BMWForum.gr


Βλάβες & προβλήματα Θέματα που σας προβληματίζουν & εμπειρίες που θελετε να μοιραστείτε

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
26-09-13, 12:52   #1
panos-e60
 
Εγγραφή: 26-09-2013
Περιοχή: θεσσαλονικη
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 7

Drives: E60 520i
panos-e60's Garage
Προβλημα στο αυτοματο σασμαν σε E60 520i

καλημερα παιδες εχω κ εγω πιθανο προβλημα στο αυτοματο σασμαν στο πενταρι μου.σε ευθεια με λιγο γκαζι δεν εχει κανενα προβλημα.λιγο μολις το πατησεις παραπανω η ειναι ανηφορα κανει ενα κομπιασμα καπου 2500 με 3500 στροφες και δε ξεκολαει ευκολα μεχρι να ξεπερασει τις στροφες.επισης βλεπω αυξομειωση στροφων στο στροφομετρο.το αμαξι εχει 170.000 χλμ και τα λαδια του σασμαν οχι ολα αλλαχτικαν στις 140000 απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη.γνωριζει κατι καποιος?
ευχαριστω προκαταβολικα!
Ο χρήστης panos-e60 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
26-09-13, 13:09   #2
Φάνης
SUPER MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη Φάνης
 
Status:
Εγγραφή: 07-12-2009
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 3.205

Drives: F20 116i
Φάνης's Garage
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο panos-e60 Εμφάνιση μηνυμάτων
και τα λαδια του σασμαν οχι ολα αλλαχτικαν στις 140000
Tι εννοείς όχι όλα??? Άλλαξαν τα μισά λάδια στο σασμάν?

Μαζί με τα λάδια άλλαξαν και την σίτα (φίλτρο) του σασμάν?

Επίσης, έχει γίνει update στον εγκέφαλο του σασμάν? Τις περισσότερες φορές, η προβληματική λειτουργία των αυτόματων κιβωτίων (ειδικά στις Ε60, Ε65 κλπ.) λύνεται με ένα update, αφού το πρόβλημα είναι θέμα software.
__________________
"Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία...Και δεν είμαι τόσο σίγουρος για το σύμπαν." A. Einstein.
Ο χρήστης Φάνης δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
26-09-13, 13:21   #3
panos-e60
 
Εγγραφή: 26-09-2013
Περιοχή: θεσσαλονικη
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 7

Drives: E60 520i
panos-e60's Garage
αλλαχτηκε κ το φιλτρο εννοητε αλλα μου ειπαν οτι ολα τα λαδια δεν μπορουν ν αλλαχτουν αν δεν ανοιξει το σασμαν οποτε σε καθε αλλαγη αλλαζουν μονο περιπου 5λιτρα.σ ευχαριστω παντως.κ που γινεται το update αντιπροσωποια?
Ο χρήστης panos-e60 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
26-09-13, 13:35   #4
Chiefsotos
MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη Chiefsotos
 
Εγγραφή: 25-07-2008
Μηνύματα: 2.093

Drives: E93 335i
Chiefsotos's Garage
ναι στην αντιπροσωπεια
__________________

----------------------------------------------
Οι δρομοι ειναι πολυ επικινδυνοι απο μονοι τους.., ας φροντισουμε να οδηγουμε με χαμηλες ταχυτητες και τα ματια ανοιχτα!!!
Ο χρήστης Chiefsotos δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
26-09-13, 13:38   #5
panos-e60
 
Εγγραφή: 26-09-2013
Περιοχή: θεσσαλονικη
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 7

Drives: E60 520i
panos-e60's Garage
οκ θα το κοιταξω
Ο χρήστης panos-e60 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
26-09-13, 13:41   #6
Φάνης
SUPER MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη Φάνης
 
Status:
Εγγραφή: 07-12-2009
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 3.205

Drives: F20 116i
Φάνης's Garage
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο panos-e60 Εμφάνιση μηνυμάτων
αλλαχτηκε κ το φιλτρο εννοητε αλλα μου ειπαν οτι ολα τα λαδια δεν μπορουν ν αλλαχτουν αν δεν ανοιξει το σασμαν οποτε σε καθε αλλαγη αλλαζουν μονο περιπου 5λιτρα.σ ευχαριστω παντως.κ που γινεται το update αντιπροσωποια?
Πρώτη φορά το ακούω αυτό...!!!

Σε όσα αυτόματα είχα, μου άλλαζαν κανονικά τα λάδια (περί τα 9 λίτρα) χωρίς κανένα πρόβλημα (όλες οι BMW τα ίδια ZF έχουν)...μάλλον ο μάστορας δεν ήξερε ή απλά είπε βλακείες στον προηγούμενο ιδιοκτήτη.

Το update γίνεται στην αντιπροσωπεία. Αλλά, εφόσον δεν έχουν αλλαχτεί τα λάδια, είναι πολύ πιθανόν το πρόβλημα να προέρχεται και από εκεί.
__________________
"Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία...Και δεν είμαι τόσο σίγουρος για το σύμπαν." A. Einstein.
Ο χρήστης Φάνης δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
26-09-13, 19:02   #7
sv2gww
 
Το avatar του χρήστη sv2gww
 
Status:
Εγγραφή: 14-09-2006
Περιοχή: Θεσσαλονικιός μεν, κάπου τριγύρω δε...
Ηλικία: 47
Μηνύματα: 3.442

Drives: Ε39 528i/2
sv2gww's Garage
Φάνη έτσι είναι. Το torque converter, ο υδραυλικός λαβύρινθος/εγγέφαλος και μερικά άλλα σημεία δεν αδειάζουν τα λάδια τους εκτός κι αν αποσυναρμολογυθούν ή αλλάξουν γωνία. Το 30% παραμένει μέσα. Ειδικά το torque converter χωράει απίστευτο λάδι.
Για το θέμα του προβλήματος... Έγινε ξαφνικά ή προϋπήρχε??? Αν συμβαίνει επάνω στην αύξηση της ροπής τότε μάλλον δισκάκια κάποιας σχέσης. Είναι κατά γκρουπ χωρισμένα. Αλλιώς από διακόπτη/επαφες στον λεβγιέ έως εγκέφαλο κι από ηλεκτροβαλβίδες έως ...κομπλέ σασμάν. Μόνο με διάγνωση σε αντιπροσωπεία.
Γιάννης-sv2gww.
__________________
τέσσερα πράγματα δεν γυρίζουν πίσω:
τα λόγια που λέχθηκαν, ο χρόνος που πέρασε, οι ευκαιρίες που δόθηκαν και οι σφαίρες που άφησαν την κάνη...


Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη frezas : 27-09-13 στις 10:08
Ο χρήστης sv2gww δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
26-09-13, 19:12   #8
Don Molina
 
Το avatar του χρήστη Don Molina
 
Εγγραφή: 26-04-2007
Περιοχή: Zurich
Ηλικία: 26
Μηνύματα: 2.641

Drives: N/A LS430
Επίσης πολλά αυτόματα σασμάν με σειριακές λειτουργίες (όπως τα steptronic) δεν αντιδρούν πάντα καλά σε αλλαγές λαδιών. Τα μισά 7άρια που αλλάξανε λάδια στην Αμερική, χτυπήσανε μετάδοση αργά ή γρήγορα για λόγους που παραμένουν ακτανόητοι για μένα. Τα ίδια και στα Lexus LS μετά το 03, που βάλανε επίσης σειριακό, ως αναβάθμιση από το παλιακό 4-3-2-1 που περιόριζε την ανώτατη ταχύτητα και ήταν εν γένει μηχανικό κι όχι ηλεκτρονικό.

Τα κλασσικά αυτόματα με τις αλλαγές δεν είχαν προβλήματα, και μάλιστα προβλέπονται και αλλαγές λαδιών σε αυτά τα κιβώτια. Από την άλλη σε όλα τα σειριακά βλέπω life-long λάδια, και το εργοστάσιο δεν συστήνει αλλαγές. Το μόνο που μου 'ρχεται στο μυαλό είναι λάθος flushing των λαδιών, αλλά κι αυτό δεν βγάζει και πολύ νόημα.
__________________
Ο χρήστης Don Molina δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
26-09-13, 19:43   #9
sv2gww
 
Το avatar του χρήστη sv2gww
 
Status:
Εγγραφή: 14-09-2006
Περιοχή: Θεσσαλονικιός μεν, κάπου τριγύρω δε...
Ηλικία: 47
Μηνύματα: 3.442

Drives: Ε39 528i/2
sv2gww's Garage
Don είναι ακριβώς έτσι όπως τα λες. Βασικά στα νεώτερα αυτόματα σασμάν υπήρχε η πρόβλεψη της γίρανσης των μηχανικών μερών μαζί με τα λάδια. Αλλαγή υπάρχει μόνο σε γενική επισκευή ή ατύχημα (πχ σπασμένο κάρτερ). Τα νέα λάδια μπορούν να αυξήσουν κατά τι την πίεση εντός του σαμάν μιας και υπερκαλύπτουν τις ανοχές φθορών κι αυτό φτάνει για να μην ανοίξει ή να μην κλείσει μια υδραυλική δίοδος.
Γιάννης-sv2gww.
__________________
τέσσερα πράγματα δεν γυρίζουν πίσω:
τα λόγια που λέχθηκαν, ο χρόνος που πέρασε, οι ευκαιρίες που δόθηκαν και οι σφαίρες που άφησαν την κάνη...


Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη frezas : 27-09-13 στις 10:09 Αιτία: ασκοπη "παραθεση"
Ο χρήστης sv2gww δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
26-09-13, 20:46   #10
Don Molina
 
Το avatar του χρήστη Don Molina
 
Εγγραφή: 26-04-2007
Περιοχή: Zurich
Ηλικία: 26
Μηνύματα: 2.641

Drives: N/A LS430
Η μοναδική guarantee λύση, που τελικά δεν είναι πολύ ακριβή αν είσαι κοντά, είναι επίσκεψη στην ZF, κατέβασμα σασμάν, ανακατασκευή και ξανακούμπωμα. 1 βράδυ σε τοπικό ξενοδοχείο, και 2 μέρες δουλειά βασικά. Το 'κανε ένας Ολλανδός σε ένα 735 με Steptronic, συνδυάζοντάς το με βόλτα στην νότια Γερμανία, και ουσιαστικά πήρε καινούριο κιβώτιο, με κόστος λιγότερο των 1000€ για εργασία και ανταλλακτικά.
__________________
Ο χρήστης Don Molina δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump