήνες υπάρχουν δύο εταιρείες που δουλεύουν την λύση της αναβάθμισης των δύο turbo του n54, με την κατάργηση της μαμά πολλαπλής ώστε να μπορείς να βάλεις ότι turbo θες...

Αναρωτιέμαι τι θα κάνει το αμάξι με δύο 28αρες επάνω...Όπως αντίστοιχα κάνουν τα 996t και τα 997t και βγάζουν 650-700 άλογα ωραία και άνετα.

Σαν λύση την προτιμώ από τα single turbo που κυκλοφορούν πάντως και το σίγουρο είναι ότι μέσα στην επόμενη χρονιά θα υπάρχουν πολλές καλές λύσεις αντικατάστασης των μαμά turbo!!!
Ο χρήστης Insanedriver δεν είναι συνδεδεμένος  
10-09-12, 18:16   #2
stratos_335i
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη stratos_335i
 
Status:
Εγγραφή: 18-04-2009
Περιοχή: Ελλάδα
Μηνύματα: 5.296

Drives: E46 316i
Vargas είναι αυτά Χάρη?
__________________
Ο χρήστης stratos_335i είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
10-09-12, 18:27   #3
Insanedriver
 
Το avatar του χρήστη Insanedriver
 
Εγγραφή: 05-01-2010
Ηλικία: 31
Μηνύματα: 1.105

Drives: Ε92 335i
Όχι...είναι η δουλειά ενός από taiwan.

Η vargas όμως είναι ήδη στην εξέλιξη αντίστοιχου κιτ.
Ο χρήστης Insanedriver δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
10-09-12, 19:29   #4
Panoz
 
Το avatar του χρήστη Panoz
 
Status:
Εγγραφή: 27-12-2006
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 7.932

Drives: E92 335i
Σωστος ο Χαρης ...καλυτερα να μεινεις σε διτουρμπινο setup. Noμιζω πως το να πας σε μονοτουρμπινο ειναι πολυ δραστικη αλλαγη για την λειτουργία του κινητήρα.

Θα εχει ομως αρκετο lag ετσι?
__________________
Turbo Maniac...
Ο χρήστης Panoz δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
10-09-12, 20:46   #5
stratos_335i
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη stratos_335i
 
Status:
Εγγραφή: 18-04-2009
Περιοχή: Ελλάδα
Μηνύματα: 5.296

Drives: E46 316i
Αν είχα την οικονομική δυνατότητα θα πήγαινα σε μονοτούρμπινο ίσως. Μου αρέσει πολύ που έχω ροπή πάντα και παντού τώρα αλλά μου αρέσει πιο πολύ η αίσθηση όταν το πατάς στην ευθεία να μπαίνεις μέσα στο κάθισμα. Εχω νιώσει αυτή την αίσθηση σε Murcielago και με βελτιωμένο EVO στην Κύπρο και πραγματικά είναι απίστευτη. Έτσι και αλλιώς σε στροφές δεν μου αρέσει να τρέχω ή να το πατάω. Υπάρχει και δεύτερο αυτοκίνητο για αυτή την δουλειά ή για να πάω διακοπές, άσχετα αν χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο καθημερινά.

Μια διτούρμπινη αλλαγή είναι πιο ανθρώπινη λύση. Βέβαια έχουμε δεί οτι και με τα RB στα 19 psi πέφτει η δύναμη τους αλλά κρατάνε 1000 στροφές περισσότερο σε πίεση.


Αυτό με 2 28άρες είναι πολλά υποσχόμενο. Αλλά να δούμε ποιός θα το προγραμματίσει να βγάζει τα αναμενόμενα. Εκεί ένας παράλληλος εγκέφαλος δεν θα κάνει και πολλά. Θέλει ώρες στο δυναμόμετρο και custom reflash υποχρεωτικά.
__________________
Ο χρήστης stratos_335i είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
10-09-12, 23:53   #6
Panoz
 
Το avatar του χρήστη Panoz
 
Status:
Εγγραφή: 27-12-2006
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 7.932

Drives: E92 335i
Το θεμα με μια τετοια αναβαθμιση ειναι αν δουλευει τελικα σωστα...και αν θα μπορει να ειναι αποβληματιστη.

Εχουν βαλει καμποσοι εξω αλλα το αποτελεσμα ειναι τοσο αποδοτικο που να αξιζει το ρισκο? Πηγαινοντας σε αλλες τουρμπινες η βελτιωση οδηγειται σε αλλο επιπεδο , ανεβαινουν τα ρισκα και φυσικα οπως αναφερει ο Στρατος θελεις και εναν tuner διπλα σου.

Αυτο που θα με εκανε να δισταζω (αν σκοπευα να παω σε πολλα αλογα) ειναι πως δεν εχω δει να γινεται πολυς ντορος. Εχουν φτιαχτει καμποσα τετοια ,αλλα παρολο οτι οι αμερικανοι ειναι ενθουσιωδεις στο συνολο τους , δεν ειδα ουτε πολλα βιντεο ,ουτε εχω διαβασει στα Αμερικανικα φορουμ για καποιον που αλλαξε τουρμπινες και θεριζει.

Με φοβιζει πως ισως δεν ειναι αρκετα αποδοτικη λυση (για τα λεφτα της) ή εχει προβληματα , οποτε και δεν μιλανε πολυ.

Εσυ insane τι διαβαζεις για ολα αυτα τα οχηματα με αναβαθμισμενες τουρμπινες?
__________________
Turbo Maniac...
Ο χρήστης Panoz δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
10-09-12, 23:53   #7
Panoz
 
Το avatar του χρήστη Panoz
 
Status:
Εγγραφή: 27-12-2006
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 7.932

Drives: E92 335i
Το θεμα με μια τετοια αναβαθμιση ειναι αν δουλευει τελικα σωστα...και αν θα μπορει να ειναι αποβληματιστη.

Εχουν βαλει καμποσοι εξω αλλα το αποτελεσμα ειναι τοσο αποδοτικο που να αξιζει το ρισκο? Πηγαινοντας σε αλλες τουρμπινες η βελτιωση οδηγειται σε αλλο επιπεδο , ανεβαινουν τα ρισκα και φυσικα οπως αναφερει ο Στρατος θελεις και εναν tuner διπλα σου.

Αυτο που θα με εκανε να δισταζω (αν σκοπευα να παω σε πολλα αλογα) ειναι πως δεν εχω δει να γινεται πολυς ντορος. Εχουν φτιαχτει καμποσα τετοια ,αλλα παρολο οτι οι αμερικανοι ειναι ενθουσιωδεις στο συνολο τους , δεν ειδα ουτε πολλα βιντεο ,ουτε εχω διαβασει στα Αμερικανικα φορουμ για καποιον που αλλαξε τουρμπινες και θεριζει.

Με φοβιζει πως ισως δεν ειναι αρκετα αποδοτικη λυση (για τα λεφτα της) ή εχει προβληματα , οποτε και δεν μιλανε πολυ.

Εσυ insane τι διαβαζεις για ολα αυτα τα οχηματα με αναβαθμισμενες τουρμπινες?
__________________
Turbo Maniac...
Ο χρήστης Panoz δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
11-09-12, 01:57   #8
stratos_335i
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη stratos_335i
 
Status:
Εγγραφή: 18-04-2009
Περιοχή: Ελλάδα
Μηνύματα: 5.296

Drives: E46 316i
Όπως είπε και ο Πάνος, είναι δύσκολο να δουλέψουν όλα αυτά αρμονικά μαζί. Πόσο μάλλον όταν θέλουμε να έχουμε ένα αυτοκίνητο που να τα κάνει όλα, να μας πηγαίνει για βόλτα και για ψώνια αλλά και να στρίβει τέρμα και να δολοφονεί Μ5 στην ευθεία (sic).

Εδώ όπως είναι τα αυτοκίνητα μας και εμφανίζουν προβλήματα. Πολλά παιδιά δεν μπορούν να δουλέψουν τους aggressive χάρτες ακόμα και εγώ δεν μπορώ να ρυθμίσω τα fuel trims μου. Λες και αμα μου ρύθμιζε ο x tuner το αυτοκίνητο μου θα το ήξερα.

Απο εκεί και πέρα περνάμε σε άλλο επίπεδο. Οι συμβατικοί συμπλέκτες δεν αντέχουν, πρέπει να πάς σε κάτι εξειδικευμένο που θα κάνει θόρυβο. Όταν φτιάξεις τον συμπλέκτη θα θές μπλοκέ. Όταν φτιάξεις το μπλοκέ θα κόβεις ημιαξόνια. Μετά μπορεί αν τιναχτεί το transfer case και αν δεν γίνει αυτό τα συμβατικά λάστιχα της αγοράς δεν θα μπορούν να περάσουν την δύναμη στον δρόμο.

Και με το πρόγραμμα τι γίνεται, είτε λέγεται εγκεφαλάκι είτε ρεφλάς.

Είναι ένας καινούριος κόσμος και δεν υπάρχουν εντυπώσεις. Μόνο κάποια περάσματα στο 400άρι. Τα FBO κάνουν ψηλά 12, με αναβαθμισμένες τουρμπίνες ψηλά 11 έως 11.5. Δεν έχει βγει κάποιος να πεί οτι δουλεύει άψογα το αυτοκίνητο του χωρίς προβλήματα.

Ελπίζω κάποια στιγμή να προχωρήσω με μεγαλύτερες τουρμπίνες. Το κόστος είναι αρκετά μεγάλο και φτάνει τις 5000 Ευρώ με την εγκατάσταση και χωρίς να υπάρχει RB dedicated χάρτης για το procede.
__________________
Ο χρήστης stratos_335i είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
11-09-12, 02:04   #9
bimmer56
 
Το avatar του χρήστη bimmer56
 
Status:
Εγγραφή: 17-07-2011
Περιοχή: Space Coast, Florida USA
Ηλικία: 61
Μηνύματα: 711

Drives: E46 330I
World's Fastest 335

Πριν λιγες ημερες, σε αλλο ποστ, αναφερθηκα στο πιο γρηγορο 335 του κοσμου, απο VAC, εδω ειναι η ππεριγραφη του αμαξιου.


Year
: 2007
Make: BMW
Model: 335I
Color: Sparkling Graphite Metallic
Mileage: 94k
Transmission: Automatic

Price: $24,500 OBO

Description: 2007 SGM E92 335I
94k miles
6SPD Automatic
Idrive
Cold and Premium packages


Ill say it again, price is VERY Flexible..


youve heard it all before, but now i found the car i want next. I dont feel like demodding, but I will discuss in another thread if it comes to that.

I only keep a vehicle for about 2 yrs on average. We are past that time frame. I feel I've had my fun with this project and it's time for something new.

The details you probably already know:
Yes it is higher mileage than others, but for a performance enthusiast this vehicle is fully modified with nothing currently available to add to it.
(I also have in my possession all the OEM body pieces for the new owner)



I have records available for all service's performed, by both BMW Dealership and VAC Motorsports.

Regularly serviced well before its due dates. IE oil changed about every 2000-2500 miles. Spark plugs changed every 10k miles. Transmission Fluid flush and fill done at 60k miles. All records and receipts available. Vehicle was purchased used at 48k miles. BMW records show 1 fuel pump replacement at 44k miles. I have not had any issues with the fuel pump on this car.


Details you probably already knew-

Car has set the 135/335/535 chassis/ N54 world record with 11.10@127 mph
Transmission was rebuilt by Level10 to withstand 700+ hp/tq




Performance:
------------
BMS Juicebox 4
RB TwinTurbo Upgrade
Wavetrac LSD
BMS Dual Cone Intake
BMS Coolingmist Methonal Injection Kit w/VC2 Controller, BMS FSB and Solenoid
Stett Chargepipe w/Synapse BOV
Helix FMIC
RPI Ram Air Scoops-
RissRacing 3" Downpipes
DSS Shafts
Vanguard Exhaust
Eibach Pro-Kit Lowering Springs
Koni Yellow shocks/struts
3 VIN Bavarian Technic Scan-Tool
17x9.5 Kosei K1's W/ Brigdestone Drag Radials 275/40/17
-513RWHP/ 521 RWTQ @20PSI-

-------------
Wheels&Tires
Forgestar CF5 in Gloss Black
19x8.5 235/30/19
19x9.5 275/30/19
Hankook Ventus Evo 8 Tires- 95% tread left on all 4 TPMS included

-------------
Exterior:
Vinyl Wrapped Window Trim
JLeviSW Matching Grills
JLeviSW Matching Reflectors
35% Window Tint
MFD M3 SideSkirts
Replica Aerolip
Seibon Single-Sided CF Trunk with Spoiler- CF painted SGM to match Car
2011 model LCI Tailights
CF BMW Roundel on Hood
Mtec Rear bumper
-------------
Lighting:
D1S 10000K Bulbs
9000K HID Foglights
L.E.D Trunk Light
F1AutoHaus L.E.D Plate Light
10000K HID AngelEyes

--------------
Interior:

Interior custom wrapped in CF Fabric
BlackPearl Shift Knob
M3 replica Dashlights and Tach needles
Rixter P3 VentBoost guage

Pictures attached

Price is $24,500 OBO



__________________
2003 330I ZHP
2004 330CI ZHP
2010 535XI
2015 Audi A3 TDI
2015 Nissan Rogue SV
Ο χρήστης bimmer56 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
11-09-12, 12:00   #10
Chiefsotos
 
Το avatar του χρήστη Chiefsotos
 
Status:
Εγγραφή: 25-07-2008
Μηνύματα: 2.254

Drives: E93 335i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο stratos_335i Εμφάνιση μηνυμάτων
Οι συμβατικοί συμπλέκτες δεν αντέχουν, πρέπει να πάς σε κάτι εξειδικευμένο που θα κάνει θόρυβο. Όταν φτιάξεις τον συμπλέκτη θα θές μπλοκέ. Όταν φτιάξεις το μπλοκέ θα κόβεις ημιαξόνια. Μετά μπορεί αν τιναχτεί το transfer case και αν δεν γίνει αυτό τα συμβατικά λάστιχα της αγοράς δεν θα μπορούν να περάσουν την δύναμη στον δρόμο.

Και με το πρόγραμμα τι γίνεται, είτε λέγεται εγκεφαλάκι είτε ρεφλάς.
Συμφωνω απολυτα Στρατο, οποιος σκεφτει την τοση ιπποδυναμη θα πρεπει να θωρακισει το αυτοκινητο του σε ολα τα σημεια που ανεφερες.. Εφικτο;;; Ειναι και μαλιστα απολυτα ασφαλης, αρκει να καταβαλεις το αναλογο τιμημα.
Τωρα για τετοιες μετατροπες, αναγκαστικα πας σε reflash απο εναν εμπειρο βελτιωτη πανω στο δυναμομετρο!
__________________

----------------------------------------------
Οι δρομοι ειναι πολυ επικινδυνοι απο μονοι τους.., ας φροντισουμε να οδηγουμε με χαμηλες ταχυτητες και τα ματια ανοιχτα!!!
Ο χρήστης Chiefsotos δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Tags
n54, N54 engine, n54 turbo kit, N54 turbos, single turbo, sungle turbo n54, upgraded turbo

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump