Home car detailing... - BMWForum.gr

BMWForum.gr


Αξεσουάρ ,Εξοπλισμός & Περιποίηση αυτοκινήτου Φροντίστε το "μωρό" σας...

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
19-05-13, 12:45   #1
Chiefsotos
 
Το avatar του χρήστη Chiefsotos
 
Status:
Εγγραφή: 25-07-2008
Μηνύματα: 2.254

Drives: E93 335i
Home car detailing...

1.Το στορυ...

Το E93 μου κλεινει τα 5 1/2 χρονια στην κατοχη μου και στον τομεα της περιποιησης εκτος απο το πλυσιμο παντα στο χερι και ενα περιστασιακο κερι 1 φορα το χρονο δεν τυχαινε αλλης φροντιδας.

Η αληθεια ειναι οτι για τις ιδιοτητες του κεριου εμαθα μετα το 2ο χρονο, οποτε το χρωμα αν και σε γκαραζ ειχε μερικα σημαδια κοπωσης. Τη δε τελευταια φορα που το κερωσα με το χερι, δυστυχως οταν το χαιδευες με την παλαμη το χερι μαγκωνε σε μερικα σημεια, δεγιμα οτι στο βερνικι ειχαν καθησει καθε λογης υπολοιματα(συνηθως μη ορατα με το ματι.)
Εδω και 2 χρονια σκεφτομουν να το περασω μια αλοιφη πρωτα, ομως οι επαγγελματιες του ειδους της περιοχης μου ειναι απαραδεκτοι!

Φιλος πηγε opel astra για γυαλισμα-κερωμα και εκτος του ποσου των 150€, το αποτελεσμα ηταν σαν το δικο μου περασμα με κερι στο χερι. Καμια απομακρυνση της αραχνης, καμια διαρκεια στο αποτελεσμα.

Σε 2-3 γνωστους μου που εβλεπα απιστευτη γυαλαδα στα αυτοκινητα τους, ειτε τα εκαναν μονοι τους με αλοιφαδορο και πολυ υπομονη ειτε ειχαν απευθυνθει στη Θεσσαλονικη. Το αποτελεσμα ηταν ειλικρινα αυτο που παντα ονειρευομουν.
Να μη τα πολυλογω αλλο, το μερακι το ειχα, την υπομονη επισης, διαβαζοντας αρκετα σε φορουμ περι detailing και κυριως στο επισημο φορουμ της meguiars πηρα την αποφαση να παραγγειλω εξοπλισμο.

2.Τα υλικα..

Τα υλικα παραγγελθηκαν απο το http://shinearama.co.uk, το οποιο επιλεχθηκε αναμεσα απο 2 αλλα site του εξωτερικου μιας και ειχε ολα τα προιοντα που ηθελα ετοιμοπαραδοτα, αλλα και με τις χαμηλοτερες τιμες-μεταφορικα για την Ελλαδα. Επιπλεον αφου ζητηθηκε εκπτωση εγινε μια συμβολικη της ταξης του 8%.

Στις παρακατω φωτος φαινονται τα υλικα που χρησιμοποιηθηκαν..









i) Ο αλοιφαδορος ειναι ο γνωστος DAS-6 PRO Dual Action, στα 850w με ρυθμιζομενη ταχυτητα περιστροφης απο 2.500-6500rpm.

Η διαφορα του με εναν rotary ειναι οτι δεν περιστρεφεται απλα κυκλικα, αλλα κανει ταυτοχρονα μια τυχαια κινηση τροχιας πραγμα που καθιστα αδυνατο να κανεις ζημια στο βερνικι ακομη και αν εισαι εντελως ασχετος και τον ξεχασεις πανω στο ιδιο σημειο(με εναν rotary, μπορεις να καψεις το βερνικι μεσα σε 3-4 sec αν το αφησεις στο ιδιο σημειο). Επιπλεον η μεγαλη του δυναμη τον καθιστα ικανο στο να "κοβει" σχεδον οσο και ενας rotary, αν χρησιμοποιηθει η καταλληλη χοντρη αλοιφη και το αντιστοιχο cutting pad.

ii) Τα pads, ειναι το πρασινο cutting pad της 3M, που ειναι για να κοβει πολυ βερνικι και να χρησιμοποιειται με χοντρη αλοιφη για να απομακρυνει αραχνες-γρατσουνιες, το κιτρινο polishing pad της Meguiars, που χρησιμοποιειται με ψιλη αλοιφη για γυαλισμα και το μαυρο finishing pad της Meguiars, για να περνιεται το κερι.

iii) Οι αλοιφες ειναι η Meguiars #105 Ultra cut compound, που χρησιμοποιειται για αφαιρεση γρατσουνιων-αραχνης, η Meguiars #205 Ultra finishing polish, που χρησιμοποιειται για το φινιρισμα μετα την χοντρη αλοιφη και το κερι ειναι το Meguiars Gold Class Liquid Wax Plus, το οποιο ειναι ειδικο για μαυρα-σκουροχρωμα αμαξωματα και ειναι σε υγρη μορφη ωστε να αλοιφεται-σκουπιζεται ευκολα.

iv) ο πηλος ειναι o Sonax clay kit και συνοδευεται με λιπαντικο σπραυ ωστε να γλιστραει πανω στο αμαξωμα και να αφαιρει οποιαδηποτε βρωμια εχει επικαθησει καιρο και αρνειται να φυγει με το πλυσιμο.

v) τα υπολοιπα υλικα, ειναι ενα καθαριστικο ζαντων της autoglym, γυαλοχαρτο 2000 και 3000 μαζι με ελαστικη βαση για να ασκειται ομοιομορφη πιεση, καθως και το θαυματουργο υγρο για τις τσιμουχες του αυτοκινητου 1z Gummi Pflege, χωρις σιλικονη ωστε να ενυδατωνονται και να μη κανουν τριγμους.

3. Η διαδικασια...

ι) Επιδιωρθωση χρωματος..
Το αμαξωμα πλυθηκε και σκουπιστηκε καλα με πιεστικο και σφουγγαρι με μικροινες. Επειτα τσεκαριστηκαν σε ποια σημεια υπηρχαν γρατσουνιες-σημαδακια που ηθελαν επιδιωρθωση με βαψιμο. Γενικα οταν σε μια γρατσουνια φαινεται ασπρο η κολαει το νυχι ειναι αδυνατον να φυγει απλα με τριψιμο και αλοιφη μιας και εχει φτασει στο χρωμα.

Ευτυχως ειχα μονο 1 τετοια γρατσουνια και 2-3 σημαδακια στο καπω απο πετραδακια. Και γι' αυτο υπαρχει λυση που ειναι πολυ κοντα στο εππαγελματικο.

Καταρχην αγοραζουμε χρωμα συμφωνα με τον κωδικο του αυτοκινητου απο καταστημα χρωματων, που εχει ομως και χρωματα αυτοκινητων (ειναι ακριβως αυτα που παιρνουν και οι φαναρτζιδες για να βαψουν ενα κομματι).

Στο δικο μου μοντελο αναγραφοταν ο κωδικος στο μαρσπιε αφους ανοιξουμε την πορτα του οδηγου.

Το χρωμα μπορουμε να το παρουμε σε σπραυ(αν θελουμε να βαψουμε μεγαλη επιφανεια) ή σε κουτακι του 1/4 αν θελουμε να βαψουμε με πινελο. Επιλεγουμε φυσικα το δευτερο μιας και οι μικρογρατσουνιες θελουν ελαχιστη ποσοτητα, που μονο με πολυ λεπτο πινελο ζωγραφικης μπορουμε να την καλυψουμε.
Επιπλεον παιρνουμε και βερνικι σε ενα μπουκαλακι.

Ειναι καλυτερο να παμε με το αυτοκινητο που θελουμε να επισκευασουμε στο καταστημα χρωματων μιας και μπορουμε να βαψουμε σε ειδικο δειγμα με το χρωμα που καναμε και να το συγκρινουμε διπλα απο το αυτοκινητο μας ωστε να ειναι πανομοιοτυπο.

Στο δικο μου χρωμα η εταιρια εδινε 8! κωδικους αποχρωσης και επιλεχθηκε με δειγμα η καταλληλη.

Για την ιστορια μενουμε μακρια απο τα ετοιμα σετακια χρωματων-βερνικιου που προσφερει η bmw γιατι παρολο που ειναι συμφωνα με τον κωδικο χρωματος εχουν τεραστια αποκλιση απο το χρωμα του αυτοκινητου μας και επιπλεον το βουρτσακι τους ειναι πολυ χοντρο για τη δουλεια που το θελουμε.

(Εμενα που ειναι ανθρακι σκουρο, οταν το εκανα με το χρωμα της εταιριας βγηκε μαυρο και τρελαθηκα)

Καλυπτουμε με πολυ λεπτο στρωμα βαφης με πινελο ζωγραφικης την γρατσουνια και αφηνουμε να στεγνωσει 2-3 ωρες. Ο κανονας ειναι οσο λιγοτερο τοσο καλυτερο..
Ξαναπερναμε και 2η-3η στρωση αν χρειαζεται μεχρις οτου να βγουμε ελαφρως πανω απο την επιφανια του βερνικιου..
Προσοχη βαζουμε οσο γινεται μοναχα στη γρατσουνια και λεπτες στρωσεις καθε φορα.

Αφου στεγνωσει καλα, βαζουμε στο ειδικο ελαστικο pad ενα φυλο ψιλο γυαλοχαρτο Νο: 3000 και ψεκαζοντας ταυτοχρονα με σαπουνονερο το σημειο τριβουμε ελαφρα με το γυαλοχαρτο.
Κατα τη διαδικασια αυτη βγαινει ελαφρως θολο το νερο, δειγμα του οτι τρωμε λιγο απο το υπολοιπο βερνικι και φερνουμε στα ισια την γρατσουνια που βαψαμε με τη γυρω περιοχη.

Μολις το σκουπισουμε με πανι θα δειχνει θαμπο εκεινο το σημειο.

(Μην ανησυχειτε βγαινει ελαχιστο βερνικι και επανερχεται πληρως με τη χοντρη αλοιφη)

Συνηθως 5-8 φορες μπρος πισω αρκουν να εξομαλυνουμε την επιφανεια.

Επειτα παιρναμε ενα πολυ λεπτο στρωμα με το ειδικο βερνικι και αφηνουμε να στεγνωσει 2-3 μερες.

Ξανακανουμε τη διαδικασια με το γυαλοχαρτο προσεχοντας να μη φτασουμε στο χρωμα στο σημειο που βαψαμε.

ιι) Περασμα με πηλο..
Αφου πλυνουμε ξανα καλα το αμαξι το περναμε ολο με τον ειδικο πηλο και λιπαντικο σπραυ, ωστε να απομακρυνουμε καθε λογης επικαθιζηση πανω στο αμαξωμα. Καθε σημειο που περναμε το σκουπιζουμε με πανι μικροινων και χαιδευουμε απαλα με το χερι μας ωστε να διαπιστωσουμε οτι δε μαγκωνει πουθενα. Αν βρισκει καπου αντισταση το ξαναπερναμε με πηλο.
Οσο καθαρο και να νομιζουμε οτι ειναι το αμαξι, θα εκπλαγουμε με το ποση βρωμια μαζευεται στον πηλο και θελουμε να την απομακρυνουμε ολη, ωστε να μην την σφραγισουμε με το κερι πανω στο αμαξωμα.

Μολις ο πηλος μαζεψει αρκετη βρωμια τον ξαναπλαθουμε και τον απλωνουμε στην παλαμη μας ωστε να εχουμε μια καθαρη πλευρα και παλι.

Η διαδικασια αυτη με πηρε ακριβως 1 ωρα!
Ακολουθειστε τις οδηγιες στο παρακατω βιντεο..


ιιι) Απαλοιφη γρατσουνιων-αραχνης, επαναφορα θαμπαδας

Αφου σκουπισουμε καλα το αμαξωμα βαζουμε το cutting pad στον αλοιφαδορο σε ταχυτητα περιπου 4500rpm και χρησιμοποιουμε την αλοιφη την #105

Δουλευουμε σε μικρα κομματια περιπου 40χ40εκ και περναμε 4 φορες με τον αλοιφαδορο. Για βαθιες γρατσουνιες επιμενουμε πανω απο τη γρατσουνια για λιγη ωρα μεχρι να ζεσταθει ελαφρως το βερνικι και να φυγει η γρατσουνια. Ζημια με τον συγκεκριμενο αλοιφαδορο ειναι σχεδον αδυνατο να γινει..
Μολις τελειωνουμε καθε κομματι το σκουπιζουμε με πανι μικροινων

Αφου τελειωσουμε ολο το αμαξωμα το πλενουμε ξανα και το σκουπιζουμε.

Επειτα με την ιδια διαδικασια περναμε την ψιλη αλοιφη #205 με το polishing pad στον αλοιφαδορο

Χρειαστηκα 2 ωρες για να περασω και τις 2 αλοιφες στο αμαξι.
Το παρακατω βιντεακι δειχνει τη διαδικασια..


ιιι) Κερωμα

Βαζουμε στον αλοιφαδορο το finishing pad, τον ρυθμιζουμε στις 3500rpm και περναμε το κερι σε καθε κομματι του αυτοκινητου.

Φροντιζουμε να αφησει ενα λεπτο στρωμα αχνας το οποιο σκουπιζουμε με ενα πανι μικροινων πριν παμε στο επομενο.
Η διαδικασια του κεριου φαινεται στο πιο κατω βιντεο.


Με τον αλοιφαδορο χρειαστηκα περιπου 30 λεπτα για να τελειωσω το κερωμα, ομως μπορει καποιος να την κανει και με το χερι.

4. Το φιναλε...

Μετα απο τοσες ωρες δουλειας φτασαμε στο πολυποθητο αποτελεσμα. Η ικανοποιηση απο αυτο ειναι η καλυτερη ανταμοιβη και σε κανει να ξεχνας τις ωρες-χρηματα που ξοδεψες για την ολη διαδικασια.

Ειναι πολυ σημαντικο να ψεκαζουμε-σκουπιζουμε οσο πιο γρηγορα γινεται με ενα πανι μικροινων τοιχον ακαθαρσιες πουλιων ή αλλων ρυπων μιας και καταστρεφουν γρηγορα το κερι. Γενικα ενα κερωμα κραταει 4-6 πλυσιματα και χρησιμοποιοντας διαφορα σπραυ κεριων μπορουμε να συντηρουμε τη γυαλαδα για πολυ περισσοτερο.

Θεωρω οτι 3-4 φορες το χρονο πρεπει να γινεται η διαδιακσια του κερωματος για διατηρηση του χρωματος σε τρομερα επιπεδα!

Ακολουθουν μερικες φωτος απο το αποτελεσμα του κερωματος..

Απογευματινη μεσα στο γκαραζ..


Εδω φαινεται μεχρι και η αντανακλαση του σανιδωματος της πλακας της οροφης του γκαραζ.


Μερικες εξω απο το χωρο..








__________________

----------------------------------------------
Οι δρομοι ειναι πολυ επικινδυνοι απο μονοι τους.., ας φροντισουμε να οδηγουμε με χαμηλες ταχυτητες και τα ματια ανοιχτα!!!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη jdouk : 20-05-13 στις 13:02
Ο χρήστης Chiefsotos δεν είναι συνδεδεμένος  
19-05-13, 14:12   #2
jimaras
 
Το avatar του χρήστη jimaras
 
Status:
Εγγραφή: 05-06-2011
Ηλικία: 26
Μηνύματα: 2.056

Drives: E60 523Ι
ωραία προϊόντα και τέλειο αποτέλεσμα
__________________
<a href=http://www.bmwforum.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=5620&dateline=1351539322/ target=_blank>http://www.bmwforum.gr/forum/image.p...ne=1351539322/</a>
Ο χρήστης jimaras δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
19-05-13, 19:24   #3
fotis1
 
Το avatar του χρήστη fotis1
 
Status:
Εγγραφή: 15-09-2011
Περιοχή: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.298

Drives: E83 X3 3.0i
Τι να πω! Μπράβο για το μεράκι, την υπομονή και το αποτέλεσμα.
Ο χρήστης fotis1 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
19-05-13, 20:24   #4
angelm3
ADMINISTRATOR
 
Το avatar του χρήστη angelm3
 
Status:
Εγγραφή: 08-06-2011
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 4.780

Drives: E92 M3
Μπράβο Σωτήρη , πολυ καλό αποτέλεσμα , πολυ καλά υλικά .

Σε μια ανάλογη προσπάθεια που έκανα πρόσφατα , με τη βοήθεια και τις οδηγίες του Πλάτωνα , χρησιμοποίησα : τον ίδιο αλοιφαδόρο , το κίτρινο και το μαύρο pad , την αλοιφή menzerna IP2100 για την αράχνη (δεν χρειαζόμουν πιο χοντρή αλοιφή) , την meguiars ColorX για γυάλισμα , και την Meguiars NXT2.0 για κερί. Το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό . Η όλη διαδικασία απο το πλύσιμο - πυλός - menzerna - colorX - nxt μου πήρε πάνω απο 30 ώρες . Για να πω την αλήθεια με εντυπωσίασες Σωτήρη με τη "γρηγοράδα" που ολοκλήρωσες την όλη διαδικασία - μάλλον είμαι πολύ αργός

Detailers του φόρουμ ενωθείται
__________________
Ο χρήστης angelm3 είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
20-05-13, 00:29   #5
Chiefsotos
 
Το avatar του χρήστη Chiefsotos
 
Status:
Εγγραφή: 25-07-2008
Μηνύματα: 2.254

Drives: E93 335i
Ειχα και μια βοηθο που ξεχασα να αναφερω και φροντιζε στο να σκουπιζει καθε κομματι που γυαλιζα...
Ειχα δει αρκετα βιντεακια με το πως γινεται η δουλεια και δουλεψα πολυ μεθοδικα. Αν χρειαστει επομενη φορα πιστευω οτι και εσυ θα κανεις πολυ πιο γρηγορα. Αν και απο εδω και περα σκοπευω να το διατηρω πιο συχνα με κερι και να μη το αφησω να φτασει ξανα σε τοσο ασχημη κατασταση!
__________________

----------------------------------------------
Οι δρομοι ειναι πολυ επικινδυνοι απο μονοι τους.., ας φροντισουμε να οδηγουμε με χαμηλες ταχυτητες και τα ματια ανοιχτα!!!
Ο χρήστης Chiefsotos δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
20-05-13, 00:51   #6
nikos bob
 
Το avatar του χρήστη nikos bob
 
Status:
Εγγραφή: 08-11-2009
Μηνύματα: 2.338

Drives: N/A N/A
Το αποτελεσμα αψογο αλλα το γκαραζ θελει σοβατισμα και βαψιμο γιατι το τσιμεντο αφηνει ''πουδρα'' που παει παντου και ειναι ''θανατος'' για τα χρωματα .
Ο χρήστης nikos bob δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
20-05-13, 02:10   #7
stratos_335i
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη stratos_335i
 
Status:
Εγγραφή: 18-04-2009
Περιοχή: Ελλάδα
Μηνύματα: 5.308

Drives: E46 316i
Μπράβο Σωτήρη για το κείμενο και την υπομονή σου για το τελικό αποτέλεσμα. Ειδικά στα σκούρα χρώματα χρειάζεται τέτοια περιποίηση. Φαντάζομαι τώρα θα είναι σαν της αντιπροσωπείας.
__________________
Ο χρήστης stratos_335i δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
20-05-13, 09:05   #8
dimismx
 
Το avatar του χρήστη dimismx
 
Status:
Εγγραφή: 06-04-2013
Περιοχή: Thessaloniki
Μηνύματα: 247

Drives: rcz rcz
Ωραία!Έχει κοπεί το section 3 οπου μιλάς για το κέρωμα.
Ο χρήστης dimismx είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
20-05-13, 09:41   #9
ms_kostakiss
SUPER MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη ms_kostakiss
 
Status:
Εγγραφή: 15-11-2010
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 31
Μηνύματα: 2.230

Drives: E87 116i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο dimismx Εμφάνιση μηνυμάτων
Ωραία!Έχει κοπεί το section 3 οπου μιλάς για το κέρωμα.
Όντος μου έκοψε την ιστορία στην μέση.


Σωτήρη είμαι της φιλοσοφίας πως αν δεν μπορείς να κάνεις κάτι άστο να το κάνει κάποιος που ξέρει. Ειδικά με τα γυαλίσματα των αυτοκίνητων είναι μετρημένοι στα δάχτυλα οι σωστοί επαγγελματίες.

Αν όμως έχεις την όρεξη, διάθεση και χρόνο να διαθέσεις είμαι της άποψης αν κλανεις κάτι κάν' το καλά. Την πρώτη φορά δεν είχα το τέλειο αποτέλεσμα σε αντίστοιχη δουλειά μου αλλά και μόνο ότι το έκανα 10 φορές καλύτερα από κάποιους επαγγελματίες που ήθελαν να λένε ότι γυαλίζουν με έκανε πολύ περισσότερο χαρούμενο.

Θα περιμένω να δω και το υπόλοιπο κείμενο και καμιά φωτογραφία που έχεις γράψει που είναι κατατοπιστικότατο και αναλυτικό για κάποιον που δεν έχει ασχοληθεί με κάτι αντίστοιχο.

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο angelm3 Εμφάνιση μηνυμάτων
Μπράβο Σωτήρη , πολυ καλό αποτέλεσμα , πολυ καλά υλικά .

Σε μια ανάλογη προσπάθεια που έκανα πρόσφατα , με τη βοήθεια και τις οδηγίες του Πλάτωνα , χρησιμοποίησα : τον ίδιο αλοιφαδόρο , το κίτρινο και το μαύρο pad , την αλοιφή menzerna IP2100 για την αράχνη (δεν χρειαζόμουν πιο χοντρή αλοιφή) , την meguiars ColorX για γυάλισμα , και την Meguiars NXT2.0 για κερί. Το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό . Η όλη διαδικασία απο το πλύσιμο - πυλός - menzerna - colorX - nxt μου πήρε πάνω απο 30 ώρες . Για να πω την αλήθεια με εντυπωσίασες Σωτήρη με τη "γρηγοράδα" που ολοκλήρωσες την όλη διαδικασία - μάλλον είμαι πολύ αργός

Detailers του φόρουμ ενωθείται
Άγγελε οι ώρες που λες είναι όντος αρκετές μπορεί να μην είσαι εσύ αργός αλλά κάποια "Μ" μοντέλα έχουν κεραμικό βερνίκι που διορθώνεται πολύ ποιο δύσκολα από ένα απλό βερνίκι που έχουν τα δικά μας. Την πρώτη φορά που δοκίμασα να κάνω δουλειά σε κεραμικό σε ένα Μ6 ήμουν μέσ την τρελή χαρά που μου κόπηκε αμέσως στις πρώτες δοκιμές που έκανα.
__________________
Bmw Pure Driving Pleasure
Ο χρήστης ms_kostakiss είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
20-05-13, 12:23   #10
Chiefsotos
 
Το avatar του χρήστη Chiefsotos
 
Status:
Εγγραφή: 25-07-2008
Μηνύματα: 2.254

Drives: E93 335i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο nikos bob Εμφάνιση μηνυμάτων
Το αποτελεσμα αψογο αλλα το γκαραζ θελει σοβατισμα και βαψιμο γιατι το τσιμεντο αφηνει ''πουδρα'' που παει παντου και ειναι ''θανατος'' για τα χρωματα .
Ενα δικιο το εχεις, αλλα ποιος αφηνει το αυτοκινητο εκτος γκαραζ για να το βαψει, εκτος αν κοιμαμαι τα βραδια μεσα σε αυτο..

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο stratos_335i Εμφάνιση μηνυμάτων
Ειδικά στα σκούρα χρώματα χρειάζεται τέτοια περιποίηση. Φαντάζομαι τώρα θα είναι σαν της αντιπροσωπείας.
Στρατο θα αφησω τις φωτογραφιες να μιλησουν μονες τους για το αποτελεσμα.., το σιγουρο ειναι οτι αν ξαναπαρω αυτοκινητο θα το κερωσω τη μερα που θα βγει απο την αντιπροσωπεια!!

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο dimismx Εμφάνιση μηνυμάτων
Ωραία!Έχει κοπεί το section 3 οπου μιλάς για το κέρωμα.
Ολοκληρωθηκε το αρθρο και παλι..

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο ms_kostakiss Εμφάνιση μηνυμάτων

Σωτήρη είμαι της φιλοσοφίας πως αν δεν μπορείς να κάνεις κάτι άστο να το κάνει κάποιος που ξέρει. Ειδικά με τα γυαλίσματα των αυτοκίνητων είναι μετρημένοι στα δάχτυλα οι σωστοί επαγγελματίες.
Θα συμφωνησω απολυτα μαζι σου. Μακαρι να ειχα στην πολη μου σωστους επαγγελματιες, οπως μερικα μελη του φορουμ, να γλιτωσω και τον κοπο και να εχω και τη σιγουρια οτι θα γινει οπως πρεπει..
Αλλα οταν εδω παει ο γνωστος μου και ο μαστορας εγγυαται οτι θα το κανει τελειο γυαλισμα χωρις αραχνη και πας να το παραλαβεις και βλεπεις να μην εχει φυγει τπτ, και να σου λεει μετα οτι φταιει το χρωμα, οτι δεν εβαλε πολυ αλοιφη για να μη καει το βερνικι ε σου ανεβαινει το αιμα στο κεφαλι!
Δλδ δεν ηξερε απο την αρχη οτι δεν μπορει να γινει κατι και να το κανει απλα ενα κερωμα. Ειλικρινα μεχρι να δω δουλειες σωστου επαγγελματια, ειχα πιστεψει και εγω οτι η αραχνη δε φευγει με τπτ.
__________________

----------------------------------------------
Οι δρομοι ειναι πολυ επικινδυνοι απο μονοι τους.., ας φροντισουμε να οδηγουμε με χαμηλες ταχυτητες και τα ματια ανοιχτα!!!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη jdouk : 20-05-13 στις 13:06
Ο χρήστης Chiefsotos δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Tags
αλοιφαδορος, γυαλισμα, κερωμα, meguiars, επισκευη γρατσουνιων

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump