Αφαιρεση Βαθουλωματος-λακουβας! - BMWForum.gr

BMWForum.gr


Αξεσουάρ ,Εξοπλισμός & Περιποίηση αυτοκινήτου Φροντίστε το "μωρό" σας...

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
19-07-13, 13:02   #1
Chiefsotos
 
Το avatar του χρήστη Chiefsotos
 
Status:
Εγγραφή: 25-07-2008
Μηνύματα: 2.254

Drives: E93 335i
Αφαιρεση Βαθουλωματος-λακουβας!

Πριν 1 χρονο ειχα την ατυχια να με πιασει χαλαζι εν κινηση και να μου αφησει καταλοιπα 2 ορατες λακουβιτσες στον ουρανο και 8 στο καπω. Ηξερα οτι υπηρχε στην Αθηνα συνεργειο που τα επισκευαζει ηταν ομως δυσκολο να κανονισω ταξιδι μονο γι' αυτο.
Παρολο που το αυτοκινητο μου βρισκεται κατα μεσο ορο 22 ωρες συνεχως σε γκαραζ, ειμαι ατυχος στα μικροατυχηματα.
Πριν κανα μηνα και παρκαροντας για 10 λεπτα εξω απο ενα μαγαζι, καποια εξυπνη οδηγος, κανοντας αναστροφη μου εβαλε το πισω φτερο μεσα. Εννοειται πως την κοπανησε, χωρις να αφησει στοιχεια, αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα..
Ρωτωντας 3-4 "καλα" φαναρτζιδικα στην περιοχη μου, ολοι ηταν κατηγορηματικοι στο να ερθει το φτερο στη θεση του χωρις σφυρηλατηση-βαψιμο, βεβαια και εγω ημουν αρνητικος σε κατι τετοιο μιας και δεν ειχε φυγει χρωμα και ηθελα να αποφυγω τη τσαμπα σφυριλατηση-βαψιμο-ανοιγμα του εσωτερικου του φτερου!
Μαλιστα ο ενας τραβηξε εντελως μπακαλικα με βεντουζα το σημειο, για να μου αποδειξει πως δε γινεται χωρις σφυριλατηση.

Η λυση ηρθε απο τον Κ. Αντρεα Pro, στα Ιωαννινα.
Ψαχνωντας στο ιντερνετ και συγκεκριμενα στη σελιδα του:pdr-ioannina.gr
διαβασα τα παντα για τη μεθοδο Pdr (paintless daint repair) που χρησιμοποιει. Η εκπληξη μου ηταν μεγαλη οταν ειδα δειγματα της δουλειας του, σε αυτοκινητα που στα ματια μου εμοιαζαν αδυνατο να επισκευαστουν με αυτη τη μεθοδο.
Μη χανοντας χρονο, μιλησα στο τηλ μαζι του, με ρωτησε καποια πραγματα και εκλεισα ραντεβου μαζι του να δει απο κοντα το αυτοκινητο.(Το συνδυασα και με μια αλλη δουλεια που ειχα στην πολη του)

Η αληθεια ειναι οτι ακομη ημουν επιφυλακτικος, μιας και οτι επιδιορθωση ηταν να γινει ηθελα να ειναι χωρις να βγει ουτε ενα πλαστικο απο το εσωτερικο του αυτοκινητου, αλλα ουτε και να τρυπηθει καπου το αμαξωμα.
Φτανοντας στο χωρο διαπιστωσα ενα αρτιο και πολυ προσεγμενο συνεργειο, που ασχολειται μοναχα με τετοιου ειδους δουλειες και μηχανηματα-εργαλεια αρκετα προτωτυπα και εξειδικευμενα!
Ο Αντρεας ειδε το χτυπημα, μου εξηγησε πως θα γινει και το μονο που τον προβληματισε ηταν, οτι ειχε τραβηχθει με μια βεντουζα, απο τον λαμαρινα που ανεφερα πρωτυτερα.
Αυτο ειχε δημιουργησει επιπλεον νευρα που θα εκαναν τη δουλεια του πιο δυσκολη καθως εκτος απο τραβηγματα με ειδικα βεντουζακια, επρεπε συνεχως να εφαρμοζει μικροχτυπηματα με πλαστικες "σφηνες", ωστε να εξαληφθουν πληρως.

Το να αναλυσω τη μεθοδο, ειναι ανουσιο, μιας και θελει τοσο εξειδικευση και υπομονη, που ετσι και αλλιως ειναι αδυνατο να το καταφερει καποιος που δεν το εχει..(μιλαμε για πανω απο 2000 μικροχτυπηματα στο φτερο και αρκετες 10αδες τραβηγματα με μικροβεντουζακια)
Το μονο σιγουρο ειναι οτι το αποτελεσμα αφηνει αφωνο και τον πιο απαιτητικο πελατη!!
Συνολικα το αυτοκινητο εμεινε στο χωρο του, 5 ωρες και αφαιρεθηκαν στο 100% και το χτυπημα στο φτερο, αλλα και ολα τα βαθουλωματα απο το χαλαζι στο καπω και στον ουρανο.
(Εντυπωση μου εκανε οτι βαζοντας την ειδικη λαμπα τα ορατα χτυπηματα απο το χαλαζι αποδειχτηκαν διπλασια)

Το πιο σημαντικο:
-Χωρις να ανοιχτει τπτ απο το εσωτερικο του αυτοκινητου..
-Χωρις να γινει ουτε μια τρυπα στο μαξωμα..
-Χωρις να χρειαστει βαψιμο το οποιοδηποτε μερος.


Ο ανθρωπος αποδειχτηκε επαγγελματιας και στην τιμη, μιας και ασχετα απο το μοντελο του αυτοκινητου μου, αντιλαμβανομενος την κριση που υπαρχει στην αγορα, μου εκανε το καλυτερο δυνατο και με αφησε απολυτα ικανοποιημενο και σε αυτο το κομματι.

Ειλικρινα για οσα παιδια εχουν παρομοιο θεμα και βρισκονται στην βορεια Ελλαδα τον συστηνω ανεπιφυλακτα..

Υ.Γ.: Σε καμια περιπτωση οποιος εχει βαθουλωμα και σκεφτεται καποια στιγμη να το επαναφερει, μην αφησει τον καθε ασχετο να δοκιμασει να του τραβηξει με βεντουζα μιας και μονο ζημια θα κανει..
__________________

----------------------------------------------
Οι δρομοι ειναι πολυ επικινδυνοι απο μονοι τους.., ας φροντισουμε να οδηγουμε με χαμηλες ταχυτητες και τα ματια ανοιχτα!!!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ms_kostakiss : 16-05-16 στις 11:39
Ο χρήστης Chiefsotos δεν είναι συνδεδεμένος  
19-07-13, 13:30   #2
alex747
 
Το avatar του χρήστη alex747
 
Status:
Εγγραφή: 06-09-2010
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 2.303

Drives: Ε84 X1 23d xDrive
αχρειαστος να ειναι αλλα καλο ειναι να ξερουμε οτι εχουμε ''κοντα'' μας τετοιους επαγγελματιες...
Ο χρήστης alex747 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
19-07-13, 18:00   #3
maris7
 
Το avatar του χρήστη maris7
 
Εγγραφή: 22-12-2007
Μηνύματα: 616

Drives: Ε92 320i
περιμενουμε φωτο απο πριν και μετα!επισεις και το κοστος να παρουμε μια γευση
και εγω εχω καποιες λακουβες απο χαλαζι ξερετε καποιον στην αθηνα για αναλογη δουλεια?
Ο χρήστης maris7 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
19-07-13, 18:42   #4
Chiefsotos
 
Το avatar του χρήστη Chiefsotos
 
Status:
Εγγραφή: 25-07-2008
Μηνύματα: 2.254

Drives: E93 335i
Δεν ειχα βγαλει φωτογραφιες απο πριν, οποτε δεν εχει νοημα να ανεβασω τωρα κατι.
Παντως αν δεις στο πιο πανω site του συνεργειου του, εχει δειγματα δουλειας απο αυτοκινητα που εχει κανει πριν-μετα, που το δικο μου χτυπημα δεν ηταν τπτ μπροστα σε αυτα!
Οσο αναφορα την τιμη εξαρτατε λογικα απο το χτυπημα, παντως αν για λαμαρινοδουλεια ζηταν 50-60 ευρω και 120-150 για βαψιμο, υπολογιζε οτι θα σου βγει με pdr με 30-50% εκπτωση.
Αν εχεις πιο πολλα κομματια για φτιαξιμο, π.χ. πορτα μαζι με φτερο, η εκπτωση θα ειναι μεγαλυτερη.
Το πιο σημαντικο ομως ειναι οτι παιρνεις την ιδια μερα το αυτοκινητο, χωρις να φαει ασκοπα στρωματα μπογιας και χωρις να ανοιχτουν πλαστικα απο μεσα με κινδυνο να εμφανιστουν τριγμοι..
__________________

----------------------------------------------
Οι δρομοι ειναι πολυ επικινδυνοι απο μονοι τους.., ας φροντισουμε να οδηγουμε με χαμηλες ταχυτητες και τα ματια ανοιχτα!!!
Ο χρήστης Chiefsotos δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
19-07-13, 21:02   #5
stratos_335i
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη stratos_335i
 
Status:
Εγγραφή: 18-04-2009
Περιοχή: Ελλάδα
Μηνύματα: 5.300

Drives: E46 316i
Μπράβο Σωτήρη. Πολύ καλό. Νόμιζα οτι αυτή η μέθοδος γινόταν με μια μεγάλη βεντούζα και ότι γίνει στο τέλος.

2 ερωτήσεις:

-- αν έχει τσακίσει η λαμαρίνα τι γίνεται?

-- Στην Αθήνα ποιός είναι? Κάποιο τηλέφωνο ή site?

Έχω μια λακούβα πίσω στο BMW μπροστά απο το φτερό και θα ήθελα να την φτιάξω κάποια στιγμή. Και 2 λακούβες στο Ναβάρα απο κλωτσιά απο έναν μ@λάκα με ένα μηχανάκι που τσαντίστηκε μαζί μου

----------

Βρήκα και μερικά βιντεάκια απο επισκευές απο αυτά που δεν κάνουν τρύπες στο αμάξωμα.



__________________
Ο χρήστης stratos_335i δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
19-07-13, 21:28   #6
maris7
 
Το avatar του χρήστη maris7
 
Εγγραφή: 22-12-2007
Μηνύματα: 616

Drives: Ε92 320i
ο συμφουριτης πλατωνας δεν κανει αυτη την δουλεια?
Ο χρήστης maris7 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
19-07-13, 21:43   #7
Chiefsotos
 
Το avatar του χρήστη Chiefsotos
 
Status:
Εγγραφή: 25-07-2008
Μηνύματα: 2.254

Drives: E93 335i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο stratos_335i Εμφάνιση μηνυμάτων
Μπράβο Σωτήρη. Πολύ καλό. Νόμιζα οτι αυτή η μέθοδος γινόταν με μια μεγάλη βεντούζα και ότι γίνει στο τέλος.

2 ερωτήσεις:

-- αν έχει τσακίσει η λαμαρίνα τι γίνεται?

-- Στην Αθήνα ποιός είναι? Κάποιο τηλέφωνο ή site?

Έχω μια λακούβα πίσω στο BMW μπροστά απο το φτερό και θα ήθελα να την φτιάξω κάποια στιγμή. Και 2 λακούβες στο Ναβάρα απο κλωτσιά απο έναν μ@λάκα με ένα μηχανάκι που τσαντίστηκε μαζί μου
Αν δεις τον εξοπλισμο που εχει θα παθεις σοκ. Αμετρητες βεντουζες καθε σχηματος και μεγεθους, αλλα και εργαλεια στο καταλληλο σχημα για πιεση.
Αν δεις στο site του δουλειες που εχει κανει, μαλλον δεν ειναι θεμα η τσακιση, αλλα οπως και να εχει μονο με τηλ επικοινωνια με τον ειδικο μπορεις να ξερεις σιγουρα.
Για Αθηνα δεν εχω ιδεα.., σιγουρα με μια αναζητηση θα βρεις site, αλλα την πρωτη φορα παντα ρισκαρεις αν δεν ξερεις τι δουλεια κανει ο αλλος.
Γι'αυτο και αναρτησα το θεμα, τουλαχιστον οι βοριοι να ξερουν με σιγουρια οτι ο ανθρωπος ειναι expert στο ειδος αυτο.
__________________

----------------------------------------------
Οι δρομοι ειναι πολυ επικινδυνοι απο μονοι τους.., ας φροντισουμε να οδηγουμε με χαμηλες ταχυτητες και τα ματια ανοιχτα!!!
Ο χρήστης Chiefsotos δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
19-07-13, 22:21   #8
sv2gww
 
Το avatar του χρήστη sv2gww
 
Status:
Εγγραφή: 14-09-2006
Περιοχή: Θεσσαλονικιός μεν, κάπου τριγύρω δε...
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 4.470

Drives: Ε39 528i/2
Για την Θεσσαλονίκη υπάρχει ο ένας και μοναδικός "Γιακούμπ" (http://www.theopro.gr/). Επαναφέρει οποιοδήποτε βαθούλωμα ή λακάκι από οποιαδήποτε ζημιά με τρόπο που ακόμα και γνώστες -δηλ λαμαρινάδες- δεν πιστεύουν!! Αχρείαστος να 'ναι αλλά υπάρχει.
Γιάννης-sv2gww.

PS Υπ' όψη ότι εάν η ζημιά δεν έχει γδάρσιμο στη βαφή (πχ χαλάζι ή κάποιο μεγάλο βαθούλωμα σε λαμαρίνα από επαφή με χαμηλή ταχύτητα) τότε ΔΕΝ χρειάζεται καμία βαφή!
__________________
Γιάννης-sv2gww

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
τέσσερα πράγματα δεν γυρίζουν πίσω:
τα λόγια που λέχθηκαν, ο χρόνος που πέρασε, οι ευκαιρίες που δόθηκαν και οι σφαίρες που άφησαν την κάνη...

Ο χρήστης sv2gww είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
20-07-13, 10:53   #9
angelm3
ADMINISTRATOR
 
Το avatar του χρήστη angelm3
 
Status:
Εγγραφή: 08-06-2011
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 4.777

Drives: E92 M3
Αυτές οι εταιρείες - ιδιώτες είναι η χαρά των ιδιοκτητών αυτ/των και η καταστροφή των λαμαρινάδων. Κάνουν εξαιρετική δουλειά με μηδαμινό κόστος.

Το πόσο καλή δουλειά κάνουν το είδα απο ''πρώτο χέρι'' όταν πριν απο 3 χρόνια απέκτησα δυο βαθουλώματα στο καπό της Μ3 απο άγνωστο λόγο . Ήταν δίπλα-δίπλα διαμέτρου 2x3 cm και στο κέντρο του βαθουλώματος είχε τσάκιση η λαμαρίνα , ήταν λες και το χτύπησαν με μαχαίρι .

Το πήγα σε λαμαρινά ο οποίος πρότεινε την κλασσική λύση : στοκάρισμα , βάψιμο όλο το καπό . Τότε ένας γνωστός μου πρότεινε αυτή τη λύση . Είχα τις αμφιβολίες μου κατά πόσο θα είναι επιτυχής η όλη διαδικασία. Όπως είπε και ο Σωτήρης χρησιμοποιώντας διάφορα περίεργα εργαλεία και χτυπώντας με ''ειδικό'' σφυρί πολλές φορές με πολύ λίγη δύναμη , το αποτέλεσμα ήταν-είναι άψογο. Δεν φαίνεται τίποτα απ' όσο κοντά και να το δεις. Αφού και 'γω που γνώριζα σε ποιό σημείο ήταν δεν μπορώ να βρώ κάποιο σημάδι.

Τους συστήνω ανεπιφύλακτα , αρκεί να βρείς το σωστό μάστορα.
__________________
Ο χρήστης angelm3 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
20-07-13, 11:06   #10
maris7
 
Το avatar του χρήστη maris7
 
Εγγραφή: 22-12-2007
Μηνύματα: 616

Drives: Ε92 320i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο sv2gww Εμφάνιση μηνυμάτων
Για την Θεσσαλονίκη υπάρχει ο ένας και μοναδικός "Γιακούμπ"
στην αθηνα γνωριζουμε κανεναν?
Ο χρήστης maris7 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Tags
βαθουλωμα, βορια, dent, λακουβα, ιωαννινα, paintless, pdr, repair, ελλαδα, χαλαζι

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump