Coupe - BMWForum.gr

BMWForum.gr


Σειρές Ζ Συζητήσεις για τις σειρές Z (Z3, Z4, κλπ...)

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
07-10-12, 14:40   #1
trident
 
Το avatar του χρήστη trident
 
Status: EZEL in Greek
Εγγραφή: 27-09-2010
Μηνύματα: 182

Drives: gt gt
Coupe

Κύριοι καλημέρα.

Έχω κάποιες απoρίες σχετικά με τις Ζ4 της προηγούμενης σειράς, αν κάποιος έχει την καλοσύνη να ενημερώσει..
1)Σε coupe έβγαινε μόνο η 3.0 και η Μ?
2)Το SMG που φοράει η 3.0 είναι το ίδιο με της M και Μ3?
3)Από βελτιώσεις σε 2.0, 2.2, 2.5 τι παίζουν? Δε μιλάω για 20 άλογα, μιλάω για να έρθουν στα επίπεδα 250-300hp
4)H τρίλιτρη coupe πόσο ακριβά γίνεται Ζ4Μ εμφανισιακά? Κοινώς, ζάντες, φρένα, μάσκες, εξάτμιση πόσο θα έβγαιναν χοντρικά και μεταχειρισμένα?
5)Οδηγικά η coupe είναι καλύτερα στημένη? (η λογική λέει ναι)
Thanks in advance

PS:Δε θέλω σχόλια!!
__________________
θα σου μπιπ
Ο χρήστης trident δεν είναι συνδεδεμένος  
07-10-12, 15:14   #2
angelm3
ADMINISTRATOR
 
Το avatar του χρήστη angelm3
 
Status:
Εγγραφή: 08-06-2011
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 4.780

Drives: E92 M3
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο trident Εμφάνιση μηνυμάτων
Κύριοι καλημέρα.

Έχω κάποιες απoρίες σχετικά με τις Ζ4 της προηγούμενης σειράς, αν κάποιος έχει την καλοσύνη να ενημερώσει..
1)Σε coupe έβγαινε μόνο η 3.0 και η Μ?
2)Το SMG που φοράει η 3.0 είναι το ίδιο με της M και Μ3?
3)Από βελτιώσεις σε 2.0, 2.2, 2.5 τι παίζουν? Δε μιλάω για 20 άλογα, μιλάω για να έρθουν στα επίπεδα 250-300hp
4)H τρίλιτρη coupe πόσο ακριβά γίνεται Ζ4Μ εμφανισιακά? Κοινώς, ζάντες, φρένα, μάσκες, εξάτμιση πόσο θα έβγαιναν χοντρικά και μεταχειρισμένα?
5)Οδηγικά η coupe είναι καλύτερα στημένη? (η λογική λέει ναι)
Thanks in advance

PS:Δε θέλω σχόλια!!

1) Ναι

2)Οχι

3)Compressor

4)??????? Άγνωστο

5)Λογικά ναι , λόγω ακαμψίας
Ο χρήστης angelm3 είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
07-10-12, 16:34   #3
stratos_335i
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη stratos_335i
 
Status:
Εγγραφή: 18-04-2009
Περιοχή: Ελλάδα
Μηνύματα: 5.308

Drives: E46 316i
Αυτό που είπε ο Αγγελος. Το 3λιτρο με κομπρέσσορα απο ESS έφτανε τα 320 άλογα περίπου.
__________________
Ο χρήστης stratos_335i δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
07-10-12, 17:26   #4
trident
 
Το avatar του χρήστη trident
 
Status: EZEL in Greek
Εγγραφή: 27-09-2010
Μηνύματα: 182

Drives: gt gt
Αν πάω σε (καμπριο) μικρότερου κυβισμού τι έχουμε από αποδόσεις?

Και το τύπου SMG της 3.0 αξίζει? Είναι αργό? Είναι αξιόποστο?Αντέχει την έξτρα ροπή του κομπρέσσορα?

Αν θες ρίξε καμια ιστοσελίδα με βελτιωτές της συγκεκριμένης.

Thanks!
__________________
θα σου μπιπ
Ο χρήστης trident δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
08-10-12, 10:37   #5
Φάνης
 
Το avatar του χρήστη Φάνης
 
Status:
Εγγραφή: 07-12-2009
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 3.339

Drives: F20 116i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο trident Εμφάνιση μηνυμάτων
Έχω κάποιες απoρίες σχετικά με τις Ζ4 της προηγούμενης σειράς, αν κάποιος έχει την καλοσύνη να ενημερώσει..
1)Σε coupe έβγαινε μόνο η 3.0 και η Μ?
2)Το SMG που φοράει η 3.0 είναι το ίδιο με της M και Μ3?
3)Από βελτιώσεις σε 2.0, 2.2, 2.5 τι παίζουν? Δε μιλάω για 20 άλογα, μιλάω για να έρθουν στα επίπεδα 250-300hp
4)H τρίλιτρη coupe πόσο ακριβά γίνεται Ζ4Μ εμφανισιακά? Κοινώς, ζάντες, φρένα, μάσκες, εξάτμιση πόσο θα έβγαιναν χοντρικά και μεταχειρισμένα?
5)Οδηγικά η coupe είναι καλύτερα στημένη? (η λογική λέει ναι)
1. Ναι
2. Όχι
3. Μόνο Κομπρέσσορας...αλλά αξιόπιστα μόνο στον Μ54, στον Ν52 είχε θεματάκια (όταν το είχα ψάξει για την δικιά μου)...δεν ξέρω εάν πλέον μπαίνει.
4. Από 2 έως 5.000 Ευρώ, στο περίπου. Εξαρτάται που θα τα βρείς, πόσο κλπ.
5. Ναι είναι, αλλά δεν έχει τεράστια διαφορά (είχα Ζ4 Roadster και την Coupe ο κουμπάρος μου).
__________________
"Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία...Και δεν είμαι τόσο σίγουρος για το σύμπαν." A. Einstein.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Φάνης : 08-10-12 στις 19:28
Ο χρήστης Φάνης δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
08-10-12, 10:48   #6
sliolis
Σμηναγός
 
Το avatar του χρήστη sliolis
 
Εγγραφή: 09-05-2011
Περιοχή: Athens
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 1.410

Drives: F10 520d
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο trident Εμφάνιση μηνυμάτων

PS:Δε θέλω σχόλια!!
Εσύ με Γερμανίδα; Τι την θέλεις την Helga ρε;

Εσύ είσαι ακόμα για τις καλλίγραμμες Σουηδέζες και εκρηκτικές Ιταλίδες.

Άσε τις Μέρκελ γι' άλλους!
__________________
Σπύρος

Με δικαίωμα στο όνειρο...

[SIGPIC][/SIGPIC]
Ο χρήστης sliolis δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
08-10-12, 16:28   #7
trident
 
Το avatar του χρήστη trident
 
Status: EZEL in Greek
Εγγραφή: 27-09-2010
Μηνύματα: 182

Drives: gt gt
Άγγελε και Φάνη, ο ένας γράφει ότι δεν είναι ίδιο, ο άλλος ότι είναι. Που μπορούμε να το διασταυρώσουμε?

Σπύρο...Για σένα και τον Πάνπ πήγαινε το υστερόγραφο και ήμουν ΣΙΓΟΥΡΟΣ για το σχόλιο!!!
__________________
θα σου μπιπ
Ο χρήστης trident δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
08-10-12, 19:27   #8
Φάνης
 
Το avatar του χρήστη Φάνης
 
Status:
Εγγραφή: 07-12-2009
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 3.339

Drives: F20 116i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο trident Εμφάνιση μηνυμάτων
Άγγελε και Φάνη, ο ένας γράφει ότι δεν είναι ίδιο, ο άλλος ότι είναι. Που μπορούμε να το διασταυρώσουμε?
Δικό μου λάθος (το διόρθωσα) λόγω κεκτιμένης ταχύτητας. Δεν είναι το ίδιο κιβώτιο (αφού η Μ3 έχει άλλο κιβώτιο από την Ζ4), απλά έχουν την ίδια αρχή λειτουργίας και λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο.

Επίσης να προσθέσω:

1. Η Ζ4Μ, δεν έβγαινε με SMG κιβώτιο, μόνο με χειροκίνητο.

2. Η Ζ4 Coupe & Roadster LCI (facelift) έβγαινα μόνο με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο. Με SMG έβγαινε μόνο η Ζ4 προ-facelift (με τον Μ54 κινητήρα), άρα Roadster μόνο.
__________________
"Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία...Και δεν είμαι τόσο σίγουρος για το σύμπαν." A. Einstein.
Ο χρήστης Φάνης δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
08-10-12, 19:42   #9
angelm3
ADMINISTRATOR
 
Το avatar του χρήστη angelm3
 
Status:
Εγγραφή: 08-06-2011
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 4.780

Drives: E92 M3
Η Ζ4 έχει κατ' αρχήν το smgI χωρίς τα προγράμματα λειτουργίας , μονο 2 1αυτόματο και 1χειροκίνητο ενώ η Μ3 έχει το smgII με 6 προγράμματα λειτουργίας.

Αν διαβάσεις κριτικές για το κιβώτιο της Ζ4 , θα δεις ότι λένε τα χειρότερα : αργές αλλαγές , πολλές φορές "χαζευει" , ειναι "αναποφάσιστο" αν θα πρέπει να ανεβάσει ή να κατεβάσει .Δεν έχει τα "αυτάκια" της Μ3, αλλά ένα σύστημα που πατώντας το , ανεβάζεις και τραβώντας κατεβάζεις

Γενικότερα δεν έχει τη λειτουργία του κιβωτίου της Μ3Ε46.
Ο χρήστης angelm3 είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
08-10-12, 21:39   #10
stratos_335i
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη stratos_335i
 
Status:
Εγγραφή: 18-04-2009
Περιοχή: Ελλάδα
Μηνύματα: 5.308

Drives: E46 316i
Ενας φίλος που είχε 2.5 SMG δεν του έπαιρνε την δευτέρα μεσα όταν πήγαινε την πρώτη στον κόφτη. Σαν καρφωτή ακουγόταν
__________________
Ο χρήστης stratos_335i δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump