BMW alpina B7 - BMWForum.gr

BMWForum.gr


Άλλες Σειρές και μοντέλα ΒΜW Ιστορικά & Prototype οχήματα...

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
16-02-14, 23:54   #1
alex747
 
Το avatar του χρήστη alex747
 
Status:
Εγγραφή: 06-09-2010
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 2.303

Drives: Ε84 X1 23d xDrive
BMW alpina B7


Πολυ καλο αυτο με τις ζαντες κ την μεταφορα τις βαλβιδας στο κεντρο ..πολυ μελετη πεφτει τελικα
Ο χρήστης alex747 δεν είναι συνδεδεμένος  
17-02-14, 09:34   #2
Φάνης
 
Το avatar του χρήστη Φάνης
 
Status:
Εγγραφή: 07-12-2009
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 3.339

Drives: F20 116i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο alex747 Εμφάνιση μηνυμάτων
Πολυ καλο αυτο με τις ζαντες κ την μεταφορα τις βαλβιδας στο κεντρο ..πολυ μελετη πεφτει τελικα
Έτσι ήταν (και είναι) όλες οι ζάντες της Alpina από την δεκαετία του '80. Θυμάμαι όταν τις έβαλα στην Ζ4, που α λαστιχάς μου δεν είχε ξαναδεί ζάντα Alpina και του έκανε τρομερή εντύπωση (θετική) το που είναι η βαλβίδα...αφού έψαχνε λίγη ώρα να την βρεί!!
__________________
"Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία...Και δεν είμαι τόσο σίγουρος για το σύμπαν." A. Einstein.
Ο χρήστης Φάνης δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
17-02-14, 09:57   #3
alex747
 
Το avatar του χρήστη alex747
 
Status:
Εγγραφή: 06-09-2010
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 2.303

Drives: Ε84 X1 23d xDrive
Το εχει παντεντα; γιατι δεν βλεπω να το εχει βγαλει καποια αλλη αυτοκινητοβιομηχανια, ή εστω στα Μ , αλλα κ πατεντα να το ειχε το μονοπωλειο παει γυρω στα 10 χρονια το πολυ μετα μπορει ο καθενας να βγαλει παραγωγη παρομοια ζαντα, οπως κ να εχει κερδιζεις βαρος αεροδυναμικη κ ομορφια

Η 7αρα δεν το συζηταω , ενας χλιδατος πυραυλος...μου αρεσει!!
Ο χρήστης alex747 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
17-02-14, 10:03   #4
Φάνης
 
Το avatar του χρήστη Φάνης
 
Status:
Εγγραφή: 07-12-2009
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 3.339

Drives: F20 116i
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο alex747 Εμφάνιση μηνυμάτων
Το εχει παντεντα; γιατι δεν βλεπω να το εχει βγαλει καποια αλλη αυτοκινητοβιομηχανια, ή εστω στα Μ , αλλα κ πατεντα να το ειχε το μονοπωλειο παει γυρω στα 10 χρονια το πολυ μετα μπορει ο καθενας να βγαλει παραγωγη παρομοια ζαντα, οπως κ να εχει κερδιζεις βαρος αεροδυναμικη κ ομορφια
Δεν το γνωρίζω, αλλά λογικά και πατέντα να το είχε, έχει λήξει πλέον. Απλά πιστεύω ότι είναι θέμα κατασκευαστικό και κόστους. Δλδ. π.χ. η Borbet ή η Ronal (ή όποια άλλη ετιαρία κατασκευάζει για την Alpina) έχει την δυνατότητα να το κατασκευάσει, αλλά προφανώς δεν το ζητάνε οι άλλες εταιρίες (π.χ. BMW, Schnitzer κλπ.), ίσως λόγο κόστους.

Έχει πλεονεκτήματα:
1. Αισθητική
2. Δεν σου κλέβουν τα καπάκια των βαλβίδων
3. Δεν μπορούν να σου ξεφοσκούσουν τα λάστιχα, εκτός εάν τα σκίσουν
4. Δεν είναι εκτεθιμένη στον ήλιο, οπότε δεν χαλάει τόσο γρήγορα (εάν δείς βαλβίδα που έχει να αλλαχτεί πολλά χρόνια έχει ξεραθεί και σπάει!).
5. Σπάς πλάκα στο βενζινάδικο, όταν σου ζητάνε να ελέγξουν τον άερα και ψάχνουν κάνα 5λεπτο!!

Μειονεκτήματα:
1. Κάθε φορά που θες να ελέγξεις την πίεση ή να βάλεις αέρα, πρέπει να ξεκλειδώνεις το καπάκι της ζάντας.
2. Μερικά "πιστόλια" δεν την πιάνουν σωστά και πρέπει να έχεις μαζί σου την ειδική προέκταση.
__________________
"Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία...Και δεν είμαι τόσο σίγουρος για το σύμπαν." A. Einstein.
Ο χρήστης Φάνης δεν είναι συνδεδεμένος  
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump