F20 116i steptronic - 10.000Km Review - BMWForum.gr

BMWForum.gr

BMWForum.gr » Αυτοκίνητα BMW » Σειρές & Μοντέλα ΒΜW » Σειρά 1 » F20 116i steptronic - 10.000Km Review

Σειρά 1 Συζητήσεις για τη σειρά 1

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
17-04-13, 00:55   #1
frezas
 
Το avatar του χρήστη frezas
 
Status:
Εγγραφή: 23-11-2006
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Ηλικία: 35
Μηνύματα: 1.249

Drives: F20 116i
F20 116i steptronic - 10.000Km Review

Επειτα από 13 μηνες στη κατοχη μου και 10.000Κμ,
χρηση σε ολες τις συνθηκες (εκτος πιστας),
θα ηθελα να μοιραστω μαζι σας τις εντυπωσεις μου από το νέο Ασσο.

Κατ΄ αρχην μιλαμε για ένα F20 116i με τα 136ps και 220 Nm ροπη,
στην εκδοση εξοπλισμου Sport Line και 8αρι αυτοματο κιβωτιο.



Αξιζει να αναφερω ότι πριν το F20, ειχα μια 316ti Compact 2004,
ένα αψογο αυτοκινητο για την εποχη του, πολύ καλα στημενο,
αν και αρκετα αδυναμο, ιδιως με τα σημερινα δεδομενα.

Πριν ξεκινήσω θα χαρακτήριζα τον εαυτό μου σαν «ανησυχο» οδηγο,
με προσανατολισμο στη σπορ οδήγηση.
Οι διαδρομές που προτιμώ και απολαμβανω είναι οι «κλειστες» επαρχιακες,
και αν υπαρχει η δυνατοτητα η οδηγηση σε πιστα, που ομως
δεν εχω ακομα καταφερει να μπω με τον ασσο.

Τα λεω αυτά γιατι θεωρω ότι εχουν σημασια όταν κρινουμε ένα αυτοκινητο,
μιας και η αποψη μας εξαρταται πολύ, από το τι ζηταμε.

Μιλωντας για το συγκεκριμενο αυτοκινητο, τον ασσο μου,
μπορω να πω με αρκετη βεβαιοτητα ότι ειναι σβελτο,
οικονομικο, με πολυ καλο τιμονι, ικανοποιητικοτατο στησιμο
και πατημα στο δρομο, και με ενα πολύ καλο 8/αρι αυτοματο κιβωτιο.

Πιο συγκεκριμενο, το μοτερακι του ειναι (επιτελους) συγχρονο,
δλδ ροπατο από χαμηλα και πολυ γραμμικο.
Σιγουρα παντα θα θελουμε περισσοτερη δυναμη απο οση εχουμε,
αλλα δεν περιμενα κατι περισσοτερο, το αντιθετο μαλιστα.

Θεωρω ότι σου δινει αισθηση πιο δυνατου από τα 136αλογα που εχει,
ισως λογω κοντης κλιμακωσης του αυτοματου και της καλης ροπης.

Η κοντη κλιμακωση βεβαια οφειλεται στο πολυ καλο
8αρι αυτοματο κιβωτιο. Αν και ημουν επιφυλακτικος με τη τοποθετηση
του αυτοματου, καθως φοβομουν οτι θα χανει λιγο στη γρηγορη οδηγηση,
συν το εξτρα κοστος,τελικα δε το μετανοιωσα.
Η ευκολια που προσφερει, η ξεκουραση και ανεση ειναι πραγματικα σημαντικη.
Ποσο μαλλον που το συγκεκριμενο ειναι ενα εξαιρετικο νεας
τεχνολογιας αυτοματο, που κρατα παντα το μοτερ εντος ροπης.

Σε σβελτους ρυθμους, ισως ακομα ομως να νοσταλγω λιγο το χειροκινητο.....





Σημαντικη διαφορα στην οδηγηση και στο τροπο που αντιδρα
το αυτοκινητο στους χειρισμους του οδηγου, κανει η επιλογη στο
αντιστοιχο προγραμμα οδηγησης. Eco - Comfort -Sport και Sport+
(μονο στο sport line πακετο εχει την επιλογη sport+, δλδ αφηνει περισσοτερο
ελευθερια στον οδηγο μειωνοντας μερος των ηλεκρονικων).

Στο Εco προγραμμα το αυτοκινητο ειναι νοθρο, δεν αντιδρα αμεσα στο
πιεση στο πεταλ του γκαζιου, και αλλαζει πολυ νωρις τις ταχυτητες.
Για κινηση μεσα στη πολη και πολυ χαλαρες "οικονομικες" βολτες ειναι οτι πρεπει,
αλλα εως εκει.......μετα κοιμασαι......

Το Comfort προγραμμα, ειναι πιο αμεσο απο το Eco, ανεβαζει περισσοτερες στροφες
πριν την αλλαγη ταχυτητων και εχει πιο πολυ νευρο το αυτοκινητο.
Χρυση τομη στην οικονομια και αποκριση.

Στο sport προγραμμα, οι αλλαγες των ταχυτητων γινονται λιγο πριν το κοφτη,
στο πατημα του γκαζιου ειναι πολυ αμεσο και νευρικο και ιδανικο για σβελτη
οδηγηση. Εχει αισθητη διαφορα απο τα αλλα δυο προγραμματα, ειδικα
στο δικο μου που εχει sport+ και απενεργοποιει και μερος ηλεκτρονικων,
επιτρεπει και ασφαλεις υπερστροφες για "παιχνιδι"

Σε οσους εχουν variable steering, ή ακομα καλυτερα ρυθμιζομενες αναρτησεις,
οι επιλογες του προγραμματος επεμβαινουν και εκει.

Ενα άλλο σημαντικο πλεονεκτημα του αυτοκινητου είναι η καταναλωση.
Εως τωρα με 10000Κμ. στο κοντερ εχω μεση καταναλωση 7,3 l/100Km.
Τα περισσοτερα Κμ ειναι εκτος πολης, ταξιδιαρικα με ταχυτητες 130-160Κμ,
και καποια από αυτά ειναι « πολύ σβελτα» σε επαρχιακες διαδρομες,
οπου ακομα και σε πολύ γρηγορες καταστασεις η μεση καταναλωση
δεν εχει περασει ποτε τα 10l /100Km.

Σε πολύ χαλαρους ρυθμους παραλιακης «σουνιαδας»
εχω δει καταναλωσεις εως και 5,7 L/100km.

Σιγουρα σε συνθηκες πολης και κινησης είναι πιο αυξημενη η καταναλωση,
και κυμαινεται στα 8-9 l/100.
Ευτυχως όμως (για τη τσεπη μου), κινουμε μονο με 2τροχα εντος.

Μια σημαντικη παρατηρηση που ενδιαφερει αρκετους.
Τα πρωτα 7000km, τα εκανα με της 16αρες ζαντες με 205/55/16
και τα υπολοιπα 3000km με 17αρες 225/45/17,
οπου και ειδα μια μικρη αυξηση στη καταναλωση 0,2 - 0,4 l/100.



Oσον αφορα το «πατημα» του στο δρομο, εχει εξαιρετικη ποιοτητα κυλισης,
και το μονο που με εννοχλει προσωπικα είναι ο εντονος θορυβος από τα Runflat ελαστικα
(στην επομενη αλλαγη μαλλον θα προτιμήσω συμβατικα).

Αν παμε τωρα σε συνθηκες σβελτης – σπορ οδηγησης,
εχει τα θετικα αλλα και τα αρνητικα του. Η ανεση που προσφερει
η αναρτηση σε κανονικες συνθηκες, επηρεαζει αρνητικα
σε γρηγορες καταστασεις.

Αυτό σημαινει ότι παρουσιαζει αρκετες κλισεις το αμαξωμα υπο πιεση,
είναι πολύ μαλακο και βγαζει λιγα «μουτρα».

Αναφερομαι ομως σε συνθηκες σχεδον οριακες, αρκετα γρηγορης οδηγησης.
Ποτε όμως δε σε τρομαζουν οι αντιδρασεις του ή είναι επικινδυνες,
ακομα και με τα ηλεκτρονικα βοηθηματα κλειστα.

Εξαλλου και με όλα ηλεκτρονικα κλειστα, υπαρχει και το "ηλεκτρονικο μπλοκε",
που σωζει τη κατασταση (παντα βεβαια, εως ενός οριου)
και εχεις ενα μικρο περιθώριο να το «μαζεψεις».

Κατά τα αλλα όμως, είναι πραγματικα απολαυστικο.
Οι κλισεις δεν επηρεαζουν ιδιαιτερα τη προσφυση,
το αυτοκινητο πηγαινει εκει που θες να πας
και εχει οριακα τη δυναμη που χρειαζεται για να βγει απο τη στροφη,
και με λιγη υπερστροφη, εστω και για παιχνιδι.

Δε το χαρακτηριζω εξαιρετικο, αλλα για ένα μεσο οδηγο είναι ασφαλεστατο
και θα διωρθωσει ευκολα το λαθος μεσα στη στροφη,
και αυτό οφειλεται κατά μεγαλο βαθμο στο «μαλακο» set up,
το οποιο «συγχωρει».

Οσον αφορα το τιμονι, το «απλο» τιμονι που εχει το δικο μου
(όχι το variable), είναι αρκετα καλο, αν και ηλεκτρικο,
η αισθηση και η πληροφορηση που εχω είναι σωστη για τα δικα μου κριτιρια.
Ισως να το ηθελα λιγο πιο ελαφρυ μεσα στη πολη,
αλλα στο ταξιδι και στο βουνο είναι οσο χρειαζεται σφιχτο, το «ακουω»
και με «ακουει».

Από τα φρενα δεν εχω καποιο παραπονο.
Φυσικά, λιγο μαλακώνουν μετα από πιεση,
αλλά ποτέ δε με έχουν ανησυχήσει.

Παμε τωρα στο εσωτερικο του.
Είναι σαφως ποιοτικο, αλλα εχει μεγαλη σημασια
από αισθητικης αποψης ποια εκδοση είναι.
Το πιο απλο μοντελο με το βασικο εσωτερικο,
δειχνει λιγοτερο ομορφο, αλλα με καποια εξτρα,
όπως δερματινο τιμονι, ή με ένα πιο ολοκληρωμενο line
(sport ή Urban ή Μ – pack), είναι αριστο για τα δικα μου γουστα.
Παντως θεωρω ότι σιγουρα εχει αναβαθμιστει,
μετα από τοσα χρονια που «φοριεται» στις Εff σειρες.



Φυσικα είναι οδηγοκεντρικο σα γνησιο BMW,
με τη κεντρικη κονσολα στραμμένη προς τον οδηγο,
με καλης ποιοτητας υλικα, τοσο στην υφη οσο και στην οψη,
καθως και με παντελη ελειψη τριγμων
(τουλαχιστον μεχρι τωρα).

Ενα μειονέκτημα είναι η στεφανη του τιμονιου,
οπου κρυβει μερος από τα οργανα, ειτε το πανω,
ειτε το κατω, αναλογα τη ρυθμιση.

Τα καθισματα στο δικο μου είναι σπορ
και δεν εχω κανενα παραπονο, αριστη η θεση οδηγησης.
Τα απλα καθισματα νομιζω ότι δεν προσφερουν κατι ιδιαιτερο,
θα μπορουσαν να είναι καλυτερα ακομα και στο βασικο πακετο.



Από πλευράς χωρων, είναι καλυτερο από το προηγουμενο Ασσο,
τουλαχιστον για τους πισω επιβατες, τοσο στα γονατα,
οσο και στο πλατος.
Το πορτ μπαγκαζ ισως είναι ελαχιστα μεγαλυτερο,
κυριως λογο φαρδους. Θα το ηθελα όμως λιγο μεγαλυτερο,
τουλαχιστον με τους χωρους ενός Golf,
αλλα η πισω κινηση θελει τις θυσιες της.

Τωρα παμε στο μεγαλο «αγκαθι» του νεου Ασσου,
το οποιο είναι η εμφανιση.
Οσο υποκειμενικό θεμα και να είναι αυτό,
σιγουρα θα μπορουσε να είναι καλυτερο και πιο τολμηρο
στα εμπρος και πισω φαναρια, που θα επρεπε κατά τη γνωμη μου
να είναι πιο αιχμηρα.





Όμως δε παυει για τα δικα μου κριτήρια να είναι ένα ομορφο
«εύπεπτο» αυτοκινητο, που μπορει να γινει αρκετα πιο ενδιαφερον
με καποιο line ή ακομα καλυτερα με το m packet και τα ξενον φαναρια.
Στη βασικη του εκδοση, με τα τασια (ελεος), είναι σχεδον αδιαφορο.

Αλλα ειπαμε η εμφανιση είναι υποκειμενικη,
ασχετα αν συνηθίζεται η εικονα του μετα από λιγο καιρο.

Τελος να αναφερθω εν συντομια στα εως τωρα
(αν και είναι ακομα νωρις) προβληματα που εχουν παρουσιαστει
σε ασσους εδώ και στο εξωτερικο
και εχουν πεσει στη δικη μου αντιληψη:

1. Σε καποια (πρωτα μοντελα), χρειαστηκε update στον εγκεφαλο
για να λυθει δυσλειτουργια του κλιματιστικου.

2. Εχει παρουσιαστει προβλημα σε καποια μοντελα στο ψυγειο,
το οποιο επισης αντικαθίσταται μεσα στην εγγυηση.

3. Καποιοι ηχοι - τριγμοι στο τιμονι κατά τη περιστροφη του.

4. Επιφανειακες σκουριες στις βασεις των καθισματων
οδηγου και συνοδηγου (το εχει παρουσιασει και το δικο μου και εχουν αλλαχθει οι βασεις μεσα στην εγγυηση).






Εν κατακλειδι, δε πιστευω να περιμενατε να πω πολλα ασχημα λογια
για το αμαξακι μου….. .
θελω να πιστευω ότι ειμαι οσο πιο αντικειμενικος μπορω,
και βαση της έως τωρα εμπειριας μου από αυτοκινητα.

Για οποιον αναζητα αυτοκινητο αυτης της κατηγοριας,
με οδηγοκεντρικο χαρακτηρα και απολαυση στην οδηγηση,
ο ασσος είναι ότι καλυτερο στην αγορα.
Βεβαια και το τιμημα για την αποκτηση του δεν είναι μικρο,
ειδικα αν αρχιζεις να βαζεις πραγματα σαν εξτρα.

Αυτά τα ολιγα ή πολλα για το «ασχημοπαπο», που ομως «δαγκωνει» !!!

__________________
show must go on......

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη frezas : 25-10-13 στις 23:53
Ο χρήστης frezas δεν είναι συνδεδεμένος  
17-04-13, 01:13   #2
jimaras
 
Το avatar του χρήστη jimaras
 
Status:
Εγγραφή: 05-06-2011
Ηλικία: 26
Μηνύματα: 2.056

Drives: E60 523Ι
πολύ ωραίο και ολοκληρωμένο review

όμορφο αυτοκίνητο και οι 17αρες βοήθησαν αρκετά
__________________
<a href=http://www.bmwforum.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=5620&dateline=1351539322/ target=_blank>http://www.bmwforum.gr/forum/image.p...ne=1351539322/</a>
Ο χρήστης jimaras δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
17-04-13, 11:27   #3
micz
 
Status:
Εγγραφή: 08-08-2008
Ηλικία: 48
Μηνύματα: 258

Drives: Ε92 M3
Εντάξει ο Ανδρέας είναι όπως πάντα αναλυτικός και οι πληροφορίες του κατανοητές και με ωραία παρουσίαση (ούτε δημοσιογράφος να ήταν!).
Μόνο για τα λάστιχα, αν μου επιτρέπεις Ανδρέα γνώμη μου, να βάλεις συμβατικά μόνο με κάποιο κιτ επισκευής μην μείνεις στα ¨κρύα του λουτρού¨ αν υπάρξει ατυχία κλαταρίσματος. Άσε που είναι και πιο ασφαλή σε περίπτωση απότομης απώλειας αέρα εν κινήσει. Εγώ θα έβλεπα και την δεύτερη γενιά run flat πριν αποφασίσω και ας είναι ακριβότερα από τα συμβατικά.
Ο χρήστης micz δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
17-04-13, 11:49   #4
Φάνης
 
Το avatar του χρήστη Φάνης
 
Status:
Εγγραφή: 07-12-2009
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 3.339

Drives: F20 116i
Εξαιρετική παρουσίαση Ανδρέα...συμφωνώ σχεδόν 100%!

Από προβλήματα εμένα μου έχει παρουσιάσει (μετά από 16 μήνες και 26.000χλμ):

1. Update (3 μέχρι στιγμής και πάω για το 4ο) στους διάφορους εγκεφάλους, ένα από αυτά και για το κλιματιστικό.

2. Ελλατωματικός ιμάντας αντλίας νερού, όπου και παρουσίασε ξαφνικά θόρυβο (σαν κάτι να χτυπάει) και αφού εντοπίστηκε, αλλάχτηκε στην εγγύηση.

3. Απώλεια ψυκτικού - όχι από το γνωστό πρόβλημα - αλλά από μια πλακέτα του καλοριφέρ, αλλάχτηκε επίσης στην εγγύηση.

4. Τρίξιμο τιμονιού. Η λίπανση δεν βοήθησε, οπότε πάμε για αλλαγή της τσιμούχας.

5. Το παράθυρο του οδηγού δουλευει όποτε θέλει και μερικές φορές σταματάει να δουλεύει ή ''κολλάει'' και νομίζει ότι έχει εμπόδιο και δεν κλείνει!! Έχει γίνει παραγγελία νέου μοτέρ (έχει έρθει Ελλάδα τώρα που μιλάμε) και θα πάω να το τοποθετήσω στο επόμενο service...φυσικά μέσα στην εγγύηση.
__________________
"Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία...Και δεν είμαι τόσο σίγουρος για το σύμπαν." A. Einstein.
Ο χρήστης Φάνης δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
17-04-13, 18:03   #5
frezas
 
Το avatar του χρήστη frezas
 
Status:
Εγγραφή: 23-11-2006
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Ηλικία: 35
Μηνύματα: 1.249

Drives: F20 116i
Ευχαριστω για θετικα σας σχολια παιδες!

Φανη, οπου εχεις κατι να συμπληρωσεις, ή διαφορετικη αποψη γραψε το, μιας και εχεις περισσοτερη εμπειρια απο το αυτοκινητο.
Ειδικα μεσα στη πολη αν εχεις καποιες παρατηρησεις, μιας και εγω μονο για βολτα το παιρνω εντος πολυ σπανια και "ήσυχες" ωρες.
__________________
show must go on......
Ο χρήστης frezas δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
17-04-13, 23:57   #6
angelm3
ADMINISTRATOR
 
Το avatar του χρήστη angelm3
 
Status:
Εγγραφή: 08-06-2011
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 4.777

Drives: E92 M3
Ευχαριστούμε Ανδρέα που μοιραστηκες την ως τώρα συμβίωσή σου με τον 1 .
Ιδιαίτερα σημαντική η εμπειρία που έχει ο καθ' ένας μας με το αυτοκίνητό του , και ακόμα σημαντικότερο το να μοιράζεσαι τις εμπειρίες με τους συμφουρίτες .

Λίγο off topic :
Θα πρότεινα να γίνει ξεχωριστή ενότητα που θα αναφέρουμε τη συμβίωση με τα αυτοκίνητα μας (μόνο BMW ) . Οπως έκανε ο Ανδρέας , μια πλήρη αναφορά (review) , στα θετικά - αρνητικά , προβλήματα , συνολική εικόνα .
__________________
Ο χρήστης angelm3 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
18-04-13, 01:18   #7
JEO
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη JEO
 
Status: Βatman

Εγγραφή: 28-01-2007
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 5.310

Drives: Ε34 520i
Πολυ καλη δουλεια Ανδρεα!!!!! Ευγε!!!!
__________________
Υποστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το μπροστινο μερος του αυτοκινητου.
Υπερστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το πισω μερος του αυτοκινητου.
Ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο.
Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις.


Θοδωρης.
Ο χρήστης JEO δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
18-04-13, 01:56   #8
frezas
 
Το avatar του χρήστη frezas
 
Status:
Εγγραφή: 23-11-2006
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Ηλικία: 35
Μηνύματα: 1.249

Drives: F20 116i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο angelm3 Εμφάνιση μηνυμάτων
Λίγο off topic :
Θα πρότεινα να γίνει ξεχωριστή ενότητα που θα αναφέρουμε τη συμβίωση με τα αυτοκίνητα μας (μόνο BMW ) . Οπως έκανε ο Ανδρέας , μια πλήρη αναφορά (review) , στα θετικά - αρνητικά , προβλήματα , συνολική εικόνα .
αχ....αχ.....αχ.....πονεμενη ιστορια......

το παραπανω review το ειχα σχεδον ετοιμο εδω και κανα 3μηνο.........

πολλα μπορουμε να κανουμε .......λιγο ωθηση θελουμε και αποφασιστικοτητα......

ας ανοιξουμε ενα νεο ποστ ομως να τα πουμε εκει καλυτερα....
__________________
show must go on......
Ο χρήστης frezas δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
18-04-13, 02:53   #9
valadis
 
Το avatar του χρήστη valadis
 
Status:
Εγγραφή: 19-01-2012
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Ηλικία: 26
Μηνύματα: 881

Drives: F20 116i
Πολυ κατατοπιστικο και πανω απο ολα σωστο το review
__________________
twin scroll power!!!
Ο χρήστης valadis δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
18-04-13, 11:17   #10
Φάνης
 
Το avatar του χρήστη Φάνης
 
Status:
Εγγραφή: 07-12-2009
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 3.339

Drives: F20 116i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο frezas Εμφάνιση μηνυμάτων
Φανη, οπου εχεις κατι να συμπληρωσεις, ή διαφορετικη αποψη γραψε το, μιας και εχεις περισσοτερη εμπειρια απο το αυτοκινητο.
Ειδικα μεσα στη πολη αν εχεις καποιες παρατηρησεις, μιας και εγω μονο για βολτα το παιρνω εντος πολυ σπανια και "ήσυχες" ωρες.
Στα περισσότερα συμφωνώ Ανδρέα. Ελάχιστες διαφορές έχω.

Στην πόλη (κάνω καθημερινά περί τα 40χλμ. στην Αθήνα) το αυτοκίνητο είναι πολύ ξεκούραστο, τόσο στην οδήγηση όσο και σε άνεση. Πραγματικά με έχει ξεκουράση και είναι ο βασικός λόγος που ΔΕΝ πειράζω την ανάρτησή του (στην Ζ4 είχα βάλει Schnitzer). Την βρίσκω ιδανική για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Έχω το Variable Sports Steering (τιμόνο μεταβλητής γεωμετρίας και υποβοήθησης) και είναι πραγματικά πολύ καλό. Στην πόλη κόβει άμεσα και σε στροφιλίκι μεταδίδει πολλές πληροφορίες και σωστά. Περίμενα να είναι ''αναίσθητο'' όντας ηλεκτρικό (της Ζ4 π.χ. που ήταν ηλεκτρικό είχε μια κάπως τεχνητή αίσθηση), αλλά είναι εξαιρετικό.

Το αυτοκίνητο σε γρήγορη οδήγηση, όντως παίρνει μεγάλες κλίσεις, ΑΛΛΑ κρατάει πολύ καλά. Είναι περισσότερο ψυχολογικό και λιγότερο πραγματικό το ''πρόβλημα''. Χαρακτηριστικά θα πώ, πώς στους περισσότερους δρόμους με στροφιλίκια πηγαίνω πιο γρήγορα από ότι με την Ζ4 (πρίν βάλω την ανάρτηση), γιατί πολύ απλά η Ζ4 με την σκληρή ανάρτηση σε κάθε ανωμαλία του δρόμου (και έχουμε πολλές από αυτές στην Ελλάδα!), στην καλύτερη περίπτωση έχανε πρόσφυση και συνήθως μετατοπιζόταν εγκάρσια...!!! Θα ήθελα να δοκιμάσω και μια 116i με την προσαρμοζόμενη (Adaptive) ανάρτηση, για να δω διαφορές.
__________________
"Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία...Και δεν είμαι τόσο σίγουρος για το σύμπαν." A. Einstein.
Ο χρήστης Φάνης δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump