Τακάκια horror story (σχεδόν) - BMWForum.gr

BMWForum.gr


Service Αυτοκινητου & Οδηγίες συντήρησης Ολα τα θέματα που αφορουν το service του αυτοκινητου και τα συνεργεία που εμπιστευόμαστε.

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
01-01-14, 16:56   #1
Don Molina
 
Το avatar του χρήστη Don Molina
 
Status:
Εγγραφή: 26-04-2007
Περιοχή: Zurich, CH
Ηλικία: 28
Μηνύματα: 3.220

Drives: F82 M4+S2k
Τακάκια horror story (σχεδόν)

Συντήρηση ρουτίνας, να μπει ο καινούριος χρόνος σωστά. Τα τακάκια γενικά τα είχα στο μυαλό μου ότι ήταν στα τελευταία τους και ότι χρειάζονταν αλλαγή. Ενώ έχω παραγγείλει λοιπόν EBC Ultimax από Αγγλία (45 λίρες το σετ μπροστά), και περιμένωντας εν μέσω γιορτών 10+ μέρες (την Δευτέρα ήρθανε τελικά) το ταχυδρομείο να παραδώσει αρχίζουνε οι ανατριχιαστικοί ήχοι μπροστά δεξιά.

Τέλειωσε η πάστα και άρχισε να φρενάρει η πλάκα από κάτω

γαμώ, πάει το δισκόφρενο λέω. Ελάχιστα χιλιόμετρα λόγω ανάγκης με φρενάρισμα με το κιβώτιο και κλείσιμο στο γκαράζ.

Έρχονται τα τακάκια Δευτέρα πρωί, και κάνω την αλλαγή. Ιδού:




Το αξιοπερίεργο είναι ότι ενώ στην αριστερή δαγκάνα (κάτω ζευγάρι) η φθορά είναι ομοιόμορφη, στην δεξιά το εξωτερικό τακάκι τον ήπιε πολυ πιο γρήγορα κι έχει μια διαφορά της τάξης των 3-5mm από τα υπόλοιπα...


Το καλοκαίρι που το πήρα, είχα ένα θέμα με τρελές δονήσεις στο φρενάρισμα, και στο γενικό σέρβις που έκανα πριν ανέβω έριξα ένα διπλοτορνάρισμα και στις δύο μπροστά δισκόπλακες και το πρόβλημα μειώθηκε πολύ αλλά δεν εξαφανίστηκε τελείως. Εικάζω ότι οι πολύ στραβές δισκόπλακες τα φάγανε στραβά τα τακάκια στο δεξί άκρο και μετά η όποια ανωμαλία τους έφερνε την δόνηση, μιας και οι δίσκοι ήταν φρεσκοστρωμένοι. Και μετά από άλλα 10+ χιλιάδες χλμ απλά κατεβήκανε σωστά όλα μαζί με το εξωτερικό μπροστά να έχει ήδη την διαφορά από πριν. Δεν πείθομαι πολύ βέβαια απ' αυτό και καλού κακού θα παρακολουθήσω την φθορά τους επόμενους μήνες στο καινούριο σετ.



ΥΓ. Η δαγκάνα είναι θηριώδης. Και το Ε38 είχε τετραπίστονες, αλλά το τακάκι από το Lexus είναι σχεδόν ΔΙΠΛΟ και οι δίσκοι μου φαίνονται σημαντικά μεγαλύτεροι:




ΥΓ 2. Έκανα την δεξιά, έκανα και την αριστερή, και στα κουμπώματα της αριστερής σκάει skype μνμ από Ελλάδα "τα 'μαθες?", το οποίο ακολούθησε checkin το προηγούμενο βράδυ της Κυριακής στον Ερ. Σταυρό. Στην βιασύνη μου ν' ανέβω να δω τι έγινε, έβαλα μπουλόνια, έσφιξα χαλαρά, κατέβασα το αυτοκίνητο και ξέχασα να τα σφίξω σωστά υπό φορτίο
Ανέβηκα πάνω, μαθαίνω τα κακά μαντάτα, κατεβαίνω να κάνω δοκιμή και break-in τα τακάκια και έκανα καμιά 50χλμ με ψευτοσφιγμένα μπουλόνια... Όταν άρχισε να κάνει έναν χαρακτηριστικό ήχο όταν δεν φρέναρα ψιλιάστηκα την φάση, κατέβηκα να δω τι γίνεται, θυμήθηκα και τα σφιξα. 3 μπουλόνια ήταν σχετικά καλά ακόμα και 2 είχαν χαλαρώσει επικίνδυνα. Ο θεός με φύλαξε...
__________________
Ο χρήστης Don Molina δεν είναι συνδεδεμένος  
01-01-14, 19:27   #2
sv2gww
 
Το avatar του χρήστη sv2gww
 
Status:
Εγγραφή: 14-09-2006
Περιοχή: Θεσσαλονικιός μεν, κάπου τριγύρω δε...
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 4.466

Drives: Ε39 528i/2
Γιάννη, την επόμενη φορά που θα ανοίξεις φρένα κάνε και μια καλή λίπανση & καθαρισμό στα πιστονάκια των δαγκανών. Αυτά φταίνε για την ανομιόμορφη φθορά των τακακιών κι όχι οι στραβοί δίσκοι.
Τέλος, τι να τα κάνεις τα τεράστια τα φρένα όταν τα ψαλίδια και γενικώς το εμπρός σύστημα είναι μεγέθυνση από toyota starlet?
Γιάννης.
__________________
Γιάννης-sv2gww

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
τέσσερα πράγματα δεν γυρίζουν πίσω:
τα λόγια που λέχθηκαν, ο χρόνος που πέρασε, οι ευκαιρίες που δόθηκαν και οι σφαίρες που άφησαν την κάνη...

Ο χρήστης sv2gww δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
05-01-14, 11:34   #3
ms_kostakiss
SUPER MODERATOR
 
Το avatar του χρήστη ms_kostakiss
 
Status:
Εγγραφή: 15-11-2010
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 31
Μηνύματα: 2.217

Drives: E87 116i
Από την στιγμή που δεν έγινε καμία ζημιά και δεν έπαθες τίποτα όλα καλά.

Γενικά τις φοβάμαι τις αλλαγές στα τακάκια και γενικά όταν βγαίνουν οι ζάντες και πάντα διπλοτσεκάρω αν κάνω κάτι τέτοιο γιατί αν δεν γίνει κάτι καλά τα αποτελέσματα μπορεί να είναι καταστροφικά.
__________________
Bmw Pure Driving Pleasure
Ο χρήστης ms_kostakiss είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
05-01-14, 15:12   #4
sv2gww
 
Το avatar του χρήστη sv2gww
 
Status:
Εγγραφή: 14-09-2006
Περιοχή: Θεσσαλονικιός μεν, κάπου τριγύρω δε...
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 4.466

Drives: Ε39 528i/2
Κωστή δεν υπάρχει λόγος για να φοβάσαι όταν κάνεις τέτοιες δουλειές. Θα έλεγα μάλιστα πως ο φόβος προκαλεί άγχος κι αυτό με τη σειρά του μπορεί να σε κάνει να ξεχάσεις κάτι. Το ότι διπλοτσεκάρεις κάτι είναι καλό αλλά οι δουλειές στο αυτοκίνητο γίνονται χαλαρά. Δίχως στρες και φόβους.
Γιάννης.
__________________
Γιάννης-sv2gww

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
τέσσερα πράγματα δεν γυρίζουν πίσω:
τα λόγια που λέχθηκαν, ο χρόνος που πέρασε, οι ευκαιρίες που δόθηκαν και οι σφαίρες που άφησαν την κάνη...

Ο χρήστης sv2gww δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
05-01-14, 15:31   #5
Don Molina
 
Το avatar του χρήστη Don Molina
 
Status:
Εγγραφή: 26-04-2007
Περιοχή: Zurich, CH
Ηλικία: 28
Μηνύματα: 3.220

Drives: F82 M4+S2k
Απλές δουλειές είναι οι περισσότερες στο αυτοκίνητο, δεν υπάρχει λόγος γι' άγχος. Όταν έμαθα γι' άνθρωπο στον Ερυθρό Σταυρό βέβαια, ξέχασα και για μπουλόνια, και για ζάντες και για όλα. Σε κάθε περίπτωση κάποια βασικά πράγματα σε κρατάνε ασφαλή όπως και να το κάνεις. Με το που ακούστηκε θόρυβος, κατέβηκα, έλεγξα, σκέφτηκα, και βρήκα το πρόβλημα.

Δουλειές όπως τα τακάκια είναι απλά αμαρτία να τις δίνεις σε συνεργείο, ειδικά σε τετραπίστονες που μπαινοβγαίνουν κασέτα και το μόνο εργαλείο που χρειάζεσαι είναι ότι πάρεις για ν' ανοίξεις τις δαγκάνες.
__________________
Ο χρήστης Don Molina δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
13-08-14, 13:25   #6
sv2gww
 
Το avatar του χρήστη sv2gww
 
Status:
Εγγραφή: 14-09-2006
Περιοχή: Θεσσαλονικιός μεν, κάπου τριγύρω δε...
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 4.466

Drives: Ε39 528i/2
Για να μην ανοίγω καινούργιο θέμα, συνεχίζω από την ιστορία του φίλου μας του Don για τα της αλλαγής τακακιών. Λοιπόν, πρόσφατα αγόρασα σετ τακάκια μπρός-πίσω για το αυτοκίνητο ώστε να τα αλλάξω. Μέσα από τα κενά των ζαντών διέκρινα ότι οι δαγκάνες είχαν υποχωρήσει αρκετά οπότε και σκέφτηκα να μην περιμένω να δω το λαμπάκι στο καντράν. Τα εμπρός τα άλλαξα άμεσα αλλά τα πίσω με ξεγέλασαν, είχαν ακόμα αρκετή ζωή… Σήμερα, μη έχοντας τι να κάνω έπιασα να τα αλλάξω αλλά και να δω και τα σιαγωνάκια του χειρόφρενου.
Επειδή όμως ξέρω ότι αρκετοί θέλουν αλλά δεν μπορούν (φρένα = ρύθμιση διπλού VANOSστην V8 S62B50) έβγαλα μερικές φωτό κατά τη διάρκεια της δουλειάς την οποία και θα αναλύσω.
Πρώτα απ’ όλα πριν ξεκινήσουμε οποιαδήποτε δουλειά φροντίζουμε να έχουμε όλα τα αναγκαία εργαλεία και υλικά: γράσο για ρουλεμάν, κόλλα σπειρώματος (loctite), υγρά φρένων και γράσο αντιθορυβικό με χαλκό.. Οπωσδήποτε ένα μεγαλούτσικο πανί βρεγμένο και εμποτισμένο με κάποιο υγρό σαπούνι μιας και η μαυρίλα από τα τακάκια θα φτάσει στο κόκαλο -όπως το μαχαίρι- και λίγη υπομονή. Τα φρένα του πίσω άξονα + τον έλεγχο του χειρόφρενου δεν θέλουν πάνω από μία ώρα.
Ξεκινάμε λοιπόν με το αυτοκίνητο σε οριζόντιο επίπεδο και σε καθαρό δάπεδο και με ένα καλό τακάρισμα των εμπρός τροχών αφού θα έχουμε ταχύτητα και χειρόφρενο βγαλμένα. Με τον γρύλο του αυτοκινήτου σηκώνουμε την εκάστοτε πλευρά τόσο όσο χρειάζεται για να βγει ο αντίστοιχος τροχός που έχουμε εκ των προτέρων λασκάρει. Τον βγαλμένο τροχό τον βάζουμε κάτω από το μασπιέ και δίπλα στον γρύλο ώστε αν συμβεί κάτι να μην πέσει κάτω το αυτοκίνητο με εμάς σκυμμένους κάτω από το φτερό! Αν φυσικά υπάρχει καβαλέτο τότε το τοποθετούμε σε ένα καλό σημείο του σασί ή της πίσω γέφυρας.
Το 1ο βήμα είναι να χαλαρώσουμε τη δαγκάνα.. Πάρα πολλοί μαστόροι βάζουν κατσαβίδι ανάμεσα στο δίσκο και το τακάκι και κάνοντας μοχλό σπρώχνουν το (ή τα) κυλινδράκι της δαγκάνας προς τα πίσω.
Αυτό είναι λάθος γιατί η πλευστή δαγκάνα (στο 90% των BMW) λόγω μονόπατου φορτίου θα στραβώσει κάποια στιγμή τα πειράκια πάνω στα οποία κινείται, άρα και τα τακάκια θα φαγωθούν λοξά και ίσως και να μαγκώσουν όταν θα φτάσουν στο τελείωμά τους. Κι αν δεν συμβεί αυτό θα συμβεί να φουσκώσει το υγρό φρένων μέσα στο δοχείο της αντλίας και να ξεχειλίσει. Πράγμα πάρα πολύ κακό για το χρώμα. Ο σωστός τρόπος είναι να βάλουμε ένα δοχείο με ένα ελαστικό σωληνάκι στον εξαερωτήρα της δαγκάνας, να τον ανοίξουμε κατά 1 – 1,5 στροφή και με ένα ίσιο μικρό κατσαβίδι ανάμεσα στο τακάκι και την πλάτη της δαγκάνας να δημιουργήσουμε κενό. Σκοπός μας είναι να στείλουμε τέρμα μέσα στη φωλιά τους (τους) το κυλινδράκι. Πράγμα το οποίο θα γίνει πλέον πανεύκολα και δίχως τον κίνδυνο να κάνουμε κάποια ζημιά.
Ενόσω πατάμε το κυλινδράκι προς τα πίσω με το ένα χέρι με το άλλο κλείνουμε και σφίγγουμε τον εξαερωτήρα.




Κατόπιν λύνουμε τη δαγκάνα και βγάζουμε τα τακάκια από τις θήκες τους.
Καθαρίζουμε τη σκόνη από τη δαγκάνα και από τη βάση της
Τοποθετούμε το τακάκι που ενεργοποιείται από το κυλινδράκι στην βγαλμένη δαγκάνα και μετά στηρίζουμε το αντικριστό τακάκι στη βάση της δαγκάνας.
Εδώ να γράψω πως πρέπει να βάλουμε λίγη ποσότητα αντιθορυβικού γράσου στις ακμές των τακακιών όπου πατάνε επάνω στη βάση της δαγκάνας ή και στην ίδια την δαγκάνα.


Κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος το τακάκι ταλαντώνεται επειδή πιέζεται επάνω στην όχι και απόλυτα ευθεία επιφάνεια του δίσκου. Στην παρακάτω φωτό ξεχωρίζουν οι γυαλισμένες από την τριβή επιφάνειες της δαγκάνας όπου ακουμπάνε τα τακάκια.


Πριν γρασάρουμε τα τακάκια ελέγχουμε τους δίσκους για πιθανή φθορά. Αν είναι εντός των ανοχών (πχ 2mm ανά πλευρά) με μία λύμα ή με λίγο χοντρό γυαλόχαρτο καμπυλώνουμε τις ακμές της πάστας του τακακιού. Έχω περάσει με λευκή κιμωλία τις ακμές αυτές για να μπορέσουν να φανούν στη φωτό..


Αν δεν το κάνουμε τότε από τα πρώτα κιόλας φρεναρίσματα τα νέα τακάκια θα καούν σ’ αυτά τα σημεία αφού η μόνη επιφάνεια πέδησης θα είναι αυτές οι ακμές και όχι όλη η πλευρά τους. Ακόμα και με καινούργιους δίσκους και τακάκια η επιφάνεια τριβής δεν είναι μεγαλύτερη από το 80%, γι’ αυτό και τα φρένα θέλουν στρώσιμο. Αν λοιπόν δε «φάμε» τις ακμές ώστε να κάτσουν σωστά μέσα στον φαγωμένο δίσκο θα έρθει σε επαφή μόνο το 3-4% του τακακιού μ’ αυτόν και όσο στρώσιμο και να κάνουμε τα φρένα θα είναι ανεπαρκή και με αίσθηση σφουγγαριού.
Στην επόμενη φωτό έχω βάλει επάνω στο δίσκο ένα καινούγιο αλιμάριστο τακάκι.. Το κενό του από τον δίσκο φαίνεται από το φως που περνάει ανάμεσά τους


Τα πειράκια πάνω στα οποία δουλεύει η δαγκάνα τα βγάζουμε, τα καθαρίζουμε και κατόπιν τα βάζουμε λίγο γράσο για ρουλεμάν.




Όταν είναι να κλείσουμε τη δαγκάνα τα σφίγγουμε τόσο όσο χρειάζεται (δηλ βάσει διαμέτρου βίδας ΚΑΙ ΟΧΙ βάσει ψυχολογίας!!! Φρένα = 100kgροπής σε βίδα με διάμετρο 8mm). Κουμπώνουμε στο τέλος το λαμάκι της δαγκάνας από την ελεύθερη πλευρά της και αν έχουμε να βάλουμε καινούργιο αισθητήρα φθοράς τακακιών στο τέλος, μη μας σπάσει κατά λάθος…
Ο δε αισθητήρας αν δεν έχει κόψει εντελώς το καλώδιό του από την επαφή του με το δίσκο μπορεί να ξαναχρησιμοποιηθεί. Δεν πειράζει αν έχει εκτεθεί το καλώδιό του, φτάνει να μην έχει κοπεί από την τριβή.
Η τακτική του φαγωμένου αλλά ακόμα καλού αισθητήρα που πάει για πέταμα με το «καλημέρα» στα συνεργεία με εκνευρίζει αφάνταστα.. Καλύτερα να δώσουμε 10-15€ παραπάνω για να πάρουμε μια καλύτερη ποιότητα τακακιών παρά να τα δώσουμε για ένα καλώδιο που ακόμα έχει ζωή μπροστά του.

Αφού έχουμε κλείσει την δαγκάνα με τα νέα τακάκια ρίχνουμε επάνω τον τροχό και μετακομίζουμε στην άλλη πλευρά για τα ίδια.
Η παραπάνω διαδικασία είναι η ίδια και για τα εμπρός φρένα, απλώς εκεί αλλάζουν τα μεγέθη των φρένων. Πίσω όμως μπορούμε να δούμε και την κατάσταση των σιαγώνων του χειρόφρενου.
Εδώ θα πρέπει να βγει η βάση της δαγκάνας και η δισκόπλακα.



Τα σιαγωνάκια θα πρέπει να έχουν ένα καλό και ομοιόμορφο πάχος φερμουίτ σε όλη την επιφάνειά τους και όχι ψιλές φλούδες λόγω φθοράς ή εκτεταμένα ραγίσματα επειδή κάποια φορά φύγαμε με το χειρόφρενο τραβηγμένο…


Για να τα ρυθμίσουμε δεν θέλουμε τίποτα περισσότερο από λασκαρισμένες ντίζες από τη χειρολαβή του χειρόφρενου και μερικές στροφές στον εκάστοτε ρεγουλατόρο.


Βάζουμε τη δισκόπλακα επάνω και δίχως να τη βιδώσουμε στο μουαγιέ την γυρίζουμε μερικές στροφές για να αισθανθούμε αν ΚΑΙ πόσο βρίσκουν τα σιαγωνάκια επάνω της. Θα πρέπει ίσα-ίσα να νιώθουμε μια μικρή αντίσταση από την τριβή τους με την δικόπλακα. Τότε μπορούμε να την βιδώσουμε επάνω στο μουαγιέ

και να κλείσουμε τα φρένα.

Η διαδικασία σε γενικές γραμμές είναι πολύ απλή και είναι ακόμα ευκολότερη με δαγκάνες που είναι σταθερές, δηλ έχουν δύο ή περισσότερα πιστονάκια αντικριστά. Εκεί, πάλι με την αφαίρεση υγρού φρένων ανοίγουμε τα κενά των πιστονιών, βγάζουμε τα πειράκια και λαμάκια συγκράτησης των τακακιών και παίρνουμε έξω τα τελειωμένα τακάκια. Βάζουμε στο διάπλατο κενό τα νέα και τελειώσαμε.
ΠΡΟΣΟΧΗ!! Το 1ο πράγμα που θα κάνουμε μόλις τελειώσουμε (πριν καν μαζέψουμε εργαλεία, σκόνες, καφέδες κλπ) είναι να πρεσάρουμε το πεντάλ του φρένου και να συμπληρώσουμε τα υγρά που πετάξαμε!!
Μην διανοηθεί ποτέ κανείς να βγει σε πορεία με απρεσσάριστο πεντάλ φρένου!!! Το πεντάλ θα φτάσει στο πάτωμα πιο εύκολα κι απ’ αυτό του γκαζιού και χωρίς να κόψει το αυτοκίνητο ταχύτητα!
Επαναρυθμίζουμε τις ντίζες του χειρόφρενου από επάνω κατά τον εξής τρόπο (θα αναφερθώ στα συμβατικά χειρόφρενα με παξιμάδια στις ρέγουλες των ντιζών): μαζεύουμε πρώτα τα κενά με τα παξιμάδια στους ρεγουλατόρους και με το χειρόφρενο κατεβασμένο. Τα κενά όμως τα μαζεύουμε με τα δάκτυλα των χεριών μας ΚΑΙ ΟΧΙ με εργαλεία. Μόλις δούμε ότι σφίγγουν τα παξιμάδια δουλεύουμε το χειρόφρενο αρκετές φορές και με ένταση και ξανά μαζεύουμε τα νέα κενά ξανά με τα δάκτυλα. Θωρήθηκα, τώρα στα 5-6 κλικ του λεβιέ μας το χειρόφρενο θα έχει σφίξει. Αν όχι και σ’ αυτή τη θέση ξεκινάμε και σφίγγουμε με τα εργαλεία. Όχι όμως πολύ… Μετά από δύο-τρεις στροφές χαλαρώνουμε το χειρόφρενο και το ξανατραβάμε έως ότου αυτό πλέον τερματίσει στο 6ο κλικ της καστάνιας του. Αυτό το κάνουμε και στις δύο ντίζες. Στο δρόμο τώρα (όχι όμως στην κίνηση) κάνουμε το εξής: ρολάρουμε με πολύ μικρή ταχύτητα και τραβάμε απότομα το χειρόφρενο. Ο πίσω άξονας θα γονατίσει όπως ακριβώς η εμπρός ανάρτηση σε τσαρούχωμα φρένου. Προσέξτε ώστε η ουρά του αυτοκινήτου να βυθίζεται το ίδιο και στις δύο άκρες. Αν η μία μεριά γονατίζει στο χειρόφρενο περισσότερο από την άλλη τότε εκεί υπάρχει περισσότερη ένταση. Ή θα πρέπει να χαλαρώσουμε λίγο αυτή τη ντίζα ή να σφίξουμε λίγο περισσότερο την άλλη.
Ο σωστός τρόπος του συνεργείου απαιτεί τον πίσω άξονα στον αέρα και τον μάστορα με το χειρόφρενο τραβηγμένο σε διάφορες θέσεις να ελέγχει την περιστροφή των τροχών (δηλ την αντίσταση) με τα χέρια.
That’s all about brake pads.
Γιάννης-sv2gww.

__________________
Γιάννης-sv2gww

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
τέσσερα πράγματα δεν γυρίζουν πίσω:
τα λόγια που λέχθηκαν, ο χρόνος που πέρασε, οι ευκαιρίες που δόθηκαν και οι σφαίρες που άφησαν την κάνη...


Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ms_kostakiss : 13-08-14 στις 17:05 Αιτία: προσθήκη φωτογραφίας
Ο χρήστης sv2gww δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
13-08-14, 14:44   #7
jimaras
 
Το avatar του χρήστη jimaras
 
Status:
Εγγραφή: 05-06-2011
Ηλικία: 26
Μηνύματα: 2.056

Drives: E60 523Ι
Αναλυτικότατος Μακάρι να είχα τα @@ και τα εργαλεία να κάνω τέτοιες εργασίες
__________________
<a href=http://www.bmwforum.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=5620&dateline=1351539322/ target=_blank>http://www.bmwforum.gr/forum/image.p...ne=1351539322/</a>
Ο χρήστης jimaras δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
13-08-14, 14:50   #8
Chiefsotos
 
Το avatar του χρήστη Chiefsotos
 
Status:
Εγγραφή: 25-07-2008
Μηνύματα: 2.254

Drives: E93 335i
Αναλυτικοτατος!!
__________________

----------------------------------------------
Οι δρομοι ειναι πολυ επικινδυνοι απο μονοι τους.., ας φροντισουμε να οδηγουμε με χαμηλες ταχυτητες και τα ματια ανοιχτα!!!
Ο χρήστης Chiefsotos δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
13-08-14, 14:52   #9
TAZ 118!
 
Το avatar του χρήστη TAZ 118!
 
Εγγραφή: 10-01-2008
Περιοχή: Αγια Παρασκευη
Μηνύματα: 3.268

Drives: E81 118i
Ευχαριστουμε Μαστορα!
__________________
Black Prince...
Ο χρήστης TAZ 118! δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
13-08-14, 15:02   #10
angelm3
ADMINISTRATOR
 
Το avatar του χρήστη angelm3
 
Status:
Εγγραφή: 08-06-2011
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 4.776

Drives: E92 M3
Και φυσικά έγινε υπόμνημα.......
__________________
Ο χρήστης angelm3 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump