2015 BMW M2 - BMWForum.gr

BMWForum.gr


Σειρά 2 Συζητήσεις για τη σειρά 2

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
28-12-12, 17:58   #1
PapajimG
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη PapajimG
 
Status:
Εγγραφή: 16-04-2011
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 1.504

Drives: E93 320i
2015 BMW M2



Η έκδοση Μ της νέας σειράς 2 Coupe θα είναι ο αντικαταστάτης της 1Μ. Σε αντίθεση με την τελευταία η οποία εξελίχθηκε σε χρόνο ρεκόρ, η Μ2 - γνώστη εσωτερικά ως Project Pyrat-M2 - θα είναι προιόν μακροχρόνιας εξέλιξης και δεν αναμένεται να παρουσιαστεί πριν το 2015.

Οι σχεδιαστές της BMW σκοπεύουν να διαφοροποιήσουν αρκετά τη σειρά 2 από τη σειρά 1, διαλέγοντας ένα επιθετικό design αλλιώτικο από αυτό της Μ135i, χαρακτηριζόμενο από ένα μοναδικό front-end, μεγάλους αεραγωγούς, έντονους θόλους, πίσω spoiler και τετραπλές απολήξεις.

Η μετανομασία της coupe έκδοσης σε σειρά 2 δίνει την ευκαιρία να χρησιμοποιηθεί η κλασσική ονομασία Μ2, κάτι που δεν είχε επιλεχθεί για την 1Μ (λόγω του ιστορικού Μ1). Η Μ2 αναμένεται να προβληθεί και ως ο "πνευματικός διάδοχος" της 2002 turbo. Ήδη ο συσχετισμός της τελευταίας με την 1Μ απέδωσε πάνω από 6300 μονάδες, νούμερο που η εταιρεία προσδοκεί να διπλασιάσει με την Μ2.

Δυνατό, πισωκίνητο, χειροκίνητο, το μικρών διαστάσεων coupe θα έχει όλα τα προσόντα για να το πετύχει. Η πλατφόρμα που θα χρησιμοποιηθεί (RWD Compact) θα είναι κοινή με τη σειρά 1 και παρόμοια με της σειράς 3. Μια τετρακίνητη έκδοση Χ είναι πιθανή, αλλά βρίσκεται ακόμα σε στάδιο αξιολόγησης.

Ο κινητήρας που θα φορεθεί θα είναι μια ανανεωμένη εκδοχή του twinturbo N54 3.0L 6Cyl inline, ενώ δεν έχει απορριφθεί και η πιθανότητα χρήσης του singleturbo N55 3.0L 6Cyl inline, με απόδοση και στις 2 περιπτώσεις γύρω στα 360CV (με στόχο τις ΜΒ A45 AMG & CLA45 AMG).

Πέρα από το χειροκίνητο κιβώτιο, θα διατίθεται ως extra και αυτόματο 7 σχέσεων.

Η τελική ταχύτητα θα περιόριζεται στα 250χαω με τη θεωρητική να αγγίζει τα 280χαω και τα 0-100 να έρχονται σε 4,5sec.

----------

Πυραυλάκι!
__________________
courtesy of Frezas

Ο χρήστης PapajimG δεν είναι συνδεδεμένος  
28-12-12, 21:08   #2
M3EST
 
Το avatar του χρήστη M3EST
 
Status: BMW Tunning & Accessories
Εγγραφή: 24-05-2008
Ηλικία: 47
Μηνύματα: 247

Drives: E82 1Μ
Αν βγει οπως το βλεπω παμε για ανταλλαγη το 1Μ με το Μ2 σε estoril blue.
__________________

www.speedandstyle.gr
210 9850450
697 9962302
Ο χρήστης M3EST δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
28-12-12, 21:29   #3
jimaras
 
Το avatar του χρήστη jimaras
 
Status:
Εγγραφή: 05-06-2011
Ηλικία: 26
Μηνύματα: 2.056

Drives: E60 523Ι
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο M3EST Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν βγει οπως το βλεπω παμε για ανταλλαγη το 1Μ με το Μ2 σε estoril blue.
κόλαση είναι το Μ2
__________________
<a href=http://www.bmwforum.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=5620&dateline=1351539322/ target=_blank>http://www.bmwforum.gr/forum/image.p...ne=1351539322/</a>
Ο χρήστης jimaras δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
30-12-12, 13:52   #4
Administrator
ADMINISTRATOR
 
Το avatar του χρήστη Administrator
 
Εγγραφή: 30-04-2006
Μηνύματα: 1.116

Drives: N/A N/A
Αναρτηθηκε στο Portal
Ευχαριστούμε PapajimG
Ο χρήστης Administrator δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
30-12-12, 23:36   #5
frezas
 
Το avatar του χρήστη frezas
 
Status:
Εγγραφή: 23-11-2006
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Ηλικία: 35
Μηνύματα: 1.249

Drives: F20 116i
Αν και υπερβολικα νωρις για να το συζηταμε, το παρον σχεδιο δειχνει ενδιαφερον.

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο PapajimG Εμφάνιση μηνυμάτων
Ο κινητήρας που θα φορεθεί θα είναι μια ανανεωμένη εκδοχή του twinturbo N54 3.0L 6Cyl inline, ενώ δεν έχει απορριφθεί και η πιθανότητα χρήσης του singleturbo N55 3.0L 6Cyl inline, με απόδοση και στις 2 περιπτώσεις γύρω στα 360CV (με στόχο τις ΜΒ A45 AMG & CLA45 AMG)
Βεβαια αν δε κανω λαθος η MERC θα βγαλει ολη αυτη τη δυναμη απο 2 λιτρο μοτερ και αν ειναι και αξιπιοστο,
σιγουρα ειναι περισσοτερο εντυπωσιακο, τεχνολογικα προηγμενο και φυσικα με περισσοτερα οφελη σε καταναλωση, ρυπους, κοστος κτήσης και συντηρησης.

Βεβαια, ξαναλεω οτι πρεπει αν το δουμε και στη πραξη.......

Προσωπικα θα ηθελα ενα μοτερ 2λιτρο απο τη BMW, κοντα στα 300 αλογα, και τα 3λιτρα να φτασουν τα 400 αλογα.
__________________
show must go on......
Ο χρήστης frezas δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
02-01-13, 12:02   #6
PapajimG
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη PapajimG
 
Status:
Εγγραφή: 16-04-2011
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 1.504

Drives: E93 320i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο frezas Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν και υπερβολικα νωρις για να το συζηταμε, το παρον σχεδιο δειχνει ενδιαφερον.


Βεβαια αν δε κανω λαθος η MERC θα βγαλει ολη αυτη τη δυναμη απο 2 λιτρο μοτερ και αν ειναι και αξιπιοστο,
σιγουρα ειναι περισσοτερο εντυπωσιακο, τεχνολογικα προηγμενο και φυσικα με περισσοτερα οφελη σε καταναλωση, ρυπους, κοστος κτήσης και συντηρησης.

Βεβαια, ξαναλεω οτι πρεπει αν το δουμε και στη πραξη.......

Προσωπικα θα ηθελα ενα μοτερ 2λιτρο απο τη BMW, κοντα στα 300 αλογα, και τα 3λιτρα να φτασουν τα 400 αλογα.
Πιστεύω οτι η Bmw κάνει κάποιες επιλογές σκεπτόμενη και την aftermarket χρήση και εξέλιξη κάποιων μοντέλων της, παρατηρώντας τις επιλογές των αγοραστών της (ιδίως στην άλλη πλευρά του ατλαντικού).

5 με 6 στους 10 κατόχους 135i & 335i έχουν βελτιώσει τα οχήματα τους, ποσοστό που ίσως να ανεβαίνει και στο 80-85% για τα "σκληροπυρηνικά" μοντέλα (όπως το 1Μ ή το Μ2).

Ένας δίλιτρος -ήδη εργοστασιακά υπερπουσαρισμένος στα 340 άλογα- κινητήρας προσφέρει μικρό ή και μηδαμινό περιθώριο βελτίωσης, όταν ο 3.0 μπορεί να προσφέρει επιπλέον 100-150 ανάλογα με το κέφι και το πορτοφόλι του εκάστοτε ιδιοκτήτη.
__________________
courtesy of Frezas

Ο χρήστης PapajimG δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
05-01-13, 20:16   #7
Don Molina
 
Το avatar του χρήστη Don Molina
 
Status:
Εγγραφή: 26-04-2007
Περιοχή: Zurich, CH
Ηλικία: 28
Μηνύματα: 3.221

Drives: F82 M4+S2k
Δίλιτρο με 340 άλογα χωρίς lag, μόνο με φωτίδια πίσω ή με καμιά μαύρη μαγεία.

Αν θέλουν να συνεχίσουνε να παίζουνε με near-atmo απόκριση, χρειάζονται κυβικά.

Επίσης τα 6κύλινδρα είναι πολύ ανώτερα μοτέρ από άποψη performance, κι αφού με τα Efficient Dynamics μαζεύουνε ρύπους από παντού, οι παραπάνω τριβές δεν θα τους ενοχλήσουνε ιδιαίτερα.
Δεν τίθεται και θέμα χώρου, άρα γιατί όχι 3λιτρο?

Τα άλογα/λίτρο σε υπετροφοδοτούμενες περιπτώσεις, δεν λένε τίποτα από μόνα τους σαν νούμερο. Η Mitsu στην Αγγλία πούλαγε τζάμπα κάτι 9άρια Evo FQ που φτάνανε 400άλογα.

Τον κώλο τους καίγανε, service κάθε 2 βόλτες, και lag ω lag αξεπέραστο.

Κατι στο κάτω κάτω, άμα χάσουνε και το 6κύλινδρο τα //Μ, ε να πάνε στο διάολο
__________________
Ο χρήστης Don Molina δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
05-11-13, 19:51   #8
PapajimG
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη PapajimG
 
Status:
Εγγραφή: 16-04-2011
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 1.504

Drives: E93 320i
BMW M2 Renders










__________________
courtesy of Frezas

Ο χρήστης PapajimG δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
05-11-13, 19:56   #9
alex747
 
Το avatar του χρήστη alex747
 
Status:
Εγγραφή: 06-09-2010
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 2.303

Drives: Ε84 X1 23d xDrive
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο PapajimG Εμφάνιση μηνυμάτων
πρωτη φορα μου αρεσει τοσο πολυ το κοκκινο χρωμα...
Ο χρήστης alex747 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
05-11-13, 20:11   #10
jimaras
 
Το avatar του χρήστη jimaras
 
Status:
Εγγραφή: 05-06-2011
Ηλικία: 26
Μηνύματα: 2.056

Drives: E60 523Ι
το κοκκινέλι του πάει πάρα πολύ
__________________
<a href=http://www.bmwforum.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=5620&dateline=1351539322/ target=_blank>http://www.bmwforum.gr/forum/image.p...ne=1351539322/</a>
Ο χρήστης jimaras δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Tags
bmw m2, BMW M2 Coupe

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump